Snelle levering van mooi split

Na telefonisch contact een zeer snelle levertijd afgesproken (1 dag) en daar was ik zeer mee geholpen. Het split zag er heel mooi uit en lag die dag al in de voortuin. Ook de transporteur was zeer correct en hulpvaardig. Top levering van top kwaliteit!

prima geregeld!

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop dit gaat! Alles erg gemakkelijk en snel en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de levering komt.

Dit bedrijf informeerd uitstekend en levert snel

De producten zijn supersnel geleverd , top .

Alles naar wens

Alles zeer zorgvuldig verpakt. Aangekondigde levering door PostNL werd om 22u plots verschoven naar volgende dag namiddag, maar werd dan toch in de ochtend geleverd. Kwam ons eigenlijk beter uit en in deze chaotische tijden volledig gepardonneerd. ;-)

Helemaal top

De bezorger was een lopend antidepressiva! geweldig humeur, zin in zijn werk, service en klantgericht. De volgende keer opteren wij weer voor hem!

Product voldoet geheel aan het doel en is volgens afspraak afgeleverd.

Product voldoet geheel aan het doel en is volgens afspraak afgeleverd.

Snel geleverd en zeer vriendelijke chauffeur!

Op het oog hele mooie compost. Chauffeur was zeer vriendelijk en heeft de zakken keurig op de gewenste plaats neergezet. Top kerel!

Alles verliep uitstekend

Vriendelijk en snel geholpen.

alles is prima verlopen

alles correct en snel gelrverd

Duidelijke website, snelle levering tot aan de deur

PRIMA

Aan de afspraak gehouden

Alles uitgevoerd volgens verwachting

Prima afspraak en levering

Snelle en correcte levering.

Heel tevreden over de service en de geleverde goederen.

Correcte afhandeling

correcte en snelle afhandeling. 1 dag te vroeg geleverd dan afgesproken, gelukkig was ik thuis want anders stond de levering op de verkeerde plaats.

Goede ervaring Afspr goed nagekomen

Alles goed verlopen !

Goede en snelle uitlevering.

Super!!!

Op de site kon ik goed zien wat ik ging bestellen. Prijs was ook heel goed ten opzichte van een ander. Besteld, betaald en bij opmerkingen gevraagd of ze op een bepaalde dag konden leveren. Op die dag gekomen en op de juiste tijd. Het grind is precies wat ik op de site had gezien. Super mooi. Heel tevreden klant.

Ze hebben zand geleverd via de webshop besteld met opmerkingen hoe ik het geleverd wil hebben dit alles naar kunnen gedaan en zeer tevreden over hun punctualiteit kortom een aanrader. Groeten een tevreden Hovenier.

Mijn ervaring met zandcompleet is prima

De levering was ongelooflijk snel en in prima staat afgeleverd. Zandcompleet is een heel vertrouwelijke website.

Geen problemen gehad, prima geregeld.

Verzending/Aflevering zoals het hoort.

De info over de materialen was keurig, ook de verzending is snel en netjes gedaan.

Soepel om te bestellen en conform afspraak geleverd. Circa half uur voor levering telefoontje van chauffeur dat hij eraan komt. Top

Zeer te vrede

De chauffeur kwam wel een half uur eerder dan vermeld was. Maar alles is goed gegaan het zand is keurig gestort op de paddock . Heel blij mee en me paard ook met een droge paddock

Snel en makkelijk

Zand snel geleverd en de bigbags mooi langs elkaar op de oprit gezet

duidelijke website, goed product en snelle levering!

duidelijke website, goed product en snelle levering!