Snelle levering, relatief niet duur, helaas veel klei op de split

De levering verliep prima! Binnen een paar dagen werd het gebracht en de bezorger dacht mee over een fijnere plek om de mini bigbag te plaatsen dan ik zelf in gedachten had, super! Helaas was de split erg vuil. We hebben nog geprobeerd de split te wassen in een zeef voordat we deze in de tuin dropten, maar dat was wel erg tijdrovend. Dus helaas hebben we nu al een laag klei tussen het worteldoek en de split, waardoor het worteldoek niet veel nut meer heeft. Achteraf had ik liever wat meer geld betaald bij een ander bedrijf die het dan in zakken geleverd zouden hebben (is makkelijker te hanteren) die waarschijnlijk wel schoon waren.

Prima ervaring, allen levertijd week erg af van genoemde tijd

Prima ervaring, netjes op de hoogte gehouden mbt stand van zaken vanaf het moment van bestellen tot levering. Levering zou zijn tussen 10-14 uur en was uiteindelijk bijna 17 uur. Ook zou een demonstratiefilmpje van de verwerking van de kokosvezel erg handig zijn geweest omdat we nu bijv moeten raden hoe ver het uit elkaar moet worden gehaald wil het goed zijn. Dit soort dingen kunnen zien zou meerwaarde hebben

In communicatietertermen: handshake ok

Mijn eerste kontakt met jullie is afgewerkt binnen de voorziene tijdspanne en volledig conform met de bestelling. Proficiat, zelfs voor een levering in Belgie.

Ondanks een kleine vertraging door overmacht hebben we de Lavagruis ontvangen. Hoewel we niet thuis waren is de bigbag precies geleverd op de afgesproken plek. Dat scheelt weer lopen met de kruiwagen, bedank!

Geleverde producten waren goed en als verwacht.

De levering van het worteldoek was naar wens. De levering van het grind liet te wensen over. Een dag te laat zonder berichtgeving door de transporteur. Er kan altijd iets onverwachts gebeuren dat kan iedereen overkomen. Maar laat de klant dan in ieder geval weten wat de reden is en hoe het opgelost gaat worden. Werk oplossingsgericht. Dan krijg je in de regel meer begrip. Laat de klant in ieder geval niet in het ongewisse zoals bij mij is gebeurd. Overigens toen ik eenmaal zelf contact heb gezocht is het meteen netjes opgelost.

Zeer snelle levering een goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie over het verloop van het proces !

late levering

Het worteldoek was mooi op tijd, maar met het grind ging het niet vanzelf. bij de derde poging werd het materiaal geleverd. De communicatie hieromtrent was daar en tegen prima

Top. Bedrijf

Alles goed geregeld. Ook chauffeur top super behulpzaam. En vriendelijk.

Snel geleverd, mooi zand!

Alles snel en goed verlopen.

Alles is goed en snel verlopen. Echter kwam de email met het bezorg tijdstip pas op de ochtend van de levering binnen. Dit was een uur voor levering. Dit was echter voor ons geen probleem.

prima schakelen

wel een dag te vroeg geleverd maar keurig op de juiste plaats afgeleverd en tijdens bestelproces nog een bestelling kunnen toevoegen

Doen wat ze beloven

Bestelling netjes op tijd geleverd en op de plek die gemarkeerd was.

Gewoon goed

Gewoon goed, maar het zou fijn zijn eerder een indicatie van de dag van levering te krijgen, en niet de avond ervoor voor het eerst.

Prima service en netjes afgeleverd.

Zand netjes net een gigantische vrachtwagen in de voortuin gestort met passen en meten van de chauffeur. Primadeluxe.

Goeie Communicatie en levering

Voldoet niet aan onze verwachting

De avond voordat de zending bezorgd werd geen mail ontvangen, deze kwam pas op de ochtend van de bezorging. De kwaliteit van het rode mijnsteen is slecht. Het is sterk vervuild en bevat veel zwart steen en ander niet te definiëren gesteente.

Prima product, netjes voor de deur afgeleverd.

Wij wonen niet aan een verharde weg maar transport kwam met kooiaap tot aan de oprit. Klasse.

Product is goed maar nog niet compleet

Product is goed maar nog niet compleet. Ik kreeg 1 pallet ipv 2 geleverd. Ben netjes gebeld dat dit de volgende werkdag geleverd zou worden. Ik heb toen aangegeven dat ik tot 2uur thuis zou zijn en de pallet anders voor het hek gezet kon worden. Echter kwam de bezorger eind van de dag en heeft de pallet niet bezorgd omdat er niemand thuis was. Ik hoop snel op bericht van jullie

prima afspraak en correcte levering

Enige opmerking: tijdspanne tussen melding dat er geleverd zou worden en de effectieve levering was zeer kort. Gelukkig was er iemand aanwezig die de plaats van levering kon vrijmaken.

perfect geregeld

perfect volgens afspraak en met goede , tijdige en volledige communicatie begeleid

Makkelijk uit te zoeken op de website wat je wilt hebben, en snelle levering. En perfecte plek neergezet.

Goed materiaal en prima bezorging

Stipt op tijd bezorgd en netjes met de kooiaap op de oprit geplaatst. Heel tevreden over.

Geweldig bedrijf.

Goede service, maar ook de chauffeur behulpzaam. Gevraagd om de big bagzak boven de tuin te hangen waardoor ik de zak open kon snijden. Dit scheelt mij een ochtend grind scheppen.

Op tijd

Materiaal oké

precies zoals gepland

Makkelijk te bestellen en geleverd zoals gepland. Aanbevolen.

Over Zandcompleet

Onze shops: Zandcompleet.nl / Zandcompleet.be Stadeko.nl