Uitzoeken, bestellen, leveren

Wat kan ik d'r verder aan toevoegen. Verfemmer gewoon keurig volgens afspraak geleverd

Gezocht op de beste prijs en snel geleverd!

Duidelijke website!

Snelle levering en netjes verpakt

Makkelijk te vinden op de site, vlotte levering, keurig verpakt

goeie prijs snel geleverd heel netjes verpakt

goeie prijs snel geleverd heel netjes verpakt

Prima gedaan.

Snel geleverd. Zij hadden spullen die de bekende Doe-het-zelf zaken niet hadden.

Prima geregeld!

Netjes en snel geleverd, conform verwachting.

levering goed ontvangen

De levering is netjes ontvangen in stevige doos. Materialen makkelijk te gebruiken.

Snel geleverd!

Goed, snel, goedkoop!

Prima levering. Correct en tijdig! En dan nog niet de duurste ook, als “toegift”!

goede levering

Ik heb eigenlijk altijd al goede ervaring met de verfgroothandel. Ook deze keer alles goed.

what you is what you get!

idem als hierboven

Slechte levering

Blijkt dat de fout bij PostNL ligt. Sorry jongens jullie doen het goed.! Altijd professioneel

Beste Jan, Wij beloven: voor 16:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden. Op zondag om 21:37 heeft u uw bestelling bij ons afgerond, welke wij op maandag om 10:51 hebben verzonden; rond 16:00 dezelfde dag heeft PostNL uw pakket opgehaald. We hebben dus gedaan wat we beloofd hebben, maar PostNL heeft de zending nog niet verwerkt, wat overigens ook op de track & trace staat. We hopen dat u inziet dat wij onze belofte hebben ingelost, gezien wij ook niet beloven bestellingen de volgende dag te leveren, daar waar dit buiten onze macht ligt. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

Snel en correct

Snel en correct. Niets aan toe te voegen

Goede service, snelle levering!

Snelle levering, goed verpakt

Wat je van een webwinkel verwacht,

Kitkokers zonder spuitmond

Ik kreeg twee kitkokers Sikaflex 295UV zonder spuitmonden geleverd. Daarom maar drie sterren. De levering was wel goed verpakt en op tijd bezorgd.

Goedkoop

Zeer snelle verzending

Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snel in huis!

Prima afgehandeld

Prima afgehandeld

Snelle levering ,prijzen niet slecht

prima levering volgende dag bezorgt

goede ervaring

Over Verfgroothandel.nl

Opgericht in 1992, en sinds 2006 ook actief op het internet, met de website's Bootverf.nl en Verfgroothandel.nl. Inmiddels behoren wij bij de grootste internet-verkopers van verf van Nederland, en noemen onszelf 'internet verfgroothandel'. Dit mede vanwege ons lage prijsniveau (groothandelsprijzen).