Prima alles zoals afgesproken

40 m3 zand geleverd zoals afgesproken geen enkel probleem

op tijd en volgens afspraak geleverd

Fijne meedenkende advisering, super service, snelle en correcte levering. En prima product! Dank je wel! M. vr.gr. Mathilde

Snelle correcte levering

Eerst gebeld voor info , mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Daarna online besteld, dit gaat heel makkelijk. Snelle levering en je wordt keurig op de hoogte gehouden van wanneer en hoe laat er geleverd wordt. Bij levering wordt het netjes op de aangegeven plek gezet door vriendelijke chauffeur. Al met al zeer positieve ervaring.

We moeten het nog verwerken

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen en op tijd geleverd

Perfecte service en snelle levering.

Pefecte service. Na de bestelling 's avonds te hebben gedaan is er de volgende dag gelijk terug gebeld met betrekking tot de gevraagde plasts van levering. Kort daarna is er weer terug gebeld dat ze alles hiervoor hadden geregeld. Alles is geleverd zoals gevraagd en toegezegd. Jammer dat postnl afbreuk doet aan de perfecte diensten en service van Zandcompleet.

Doen wat ze zeggen.

Donderdag ochtend besteld, vrijdag morgen geleverd.

Afspraak was goed en product ook

Levering van het zand was zoals afgesproken en ook op de goede plek gestort.

Snelle levering,jammer van het stuk glas wat ik in het pak vond,lijkt me niet de bedoeling,en is al een melding van gemaakt bij jullie. Gebaseerd op de levering beveel ik jullie aan. Grt W F Stables

netjes verlopen

netjes geleverd en prima m3c zand

Sneller dan verwacht geleverd

Bigbags met tuinaarde gesteld. Eerder dan verwacht werd de grond geleverd. Goed contact over leveringstijd, en de bigbags zijn keurig op de gewenste plek neergezet.

Keurig afgeleverd

Afgeleverd zoals afgesproken.

Keurig geleverd

Na zelf een aantal mailtjes te hebben gestuurd was duidelijk wanneer de pallets geleverd zouden worden en werd dit ook keurig op die datum afgeleverd.

Op de afgesproken tijd en plaats geleverd

Bestellen ging eenvoudig en ben vervolgens goed op de hoogte gehouden wanneer de levering plaats zou vinden. Er is goed rekening gehouden met onze voorkeur voor datum en tijd en het zand is precies op de juiste plaats gestort, uitstekende en vriendelijke chauffeur.

Probleemloos

Van begin tot eind makkelijk en probleemloos. Ook nog eens mooi materiaal!

Prima en attente service.

Contact en afhandeling:prima

Eerste ervaring maar was gelijk goed

Alles netjes afgehandeld zoals het hoort!

Geweldige service!

Snel en kundig advies n.a.v. opsturen zand uit paardrijbak. Upgrade tapijtsnippers (bont naar grijs) voor hetzelfde geld. Zelfs wat meer kg gekregen, vanwege andere manieren van verpakken.

Gewoon goed, volgens afspraak en op tijd!

Nooit eerder iets hier besteld, via Google gevonden en verrast over alle positieve ervaringen, meestal waarderen mensen namelijk alleen bij klachten. Maar gewoon goed. Geleverd zoals afgesproken, materiaal zoals omschreven en ook belangrijk duidelijke uitleg en informatie telefonisch. Makkelijk bestelproces. Klein verbeterpuntje... Kreeg direct een melding dat de bestelling bij de vervoerder was aangemeld en dat ik de avond voor de bezorg dag een tijd door zou krijgen. Zou fijn zijn een indicatie te krijgen van welke dag dat is.

Prima geregeld, netjes volgens afspraak!

Ze doen wat ze beloven en dat is heel fijn!

Perfect verlopen. Heel blij. Mooie , schone zand. Tops. Bedankt.

Super snelle levering en top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit

Prima snel en netjes

Top chauffeur!!

goed geregeld

netjes en duidelijk gecommuniceerd.

Over Zandcompleet

Onze shops: Zandcompleet.nl / Zandcompleet.be Stadeko.nl Sedumdakcompleet.nl