Communicatie is top

Jammer van de levering.... De dozen gasveren gewoonweg over een poort van 1.5 meter gedumpt

Netjes en snel geholpen

Wel bijzonder om een vraag in het Nederlands te stellen en in het Duits antwoord te krijgen.

gewoon goed!

Met de tool gasveer berekening de juiste gasveer gevonden en montage tekening. Alles snel geleverd. Gewoon super!

Prime geholpen met vervangend produkt

Gasveren kofferklep kapot. Met enig zoeken en passend advies het juiste vervangend produkt gevonden

Keurig geregeld

Vlot en goed

Goed bedrijf

Goed geholpen door medewerker met veel productkennis.

goede service

Door een misverstand is de 1ste levering misgelopen en werd het product teruggestuurd. Het bedrijf heeft het product zonder poespas nog eens toegestuurd.

Gasveer prima, levering kan sneller

Maandagochtend 1 gasveer besteld, stond 'op voorraad'. Kwam pas donderdag binnen (dit lag niet aan de bezorgdienst). Webshop was wel goed, prijs heb ik niet vergeleken dus kan ik niets over zeggen.

Geweldige service!

Prima gasveren alleen verkeerde bevestigingsplaatjes besteld, meteen goed geholpen en heel snel de juiste ontvangen, top!

Goede communicatie

Goed advies en snelle reactie

Op aangeven van mijn gegevens een goed product geadviseerd! Snelle levering en reële prijs kwaliteit. Top!

Prima, goede service

geen opmerkingen, gewoon goed

Uitstekend service

Had de gasveren besteld voor een deksel van 10 kg , later bleek de deksel 18 kg te wegen . Ze hebben de gasveren kosteloos bijgevuld. Top service

Was snel geleverd .top .

Prima levering precies wat ik wilde

Snelle levering en goede website.

Super service.

Knappe site,direct gevonden wat ik nodig had en gemakkelijk te bestellen via de site en werd direct op de hoogte gehouden en kon mijn product volgen via een tracking en optijd geleverd. Kon niet beter.

Slechte communicatie

Gasveer besteld in week 16, maar levering zou pas mogelijk zijn in week 17. Op de vrijdag van week 17 gebeld en het zou die dag verzonden worden. De track & trace werd niet actief en is dat nooit geworden. Op maandag van week 18 gebeld omdat het niet geleverd was en te horen gekregen dat de levering niet eerder dan woensdag plaats kon vinden, tot mijn verbazing werd het toch op dinsdag geleverd. Beetje verwarrend deze communicatie.

Krijg wat je vraagt

Zeer correct

Goede en snelle levering.

Ik wist wat ik zocht, maar niet wat ik nodig had. Dankzij de online tools op de site van gasveerwinkel heb ik de correcte veer voor mijn toepassing gevonden. De gasveer is correct en goed verpakt geleverd en past perfect op het luik van mijn foodtrailer. De tweede veer is ondertussen ook besteld om de andere kant te vervangen.

Snelle levering van het juiste product

Keurige snelle levering. Klein aandachtspunt is dat ik pas bij de levering een briefje kreeg van de gewenste montagerichting van een druk en een trekgasveer.

. Snelle reacties...mee denken. Vriendelijk aan de telefoon ..behulpzaam

goed geregeld

Goeie site snelle levering

Heldere duidelijke site Makkelijk te vinden welke je moet hebben Zeer snelle levering. Na montage helemaal top in het gebruik

Snel geleverd en precies pas

Gasveren voor de vouwwagen besteld. Volgende dag binnen. Mooie tool om bestaande veren om te zetten naar een artikel van gasveer winkel.. In 5 min gemonteerd.