Filters

9

Prima

Snel en goed !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Dank voor de goede service en snelle verzending. De aarde is keurig op tijd afgeleverd en de chauffeur was erg bereidwillig om het op een handige locatie te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Bedankt! De bestelling is perfect geleverd!! Geen bijzonderheden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Complimenten

Mijn complimenten voor de afhandeling van mijn bestelling! De chauffeur was erg communicatief en flexibel. Iets wat lang niet altijd het geval is. Verder zien de producten er goed uit, dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle nette afwerking.

Nog bedankt voor snelle nette afwerking. S ochtend besteld en s'avond om 18.45 geleverd.. top.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte levering

Hallo, Ik wens jullie even te bedanken voor de vlotte service en levering. De chauffeur was suuuuuupervriendelijk en heeft mij goed geholpen. Waarvoor dank en complimenten aan de chauffeur. Mvg Barbara

  • Aanbevelen? Ja
10

TOp

we zijn zeer tevreden jullie hebben top service groetjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Dank voor de goede service. Alles is binnen, gebracht door Tim, een heel vriendelijke chauffeur. Tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

Wilde even laten weten dat ik zeer blij was dat de chauffeur rond 8 uur ‘s ochtend al aanwezig was. Het kwam de stratenmaker bijzonder goed uit dat het zand er al zo vroeg was. Voor zo’n last minute bestelling kan ik niet anders zeggen dat de service top was. Dank daarvoor. Fijn weekend!

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestel niet bij Zandcompleet en voorkom een teleurstelling.

De service van Zandcompleet is zeer slecht. Van te voren gebeld om zeker te stellen dat de levering op tijd zou zijn, ook uitgelegd waarom dit belangrijk is. Ik kreeg een dikke vette belofte dat het zou lukken en heb basis daarvan voor zo'n 1000 euro materiaal bestelt. Toen bleek dat het niet zou lukken werd de bal volledig bij mij gelegd. ''Kan gebeuren''. Was toen ineens de lezing. Van de eerdere belofte was niks meer over... Ik had Bart aan de telefoon, die na een paar minuten onbeschoft werd en zijn excuses ook niet aan heeft geboden. Behoed jezelf voor een teleurstelling en bestel niet bij Zandcompleet.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Harmen, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Dit weekend voor Pinksteren is 1 van onze drukste weken van het jaar. Wij doen onze uiterste best iedereen tijdig te beleveren en rijden zelfs nog extra op zaterdag om alle klanten te beleveren (zo ook u). Om dit weekend aan de slag te kunnen. Op onze website geven we aan om materialen tijdig te bestellen. En geen mensen / materialen in te huren voor op de leverdag zelf. Het had namelijk ook gekund dat we vandaag om 17.00u komen of dat er door middel van overmacht niet geleverd kan worden. Materialen inhuren voor de leverdag zelf is dan op eigen risico. Desondanks excuus dat u dit zo ervaart. Gr. Melissa

10

Positieve ervaring

Goed verzorgd vriendelijke chauffeur op tijd en mooi zand.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Goede ervaring, snelle levering en behulpzame chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en mooi split

Levering ging snel en uitsteken op afspraak. Split heel erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
6

Nog niks ontvangen

We hebben de bestelling nog niet ontvangen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Melissa, Excuus, de automatische emails voor de beoordeling zijn ivm het hemelvaartweekend te vroeg verzonden. Gaan we aanpassen ;). Maandag wordt uw order zoals afgesproken geleverd. Dank voor de melding. Gr, (ook) Melissa

