Rust in mijn lijf en hoofd, minder storing ervaren, beter slapen

De 5G schijf aangeschaft en de eerste nacht onder mijn bed gelegd. Geen goed plan, duurde lang voor ik in slaap viel. Oplossing de schijf in het midden van mijn huis op een geel kussentje gelegd, zodat als je 6,5 meter er omheen bedenkt alle ruimtes geraak worden, ook de slaapkamer, was goede tip. Wil nog een rood kussen aanschaffen voor stimulering aarding. De stralingsbeschermende 5 G hanger, gaat altijd mee in de broekzak. 's-nachts leg ik hem tussen rader van vliegveld en mijn bed in op de vensterbank en slaap beter. De radisafe button was van de 5G hanger afgekomen, kreeg bij melding een dubbelklevende sticker opgestuurd. Probleem opgelost. De radisafe sticker achterop mijn telefoon geplaatst, rondje uitgesneden Was wel klusje. En verder tv, pc en iPad van ontstoringsstickers voorzien. Ik voel me stabieler, ervaar minder onrust, vooral in mijn hoofd, en door Wifi, vliegveldradar. Subtiel verschil, maar wel bijzonder prettig als je er last van hebt.

Perfecte service en snelle levering

Het product werd geleverd met uitgebreide en heldere informatie. De levering was ook heel snel!

Snel, goed, professioneel.

Heel klantvriendelijk

Fijne producten. Ben heel blij met de combi van waterfilter en vitalisator; ik voel me er beter door en het water smaakt stukken beter.

tds waarde blijft gelijk. hoort dat zo het is 260

Ervaar meer rust

Ik heb de armband nu ruim een week om en kan met recht zeggen dat ik het gevoel heb dat de energiebanen weer fijn stromen. Ook heb ik de armband natuurlijk ook eens aan de andere arm gehad, puur om te testen en merkte binnen 30 minuten dat ik misselijk en draaierig er van begin te worden. Dus direct weer terug naar de andere hand, en ja hoor.....innerlijke rust waar de energie vrij wilt stromen.

Fijn product

Simpel aan te sluiten, veel zachter water (dat zie je aan de kalk aanslag in de douche) zeer tevreden over!

Bezield bedrijf met bijzonder krachtige producten

Ik kende Heerlijk Water helemaal niet, maar wat ben ik blij en dankbaar dat ik dit bedrijf gevonden heb via Google! Ik heb de twee dubbele 5G-energieplaten nu een paar dagen in huis. Wow, wat een krachtpatsers! Ik woon in een klein stadsappartement vol straling en andere prikkels. Dankzij de platen is er nu veel meer rust en harmonie in huis. Ik voel me rustiger, geaarder en energieker. Zelfs lopen door het huis gaat makkelijker; voorheen voelde het alsof ik me heel de dag door energetische modder moest ploeteren. Ik heb nooit eerder zo'n sterke aarding ervaren als met dit product. Ik ben heel benieuwd welk effect deze nieuwe 'huisdiertjes' op lange termijn gaan hebben. Ook de waterfles vind ik fijn. Ik voelde er meteen een verbinding mee toen het pakketje binnen kwam. Jay beantwoordt vragen snel en vriendelijk. Je voelt de bezieling voor zijn bedrijf en producten, super.

Goed product met goede info en snelle bezorging

De energieplaat heb ik in mijn slaapkamer geplaatst. Het effect is een gevoel van ruimte en rust. Ik dacht dat ik niet zoveel last had van wifi en dect straling maar de ervaring met deze energieplaat laat me zien dat er echt wel een verschil is als het grootste deel van deze frequenties uitgefilterd wordt.

betreffende de kraanwervelaar

Ofschoon de prijs nog wel wat hoog oogt voor zo'n klein ding, is het de goedkoopste waterwervelaar. Hij is te vinden onder "watervitalisers"en dan vervolgens niet bij "kleine watervitalisers" maar onder "diversen". De smaak is inderdaad frisser. Het is het enige aangeboden model dat vrij is van toegevoegde zogenaamd natuurlijke frequenties (of iets dergelijks), die dan waarschijnlijk uit een of ander naargeestig digitaal apparaat zijn gekomen, net als tegenwoordig veelal in de zogeheten "bio-energetica" gebeurt.

snel geleverd in goede staat

de energieplaat ligt onder mijn bed, ik slaap goed. Mijn man ook rustiger. Moet nog even verder ontdekken wat het allemaal doet

Klantgericht en vriendelijk.

