Beste Gabi, Dank voor je reactie. Fijn om te horen dat wij je producten snel hebben geleverd. Tot ziens bij Eventtrading. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

goed maar behoorlijke prijsverhoging

Snelle en goede levering. Toen ik echter de vorige maand nieuwe bandjes bestelde waren ze wel 50% duurder als het jaar ervoor. Was ik helemaal niet blij mee en vraag me ook af waarom dat is.

Beste Eduard, Allereerst dank voor je reactie. We zijn constant bezig de prijs van onze polsbandjes scherp te houden. Helaas kunnen wij soms niet om een prijsverhoging heen. We nemen je opmerking wel mee in ons toekomstige prijsbeleid, dus houd onze website in de gaten. Met vriendelijke groet, Eventtrading.nl

Makkelijk en snel besteld. Ook nog eens eerder bezorgd dan verwacht wat echt heel fijn was. De enige tip zou zijn om een net gemaakt ontwerp door te kunnen zetten naar andere bandjes die ik in de bestelling wil meenemen. Of misschien kan dat wel, dan heb ik niet goed gekeken ;)

Beste Lidwin, Leuk te lezen dat je aangenaam bent verrast door onze snelle levering. We gaan je tip meenemen in onze maandelijkse evaluatie. Tot een volgende keer. Groet, Team Eventtrading

Helemaal goed!

Eenvoudig samenstellen in de overzichtelijke webshop. Super snelle levering van de goederen, zelfs in deze Corona-tijd, waar veel anderen leveringsproblemen/vertragingen heeft!

exact het product wat ik nodig had, goede kwaliteit - prijs verhouding overzichtelijke website

Snel geleverd cf afspraak

Snel, cf afspraak.

Goede levering

Netjes verpakt, snel geleverd

goed!

snelle levering, altijd goeie kwaliteit, netjes afgeleverd

Helemaal Top

goed klantcontact per mail en een snelle goede levering

Product als verwacht en levering op tijd.

Ik koop als particulier af en toe een partij van 200 gekleurde bandjes. Tot noch toe altijd binnen 1-3 dagen geleverd. Voor mij perfect.

Snelle levering en makkelijk bestelproces.

prima service

En snel geleverd

Product is nog niet geleverd

Product is nog niet geleverd

Kwam super snel aan. Goede service. Goede kwaliteit.

Snelle service en prima kwaliteit

Niet duur, bandjes waren snel binnen en kwaliteit is goed.

Omgaande geleverd, ruim voor de afgesproken leveringsdatum.

perfecte service met goede feedback en privacy bescherming

Vooraf goed contact m.b.t. de bestelling; na info uitwisseling onderling een zeer snelle levering van de gewenste munten.

Goede snelle service

Goede snelle service. Geen probleem met het wijzigen van een proefversie.

uitstekend

geen op of aanmerkingen. gewoon een goede service. goede kwaliteit.

Super snelle en kwaliatief goede levering

na bestelling binnen 2 dagen in huis. Mooie prijs

Super snelle service

Het bestellen was heel overzichtelijk en de service was super.

duidelijk, goed aanbod , goede prijs en kwaliteit

snelle levering & goede kwaliteit

Professioneel en betrouwbaar.