Adekwaat en to-the-point

Via via bij Art-Of-Wines terechtgekomen. Ze leveren adekwaat en snel. Hebben bovendien een goed assortiment

Zeer tevreden: accurate levering en heerlijke wijnen!

Heerlijke en verrassende wijnen, accurate en snelle levering. Kortom een zeer tevreden klant! Na verhuizing naar Leusden nog steeds trouw aan dit adres in Amsterdam.

Zoals altijd heerlijke wijn en snel ter plekke

Niks aan doen, lekker zo doorgaan!

Supersnelle en vriendelijke service en levering!

Binnen 24 uur geleverd!

Prima service, de wijn ik goedgekeurd!

Ondanks dat ik even heb moeten wachten op mijn bestelling, ben ik hierover netjes op de hoogte gebracht. De service is uitstekend, de wijn ook!

Stipt als altijd

Snel en altijd goed

Snelle en nette levering

Goede selectie van wijnen en goede service

Goede selectie van wijnen en goede service!

Zoals altijd geweldige service

Punctuele afhandeling met een belletje over de juiste jaargang, persoonlijke aflevering. Mooie wijnen.

Heerlijke wijnen en goede service

zie boven.

Super snel en heel goede prijs

Snelle levering en nette prijzen

Snelle levering, en nette prijzen

Op tijd geleverd

Duidelijke site

Prachtige uitgebreide sortering. Kundige en aardige mensern

Mooie wijnen en goede aanbiedingen. Zeer divers aanbod. De medewerkers kennen je smaak en bevelen daardoor aantrekkelijke wijnen aan.

Top service; heerlijke wijnen

Vriendelijk, deskundig en to the point

Vriendelijk, deskundig en to the point

Geweldige proeverijen en de verzending is uitstekend verzorgd

Prima delivery, goede wijn

Altijd vriendelijk en goede wijn voor een goede prijs. De wijnproeverijen zijn zeker een aanrader. Hier probeer ik altijd even eat andere wijnen te proeven die ik normaal niet koop. Altijd meer dan 60 wijnen open dus genoeg keus.

Snelle levering en mooie wijnen!

We zijn blij met The Art of Wines. Bestellen er al een paar jaar en de levering is prima!

Extreem klantgericht

Vragen je smaak goed uit, onthouden dat ook en komen altijd met een passend advies

Is mijn topper leverancier.

Ontzettend goede adviseurs over de hele linie. Hebben top wijnen in huis. Maar ook betaalbare wijnen voor de iets kleinere beurs. En altijd gezellig in de winkel.

Topwinkel

Vriendelijke en kundige vakmensen in de zaak. Superleuke en goede wijnproeverij 2 x per jaar. Mijn favo wijnleverancier!

Kom al lang in de winkel maar door thuiswerken kan dat nu niet meer. Bezorgen is op deze manier prima alternatief.

goede wijn, deskundige bediening en vriendelijke prijzen

een brede selectie wijnen, van zeer betaalbaar tot alles in het hogere segment. Voel me er absoluut niet bezwaard om het bij de wat betaalbare wijnen te houden, want die zijn, zonder uitzondering, goed. Zeer prettige bediening en altijd deskundig antwoord op vragen en smaaknotities.