Last minute bandjes besteld. Heel goed geholpen. Helaas was de bezorger minder begaan en kwam het alsnog te laat. Ze hebben de bandjes gelijk terug genomen ( waren onbedrukt )

Zeer snelle levering

Goed geregeld

Snelle levering!!

Snelle levering!!

Snelle en prima levering

De bestelling werd snel geleverd en van de beloofde kwaliteit

Uitmuntend!

Prima website, een snelle reactie op een vraag, een snelle levering en prima kwaliteit

Zeer snelle levering

Goede ervaring met uw bedrijf, alleen jammer dat ik in de bevestigingsmail niet kon controleren welke tekst ik had opgegeven.

Goede service, denken mee en leveren goede produkten

Snelle correcte service

Snel en precies gekregen wat ik nodig had.

prima bedrijf

TOP Service

Zeer snelle levering.

De prijs op de site kwam niet overeen met de prijs wat ik moet betalen. Dit is na een mailtje zonder problemen aangepast en terugbetaald. Snelle levering.

duidelijk site en een snelle levering

Snel kunnen bestellen en dito levering.

Prima ervaring, vlotte bestelling en snelle levering. Ook wordt je op de hoogte gehouden wanneer je bestelling arriveert.

al enige jaren doen wij zaken met Eevnt Trading en ik moet zeggen altijd in goed overleg bestelling kunnen doen.

Snelle, kwalitatieve service.

De bestelde bandjes waren binnen een dag binnen (sneller dan de geschatte levertijd). De bandjes waren van goede kwaliteit en hebben het evenement overleefd.

Duidelijk en conform afspraak

Alles zeer duidelijk en conform afspraak

Snel en volgens verwachting

Snel en volgens verwachting

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering, site is duidelijk, informatie is goed, factuur is er ook snel

Simpel bestelproces en snel geleverd

Wij hebben bedrukte polsbandjes besteld. Dat ging erg gemakkelijk en ze waren snel in huis.

erg goed

snel en efficient

Mooi product met een zeer snelle levering

Snel En goede communicatie

Snel En een goede communicatie. Er ging iets fout met leveren maar er werd snel gehandeld, communiceren is altijd erg prettig, en dat deden ze!! Thx

We hebben met enige spoed polsbandjes besteld, omdat een ander bedrijf niet zijn afspraken niet nakwam. Na telefonisch contact te hebben gehad, heb ik direct besteld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Het is makkelijk te bestellen, een bevestigingsmail krijg je en het is op tijd geleverd. Het enige is dat je een bericht zou ontvangen als het product verstuurd werd, maar dit is niet gebeurd. Verder zou ik hier weer bestellen als we nieuwe bandjes nodig hebben!

Ik had op korte termijn festivalbandjes met eigen druk nodig. Even gebeld en kreeg een erg aardige man aan de lijn die mij fantastisch heeft geholpen. Na het uitleggen van de situatie beloofde hij mijn bestelling meteen er tussenuit te pikken zodat die binnen een uur op de post kon. Uiteindelijk mijn bestelling binnen een dag binnen gekregen, zeker aan te raden!

Postbus 790

6800AT Arnhem