Materiaal is prima, aflevering zeer hulpvaardig.

Prima geregeld

Snel en goed geleverd

Keurig en snel antwoord op vraag via email. Adequate planning bezorging, ff een net belletje vantevoren. Big bags, bestelde product en de plaatsing precies zoals gevraagd.

Goed product ,transport professional .

Zuiver product , zeer goede transporteur , bedankt hiervoor.

Snel en uitstekende kwaliteit

Bij Zandcompleet voegmortel voor keramische tegels besteld. Binnen twee dagen was het geleverd. De site geeft een duidelijke instructie video en de voegmortel van Romfix is van prima kwaliteit . Ik had zelf tekort besteld, dus een nieuwe emmer besteld welke ook in 2 dagen is geleverd. Klasse !

Alle perfect gelopen volgens afspraak

Alle perfect gelopen volgens afspraak

snelle en correcte levering

Levering ontvangen na 2 werkdagen

ben zeer tevreden

de communicatie met de verkoopster was uitermate meer dan goed , alles verliep zoals afgesproken en ook aan de vrachtvervoerder een dikke duim . we zijn tevreden met jullie servies en indien nodig wanneer we materialen nodig hebben jullie als eerste om een offerte vragen en onze vriendenkring ook aanbevelen . MVG martijn cunen

Duidelijke mails over de bestelling en levering. Levering is ook volgens planning verlopen

Bedankt voor de goede levering. De chauffeur heeft het perfect op de plek gezet. De kinderen zijn al heerlijk in het zand aan het spelen.

ietwat teleurgesteld

de levering was vlot plaatsing helaas niet op afgesproken plek de verpakking van de 2 balen is erg verweerd en valt uit elkaar bij aanraking Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de balen uit te pakken. Ik hoop dat de verpakking goed te verwijderen is en niet door de tapijtvezels heen gaat zitten...

Hi Mariette, Wat vervelend om te horen. De verpakking kan wel iets verweren (de voorraad wordt buiten opgeslagen ivm brandveiligheid), maar zou normaliter niet uit elkaar moeten vallen. Mocht het problemen geven met de verwerking, geef dan een seintje. Dan lossen we dat voor u op. Ga ik ondertussen op het depot vragen om de verpakkingen even goed na te lopen. Dank voor de feedback en excuus voor het ongemak. Gr. Melissa

Goede afspraken

Een goede, vlotte levering door het maken van goede afspraken. Prima!

Na telefonisch contact dezelfde dag nog 5 m3 zand geleverd!

Zowel boerengrind als zand besteld. Fijn dat je niet aanwezig hoeft te zijn. Big bags zijn netjes neergezet door de chauffeur.

Zandcompleet houd zich aan de afspraken

Goed communicatie, alles keurig geregeld en zeer snelle levering.

Netjes geregeld

Goede communicatie

Zoals u weet hebben we uw gids aangekocht voor het aanleggen van paardenpistes , na analyse van onze bodem hadden we vastgesteld dat onze bodem niet wilde inklinken . De oorzaak van dit euvel was dat onze bodem onvoldoende vochtig was . Inmiddels hebben we een beregening geplaatst en is ons probleem van de baan en ligt onze buitenbodem er prima bij . Het kan nog wel zijn dat we nog een bijkomende toplaag gaan leggen die het vocht nog langer vasthoud , maar dit zou dan ten vroegste in begin 2025 zijn. U nogmaals dankend voor de genomen moeite om ons te adviseren .

Snel en goed !

Dank voor de goede service en snelle verzending. De aarde is keurig op tijd afgeleverd en de chauffeur was erg bereidwillig om het op een handige locatie te lossen.

Bedankt! De bestelling is perfect geleverd!! Geen bijzonderheden.

Complimenten

Mijn complimenten voor de afhandeling van mijn bestelling! De chauffeur was erg communicatief en flexibel. Iets wat lang niet altijd het geval is. Verder zien de producten er goed uit, dank.

snelle nette afwerking.

Nog bedankt voor snelle nette afwerking. S ochtend besteld en s'avond om 18.45 geleverd.. top.

Vlotte levering

Hallo, Ik wens jullie even te bedanken voor de vlotte service en levering. De chauffeur was suuuuuupervriendelijk en heeft mij goed geholpen. Waarvoor dank en complimenten aan de chauffeur. Mvg Barbara

Groeneweg 62

4759BB Noordhoek - moerdijk