snelle service

snelle service. mijn zelf ontwerpen tekst kwam tot 2x toe blanco bij jullie binnen. Gelukkig reageerden jullie adequaat. Met een foto voorbeeld maakten jullie zelf mijn tekst op polsband. snelle levering en geld terug van de vorige opdracht. Dank daar voor.

Bezorging kwam te laat binnen

Ik heb mijn bestelling na mijn toernooi in omtvangst gekregen. Ik kon op zaterdag Eventtrading klantenservice noch de bezorgingsdienst bereiken. Uiteindelijk heb ik uit nood elders polsbandjes moeten kopen. I am not amused en zonde van mijn geld, want ik had netjes vooruit betaald.

Beste, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering van uw bandjes. Wij zijn in het weekend inderdaad niet bereikbaar aangezien we geen weekenddiensten draaien. We communiceren via onze website onze openingstijden: van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 uur en 17:00 uur. Zoals eerder vermeld hebben wij helaas geen invloed op de levering vanuit onze pakketdienst. In de track & trace code zie ik staan dat de eerste afleverpoging nog voor het evenement heeft plaatsgevonden. Echter hebben ze een gesloten verklaring ingediend. De bandjes zijn opnieuw (en helaas voor u te laat) aangeboden. Wij kunnen helaas alleen garanderen dat de bandjes op tijd verstuurd worden, wat in uw geval ook is gebeurd. Wilt u in de toekomst onnodig risico mijden (indien u vrij laat bent met bestellen), adviseren we om de bandjes op te halen. Wij kunnen namelijk we garanderen dat de order op tijd klaar is. Helaas zijn we vervolgens afhankelijk van onze pakketdienst qua levering. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

Super snelle levering maar erg veel verzendkosten

Vrijdag besteld en zaterdag al geleverd. Eigen tekst/ontwerp aangeleverd bij de online Tool. Geen probleem... Toch wel een groot minpunt vond de verzendkosten van 11 euro!! erg duur en terwijl het door de brievenbus past.

supersnelle en correcte levering

Was voor een evenement op t laatste moment op zoek naar een snelle leverancier van polsbandjes, voor een acceptabele prijs. Bij Event Trading aan het juiste adres, binnen 2 dagen in huis. Helemaal top. Aanbeveling dubbel en dwars verdiend !

fantastisch

hele mooie bandjes! goed van prijs

Snel en correct geleverd.

Polsbandjes online besteld, genoeg keuze in kleur en opdrukmogelijkheden. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekend!

Vlotte levering en netjes product!

gewoon goed no nonsens

gewoon goed ,No nonsens

Snel en behulpzaam

Altijd goede service

Last minute bandjes besteld. Heel goed geholpen. Helaas was de bezorger minder begaan en kwam het alsnog te laat. Ze hebben de bandjes gelijk terug genomen ( waren onbedrukt )

Zeer snelle levering

Goed geregeld

Snelle levering!!

Snelle levering!!

Snelle en prima levering

De bestelling werd snel geleverd en van de beloofde kwaliteit

Uitmuntend!

Prima website, een snelle reactie op een vraag, een snelle levering en prima kwaliteit

Zeer snelle levering

Goede ervaring met uw bedrijf, alleen jammer dat ik in de bevestigingsmail niet kon controleren welke tekst ik had opgegeven.

Goede service, denken mee en leveren goede produkten

Snelle correcte service

Snel en precies gekregen wat ik nodig had.

prima bedrijf

TOP Service

Zeer snelle levering.

De prijs op de site kwam niet overeen met de prijs wat ik moet betalen. Dit is na een mailtje zonder problemen aangepast en terugbetaald. Snelle levering.

duidelijk site en een snelle levering

Snel kunnen bestellen en dito levering.

Prima ervaring, vlotte bestelling en snelle levering. Ook wordt je op de hoogte gehouden wanneer je bestelling arriveert.

al enige jaren doen wij zaken met Eevnt Trading en ik moet zeggen altijd in goed overleg bestelling kunnen doen.

Snelle, kwalitatieve service.

De bestelde bandjes waren binnen een dag binnen (sneller dan de geschatte levertijd). De bandjes waren van goede kwaliteit en hebben het evenement overleefd.