Altijd stipt en snel geleverd

Degelijk materiaal

Besteld op zondag, dinsdag in huis!

De zoektocht naar de mesjes voor mijn meer dan 20 jaar oude Bosch grasmaaier eindigde bij De Heul; heerlijk dat er nog een bedrijf is dat dergelijke simpele zaken kan leveren. UITSTEKEND!!!

Snel en prima afgehandeld

Snelle en goede afhandeling

Bestelling en levering prima. Wel een hele grote doos, voor de beperkte inhoud.

Goede service!

Ik had mijn bestelling geplaatst en er kwam meteen een reactie. Het artikel werd dezelfde dag nog verzonden.Echt een aanrader dit bedrijf!!!

wat super, mijn favoriete pluggen

Een van de weinige winkels die mijn favoriete pluggen verkoopt... Dus zo wie zo een geweldige winkel!!

vlotjes

top

topbedrijf

makkelijk en snel

Service gericht en snelle levering

Servicegericht en snelle levering

Het ging maar over een heel klein ,maar onmisbaar ,onderdeeltje van een decoupeerzaag ,de schroef waar het zaagblad mee vast zit. Onderdeeltje bleek te passen. Erg blij mee. Als zoiets in de toekomst nog eens gebeurt weef ik waar ik moet zijn! Bij de Heul.

Snelle levering en goed product

Ben zeer snel geholpen en de tandriem die ik bestelde was het juiste type.

tevreden met de aankoop

alles is correct engoed verlopen

Zeldzaam onderdeeltje nodig.

Ik had een onderdeeltje nodig voor mijn decoupeerzaag. Meteen een reserve gekocht en één reserve voor mijn broer die dezelfde heeft. Knap dat deze op voorraad zijn en snel verstuurd. Maar €7 handelingskosten en verzendkosten voor 3 kleine schroefjes is wel heel veel. Ik heb maar een borenset bijbesteld om het de moeite waard te maken. Voor de rest niets dan lof.

Snel ontvangen

super snelle levering

kwaliteit en redelijke prijs

Heb een onderdeel besteld die moeilijk te krijgen is. Had het met twee dagen in huis. Goede service en snelle levering

snelle levering, uitstekend*****

vandaag bestellen en morgen in huis en u maakt het waar.

Werd snel en netjes bezorgd.

alles perfect en snel geregeld

alles was oke

Snel en scherpe prijs

Zeer snelle levering voor een hele mooie prijs. Door problemen bij ING was de betaling mislukt, maar ook dat was snel opgelost.

geweldig mooi assortiment snelle internetbestelling super

jullie laten een hele goede indruk achter snel accuraat heel goed of je blij met de bezorger moet zijn dat is wat anders 8 mailtjes gehad over de levering bv 28 januari hij is onderweg 28 sorry bezorgmoment bij gewerkt 30 januari zending gesorteerd hij is onderweg en uiteindelijk bezorgd. ik had er geen haast mee maar je zal maar op iets zitten te wachten ja dan is het lastig

Zeer snelle verzending. Aanrader

Bestelling stond dezelfde dag al klaar om op te halen.

Snel en schappelijke prijs voor het materiaal

Prima proffesioneel materiaal, vlot verzonden voor een goede prijs