Automatisch proces kan beter

Het bestellen en betalen van zand was eenvoudig. Echter het proces van levering kan beter. Op woensdag 12 mei 2021 kreeg ik een mail dat op donderdag 13 mei het zand zou worden geleverd. 13 mei blijkt ook in Nederland een feestdag. Vrijdag 14 mei eveneens geen levering. Toen ik de website bezocht, bleek daarop vermeld dat Zandcompleet ook 14 mei gesloten is. Vandaag (zondag 15 mei) krijg ik een mail dat het zand deze week werd geleverd. Ik ga ervan uit dat het hele proces is geautomatiseerd. Optimalisatie met betrekking tot leverdata en vakanties zouden een grote meerwaarde zijn. Ik kijk alsnog uit naar de levering.

Beste Bart, Bedankt voor de review. Het klopt inderdaad dat uw levering initieel op donderdag met Hemelvaart zou worden geleverd. Ondanks dat het een feestdag is hadden we het zo druk dat een deel van onze chauffeurs op donderdag en vrijdag alsnog hebben geleverd. U stond er dus ook op voor levering donderdag. Echter, zoals mijn collega u ook zojuist telefonisch heeft verteld, stond uw bigbag helaas in de verkeerde vrachtwagen geladen. Daardoor is de levering vertraagd geraakt. Ons kantoor was wel twee dagen dicht, dus die communicatie daaromheen liep inderdaad niet goed. Excuus voor het ongemak daarvoor. Groet, Melissa

Compleet

Uiteindelijk na telefonisch contact alles naar wens geregeld!

Goede kwaliteit en levering

Ik heb stenen besteld en kant opsluitingen, beide kwamen zeer op tijd en het ziet er heel mooi uit.

Twijfelachtig

Jammer dat het zand niet op de aangegeven plek werd gestort na overleg en markeering, wel even hierovergebeld. Zandkwaliteit was top en leek meer dan 10 kub wat een berg ,bestel binnnekort weer.

Snelle levering van een kwalitatief product.

Deze cortenstaal randen zijn van een zeer hoge kwaliteit en monteren met het grootste gemak. Door de omgeplooide rand ook veilig naar kinderen en huisdieren toe. Zeer tevreden van het resultaat.

Goede prijs netjes van te voren gebelt. Prima

Goede prijs netjes van te voren gebelt. Prima

Het is prima volgens afspraak en op tijd geleverd.

Ik heb het als prettig en correct ervaren.

Goed is goed, toch!

Prima service en mooi zand ontvangen!

Prima service.

Alles volgens afspraak. Prima service van chauffeur.

perfect

duidelijke site. heldere communicatie. goed geholpen en meegedacht bij de levering.

de levering heeft plaatsgevonden zoals afgesproken

Mooi product en een snelle levering

Idem als boven

Een kei van een bedrijf

Alles goed geregeld, netjes en op tijd afgeleverd

Uitstekende producten en levering

Levering van te voren aangekondigd en exact op tijd. Chauffeur was zeer bereidwillig om een goede plek voor de big bags te bepalen maar ondanks dat zat de kooi-aap na nog geen 15 minuten weer op zijn plek en kon de vrachtwagen vertrekken

Prima product en uitstekende levering

Prima product en uitstekende levering

Super. Prettige chauffeur bij afleveren

super blij

we zijn super blij met de bestelling. is snel geleverd. onze clienten zijn erg blij mee.

Prima materiaal en een vriendelijke levering

Vlotte en vriendelijke levering bedankt

Binnen een dag geleverd top

op tijd geleverd en prettige afhandeling

Alles is prima verlopen. De chauffeur was op tijd, dacht mee en was aardig.

Snelle soepele levering, product niet geheel volgens omschrijving

Levering was snel, volgens afspraak en prettig. Betongranulaat is echter veel grover dan aangegeven; beloofd was 0-31,5, in de praktijk 0-70.

Snel en goed verder geholpen bij mijn vraag . De levering was ook uitstekend

Geen ervaring product nog niet geleverd

Helaas zijn alle materialen nog niet geleverd. Dus kan ik ook geen beoordeling geven van de geleverde producten.

Levering binnen een dag

Mooi zand met een zeer snelle levering. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service.

Ok

snel ,en goed verlopen