Produkt goed op tijd geleverd

Prima. In hoeverre dit produkt het goed doet op het sedum dak is nu natuurlijk nog niet te zeggen

Prima levering

Op tijd gebracht. Prima chauffeur, keurig afgeleverd. Dik tevreden

Keurig op tijd geleverd

Mooi product, prima verpakt en volgens afspaak geleverd. Werkelijk niets op aan te merken.

Prima verzorging en levering

Onze tennisvereniging had behoefte aan gravel voor herstel van de baan. De kwaliteit van de gravel en de levering was uitstekend.

Prima levering op de juiste plek

Product werd op de juiste plek in de tuin neergezet na telefonisch contact

Ging er allemaal netjes aan toe.

alles prima

Snelle service en levering volgens afspraak

100 % tevreden

Goede producten tegen goede prijs

Goed online advies gekregen voor onze nieuwe jeu de boules baan. Alles besteld en het werd snel geleverd. Enige tip is om de chauffeur een SMS te laten sturen als hij in de buurt is. Nu is het tijdvak van leveren 6 uur en dat is wat ruim. Materialen zien er goed uit.

Mooi zand, makkelijk en snel geregeld.

Makkelijk geregeld en met de leverancier zijn eenvoudig afspraken te maken over de bezorging.

Klant staat centraal, top geregeld!

Bestelling precies volgens afspraak en naar voorkeur van klant geleverd. Ook meedenkende transporteur wordt gewaardeerd.

Helemaal goed

Snel besteld, snel geleverd En op de juiste plek neergezet Mooie steentjes Gewoon alles goed

Erg tevreden, snel, goed en vriendelijk

Zeer positief

Goed, mooi en helder

Mooi zand, op tijd geleverd en niet duur!

Helemaal top. Makkelijk geregeld en goede chauffeurs!

Snel en makkelijk geregeld en levering was zo geregeld dankzij de kundige chauffeur! Vriendelijke mensen.

Snel, en goederen zoals besteld.

Goederen snel geleverd en chauffeur van het grind zorgde er op eigen initiatief voor dat grind precies op de juiste plek gestorte door de bigbag hangend aan de kooissp open te snijden. Dit scheelde een hoop werk!

Goede kwaliteit voor goed prijs, bezorging ook goede prijs.

Heb boerengrind besteld, klein formaat. 3 big bags. Kregen inderdaad 3 big bags geleverd met de juiste formaat grind. Ik was wat verrast door de bezorger die ineens voor de deur stond. Volgens de email zou ik een dag van tevoren bericht krijgen wanneer de bezorger zou komen, maar die heb ik niet gekregen. De bezorger kon de zakken precies neerzetten waar ik ze wilde hebben dus alles prima verder.

Zeer fijn geregeld

Onze loonwerker heeft het samen met hun geregeld ,alles is op tijd en netjes bezorgd geworden.

prima zand en snelle levering

eenvoudig te bestellen, duidelijke communicatie rondom leveringstraject, keurige en snelle levering. En niet te vergeten prima kwaliteit zand. Adres om te onthouden !

Service, kwaliteit, & levering

Fantastische service, levering en kwaliteit. Merci!

Alles volgens afspraak

2 kuub bemeste tuinaarde besteld. Alles volgens afspraak geleverd op de juiste plek in Burgh Haamstede

Perfect op tijd en volgens afspraak geleverd.

Duidelijke informatie over bestelling en levering. Keurig volgens afspraak geleverd en op aanwijzingen netjes op de plaats gezet.

Keurige uitlevering

snelle levering alleen ons grind zit vol met zand, erg jammer!

snelle levering alleen ons grind zit vol met zand, erg jammer!

Over Zandcompleet

Onze shops: Zandcompleet.nl / Zandcompleet.be Stadeko.nl