Lekkere wijn en goede service …

Snelle levering en meedenkend .

Erg fijne winkel om iets te bestellen, meedenkend en attent.

zeldzame Coal Ila 13 WIN limited edition hier gevonden

En werd nog de volgende dag bezorgd ook. Blij mee!

Overzichtelijke winkel, vriendelijk en kundig personeel

Winkelen in deze zaak is een prettige ervaring. Personeel heeft verstand van zaken en dat is zeer fijn. Ook de website is prima; duidelijk en overzichtelijk. De bestelling kwam alleen een dag later aan dan de site in eerste instantie vermeldde (‘vandaag besteld, morgen in huis’ werd dus overmorgen wat extra geregel opleverde).

Zeer tevreden met The Art of Wines!

Bestellen is makkelijk, alles werd snel geleverd tot in het huis. Wijnen van zeer goede kwaliteit voor een goede prijs. We zijn zeer tevreden.

Mooi assortiment, vakkundige mensen

Ik rijd graag om voor deze winkel. Kan hier slagen voor iedere gelegenheid en wordt ook altijd zeer goed geholpen.

Goede communicatie, snel thuis

Was niet meer op voorraad bij het filiaal. Kwam toen direct van importeur, maar daar is uiteraard minder controle op. Daar werd ik telefonisch van op de hoogte gebracht. Heel fijn! Bestelling kwam uiteindelijk toch nog heel snel binnen.

ga zo door

Goede website, duidelijk en makkelijk. Goede dienstverlening. Prima producten, goede tot zeer goede kennis van het product.

Prima wijn, perfect bezorgd

Uitstekende wijnen en zelfs een dag "te vroeg" bezorgd. Beter kan het niet

Top wijn, top service!

Prima bevallen. De wijn kende ik al, dus ik wist datie zou smaken. Een medewerker van de winkel belde mij toen hij in de buurt was en leverde toen de doos af. Ik kon van te voren aangeven of het bij de buren afgeleverd mocht worden of niet. Handig als je in Amsterdam woont.

Behandeling is goed

Aflevering door post nl is knudde vindt niet plaats op het afleveradres, kan pakket 3 dagen later zelf afhalen op een depotadres. Kies een andere bezorger

uitstekende wijnen en vriendelijke service

Bestellen via de website is makkelijk en veilig. Onze wijnkeus werd snel geleverd wanneer het ons schikte. Uitstekend.

Professioneel en adequaat

Wijn die niet leverbaar was, na overleg uitstekend vervangen met overeenkomstige kwaliteit

Mooi assortiment, snelle levering.

Met regelmaat komen mooie aanbiedingen voorbij. Volgende dag in huis!

Zeer snelle bezorging

Lekkere Grappa, sambuca en amaretto van Lorenzo Inga

Alles was uitstekend

Bestelling online was makkelijk en duidelijk. Prijs/kwaliteit ook. Mijn bestelling werd weer zeer vriendelijk en snel geleverd aan huis.

Correct, soepel en snel

Gewoon zoals je verwacht

Goed bestelproces. T&T en levering.

Nette service en snel

Goeie service en altijd vriendelijk!

Goeie service en klantvriendelijk!

Altijd uitstekend

Bestellen was makkelijk, alles werd snel geleverd tot in onze woning. Uitstekend.

Snelle bezorging!

We zijn blij met de snelle bezorging.

Gladjes, snel en goed verpakt

Geöliede machine

Prima webshop

Makkelijk bereikbaar via telefoon en mail

Top sevice

Een super snelle levering