Heerlijk en zeer klantvriendelijk

Heerlijke wijn, vooral voor mij belangrijk, organic. bracht me in de stromende regen naar mijn auto, chapeau.

Adequaat, snel en terzakekundig

Het blijft een mooi assortiment, blij dat wij - via KU - dit hebben leren kennen

Great wine, great service

Ordered the exact wine I was looking for and it was delivered personally by The Art if Wines the next day. Fantastic

Persoonlijke service

Ik bestel vanuit mijn werkgever en altijd staat The Art of Wines open voor snelle levering en facturering die beter passend is bij onze bedrijfsstructuur. Daarnaast wordt door de inrichting vd website het heel makkelijk gemaakt om tot een keuze voor goede wijn te komen, door slimme filtersystemen. Een heel klein dingetje zou ik graag gemakkelijker zien en dat is waar je de verpakkingshoesjes voor flessen wijn kunt vinden. Mooiste zou zijn als die keuze werd aangeboden als je wijn koopt.

perfect

makkelijk bestellen via de website en keurig thuisbezorgd

Het is heel fijn wijn kopen bij mensen die er echt verstand van hebben.

Vaak bestel ik online en komen ze het snel brengen na even gecheckt te hebben of je wel thuis bent. Maar veel liever ga ik naar de winkel even kletsen en kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn. Als ze weten wat je lekker vind komen ze vaak met andere suggesties die ook het proberen waard zijn, en ze zitten er nooit naast. Kortom een hele goede wijnwinkel gerund door twee vakmannen!

Snelle correcte levering!

Goede snelle afhandeling en goed verpakt en verstuurd!

Afhandeling van de bestelling ging snel, netjes en vriendelijk. De winkel heeft een mooie, brede keuze aan wijnen.

Tot twee keer toe niet geslaagd te kopen

Creditcard gaf (ook) deze keer ( hoewel geautoriseerd ) problemen en NIET vanwege gebrek aan krediet o.i.d. De orderbevestiging komt bij jullie VOORDAT er betaald is , dus als klant kom je we pa na geruime tijd / de volgende dag achter , dat het niet gelukt is ( noch bij herhaling via de creditcard-link ) Bij andere webshops ( ongeveer 5x gemiddeld perbmaand GEEN probleem , 2 dagen ervoor niet en 4 dagen erna ook niet . Vanwege haast is de order door mij niet nogmaals ingelegd , heb bij Mitra gekocht

Snelle levering, goed verpakt en ook belangrijk is controle

Van bestelling tot bezorging is het goed gegaan.

Richard van Twiller

Eerlijk gezegd stellen de heren van The Art od Wines mij nooit teleur. Ze hebben veel kennis en delen dit vriendelijk en met geduld..! Chapeau!

Deskundig en adequaat

Steeds weer verrassend hoe snel een bestelling klaar staat / beschikbaar is / of zelfs wordt gebracht. Het lijkt wel "BOL" of "Gorilla's"

Zoals altijd uitstekend.

Goede service! Als her nodig is brengen zij wijn tot aan de deur! Zeer bleef. Veel kennis. Kennen onze smaak.

Service, snel reagerend en topwijnen!

Goede keuze aan wijnen. Mijn bestelling werd prima afgehandeld.

Outstanding service!

This store has has a beautiful wine selection. Very helpful gentlemen, they give good wine advice, and prompt delivery service too. I highly recommend them.

Prima en efficient

Veel keuze, prettige website en efficiente afhandeling!

Helemaal goed!

Mooi assortiment en geweldige service!

Supergoede service en heerlijke wijnen

Uitstekende ervaringen met de Art of Wines. Een echte aanrader.

Prima verzorgd. Alles conform afspraak

Bestelling geleverd volgens afspraak. Goed verpakt.

Bekende bedrijf, snelle levering