Ik heb niets ontvangen tot nu toe ,was door werken wel geleverd en niet gezien

Ik heb nog niets ontvangen Door werken was het passend stuk wel geleverd en niet gezien door mij. De firma was zeer correct.

Prima, vlot en correct. Ook de info over het voorraadniveau

Prima, vlot en correct. Ook de info over het voorraadniveau

LEVERING VOLGENS AFSPRAAK

De levering heeft plaats gevonden zoals de website beloofde.

LEVERING VOLGENS AFSPRAAK

De levering heeft plaats gevonden zoals de website beloofde.

Spullen snel verzonden

Top service!

Zeer klantgericht, hulpvaardig en correct. Omdat mijn bestelling niet compleet te leveren was, werd ik direct gebeld voor overleg. Besloten werd het ontbrekende na te zenden zodra zij het binnen kregen. Binnen een week was ook dat gedeelte binnen. SUPER!

Goed en snel!

Goed en snel

Snel en degelijk

Zeer tevreden met de wijze van leveren en het kwaliteit v/h produkt

Goed website Snelle en correcte levering. Juiste product van goede kwaliteit. Over het geheel tevreden!

Zeer slecht

Heb 3 duimhengen voor pendike 10mm besteld. Zijn alle drie erg ruim voor pendikte 10mm. ( 12t/m13mm ) Ook de rondingen voor de pen zijn niet goed afgewerkt. Mvg. Karl

Goedemiddag Jammer dat de hengen niet aan uw verwachting voldoen. Wij zijn niet de fabrikant van deze hengen. We hebben dus ook geen invloed op de zuiverheid van de maten. Wel is het zo dat duimhengen vaak aan de ruime kant zijn. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling kunt u deze natuurlijk altijd retourneren. Na ontvangst van de hengen heeft u dan binnen 2 werkdagen uw geld retour. Onze excuses voor het ongemak.

snelle levering,

schuurpapier voor schuurmachine bijna niet te krijgen, hier wel!

in 1 keer vakkundig gerepareerd

Snel en vakkundig en afspraken worden nagekomen.

Correcte levering

Wat ik had verwacht, goed verpakt en snel geleverd

Zo kan het dus ook

Prima contact, nette prijs, goede communicatie en snelle levering

Teleurgesteld

Het blijkt helaas dat de stopjes te klein zijn. Dat is niet aan jullie te verwijten. De gaten welke moeten worden gevuld is 12 mm en dat is niet het geval bij de zgn Polynorm doppen. Het zijn houten raam en deurkozijnen waarvan de montage gaten 12 mm zijn. De doppen a.d. bovenzijde zijn ca 20 mm. Indien leverbaar graag 10 st. toezenden. Bij voorbaat dank voor uw aandacht. Hoogachtend, A.H. Spaans

Snelle levering Goede prijs/kwaliteit

Snel en goede prijs

Prima graag weer

Het pakketje is uiteindelijk nageleverd, gelukkig!

In eerste instantie zou mijn brievenbuspakketje de dag na bestellen geleverd worden. Maar helaas was dat niet het geval. Ik belde en werd geadviseerd te wachten. Ik belde later die week nogmaals. Het track en trace nummer dat ik toen ontving (dat ik in eerste instantie niet had ontvangen) gaf aan dat het pakketje was blijven liggen bij postNL. Daarna werd het zeer stil. Ik heb vriendelijk verzocht om het dan nogmaals op te sturen en dat heeft De Heul heel netjes geregeld. Super fijn.

Zeer tevreden over deze aankoop.

Ik had 10 deurveren besteld. Scherpe prijs, makkelijk te bestellen, vlot geleverd en goede kwaliteit. Intussen naar tevredenheid geplaatst.

uitstekende service

prettige service, uitstekende kwaliteit-prijsverhouding

Moeilijk verkrijgbaar lampje gekocht

De bestelde ladderonderdelen waren snel bezorgd. Prima spullen !

Voorstraat 28 3281 AV Numansdorp