Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Snel geregeld

Snel geregeld

zeer goed

De verzending snel geregeld, volgende dag al in huis.

Super gemakkelijk bestellen en heel snel geleverd (entree bandjes)

Super gemakkelijk bestellen en heel snel geleverd (entree bandjes) De enige opmerking die ik heb is dat het jammer is dat je geen sample meer krijgt voordat je besteld. Hierdoor moest ik helaas de bestelling over doen.

Supersnelle service

Polsbandjes makkelijk online besteld en binnen 2 dagen netjes in huis! Topservice voor een goede prijs

Mooi product voor meerdaags gebruik

Snelle en correcte levering

Vriendelijk goed en snel

Ik heb even telefonisch contact gehad om een paar dingen te verduidelijken en dat verliep prima twee dagen later waren de bestelde artikelen binnen.

Hele goede kwaliteit/ prijs verhouding en zeer snelle service!

Hele goede kwaliteit/ prijs verhouding en zeer snelle service!

heel goed

keurig de opdracht verwerkt en op een snelle manier.

Snel en precies

Superrrr service !!!!

Super geweldig goed geregeld

Supersnelle levering

Goed geregeld

Goede ervaring gehad

Bestelling ging fout, medewerker heeft de moeite genomen om mij te bellen. Top

vlotte service, goede prijs

Bestellen bedrukte polsbandjes verloopt vlot, is eenvoudig en alles voor een schappelijke prijs.

Betrouwbaar

Had telefonisch contact betreft bestelling en er werd alles op alles gezet om de deze iets eerder te laten versturen!

Product prima, advies vooraf minder

Omdat ik de bestelling de volgende dag nodig had, heb ik gebeld met de klantenservice van Event Trading. Daar werd mij verteld dat ik, mits ik binnen een half uur zou bestellen, de polsbandjes meteen in productie zouden worden genomen en dezelfde dag nog met de post mee zouden gaan. De dag erna ontving ik het bericht dat de bandjes nog niet waren verzonden. Ik heb vervolgens weer gebeld, waarop mij werd verteld dat de collega van de dag ervoor verkeerde informatie had doorgegeven en dat het nooit mogelijk was geweest om zo snel te verzenden. Dat kan natuurlijk, maar het stak mij een beetje dat er geen enkel excuus werd gemaakt en dat het heel erg een probleem van mij werd gemaakt.

Goede hulp

Prima geholpen en in oplossingen gedacht toen het wat ingewikkelder was! Top!

Helder, snel betrouwbaar.

Goede site, met ruim aanbod, mooie opties, makkelijk toepasbaar. Snelle service

Ik heb geen klachten. Wat besteld is is netjes geleverd

Snelle levering, goede prijs

Ruim voldoende keuze, prima prijs en snelle levering.

Bestelling overzichtelijk en netjes bezorgd

Bestelling correkt en snel geleverd

snelle en professionele afhandeling

Bekend met kwaliteit en levering. Zijn er content mee. Mag misschien ietsje goedkoper....

Goede prijs, snelle levering

Alles klopt!

Besteld, dag erna geleverd. Gewoon goed