Product is goed maar nog niet compleet

Product is goed maar nog niet compleet. Ik kreeg 1 pallet ipv 2 geleverd. Ben netjes gebeld dat dit de volgende werkdag geleverd zou worden. Ik heb toen aangegeven dat ik tot 2uur thuis zou zijn en de pallet anders voor het hek gezet kon worden. Echter kwam de bezorger eind van de dag en heeft de pallet niet bezorgd omdat er niemand thuis was. Ik hoop snel op bericht van jullie

prima afspraak en correcte levering

Enige opmerking: tijdspanne tussen melding dat er geleverd zou worden en de effectieve levering was zeer kort. Gelukkig was er iemand aanwezig die de plaats van levering kon vrijmaken.

perfect geregeld

perfect volgens afspraak en met goede , tijdige en volledige communicatie begeleid

Makkelijk uit te zoeken op de website wat je wilt hebben, en snelle levering. En perfecte plek neergezet.

Goed materiaal en prima bezorging

Stipt op tijd bezorgd en netjes met de kooiaap op de oprit geplaatst. Heel tevreden over.

Geweldig bedrijf.

Goede service, maar ook de chauffeur behulpzaam. Gevraagd om de big bagzak boven de tuin te hangen waardoor ik de zak open kon snijden. Dit scheelt mij een ochtend grind scheppen.

Op tijd

Materiaal oké

precies zoals gepland

Makkelijk te bestellen en geleverd zoals gepland. Aanbevolen.

Ze doen wat ze beloven

Goede prijs, snelle levering en persoonlijk contact toen levering leek te vertragen.

Paddock roosters

Prima service, snelle levering, aardige chauffeur.

Supersnel

2 dagen na de bestelling al geleverd.

Goed geregeld.

Volgende keer bestel ik weer bij jullie, en vertel her ook Aan andere mensen.

Snelle levering en prima service

Bellen en dag erna geleverd door vriendelijk personeel!

Uitstekende prijs kwaliteit

Levering precies op de plek waar we wilden. En goede prijs kwaliteit

Alles keurig afgeleverd

Levering snel en netjes. Plaatsen nog bag kon in overleg. Er was aangegeven dat er avond te voor een mail zou komen als men zou bezorgen, maar die ontving ik pas drie kwartier voor de levertijd. Dit was het enige minpunt.

Prima chauffeur die mee denkt en het op de plek zet waar wij er goed mee weg kunnen.

Ontzettend snel geleverd en goede en duidelijke communicatie

Snel geleverd (volgende dag), snelle reacties op mijn vragen en tevreden over levering en product

Eenvoudig bestelproces en snelle levering

Duidelijk website, eenvoudig bestelproces en keurige levering.

Duidelijke website

Super zeer snel en netjes geleverd.

prima geregeld

netjes op tijd afgeleverd, heel vriendelijke chauffeur terwijl hij extra tijd nodig had vanwege een weg afsluiting bij ons in de straat. big bags staan keurig op ons erf. .

Kwaliteit product en prima service.

Dat de levering in twee delen werd geleverd kwam ons toevallig goed uit ivm het product ( nobre cal) dat niet te lang buiten in de hitte kan staan. Maar kan me voorstellen dat dit in andere omstandigheden juist ongunstig kan zijn.

Duidelijke communicatie, op tijd geleverd

Snelle levering voor een scherpe prijs

Alles top en meedenkende chauffeurs en service medewerkers.

Bijna perfecte levering

De levering is naar wens verlopen, jammer was dat de chauffeur niet op het goede losadres aanbelde.

TOP

Keurig conform afspraak geleverd, netjes op gewenste plaats neergezet, relatief weinig stof in grid, eindresultaat geheel naar wens, nou ja bijna geheel, ik heb iets te weinig besteld, dus dat moeten we nog oplossen.

Groeneweg 62 4759BB Noordhoek - moerdijk

Over Zandcompleet