perfecte communicatie en perfect volgens afspraak geleverd.

Perfecte communicatie en afspraken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top geregeld, snel geleverd en fijn contact met zowel de organisatie als de chauffeur!

2e x juist

Bij de eerste bestelling een deel vergeten. Dit als nog na verstuurd samen met een nieuwe bestelling, zonder aanbod de verzendkosten op hun rekening te nemen daar zij iets vergeten opsturen waren. Dit vonden we jammer. Verder vriendelijk en goed bereikbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering!

snelle service

snel en netjes toegestuurd, ik kon er vlot mee aan de slag..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top ik ga weer bij zandcompleet bestellen

Het is goed en snel gegaan geen klachten

Mooi binnen het tijdsbestek

Snelle levering. Helaas niet precies mogelijk waar we de zand nodig hadden ivm het manoeuvreren van de vrachtwagen. Verder prima. Werd geleverd door een lokale leverancier uit Venlo

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en voor de deur geplaatst

Correct !

Correct, snel, mooie prijs, vriendelijk, dus eigenlijk zoals je zelf graag zou willen zien ­čśâ

Keurig volgens afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na een telefonische uitleg het bestelformulier ingevuld, en netjes afgeleverd op aangeven plaats.

Na een telefonische uitleg het bestelformulier ingevuld, en netjes afgeleverd op de aangeven plaats.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zandcompleet is een bedrijf met prima ondersteuning en zeer snelle levering.

Duidelijke website waarop product makkelijk te bestellen is. Prima geholpen met de plaats te bepalen waar het zand moest komen. Zeer snelle levering door een rustige en zeer bekwame chauffeur. Top!

Fijne website, snelle levering

Ik bestelde een paar dagen van te voren en dit was geen enkel probleem. Keurig bevestiging per mail en telefoon gehad. Zelfs aan het verzoek om in de ochtend te leveren werd ingewilligd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ze waren er alleen een dag te vroeg.

Vlotte, nette aflevering.

Ik ben netjes door de vervoerder gebeld om aan te geven waar ik de big-bags geplaatst wilde hebben. Alles goed gegaan.

Vriendelijk

Snel en goed geleverd, netjes afgehandeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, correcte persoonlijke communicatie en een prima product

Hulpvaardig bedrijf dat me inderdaad op de afgesproken tijd terug belt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima advies en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Was er op de afgesproken tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi op tijd en behulpzaam.

Mooi op tijd en behulpzaam.

super

1 of 2 kuub split willen bestellen, maar Ik twijfelde en belde op voor advies. Direct iemand aan de lijn die ruim de tijd nam om te adviseren. Conclusie ik had 1,5 kuub nodig, maar 2 kuub was relatief gezien veel goedkoper. dus 2 kuub besteld, zodat ik een iets dikkere laag kan aanbrengen. de meneer aan de telefoon gaf aan dat het waarschijnlijk vrijdag niet meer geleverd kon worden, maar dat dit wel over het weekend heen zou gaan. Dus besteld via internet en bij de opmerking (op het bestelformulier) erbij gezet of de chauffeur even wou bellen (1 uur voordat hij het zou komen afleveren), en ja hoor maandag om 10 uur de telefoon. We staan met ongeveer 20 minuten voor u deur. 2 kuub besteld op donderdag en maandag keurig op de gemarkeerde plaats geleverd, want ik was zelf niet thuis. Prachtig split, 2 keer zo goedkoop als de tegelboer in mijn wijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering op tijd en netjes geplaatst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vandaag besteld ,,morgen in huis gewoon zalig

perfect gewoon

Goede en snel service

Goede en snel service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Komen op tijd en denken mee

Over Zandcompleet

Filter op Taal