Snelle levering, juiste product voor scherpe prijs!

Bestelling volgende dag al in huis, perfect!

klasse

snel geleverd

netjes en vlug geleverd.... Volgende keer weer bij gasverrwinkel.nl bestellen ☺

Aan te bevelen bij collega's en andere....

Goeie service naar gemaild te hebben .

Uitmuntend

Binnen één dag binnen en volledig. Beter kan niet.

Goed verpakt en snel geleverd alleen was het product aan dure kant!

Het product wat ik besteld heb was bij enkele andere webshops goedkoper maar niet leverbaar. Ook in fysieke winkels niet leverbaar. Het product is naar mijn zin en zeer snel geleverd en dan wordt de hogere prijs snel vergeten!

De gasveer prima . ik zou voortaan niet meer via DPD versturen. De gasveer raakte "kwijt" Gelukkig wel teruggevonden.

De gasveer was snel geleverd. Makkelijk te bestellen via hun website.

Goede kwaliteit en snelle levering !

Is zeer correct verlopen.

Topkwaliteit razendsnel geleverd.

Zeer snellen levering met kwalitatief product. Degelijke verpakking en duidelijke uitleg. Ik was al een lange tijd op zoek naar de juiste gasveer maar heb ze nergens kunnen vinden doordat er geen tekst meer op de oude stond. De website is zo handig en duidelijk zodat ik op 1 minuut reeds gevonden had wat ik nodig had. Ik heb er nog meerdere nodig dus ik zoek niet verder dan ‘de gasveerwinkel’. Bedankt!

Snelle maar foute levering

Had 2 x 300N besteld, heb 1 x 100 en 1 x 300 gekregen...

Mijn ervaring met Gasveerwinkel is uitstekend.

Ik had gasveren nodig voor mijn keuken. Hoewel de informatie op de website prima is, had ik even telefonisch contact. De medewerker nam alle tijd om uitleg te geven en te adviseren. De benodigde artikelen had ik vervolgens reeds de volgende middag in huis. Deze ervaring had ik overigens ook in 2019 met Gasveerwinkel.nl

Top Service!

Ideale tool voor het berekenen van de gasveren. Zeer duidelijk en makkelijk de gevens in te vullen. Ook ideaal is het montage schema. Klopt als een bus. Bij aankomst zagen de gasveren er kwalitatief heel goed uit. Hopelijk gaan ze nu ook jaren mee..

Top Service !!!!!

2 veren voor mijn boot nodig kreeg meteen reactie en advies ! dag later had ik ze al binnen echt top

Besteld dag er na geleverd.

Prima advies

Ik ben prima geadviseerd, zowel telefonisch als per mail om een geschikt vervangingsproduct te vinden. Goed product!

Snelle service en redelijke prijs

Gasveer besteld, ik werd direct naar de goede site geleid waar ik de veer kon bestellen met hulpmiddel en binnen twee werkdagen had ik hem in huis. De monteur die de veer installeerde heeft hem enkel wat moeten inkorten omdat hij wat te lang was. Maar de stoel functioneert weer.

zeer goed web-site

zeer in gemakkelijk om te bestellen.

Snelle levering, reactie uitleg,

Snel en goed geleverd.

Snel en goed geleverd

s'avonds besteld volgende werkdag binnen en precies zoals besteld en geen extra rompslomp

Juiste veer snel kunnen vinden op de web site

Goed . Zoek functie werkt goed. Bestellen erg makkelijk en je wordt op de hoogte gehouden van het proces

Prima artikel en zeer snel geleverd

Kan het aan iedereen aanbevelen.

Prima en duidelijke service

n.v.t.

Duidelijke site met helder bestelproces en snelle levering.

Snel gevonden wat ik zocht. Gemakkelijk te bestellen en snel een goed product geleverd.