Doen wat ze beloven

Het geen ik besteld heb is netjes op tijd geleverd, zoals vooraf beroofd werd

Fijn advies en snelle levering

We wilden eigenlijk tussen kerst en oud en nieuw zand laten leveren voor de paarden (binnenpadock), maar toch maar even gebeld of er dan wel geleverd zou kunnen worden. Bleek niet handig te zijn, maar als ik dinsdags de bestelling zou plaatsen, zou het donderdag of vrijdag voor kerst geleverd kunnen worden. Het was er vrijdag mooi op tijd en we hebben het meeste zand dezelfde dag nog kunnen verplaatsen. Blije paardjes, die met kerst dus heerlijk in hun nieuwe paddock konden spelen en liggen.

Super totaal teveden

S'avonds een mail verstuurd, kreeg metteen antwoord wat ik niet had verwacht. Wordt goed op de hoogte gehouden en wordt precies zoals gevraagd geleverd. Echt super nog nooit zo meegemaakt bij andere websites.

Super! Goede prijs en heel goede service!

Alles is super naar wens. Op het afgesproken tijdstip was de chauffeur er. Hij dacht mee hoe het zand het beste gestort kon worden en was erg vriendelijk. Zand is van uitstekende kwaliteit.

Altijd prima Van jullie

Over jullie product en service kan ik niets negatiefs zeggen. De transporteur is echter minder goed. Weinig medewerking van de chauffeur als we vragen de pallets bij de binnenbak te plaatsen. Dat was teveel werk en onmogelijk. Omdat het het pad een hard zandpad was.

Ophoogzand besteld

Bestelling van zand ging makkelijk via de webshop. Het werd gelijk opgepakt en ze hebben vlot gebeld om de levering in te plannen. Dat was allemaal top. Wel jammer dat de transporteur de bestelling niet op de afgesproken tijd (in de ochtend) kwam brengen, ik moest bellen en had het zand pas halverwege de middag. Verder; zand is zand, met wat schelpjes en klei bonkjes.

Alles goed geregeld.

Makkelijke bestelling en een dag voor levering bericht gehad. Ook de chauffeur belde met het tijdstip wanneer hij de bestelling zou leveren en vroeg waar hij de bestelling kon plaatsen voor het huis.

Perfect!

Fijn contact, snelle service, betaalbaar en geleverd op de juiste plaats. We zijn goed op de hoogte gehouden van de levertijd op de afgesproken dag. Aanrader!!

Top geregeld

Mooi op tijd belletje gehad. chauffeur vriendelijk behulpzaam. Gewoon top geregeld.

Prima levering

Goeie service vragen worden snel beantwoord

correct geleverd

Alles is netjes en vlot volgens afspraak geleverd. Nu wachten op beter weer om te verwerken

Snelle levering, goede informatievoorziening

Jammer dat de verhouding transportkosten/ productkosten zo hoog is. Voor €40,- zand en dan €125,- transportkosten is veel. Zeker als er combinatietransporten gereden worden

Beste Walter, Dank voor de recensie. Ik zie dat u een bigbag straatzand heeft besteld. De transportkosten zijn eenmalig € 45,- en de bigbag was € 92,95? (incl. btw). Echter is het inderdaad zo dat ons transport prijzig is. Kooiaap transport is kostbaar en zeker met het gewicht van onze producten ontkomen we niet aan zwaar transport. Hopelijk verduidelijkt dit het wat. Hopelijk is verder alles naar wens verlopen. Groet, Melissa

Snel geleverd en dankzij kooiaap precies op de plek waar het wezen moet, (omdat het voor een vrachtwagen onbereikbaar is)

Fijn meedenkende partij!

ik ben blij met het meedenken van Zandcompleet om een goede bodem voor mijn paardenbak te krijgen. ook het afleveren en alles verliep goed. Bedankt!

Heel tevreden

Keurig op tijd en op de juiste plek afgeleverd!

Goed contact, duidelijke afspraken, prima levering, complimenten voor de chauffeur

Alles keurig volgens afspraak

Erg prettig contact en volgens afspraak

Hartstikke tevreden

Voor het weekend besteld maandag geleverd zeer tevreden

Keurig afgeleverd

Woensdag besteld, donderdag voor negenen in huis, nou ja de paddock! Heel kundige chauffeur, die met z’n grote wagen achteruit een smal pad op moest om het zand op de gewenste plek te krijgen. Echt top! Zeer tevreden klanten hier! :-)

Snelle levering, goede communicatie en goede kwaliteit

In de eerste instantie hadden we de goedkopere vezels besteld maar omdat die niet op voorraad waren de duurdere snippers voor de goedkopere prijs gekregen.

Oke

Het is oke

Heel goede afspraken mee te maken, nette service

Alles naar wens

Komt afspraken na, op tijd geleverd, en de lading Keurig opde afgesproken plaats neergezet Met vrl groet Hans

Snelle levering, relatief niet duur, helaas veel klei op de split

De levering verliep prima! Binnen een paar dagen werd het gebracht en de bezorger dacht mee over een fijnere plek om de mini bigbag te plaatsen dan ik zelf in gedachten had, super! Helaas was de split erg vuil. We hebben nog geprobeerd de split te wassen in een zeef voordat we deze in de tuin dropten, maar dat was wel erg tijdrovend. Dus helaas hebben we nu al een laag klei tussen het worteldoek en de split, waardoor het worteldoek niet veel nut meer heeft. Achteraf had ik liever wat meer geld betaald bij een ander bedrijf die het dan in zakken geleverd zouden hebben (is makkelijker te hanteren) die waarschijnlijk wel schoon waren.

Prima ervaring, allen levertijd week erg af van genoemde tijd

Prima ervaring, netjes op de hoogte gehouden mbt stand van zaken vanaf het moment van bestellen tot levering. Levering zou zijn tussen 10-14 uur en was uiteindelijk bijna 17 uur. Ook zou een demonstratiefilmpje van de verwerking van de kokosvezel erg handig zijn geweest omdat we nu bijv moeten raden hoe ver het uit elkaar moet worden gehaald wil het goed zijn. Dit soort dingen kunnen zien zou meerwaarde hebben

Over Zandcompleet

Onze shops: Zandcompleet.nl / Zandcompleet.be Stadeko.nl