Bekende bedrijf, snelle levering

Uitstekende Service!

Snelle vlotte afhandeling van de order. Goed verpakt verstuurd!

Bestelde wijn snel en goed verpakt verzonden. Helemaal tevreden!

kwaliteit, professionaliteit en stijl

Daar heb ik eigenlijk niets aan toe toe voegen: kwaliteit van de producten, de professionaliteit waarmee de producten worden gepresenteerd, en stijl: hoe de klant als koning wordt behandeld.

Met hun wijnen ga je zeker niet chagrijnen, en met de whisky en bier, veel plezier.

Top zaak, Mart en Jeroen kunnen uitstekend advies geven.

Tijdig geleverd de bestelde wijnen!

Niet verplicht

Great help

Jeroen has been incredibly helpful and friendly.

Ik had verwacht dat de dozen door eigen mensen geleverd zouden worden, maar ze kwamen via Postnl. Ik neem aan dat uit praktische overwegingen gekozen is om de 2 dozen van 6 nog een keer te verpakken in een doos van 12. Uit milieu-overwegingen vind ik het niet fraai. Ik ben zeer tevreden over de goede en snelle levering.

Correct geleverd, alles volgens afspraak. Goed verpakt

Alles is op afgesproken tijd afgeleverd. Prima verpakt. Ik ben zeer tevre

Betrouwbare leverancier!

Je kunt bijna blind bestellen bij Art of Wines: kwaliteit en goed verpakt.

altijd goed

snelle levering, leuk contact, goede spullen en vooral lekker

Uitstekende service: levering binnen 24uur met uiterste zorg

lekkere wijn, goede service!

lekkere wijn, goede service!

Eerste bestelling , omhuld met persoonlijke aandacht

Profiel aangemaakt , klein probleempje erbij , contact gehad , snel opgelost , bestelling individueel gevolgd door jullie werknemer , fantastisch te ervaren geen nummer te zijn

Found what I looked for and get it fast

the price was not competitive but the delivery time and it's being accessibility was really good.

heerlijke wijnen

we zochten via de site van AOW informatie over wijnen die aansluiten bij een tweesterrenrestaurantbox (met gasten thuis). Hier zijn we uitstekend uit gekomen, de wijnen smaakten voortreffelijk. Ook fijn dat ze de wijnen snel bezorgen.

Zoals altijd super

Mooi assortiment, prijs/kwaliteit prima in orde en goed advies.

Hele goede service!

Echt een top team wat er werkt. Laatst had ik verkeerde wijnen besteld rood ipv wit. Ik werd keurig opgebeld of echt rood wilde hebben ivm dat zij weten dat ik enkel wit drinkt. Ik had inderdaad het verkeerde besteld en was ook super blij dat ik netjes werd opgebeld. Kan deze wijn winkel echt aanbevelen.

Snelle afhandeling

Online besteld om af te halen en het stond snel klaar in de winkel.

Geweldig, snel en netjes.

Ik ga weer bestellen.

prettig en betrouwbaar

Altijd goed en prettig advies, goed prijs kwaliteit verhouding, betrouwbare en snelle levering aan huis.

Bezorging

Bezorging duurde veel te lang.

Zoals altijd !

Eerste keer dat ik liet bezorgen ipv winkelbezoek. Uitstekende service met een telefoontje vooraf of ik thuis zou zijn.

Vlotte afhandeling

Heb de wijn naar een vriendin in Nederland laten sturen die in mei deze kant opkomt (Zweden) De 5e ster ontbreekt omdat ik de wijn dus nog niet heb geproefd.

Er werd meteen overlegd omdat niet alles op voorraad was en er werden alternatieven aangeboden.

Arent Janszoon Ernststraat 6651 1082 LG Amsterdam