4

Onbetrouwbaar qua leveringstijden

Een professioneel bedrijf hoort te doen wat het beloofd vind ik. En als dat door omstandigheden niet lukt, wat natuurlijk kan gebeuren, er in ieder geval over te communiceren. Op de website van Zandcompleet staat 'levering binnen 1-3 werkdagen' dat is iets anders dan zonder hier iets over te communiceren na 8 dagen pas leveren! Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik keurig netjes een bevestigingsmail en een dag later een aanvullende mail dat de order was opgenomen in de planning. Helaas heb ik daarna niets meer vernomen. Nu las ik in diverse reviews dat het vaker misgaat qua correspondentie over de feitelijke levering, maar een bestelling soms nog wel op tijd komt. Ik heb daarom zelf contact opgenomen binnen de bloktijden aangegeven op de website om de situatie te bespreken en tot een oplossing te kunnen komen. Helaas was Zandcompleet gesloten (dag na hemelvaart) gaf een automatische beantwoorder aan. Voor openingstijden kon je de website kijken (daar stond nu juist dat Zandcompleet bereikbaar zou moeten zijn) Ik heb daarom een mail gestuurd met de informatie dat ik op de levering aan het wachten was en graag contact om te overleggen. Binnen een uur ontving ik een reactie dat ik mijn bestelling vertraagd was en ik deze pas de volgende week zou ontvangen. Ook werd mij medegedeeld dat op de website zou staan dat het Zandcompleet enkele dagen gesloten zou zijn. Ik heb daarom nogmaals de website en alle eerdere mails gecheckt. Er staat echter nergens aangegeven dat Zandcompleet gesloten zou zijn. Nu gebruik mijn telefoon om de website te bezoeken, misschien dat ik hierdoor geen banners kan lezen dat weet ik niet. Niet heel duidelijk natuurlijk en de verantwoordelijkheid van Zandcompleet om helderheid te verschaffen qua bereikbaarheid en openingstijden. Ik vind de online communicatie daarom echt onvoldoende. Ik heb het product nog niet binnen en vertrouw er nog steeds op dat dit in orde is, maar de werkwijze is niet ok.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bas, De levertijd van uw order was exact binnen de aangegeven levertijd. Namelijk 3 werkdagen. U heeft op maandagavond 22.00u besteld en met twee gesloten dagen ivm hemelvaart zou uw order as maandag geleverd worden. Dat is ook netjes gebeurd. Onze website gaf op alle pagina's een melding dat we gesloten waren, zowel op mobiel als desktop. Naar onze mening hebben we daarin alle klanten zo goed mogelijk geïnformeerd. Excuus voor het ongemak. Groet, Melissa

9

Snel geleverd en keurig werk van de chauffeur!

Chauffeur kwam onaangekondigd, waren toevallig thuis. Was we een hele fijne man die betjes en klantgericht te werk ging!

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering en product is goed.

Het proces van bestellen en leveren was goed. Goed te woord gestaan, en product is prima. De levering was wat minder, opeens stond het voor de deur, van de buren… er is over het grasveld gereden wat ervoor heeft gezorgd dat er diepe sporen in het gras zijn ontstaan. Dit heb ik weer moeten herstellen. Al was er voor aflevering even contact geweest had dit minder problemen opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal prima

In twee woorden: "alles keurig". Zowel geleverde producten, nakomen (lever-) afspraken als service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top producten

Zand, grond, hydrokorrels en Achterhoeks padvast besteld, keurig geleverd in Big Bags.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geleverd

Snel geleverd, en op de juiste plaats neer gezet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie

Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed geleverd

Zeer vlotte aflevering, door een erg vriendelijke chauffeur, van de door ons bestelde 5 kuub M3C zand in big bags. Dit zand is inmiddels handmatig over ons grasveld verspreid en zal er hopelijk voor zorgen dat de structuur van de kleiachtige bovenlaag meer open wordt zodat wortelgroei beter wordt.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel komt het naar je toe

Mooi handzaam Mooie kleur

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige snelle levering

Snelle levering met keuze voor de plaats waar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Positief, bestelling gedaan, volgende dag bezorgd netjes binnen het tijdvak. Hoefde in principe niet eens aanwezig te zijn, als maar duidelijk was waar zand gestort moest worden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Groeneweg 62

4759BB Noordhoek - moerdijk

0168-404431

[email protected]

Over Zandcompleet

Onze shops: Zandcompleet.nl / Zandcompleet.be Stadeko.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.