heel goede ervaring

s,morgens besteld en de andere dag geleverd keurig verpakt

Mooi rekenprogramma en snelle levering van het product

Makkelijke site om je gasveren uit te rekenen en heb het gelijk doorgegeven aan mijn collega's

Zeer snell service

Makkelijke keuzemogelijkheden in de gasveerconfigurator. Zeer snelle levering

uitstekende service

Snelle verzending - uitstekende service

Gekregen wat ik wilde. Makkelijk zoeken met de tools op de website.

een vraag

Mijn bestelling is niet gearriveerd en heb geen track en trace code.

snel en goed

zeer goed

prima levering

prima levering

snel, makkelijk zoeken, goede afhandeling

Overzichtelijke website met goede zoekmachine, snelle levering, uitstekend verpakt.

100% op alle scores behalve prijs

Alles is duidelijk omschreven op de website, de prijzen zijn duidelijk aangegeven, verpakking en verzending was helemaal in orde, tracering werkte zoals het moet, het samenstellen op de website gaat vlot en zeer duidelijk,... Alleen de prijs is aan de hoge kant. Een concurrent biedt dezelfde gasveren aan de helft van de prijs aan maar ontbrak informatie waardoor ik toch voor "gasveerwinkel.nl" gekozen heb. Helaas voor de NPS, toch een sterretje eraf voor de prijs maar anders was 't een 10/10 voor deze eerste aankoop. Diezelfde prijs zal mij volgende keer wel weer doen twijfelen en lokaal doen zoeken.

Als je de omschrijving goed volgt, werkt het vanzelf

Ik heb alles ingevuld zoals er in de omschrijving gevraagd is en heb daar de goede gasveren door gekregen

Prima rekentool, vlotte levering

De tool om de juiste gasdempers te bepalen werkt duidelijk en effectief Daarnaast is een simulatie van de bewegingen handig om vooraf een indruk te krijgen van de werking Op basis van de uitkomst wordt een besteladvies gegenereerd inclusief een montagetekening Al met al een aanrader voor wie nog nooit dit soort toepassing heeft uitgeknobbeld (zoals ik :-) )

prima gasveer, makkelijk bestellen, snelle levering (volgende ochtend)

De gezochte gasveer t.b.v. bed-ophanging in mijn camper zat niet in het assortiment, de bestelde gasveer werd ca. 1cm langer en kon ook gemonteerd worden

Snelle levering en goede producten

Al diverse keren gasveren bestelt voor mijn paardentrailer en altijd snel geleverd. Aanrader voor nieuwe gasveren.

Snel en goede service

Heel handige on-line tool voor het berekenen van de gasveer. Shop reageert ook snel op e-mail.

Ok

Ok

goed geregeld

Goed geregeld , en snelle levering

Snel besteld en snel geleverd

De simulator heeft geholpen om te kiezen

Berekenmodule werkt prima

Ik heb 2 gasveren voor een dakluik berekend via de module en geplaatst volgens de montage tekening. Alles klopt precies en het luik van 30 kilo gaat gemakkelijk open en dicht nu.

Topservice!

Mijn bestelling was verloren geraakt door een fout van de pakjesdienst. Toch heeft Gasveerwinkel de tijd genomen om deze fout recht te zetten. Product werd ook geleverd zoals beschreven. Een tevreden klant.

mooie rekentool om de juiste gasveer te vinden. Er werden 2 verkeerde plaatjes opgestuurd , na overleg werden direct de juiste spullen opgestuurd

Correcte en snelle levering

Compleet in orde, alleen prijzig

Denken mee. Snel handelen. Kan op rekening. Top dus.

Goede webshop, uitstekende service

Zeer goede site, erg duidelijk Snelle levering, helaas was 1 artikel verkeerd geleverd. Maar dat werd na een telefoontje prima opgelost en had ik het goede artikel een dag later. Super

Hele handige module online om te bereken wat je exact nodig hebt.