adequate ondersteuning

email correspondentie wordt prompt opgevolgd Begrijpen direct wat de bedoeling is. Komen met een bruikbaar advies.

Bestelling goed en snel op gestuurd

Uitstekende gasveren . Prijs kwaliteit is ok

Nette, overzichtelijke website met nuttige FAQ Snelle en correcte levering

Gewoon perfect. Past perfect de bezorging netjes en het was goed verpakt .wij zijn zeer content.wij willen jullie bedanken voor alles gr fam Onkenhout.

alles goed verlopen

besteld produkt in goede orde ontvangen.

Fantastisch!

Supervlotte berekening met de rekentool, supersnel holpen door de klantendienst, tijdige levering. Het enige minpuntje was het ontbreken van 3 kleine onderdeeltjes.

juiste product snel geleverd.

Kan niet beter.

Fijne heldere site, goede en snelle levering.

Producten werken perfect. Het was wel lastig om de juiste montagehandleing, maatvoeringen te vinden ivm de plaatsing.

Goede service en ondersteuning bij vragen

Top 👍

Eerste keer besteld en super tevreden

Uitstekende reken hulp om de juiste veren te bestellen

De zéér duidelijke reken tool heeft mij geholpen om de juiste type veren te bestellen. Ook de gegenereerde installatie tekenening is erg duidelijk. Dit gecombineerd met een snelle levering maakt het kompleet.

Snel en correct

Prima Website en Goede Service

Met oude nummer gezocht , gelijk kwam er een alternatief op . Vervolgens besteld ( in de namiddag ) en de volgende dag in de loop vd ochtend afgeleverd gekregen . En alles paste precies . Dus goede en juiste service.

Oké

Oké

Goede prijs en zeer goede service

Ons pakketje is zoek geraakt bij de DHL maar keurig opgelost, binnen 2 dagen kregen we nieuwe veren toegezonden :-)

Samen via telefoon tot juiste product gekomen. Er was helaas een verkeerde zwaarte gestuurd en vervanging lag volgende dag al in de bus!

behulpzaam, vriendelijk, goede omruilservice

prima bedrijf

Goede levering

Perfect in orde

Het geleverde product was hetgeen waar ik naar op zoek was,dit ook dankzij de handige bereken tool . Om 14 u besteld en de dag nadien geleverd.

goed voor de service en bepalen juiste gasveer

bepalen van de juiste gasveer gaat heel makkelijk, bij fout wordt niet moeilijk gedaan om de gasveer om te wisselen

Oude gasveer 1 op1 vervangen

Top. Snelle levering. Prima prijzen

uitstekend.

Perfekte webside, goede prijs, snelle levering, uitstekende passing.

Product prima, bezorgmethode overdreven.

Om een artikel van 30 gram als een pakket te verzenden vind ik ongepast omdat dit ook via briefpost verzonden kan worden en dan goedkoper is. 6,95 euro tov. postverzending is wel een groot verschil.

Over Gasveerwinkel

Bent u op zoek naar de juiste gasveer voor uw toepassing? Gasveerwinkel.nl is dé webshop voor gasveren en aanbouwdelen. We leveren verschillende lengtes, diameters en materialen. De verschillende materialen in ons assortiment zijn staal, RVS 304 V2A en RVS 316 V4A. Aanbouwdelen zijn nodig om de gasveer te kunnen monteren. Om te voorkomen dat montage een probleem zou kunnen zijn hebben we dan ook een groot aanbod aan aanbouwdelen. Om eenvoudig een gasveer samen te stellen met bijpassende aanbouwdelen, kunt u op Gasveerwinkel.nl gebruik maken van de Configurator. Heeft u nog geen idee wat u nodig heeft voor uw toepassing, dan is onze Rekentool een handige hulp.