al enige jaren doen wij zaken met Eevnt Trading en ik moet zeggen altijd in goed overleg bestelling kunnen doen.

Snelle, kwalitatieve service.

De bestelde bandjes waren binnen een dag binnen (sneller dan de geschatte levertijd). De bandjes waren van goede kwaliteit en hebben het evenement overleefd.

Duidelijk en conform afspraak

Alles zeer duidelijk en conform afspraak

Snel en volgens verwachting

Snel en volgens verwachting

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering, site is duidelijk, informatie is goed, factuur is er ook snel

Simpel bestelproces en snel geleverd

Wij hebben bedrukte polsbandjes besteld. Dat ging erg gemakkelijk en ze waren snel in huis.

erg goed

snel en efficient

Mooi product met een zeer snelle levering

Snel En goede communicatie

Snel En een goede communicatie. Er ging iets fout met leveren maar er werd snel gehandeld, communiceren is altijd erg prettig, en dat deden ze!! Thx

We hebben met enige spoed polsbandjes besteld, omdat een ander bedrijf niet zijn afspraken niet nakwam. Na telefonisch contact te hebben gehad, heb ik direct besteld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Het is makkelijk te bestellen, een bevestigingsmail krijg je en het is op tijd geleverd. Het enige is dat je een bericht zou ontvangen als het product verstuurd werd, maar dit is niet gebeurd. Verder zou ik hier weer bestellen als we nieuwe bandjes nodig hebben!

Ik had op korte termijn festivalbandjes met eigen druk nodig. Even gebeld en kreeg een erg aardige man aan de lijn die mij fantastisch heeft geholpen. Na het uitleggen van de situatie beloofde hij mijn bestelling meteen er tussenuit te pikken zodat die binnen een uur op de post kon. Uiteindelijk mijn bestelling binnen een dag binnen gekregen, zeker aan te raden!

Alles was uitstekend verzorgd.

Zie zin hierboven. Valt niets aan toe te voegen.

Alles in orde

Alles correct verlopen

prima en snel

oké

Prima en snelle service

Snel geleverd, goede producten

Snel, zorgvuldig en goede kwaliteit!

Eenvoudig bestelproces, duidelijke en gunstige prijsstelling. Snelle levering , geheel overeenkomstig de bestelling!

prima service!

Netjes geholpen door een collega. Keurige service en afhandeling!

top

lekker snel

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Tevreden over het aangekocht product. Enkel jammer dat de levering niet zoals gewenst werd uitgevoerd door hun aangewezen transportbedrijf. Maar desondanks werd ik als klant goed verder geholpen, zodat ik mijn pakje toch in ontvangst heb gekregen.

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. In onze leveringswijze zijn wij inderdaad afhankelijk van onze transporteur PostNL. Jammer om te horen dat u uw bestelling hierdoor verlaat in ontvangst heeft kunnen nemen. Desondanks goed om te lezen dat u tevreden bent over u aangekochte product. Wij hopen u een volgende keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

Supersnelle levering

Evenement bandjes besteld en de volgende dag in huis. Eenvoudig en snel!

Beste P.J., Goed om te lezen dat wij de polsbandjes eenvoudig en snel aan u hebben kunnen leveren. Hopelijk is uw evenement voorspoedig verlopen. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

Makkelijk besteld, snel in huis.

Makkelijk besteld, snel in huis.

Beste Luisne, Bedankt voor je recensie. Wij zien u graag terug voor opnieuw een makkelijke en snelle levering. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

Beste Gabi, Dank voor je reactie. Fijn om te horen dat wij je producten snel hebben geleverd. Tot ziens bij Eventtrading. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

goed maar behoorlijke prijsverhoging

Snelle en goede levering. Toen ik echter de vorige maand nieuwe bandjes bestelde waren ze wel 50% duurder als het jaar ervoor. Was ik helemaal niet blij mee en vraag me ook af waarom dat is.

Beste Eduard, Allereerst dank voor je reactie. We zijn constant bezig de prijs van onze polsbandjes scherp te houden. Helaas kunnen wij soms niet om een prijsverhoging heen. We nemen je opmerking wel mee in ons toekomstige prijsbeleid, dus houd onze website in de gaten. Met vriendelijke groet, Eventtrading.nl

Makkelijk en snel besteld. Ook nog eens eerder bezorgd dan verwacht wat echt heel fijn was. De enige tip zou zijn om een net gemaakt ontwerp door te kunnen zetten naar andere bandjes die ik in de bestelling wil meenemen. Of misschien kan dat wel, dan heb ik niet goed gekeken ;)

Beste Lidwin, Leuk te lezen dat je aangenaam bent verrast door onze snelle levering. We gaan je tip meenemen in onze maandelijkse evaluatie. Tot een volgende keer. Groet, Team Eventtrading

Postbus 790 6800AT Arnhem