goed product

Ben blij met mijn keuze voor de armband. Net of ik minder spanning ervaar en gevoelens beter door mogen dringen. Geen idee hoe het werkt maar weet dat mijn keuze goed is.

De de simpele filter werkt al uitstekend. Het opgepompte water lijkt schoon maar na drie maanden zat het filterhuis al vol modder zodat er al een nieuw filter geplaatst moest worden.

Blij dat ik t artikel aangeschaft heb.

Het artikel wat ik aangeschaft heb, verricht geen wonderen wel steun.

Het smaakt zóveel beter.

Het smaak zachter, zuiverder, schoner. En in combinatie met een filter geeft mij het gevoel ook nog eens minder pesticiden en medicijnresten binnen te krijgen. Dit spaart en beschermt mijn eigen hormonen.

Heel goede service!

Op aanraden van Jay heb ik de rubberen ring in mijn filter vervangen waardoor de lekkage ophield. Als dat niet zou lukken dan zou hij een andere oplossing zoeken. (Na het vervangen van het filter ontstond een lekkage.)

Supersnelle levering en duidelijke installatie instructies

Ik ben zo blij dat ik heerlijk water gevonden heb. Ze leveren een zeer betaalbare waterfilter die prima werkt. Duidelijke instructie hoe het geheel aan te sluiten. Nu drink ik eindelijk voldoende water op een dag!

Zeer tevreden!

Sinds 2016 heb ik de Aquaphor keuken inbouw waterfilter. Het is nog steeds dagelijks genieten van heerlijk zacht water. Ik ben zeer tevreden!

Heerlijk water

De waterfles gaat voorbij mijn verwachtingen. Het water vitaliseert en geeft energie. Handig om mee te nemen.

kraanwater wervelaar

De wervelaar pastte jammer genoeg niet op mijn kranen omdat deze te oud waren. Maar de service en behulpzaamheid om het samen op te lossen, waren zeer goed.

Snelle afhandeling

Gewoon niet aards dit water!

Hèb al een aantal filters aan mijn water hoofdleiding vervangen. Maar ik weet niet hoe het komt maar het water dat door deze nieuwe filter smaakt veel zachter dan water van de vorige filters... Ik blijf ervan drinken, straks moet ik na een half jaar al de zaak verwisselen... Heerlijk water is een prima naam voor dit bedrijf!! Chapeau, en ga zo door...

Lichtheid!

Zowel de vitaliser als de drinkfles zijn een verademing. Zelfs mijn (skeptische) vader kon het verschil waarnemen. Ik proef en voel het in m'n huis, topaankoop.

Top Watervitalisator, heel snelle levering, vakkundig advies

Ik ben heel blij met mijn aankoop! Tot nu toe heb ik alleen maar de watervitalisatoren gemonteerd en wat een verschil! Ik had ook al eerder een andere vitalisator, maar met deze smaakt het water nog lekkerder en vitaler. Bovendien kreeg ik door Jay aan de telefoon vakkundig advies en werd hij super snel geleverd. Tenslotte ben ik heel blij met de goede klantenservice en korting. Hartelijk bedankt ervoor!

Het vaste waterfilter op de waterleiding werkt geweldig. Het water smaakt heerlijk en er is amper nog kalkaanslag te vinden.

Uitstekende service en kwaliteit.

Alles altijd zeer snel verzonden en snel ontvangen. Zeer netjes geholpen en een goede service. Hier kan je met een gerust hart wat bestellen 👍 Uitstekend winkel voor heerlijk water 🥤 Bedankt weer 😉👍

Vlot en simpel

Bestelling is snel geregeld. Montage is erg simpel. Direct en lekvrij! Een eerder systeem van een ander bedrijf leverde toen veel meer problemen op om het lekvrij te krijgen. Ik had tweede dag smorgens nog wel dat het water nog donker was (leek van het koolstoffilter), maar de dagen er na was t water gewoon helder en smaakte het prima. Nu ca. 3 weken in gebruik

Alle artikelen compleet, snel en met een duidelijk montage voorschrift ontvangen.

Ik heb het product nog maar pas geleden gemonteerd en merk nu al een positief resultaat.

Bedankt voor de snelle levering en het is een prachtig product!

Eerlijk water

Drinkt gemakkelijk wat een groot voordeel is als je niet zo’n waterdrinker bent!

Niets op aan te merken

Het water is beslist beter van smaak.

Bestelling snel en correct geleverd met waardevolle info

Probleemloos en makkelijk te benaderen.

vlugge levering, goed product, goede uitleg

Ik ben blij met mijn waterkan, en vind het ook heel fijn dat er veel voor de gezondheid wordt aangeboden met een duidelijke uitleg erbij. De aardingsproducten wil ik in de toekomst ook nog eens gaan uitproberen. Fijne service.

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Heel goeie service!

Over Heerlijk Water

Heerlijk Water is een holistische benadering van het leven waarbij verschillende soorten diensten en producten samenkomen voor de ondersteuning van de mens. Alles is energie. Op een bepaald niveau zijn wij als mens in bewustzijn verbonden met alles. Het leven is een wederkerig gebeuren dat voortdurend op zoek is naar balans. In deze tijd is de balans tussen mens en de natuur verstoord. De oplossing ligt in het transformeren van de onbalans, in de eerste plaats in onszelf, om van daaruit bij te dragen aan het grotere geheel. Wanneer het individu zorgt voor het geheel, gaat het geheel zorgen voor het individu.