Ik heb reeds van deze producten bij jullie besteld.

Het product is topkwaliteit. Het enige minpunt= Ik ben niet tevreden over de levering. Chauffeur heeft niet aangebeld en heeft de pallet afgezet op de parking naast het bureau van mijn vrouw(advocatenkantoor). Deze parking is voorzien voor cliënteel. In de leveringsbon stond vermeld de pallet af te zetten in een klein straatje naast het huis op een zestigtal meter.

Te laat geleverd

Product voldoet vandaar 2 sterren .. levertijd 1-3 werk dagen is geen levertijd van 1 week

Beste Sebastian, Excuus voor de vertraging van de levering. Dat is inderdaad niet de bedoeling, maar helaas soms weleens de praktijk. We hebben onze best gedaan het te voorkomen, echter lukte het logistiek technisch even niet sneller. Goed te horen dat het product wel voldoet. Groet, Melissa

Netjes geleverd conform afspraak!

Goede ervaring, zand werd netjes geleverd binnen afgesproken tijdskader, binnen één werkdag. Verbetering zou zijn indien tijdkader (4 uur) iets nauwkeuriger zou zijn, of dat je half uur van te voren bericht krijgt bijv.

keurig binnen gemelde tijd op de gewenste plaats afgeleverd.

Service uitstekend

Duidelijke website, je weet vooraf wat je koopt en de levering is duidelijk (en aardige chauffeur!)

volgens afspraak en op tijd.

Zeer klantvriendelijk

Er was wat gedoe vanaf onze kant over wanneer en waar precies leveren. Dat hebben uitstekend opgevangen. Dank hiervoor

Ben tevreden over de levering. Heb een opmerking. De mail over de levering graag 1 dag vooraf sturen.

Zeer nette en vlotte communicatie en levering

Alle vragen die ik had zijn uitgebreid en vlot beantwoord. Ook de bestelling en levering is heel makkelijk en vlot verlopen.

Heel goede afhandeling en alles netjes thuis afgeleverd.

Goed produkt volgens afspraak geleverd

Bezorger service-gericht

Gewoon alles goed

Goede communicatie en uitmuntende afhandeling

Super snel geregeld

Super snel geregeld

Redelijk goed!

Levering liep vertraging op door verscheidene redenen. Maar de communicatie hierover, zowel van jullie als de transporteur was goed.

De bigbag stond op een perfecte plek, ik kon meteen aan de gang. Het materiaal, Nobre Cal was precies vochtig genoeg om meteen te verwerken, nadat ik het had aangetrild was het een mooi egale harde laag.

Mijn ervaring was positief

De vracht kwam in eerste instantie niet op de afgesproken dag,maar ik werd benaderd of er een mogelijkheid was om een dag later (op zaterdag) te bezorgen en dat vond ik ook prima.

Goed geregeld en klantvriendelijke chauffeur.

Heb een goede ervaring met het leveren van het lavagruis . En een klantvriendelijke chauffeur

Een aanbeveling, volgend jaar weer!

Vlotte levering van een fantastisch product

Marmergrind werd vlot geleverd en door een hulpvaardige en vriendelijke leverancier op de gewenste plaats afgezet

Produkt goed op tijd geleverd

Prima. In hoeverre dit produkt het goed doet op het sedum dak is nu natuurlijk nog niet te zeggen

Prima levering

Op tijd gebracht. Prima chauffeur, keurig afgeleverd. Dik tevreden

Keurig op tijd geleverd

Mooi product, prima verpakt en volgens afspaak geleverd. Werkelijk niets op aan te merken.

Prima verzorging en levering

Onze tennisvereniging had behoefte aan gravel voor herstel van de baan. De kwaliteit van de gravel en de levering was uitstekend.

Prima levering op de juiste plek

Product werd op de juiste plek in de tuin neergezet na telefonisch contact

Ging er allemaal netjes aan toe.

Over Zandcompleet

Onze shops: Zandcompleet.nl / Zandcompleet.be Stadeko.nl