Hele goede service en top servicedesk

Ik werd snel op de hoogte gebracht van een vertraging door een bestelling die er niet meer was bij de leverancier, ze hebben me goed geholpen met alternatieven en daarna ervoor gezorgd dat de bestelling zsm bij me kwam.

Snelle levering erg tevreden

Snel en correct

Topaflevering

Het schuurpapier was op tijd binnen zodat ik het direct mee kon nemen naar mijn klus

Goede webshop

Nette prijzen, snelle levering

Super slecht!

Heb een bestelling gemaakt online euro kom ik op een bedrag van 526,76 Ik besluit di op te halen in de winkel daar ik in Sneek was bestel exact hetzelfde kom ik op een bedrag van 560,64 een verschil van 33,88 euro! Medewerker is totaal niet geïnteresseerd om dit bedrag even te bekijken, geeft ook geen verklaring. Kon hem niks schelen zo te zien. (hebben daar de afgelopen maanden meer dan 2500 euro aan verf gehaald allemaal online!) Kom ik thuis 2 uur later maak de zelfde bestelling wat schets mijn verbazing kom ik op een bedrag van 523,95 !!!! Schiet mij maar lek is dan een gezegde. Maar ik heb het wel gehad met jullie ! Er zijn zat online verfwinkels. Dus wees gewaarschuwd klant !

Goedemiddag Johan, Allereerst bedankt voor de beoordeling en jammer dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Er zit inderdaad een prijsverschil van een paar procent tussen onze fysieke winkel en onze online shop. We proberen deze twee kanalen zoveel mogelijk van elkaar te scheiden, om dit soort misverstanden te voorkomen. De reden voor het kleine prijsverschil is omdat het proces via online veel gestroomlijnder is; wanneer u online een bestelling doet, dan hebben we tot 16:00 de tijd om uw bestelling compleet te maken en te verzenden. Wanneer u langskomt, moet een van onze medewerkers op dat moment een andere internetorder aan de kant zetten om u te helpen. Daarnaast bieden we lokaal meer service door o.a. de verschillende kleurenwanden die we hebben staan. Ook de energiekosten voor de showroom zijn natuurlijk gigantisch gestegen in de afgelopen tijd. Door deze som is het simpelweg niet mogelijk om lokaal te gaan verkopen voor internetprijzen. We werden geconfronteerd met een dilemma om de balie te sluiten, of de prijzen lokaal ietsjes omhoog te doen, en we hebben gekozen voor het laatste. Het spijt ons dat u geen hoge pet op heeft van de baliemedewerker, de indruk die hij heeft gewekt is met hem gedeeld en zal niet meer voorkomen. We hopen dat het verhaal nu helder is. Heeft u verder nog vragen, laat het gerust weten! Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

gewoon heel goed.

gewoon heel goed.

Overzichtelijk en duidelijke site, Met uitleg over de producten, en goede prijzen.

snelle levering, kosten de helft met de bouwmarkt

Goedse snelle levering en ondanks verzendkosten goedkoper dan de bouwmarkt.

snel besteld ,,mooie prijs en prima bezorgd

Topbedrijf

Topbedrijf, prijs / kwaliteit, perfect, Zeer snelle leveringen

Makkelijke website én snelle levering

Zeer goed!

Goede communicatie en snelle levering. Erg tevreden mee!!

Snelle levering, goede prijs.

Middags besteld en de volgende dag al in huis. Ruime keuze voor geode prijzen.

Snel en goede prijs

Snel geleverd. Goed verpakt en scherpe prijs

Gunstige prijskwaliteit verhouding

Zeer vlot geleverd

??????

De verfgroothandel is top . Maar de vervoermaatschappij is niet correct , Heb de verf pas Vrijdagmiddag ontvangen , Ben 4 dagen thuis gebleven ,kreeg elke dag een mail , Was onderweg nog niet ontvangen was onderweg enz ..... En kreeg dan nog een mail dat wij niet thuis waren om 20u32 , terwijl we toch thuis waren ,vond ik een schande ze zijn hier zelfs niet geweest ,ik vond dit een flagrante leugen en was dan ook diep ontgoocheld in FLR . Mvg Decat Redgy Een tevreden klant voor VERFGROOTHANDEL. NL

Snel geleverd. Prima op tijd geleverd Complimenten.

Steeds in orde !!!

Steeds in orde !!!

Heel tevreden

Snelle levering van glasweefsel behang en lijm can een goede kwaliteit voor een nette prijs.

Prima zaak en snel

Gemakkelijk bestellen, duidelijke website en makkelijk bestellen. Zeer snelle levering. Lekker zaken doen.

Snelle en goede service.

Top geregeld.

goede service

goed geholpen nadat een pakje verloren was geraakt

Prima service zo als er staat volgende dag geleverd

Netjes bezorgd en snel

Betrouwbaar en goedkoper

Eerste keer besteld via verfgroothandel.NL Betrouwbaar en goedkoper