Snelle levering, prima product

Heel tevreden

doen wat ze beloven

doen wat ze beloven gewoon

Super en snel,

Handige website

Handige configurator waarmee je snel je eigen vervangende gasveer kunt samenstellen. Aantrekkelijk geprijsd en snelle levering. Wat wil een mens nog meer. Verdiend 5 sterren.

Heel goed bedrijf!

Zeer klant vriendelijk. Hoge product kwaliteit

uitstekend

goed overzicht bestellen en binnen 2dagen binnen

Heldere site, gemakkelijke bestelling, uitstekende aflevering.

Heldere site, gemakkelijke bestelling, uitstekende aflevering.

Snelle en aardige hulp. Snelle leverinh

Toppie

Goed advies, goede spullen en bijzonder vriendelijk

Toen de rekentool geen 100% vertrouwen bracht, toch maar even gebeld. De meneer was ietwat moeilijk te verstaan, maar ik werd verzocht om alle maten door te sturen met enkele foto’s. In korte tijd een passende offerte, inclusief animatie en montagehandleiding. Gasveren bijzonder snel geleverd en ze werken perfect. Goeie oplossing op maat. Absoluut geen spijt van gasveerwinkel.nl

Werkt perfect

Prima geholpen zéér vlotte levering

Na 2 e-mails waarbij ik mijn probleem heb voorgelegd is er adeqaat gereageerd. Zie boven

Zeeer snelle levering

Handige berekeningstool en zeer snelle levering

De rekenmodule op de website werkt uitstekend. Naar aanleiding hiervan spullen besteld en alles werkt zoals gepland. Ik had toch nog wat vragen over de installatie en kreeg meteen iemand aan de lijn die me kon adviseren. Al met al gewoon goed.

Prima product en snelle levering

Goede gasveren en snel geleverd

Na een kleine bestelling bleek van 1 onderdeel e.e.a. Niet juist. Dit is bliksemsnel opgelost!

Goef

Zeer snelle levering en past precies

Gasveren met behulp van klantenservice uitgetekend en berekend. Zondag besteld, dinsdag in huis en woensdag met succes kunnen monteren! Top

Duidelijke site met een geweldige rekentool Ook telefonisch ben ik uitstekend geholpen Een heel snelle levering Daarom nogmaals geweldig

professionele dienstverlening

Als je niet goed weet welke gasveer je nodig hebt dan beoordelen zij dat aan de hand van een aantal criteria die je moet opgeven. Service service!

Subliem

Snel ,correct , en geen gezever, heel evoudig om het nodige samen te stellen , 1puntje van kritiek, maar daar zijn jullie niet verantwoordelijk voor ,dat is de manier van bezorgen ,ik was toevallig in de tuin toen ik langs voor een bestelwagen zag wegrijden, niet gezien welke koeriersdienst het was maar mijn pakje lag in het midden van de voortuin over het hek gegooid ,als ze dat doen met iets breekbaars hebben we stukken ,ze zouden minstens mogen aanbellen ,maar nogmaals daar kunnen julie niks aandoen ,mss wel de koeriersdienst verwittigen Verder alles prima Mvg Patrick

Nog niks ontvangen

Ik heb het bestelde product nog niet ontvangen , ook geen bericht in de brievenbus maar dat ligt waarschijnlijk aan de vervoerder

Goed product, snelle levering

Gasveerwinkel geeft naast uitstekend uitleg op hun site ook een helder kostenoverzicht en ze leveren snel. Top!

Eindelijk, de oplossing

Met wat concentratie en wat voorbereidend werk vind je hier de gepaste drukveer. Uniek in zijn soort, absoluut aan te bevelen.

Perfecte service

Alleen de maat klopte niet en wacht nu op retourbon.

super

Niets op aan te merken, ik bestel en een paar dagen later wordt mijn bestelling aan de deur gebracht.

Over Gasveerwinkel

Bent u op zoek naar de juiste gasveer voor uw toepassing? Gasveerwinkel.nl is dé webshop voor gasveren en aanbouwdelen. We leveren verschillende lengtes, diameters en materialen. De verschillende materialen in ons assortiment zijn staal, RVS 304 V2A en RVS 316 V4A. Aanbouwdelen zijn nodig om de gasveer te kunnen monteren. Om te voorkomen dat montage een probleem zou kunnen zijn hebben we dan ook een groot aanbod aan aanbouwdelen. Om eenvoudig een gasveer samen te stellen met bijpassende aanbouwdelen, kunt u op Gasveerwinkel.nl gebruik maken van de Configurator. Heeft u nog geen idee wat u nodig heeft voor uw toepassing, dan is onze Rekentool een handige hulp.