Prachtige sortering, goede voorlichting, aardige mensen

Altijd fijn om in de winkel te komen. Als ik naar een nieuwe wijn vraag, weten ze precies welke bij me past en probeer ik weer iets nieuws. Twee keer per jaar een uitgebreide wijnproeverij is top. Zo leer je weer nieuwe wijnen kennen. De heren geven goed advies en zijn goed op de hoogte. Wat prijzen betreft is er voor iedereen iets te vinden.

Goeie service en goede wijnen!

Service is goed en de wijnen zijn van goede kwaliteit!

Alles was uitstekend

Bestellen was makkelijk. Levering snel, tot in het huis, ik hoefde zelf geen dozen te tillen. Alles zeer vriendelijk. De wijnen die we hebben zijn heerlijk en redelijk geprijsd. We zijn zeer tevreden.

Uitstekend service

Hier is wijn kopen een genot

Heerlijke wijnwinkel met een prachtige collectie, voor zowel de smalle beurs als voor de exclusieve keuzes. Zeer prettige, deskundige verkopers. Hier wijn kopen is gewoon een uitje en een genot.

Excellent

Fast and professional service

heerlijke wijn, uitstekende service

Heerlijke wijn, goede prijs, goede service

Vakkundig, persoonlijk, vriendelijk, snel

Vakkundig en vriendelijk personeel die graag advies geeft.

Super service!

Super service, snel bezorgd en mooi assortiment.

Snel verzonden

Goede wijnen

Prettig

Correcte levering op afgesproken tijd en goed ingepakt

Bestelling geplaatst op zaterdag en op woensdag op afgesproken tijd geleverd

prima bezorgd en gemakkelijk besteld

Mijn bestelling was niet heel ingewikkeld, er werd netjes gebeld omdat er iets niet helemaal soepel verliep. Prima geregeld.

Geweldige winkel

Heerlijke wijnen, goede service, goede prijzen.

goede service, netjes bezorgd.

Helaas was ik niet thuis, de doos stond netjes in mijn achtertuin met briefje in mijn voordeur. Tevreden over de lekkere wijn.

Beter kan niet

Een goede sortering in gedestilleerd, een snelle reactie van de klantenservice op een vraag van mij , uiterst vriendelijk en zorgzaam en verhoudingsgewijs niet duur . Gewoon om te herhalen

Ruime keuze, snel bezorgd

Ik wilde graag wat onbekendere wijnen kopen, daar is een ruime keuze in. De spaanse Piqueras syrah monastrell was echt geweldig lekker. Heel kruidig.

goede service en advies

Als liefhebber, maar geen echte kenner, van rode wijn verlaat ik mij regelmatig op het advies van The Art of Wines. Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in een aankoop.

bestelling intussen goed ontvangen - bij mij thuis in België geleverd zonder meerprijs

pak werd zogezegd aangeboden terwijl men de hele dag thuis was, en in plaats van het in een postpunt achter te laten ging het terug naar afzender - The Art of Wines stuurde het pakje gratis opnieuw op naar mijn adres in België, waarvoor dank! Weerom was het KPN dat steken liet vallen door het pak (met een paar lekkere flessen whisky) op de drempel van de voordeur achter te laten zonder aan te bellen. Iedereen kon het zo meenemen. Gelukkig zat ik aan mijn computer en zag de e-mail binnenkomen dat het pakje geleverd was.

In de rebound - uitstekend

Door toedoen van PostNL ging het mis met mijn bestelling. In no time werd een nieuwe zending verstuurd die snel en ongeschonden is ontvangen!

Altijd goed en op tijd!

Fijne wijnen, levering volgens afspraak en altijd servicegericht!

Na een telefonische check of de gewilde drank uit voorraad leverbaar was de online bestelling geplaatst. Werd goed verpakten snel bezorgd.

Beste leverancier

In de nacht besteld en de volgende namiddag geleverd,SUPER SERVICE.

snelle levering, goed verpakt

Goed, snel geleverd.