Reageert snel en vriendelijk op vragen via de mail, service is klantgericht met als extraatje een meting van de straling in je huis. Erg fijn!

Het gevitaliseerde water geeft heerlijk zacht water in de badkamer. Helaas lukt een waterzuivering niet makkelijk in mijn huis, dan zou het helemaal top zijn. Goede service, aanrader dus!

Super service!

Ga zo door …

waterkan plus filters, heerlijk krachtig

Een water vitaliser had ik al op mijn waterkraan, nu met de waterkan en filter voelt het compleet. Ik hou mijn handen regelmatig om de kan met gefilteerd water >> dat voelt krachtig en zuiver, en voel ik mij vaak meer in evenwicht komen.

Perfecte drinkfles!

Snel en zorgvuldig afgeleverd met mooie brochures met uitleg en een prachtige rvs drinkfles.

Top snelle reactie

Ik had binnen een uur reactie terug. Dat is fijn. Gelijk maar besteld. Bestelling netjes verzorgd. Ga zo door.

Heerlijk water

Ik heb de bidon van Heerlijk Water besteld en het klopt echt. Het is heeerlijk! Een aanrader!

Mooi product en de levering ging vlot en met zorg

De kraanvitaliser ontdekt bij vrienden en was aangenaam verrast door de zachtheid van het water . Ben blij met deze aankoop!

Goede ervaring!

Ik heb mijn douchewaterfilter besteld. Ik ben heel tevreden met het product. Het bestelproces verliep soepel en het pakket was klein en goed ingepakt. Ik ben er heel tevreden mee!

Voor de gebruikte waterfilters zou een goed alternatief moeten komen. Nu verdwijnt deze iedere keer in de vuilnisbak.

Beste Michael, Inderdaad kunnen de waterfilters niet worden gerecycled. Er is geen inlever/recyclesysteem. Ik heb hier onderzoek naar gedaan en het enige wat mogelijk was, is dat de waterfilters door een nederlandse afvalverwerker heter verbrand zouden kunnen worden. Maar dit zou maar een kleine verbetering geven voor het milieu betekenen en een behoorlijke prijsstijging van de waterfilters met zich meebrengen. Op zich is het gebruik van waterfilters veel minder milieubelastend dan het gebruik van plastic drinkflessen. En daarnaast is het niet een hele afwijkende vorm van afval t.o.v. wat er in de grijze container terecht komt. De werkelijke hoeveelheid chemicalieën en zware metalen die achterblijft in een waterfilter is minimaal t.o.v. de hoeveelheid in chemisch afval. Het is een afweging van de klant zelf om gefilterd water te gaan drinken en enige milieubelasting daarbij voor lief te nemen. Ik zal het duidelijk bij de algemene waterfilterinformatie gaan vermelden om misverstanden te voorkomen. Zodra er goede biologisch afbreekbare filters beschikbaar zijn zou ik deze heel graag gaan verkopen. Vriendelijke groet, Jay Uijttewaal, eigenaar Heerlijk Water.

Prima verzorgd en snel in huis

Eerlijk en kundig , voelt goed.

Eerlijke en kundige product informatie , prettig persoonlijk contact, Heb vertrouwen in de aangeschafte producten , snelle levering

Ik heb een kromme plaat binnen gekregen

Ik kreeg een kromme plaat thuis gestuurd. Dit kwam door de bezorgdienst. Heerlijk Water heeft dit erg snel en netjes opgelost. Ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd.

Zie onder

Fijn reslutaat: het water is anders, zachter, rustiger. Dat merk ik aan het water zelf dat uit de kraan komt en aan m'n fysieke reactie erop. Ik ben er blij mee. Alleen: de verlenging van de kraan vind ik ietwat lastig.

Over Heerlijk Water

Heerlijk Water is een holistische benadering van het leven waarbij verschillende soorten diensten en producten samenkomen voor de ondersteuning van de mens. Alles is energie. Op een bepaald niveau zijn wij als mens in bewustzijn verbonden met alles. Het leven is een wederkerig gebeuren dat voortdurend op zoek is naar balans. In deze tijd is de balans tussen mens en de natuur verstoord. De oplossing ligt in het transformeren van de onbalans, in de eerste plaats in onszelf, om van daaruit bij te dragen aan het grotere geheel. Wanneer het individu zorgt voor het geheel, gaat het geheel zorgen voor het individu.