Snelle levering en prima service

Bellen en dag erna geleverd door vriendelijk personeel!

Uitstekende prijs kwaliteit

Levering precies op de plek waar we wilden. En goede prijs kwaliteit

Alles keurig afgeleverd

Levering snel en netjes. Plaatsen nog bag kon in overleg. Er was aangegeven dat er avond te voor een mail zou komen als men zou bezorgen, maar die ontving ik pas drie kwartier voor de levertijd. Dit was het enige minpunt.

Prima chauffeur die mee denkt en het op de plek zet waar wij er goed mee weg kunnen.

Ontzettend snel geleverd en goede en duidelijke communicatie

Snel geleverd (volgende dag), snelle reacties op mijn vragen en tevreden over levering en product

Eenvoudig bestelproces en snelle levering

Duidelijk website, eenvoudig bestelproces en keurige levering.

Duidelijke website

Super zeer snel en netjes geleverd.

prima geregeld

netjes op tijd afgeleverd, heel vriendelijke chauffeur terwijl hij extra tijd nodig had vanwege een weg afsluiting bij ons in de straat. big bags staan keurig op ons erf. .

Kwaliteit product en prima service.

Dat de levering in twee delen werd geleverd kwam ons toevallig goed uit ivm het product ( nobre cal) dat niet te lang buiten in de hitte kan staan. Maar kan me voorstellen dat dit in andere omstandigheden juist ongunstig kan zijn.

Duidelijke communicatie, op tijd geleverd

Snelle levering voor een scherpe prijs

Alles top en meedenkende chauffeurs en service medewerkers.

Bijna perfecte levering

De levering is naar wens verlopen, jammer was dat de chauffeur niet op het goede losadres aanbelde.

TOP

Keurig conform afspraak geleverd, netjes op gewenste plaats neergezet, relatief weinig stof in grid, eindresultaat geheel naar wens, nou ja bijna geheel, ik heb iets te weinig besteld, dus dat moeten we nog oplossen.

Snel en vriendelijk en kundig

Ik heb een hele positieve ervaring met Zandcompleet. Ze hebben een duidelijke site met duidelijke prijzen. Ik werd telefonisch snel en uiterst vriendelijk geholpen en de levering kwam precies op de afgesproken tijd. De chauffeur was zeer kundig met die grote wagen in ons smalle straatje. Ik heb over een tijdje weer een levering nodig en die ga ik zeker weer hier bestellen.

Het split werd niet geplaatst op de goede plek

Ik hem maar en klein voortuintje waar het split in moest. Toch was een 1m3 echt nodig. De bigbag werd keurig op tijd bezorgd. Hij werd echter op de verkeerde plek neergezet, zodat we alles met de kruiwagen moesten verplaatsen, wat niet handig was. Een meedenkende bezorger was prettig geweest.

In elk opzicht is het naar volle tevredenheid verlopen. Reuze bedankt.

's Middags besteld, volgende ochtend geleverd. Prijs: zeer concurerend.

Zeer goed.

Snelle levering met kooi aap beste oplossing

leverantie is verlopen volgens verwachting

telefonisch contact vooraf was efficiënt en plezierig.

Prima, snel en goede communicatie!

Zoals de titel omschrijft, gewoon snel en goed geleverd

zondag besteld, woensdagochtend keurig geleverd. De bigbag met Gralux met de kooiaap precies op de gewenste plaats in de tuin neergezet. scheelde mij een ochtendje kruien, wat een service! Dank aan de transporteur!

Goed geregeld en snel

Goed geregeld en snel

Tevreden met product en service

Alles is verlopen zoals je vooraf hoopt.

Keurig netjes

De vrachtwagen was ook precies om 10.00uur aanwezig,super.

Snel, betaalbaar en reageren snel

Perfect geregeld. Zelfs werd ik nog even nagebeld met een vraag over de levering. Aflevering ook perfect waarbij de bigbag met zand zelfs in de voortuin werd gestort. Perfect!

Groeneweg 62

4759BB Noordhoek - moerdijk