Heerlijk water inderdaad!

Ik heb samen met een vriendin een blinde test gedaan met gewoon kraanwater, water uit een karaf met een levensbloem en water de uit waterfles van ‘heerlijk water’. We vonden allebei het water uit de fles van ‘heerlijk water’ het lekkerst! Het water wordt zachter en zuiverder en smaakt gewoon beter! Bovendien is de fles ook mooi om te zien.

correct,snel en zoals afgesproken

correct,snel en zoals afgesproken

Eindelijk weer lekker kraanwater

Zo blij met mijn waterfilter van heerlijk water! Betaalbaar gefilterd water zonder chloor

Fantastisch!

Heerlijk water is jaar na jaar een betrouwbare leverancier van prima waterfilters!!

Mooi product, soepele levering, heel tevreden!

Mijn ervaring is positief, de bestelde waterfles is goed en je kunt merken dat de intenties bij het product integer zijn, dat waardeer ik!

Blij

Ben blij met de fles die ik heb aangeschaft,fijn ook dat er een tuitje aanzit met een rietje,en toch goed afsluit.De voornaamste reden van mijn aanschaf is dat ik van gevitaliseerd water houd en op deze manier altijd gevitaliseerd water bij me kan hebben,waar ik ook ben.

Bestelling van de prima producten snel in huis gekregen!

Producten duidelijk omschreven. Top!

deze keer minder goed

Ik heb twee armbanden besteld. De grote armband was niet goed. De uiteinden van de armband waren niet gelijk maar in spiraal. In mijn idee betekent dit dat dit zo verpakt is want het lukt niet met de hand om dit recht te krijgen. Ik ben niet iemand die terugstuurt daar heb ik geen zin in maar ik vind het jammer dat het denkelijk zo al ingepakt is. hartelijke groeten

Erg blij met de RadiSafe sticker en snelle en goede service.

De RadiSafe sticker gekocht via Heerlijk Water na onderzoek wat de beste anti straling oplossing is voor de mobiele telefoon. Op basis van de beschikbare tests ben ik overtuigd. De RadiSafe werd binnen een dag netjes bezorgd dus uitstekende service van Heerlijk Water.

Makkelijk besteld. Snel en compleet geleverd. Eenvoudig aan te sluiten.

Snelle service zoals altijd

Een eerlijk bedrijf met eerlijke, kwalitatief hoogwaardige producten. Voldoende informatie op de website. Goede communicatie, snelle en nette verzending.

Lovely water that is clean

I reconment it to my friends and famely

Een bron van rust

Sinds een aantal jaren heb ik 3 energie platen in een driehoek liggen in de huiskamer en een plaat onder mijn bed. In verband met het 5G netwerk heb ik de platen een upgrade gegeven ik heb nu 4 dubbele platen met een radisafe stralingssticker in het midden. Het is ongelofelijk hoeveel rust deze combinatie mij geeft al vanaf het eerste moment ernaar ik complete rust in mijn huis. Ik ben er zeer blij dat ik deze upgrade heb gedaan.

Degelijke fles met handige vormgeving.

Werking kan ik nog niet veel over zeggen. Op mijn vragen kreeg ik snel en duidelijke feedback. Dit versterkt mijn vertrouwen in de werking van de fles. Ik beveel de fles aan maar natuurlijk is dit persoonlijk.

Ik heb inmiddels drie producten bij dit bedrijf besteld. Eerst een filter voor op mijn kraan, de waterfles en nu de sticker tegen straling op mijn telefoon. Voor mij een geweldig bedrijf met geweldige producten.

Mooie kleur

Snelle service en kwaliteit spullen

heerlijk water!

mooi klein en handig opzetstuk voor de kraan,het water smaakt echt heerlijk en het voelt goed om dit veel te drinken

Positief

Heb de penvitaliser sinds kort maar bemerkte direct een positieve reactie in mijn cellen.

Snelle levering, denken goed mee

In onze oude keuken hadden we een kraanvitalizer, voor de nieuwe keuken hebben we een leidingvitalizer besteld. Die was snel geleverd en het bleek mogelijk de kraanvitalizer met bijbetaling te verruilen voor een douchevitalizer. Top!

herinnering na 1 jaar gebruik

herinnering na 1 jaar gebruik

Heerlijk water en een inspirerend bedrijf

Zacht en zuiver water, werkt als je bewust drinkt en proeft op je mind.

Vriendelijke, behulpzaam en kennis van zaken.

Ik had vragen over hun systeem en ze hebben die in een persoonlijk gesprek duidelijk beantwoord.

Snel geleverd.

Over Heerlijk Water

Heerlijk Water is een holistische benadering van het leven waarbij verschillende soorten diensten en producten samenkomen voor de ondersteuning van de mens. Alles is energie. Op een bepaald niveau zijn wij als mens in bewustzijn verbonden met alles. Het leven is een wederkerig gebeuren dat voortdurend op zoek is naar balans. In deze tijd is de balans tussen mens en de natuur verstoord. De oplossing ligt in het transformeren van de onbalans, in de eerste plaats in onszelf, om van daaruit bij te dragen aan het grotere geheel. Wanneer het individu zorgt voor het geheel, gaat het geheel zorgen voor het individu.