Perfect.

Perfect geleverd de volgende dag

Zeer snelle levering

Zeer goede ervaring top!

Mijn bijgestelde verwachtingen zijn overtroffen

ik dacht dat er op de site stond dat voor x uur besteld, dan zelfde dag verstuurd, maar dat geldt niet in het weekend en dat is logisch. Maar vervolgens duurde het wel lang voordat ik het pakket in de PostNl app (die ik appart hiervoor had geinstalleerd) kon vinden en daar werd ik wat zenuwachtig van omdat ik de spullen woensdagochtend nodig had. Gelukkig kreeg ik dinsdag bericht dat het die dag zou worden bezorgd en dat is ook gedaan. Dus mooi op tijd. En ik denk dat jullie niet te duur zijn en de verzendkosten zijn ook niet hoog. Dus al met al zeker reden om nogmaals te bestellen.

Super snel ontvangen

Altijd goed

Weet ik nog niet

Hoi.. Heb al 3x een wijziging van levering gehad van post.nl... Maar nog steeds geen pakketje met verf.. Mvgr

Supersnelle levering vanuit Sneek naar Zoetermeer. Op vrijdagmiddag m'n verf besteld en zaterdagmiddag werd het al geleverd terwijl ik hier in Zuid Holland overal drie dagen levertijd heb. Geweldige service en de Nelfamar is ook nog eens topverf.

Goede service en goed product

Jotun top verf

Goed product

Top alleen lange levertijd

Als dat sneller kan 5 sterren

Snelle verzending .

Mijn ervaring is erg goed. Goede prijzen en goede producten.

snelle service, heldere communicatie, scherpe prijs

snelle service, heldere communicatie, scherpe prijs

Mijn verf is er na 5 dagen nog niet

Het rare is dat in nog niks ontvangen heb. Ik zou dit weekend verfen maar dit is niet gelukt ik be nog in afwachting maar denk niet dat het gaat komen

Beste Harry, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling! Op de track&trace zien we inderdaad dat er vertraging is ontstaan; het heeft 2 dagen op het depot van PostNL gestaan voordat er wat mee gedaan werd. Excuses hiervoor! PostNL komt uw pakket aan het begin van de middag afleveren, zoals het er nu voor staat. Nogmaals onze excuses voor de langere levertijd en hopende u alsnog een positieve ervaring gegeven te hebben, Team Verfgroothandel.nl

Volgende keer heb ik besloten dat ik weer bij verfgroot handel bestel was top

Heel goed bevallen

Heel goed bevallen

Snelle levering voor een goede prijs

Ik woon op terschelling daar is niet alles te krijgen dus bestellen via internet prima alternatief en verfgroothandel.nl is een van de sites waar ik regelmatig bestel bevalt uitstekend.

Meestal wordt door welke leverancier dan ook geschreven "voor 23.00 uur besteld, volgende dag geleverd. In 99 van de 100 gevallen is dat op zijn vroegst na 2 dagen. In het geval van Verfgroothandel is het inderdaad de volgende dag geleverd: super! Aangeschafte Epifanes is geweldig.

makkelijk en snel bezorgd

Top resultaat

Wij hebben onze zwarte sloep geverfd en met de uitleg van deze website wat je moet gebruiken en hoe is het resultaat top!

Goed,vlotte levering

Ik ken deze lak, maar de huidige zending is nog niet uitgeprobeerd.

Goed tevreden

Voor het eerst besteld en ben zeer tevreden

Snel, accuraat en adequaat

Acceptabele verzendkosten.

Prima en snel

Perfect geleverd

whaw binnen de 24h geleverd fantastis knap van jullie dank

dank bij voorbaat prima af geleverd zefs nog met 2roer stokjes er bij whaw zonder meer super

Snelle levering en scherpe prijs

Sikkens kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Klompenmakersstraat 14

8601 WR Sneek

Over Verfgroothandel.nl

Opgericht in 1992, en sinds 2006 ook actief op het internet, met de website's Bootverf.nl en Verfgroothandel.nl. Inmiddels behoren wij bij de grootste internet-verkopers van verf van Nederland, en noemen onszelf 'internet verfgroothandel'. Dit mede vanwege ons lage prijsniveau (groothandelsprijzen).