Zoals beloofd snel en correct gelverd

Snelle levering van het juiste product

Duidelijke website, snelle levering van het juiste product.

Bestelling op tijd

Zeker bij een ander aan te bevelen

Kort en krachtig

Er is veel keus van producten, levering is snel. Alles wat je kunt verwachten van een Webshop

Top geregeld

Product was niet volledig op voorraad, toch een dag later alles op de stoep. Top geregeld.

Prima kwaliteit snelle levering

Top beetje jammer van verzendkosten

uitstekend

ik heb te venig materiaal besteld de eerste keer dus moest ik nog een bestelling plaatsen tot mij grote verbazing de tweede bestelling was de volgende dag binnen tot mij grote verbazing ik ben echt blij mee !!

top top top

goede website . super snel verzenden . en goede kwaliteit. ben zeer te spreken over verfgroothandel .

prima verf en niet duur

prima verf en niet duur

Door slordigheid en nalatigheid van de pakket vervoerder had ik maar 1/4 van de bestelling ontvangen. Ik heb verfgroothandel.nl een mail gestuurd en nog telefonisch contact met hen gehad. Zeer vriendelijk en duidelijk ben ik te woord gestaan. Zij gaven aan het tekort zo snel mogelijk op te sturen. Dag later had ik het al binnen. Met andere woorden, Top bedrijf en dat niet alleen vanwege de prijs maar zeer zeker door hun begrip, daadkracht en vriendelijkheid. Aanrader!

Snel en goede aflevering.

Correct.

Gewoon goed

Gewoon goed

Heeft precies gehandeld zoals gemeld staat in de advertentie.

Goeie spuitplamuur voor een heel scherpe prijs

Perfect.

Perfect geleverd de volgende dag

Zeer snelle levering

Zeer goede ervaring top!

Mijn bijgestelde verwachtingen zijn overtroffen

ik dacht dat er op de site stond dat voor x uur besteld, dan zelfde dag verstuurd, maar dat geldt niet in het weekend en dat is logisch. Maar vervolgens duurde het wel lang voordat ik het pakket in de PostNl app (die ik appart hiervoor had geinstalleerd) kon vinden en daar werd ik wat zenuwachtig van omdat ik de spullen woensdagochtend nodig had. Gelukkig kreeg ik dinsdag bericht dat het die dag zou worden bezorgd en dat is ook gedaan. Dus mooi op tijd. En ik denk dat jullie niet te duur zijn en de verzendkosten zijn ook niet hoog. Dus al met al zeker reden om nogmaals te bestellen.

Super snel ontvangen

Altijd goed

Weet ik nog niet

Hoi.. Heb al 3x een wijziging van levering gehad van post.nl... Maar nog steeds geen pakketje met verf.. Mvgr

Supersnelle levering vanuit Sneek naar Zoetermeer. Op vrijdagmiddag m'n verf besteld en zaterdagmiddag werd het al geleverd terwijl ik hier in Zuid Holland overal drie dagen levertijd heb. Geweldige service en de Nelfamar is ook nog eens topverf.

Goede service en goed product

Jotun top verf

Goed product

Top alleen lange levertijd

Als dat sneller kan 5 sterren

Snelle verzending .

Mijn ervaring is erg goed. Goede prijzen en goede producten.

snelle service, heldere communicatie, scherpe prijs

snelle service, heldere communicatie, scherpe prijs

Over Verfgroothandel.nl

Opgericht in 1992, en sinds 2006 ook actief op het internet, met de website's Bootverf.nl en Verfgroothandel.nl. Inmiddels behoren wij bij de grootste internet-verkopers van verf van Nederland, en noemen onszelf 'internet verfgroothandel'. Dit mede vanwege ons lage prijsniveau (groothandelsprijzen).