Prima veer voor een goede prijs en direct geleverd

Het kiezen van de juiste veer en aansluitsukken is bijzonder makkelijk op de website.

Fantastische service en kwaliteitsproducten

Deze vakmensen denken echt met je mee. Keurig tijdig geleverd, en niet duur.

uitmuntend advies met toezending van link voor bestelling

Op zoek naar gaspompveer voor de klep van "inklapaanhangwagen"beterbekend als caremate. Helaas was het type op de oude gaspomveer niet leesbaar meer Via de fabrikant, die fabricage beëindigd heeft, werd ik door hem verwezen naar bedrijf Gasveerwinkel, waar hij voorheen de gaspompveren betrok. Telefonische afstemming gezocht en medewerkerverkoop kon mij exact aangeven mbt hun module welke gaspompveer benodigd was ( 900 Newton) . Na twee dagen werd de gaspompveer uitstekend in verpakt tegen beschadigingen afgeleverd. Gaspompveer werk uitstekend

Alles ging prima.

4 sterren i.p.v. 5 omdat er bedrijven zijn die sneller leveren. Voor de rest ging alles prima.

Precies gevonden wat ik nodig had

Vervangende gasveren gevonden met behulp van de code op de oude. Duidelijke info op de site en snel binnen.

Zijn wel in een jaar stuk duurder geworden

Correct en snel

De bestelling was verkeerd, het was geen enkel probleem om te retourneren en het juiste onderdeel te ontvangen

Behulpzaam personeel om de juiste gasveer te kiezen

Prima antwoord op mijn vragen en een deskundig advies.

Ik bestelde een product ter vervanging van een vorig product dat ik bij uw bedrijf had gekocht. Na technisch advies van uw medewerker kon ik echter mijn oude product herstellen (druk verminderen), waardoor mijn nieuwe aankoop overbodig werd.

Goed en snel geleverd

Voor de keuze van mijn gewenste gasdrukveer, heb ik telefonisch contact gehad. Bruikbare en nuttige informatie verkregen om de juiste gasdrukveer te kunnen bestellen.

Prima gasverlichting en snel geleverd

Snel en goede kwaliteit.

Ok

Ok

Perfecte hulp bij vinden van de juiste veer

Service en hulp prima. Zeer kundige vrouw asn de telefoon gehad.

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Niet goed

Ik mis onderdelen te weten artikelnummer BH0110 Ordernummer WS52767

Excuses daarvoor! De missende onderdelen zijn nagestuurd.

Hoge kwaliteit, snelle levering.

Met de online configurator is het makkelijk de juiste combinatie te bestellen die vervolgens snel en in een goede verpakking worden uitgeleverd. Zeer tevreden.

Goede en snelle service

Zeer tevreden, goede uitleg, prima product en werkt perfect!

Snelle levering en goede service achteraf

Als je nooit iets met gasdrukveren hebt gedaan, dan is het best wel even lastig als je je oude gasdrukveren wilt gaan vervangen. De site geeft voldoende uitleg en heeft een goede configurator. Toen ik mijn gasdrukveren had ontvangen schrok ik omdat ik de veren niet ingedrukt kreeg (met mijn volle gewicht) Daarop heb ik de servicelijn gebeld en kreeg direct een aardig en deskundig persoon aan de lijn. Ik kreeg duidelijke uitleg en werd ook gerust gesteld indien de gasdrukveren teveel kracht (600N) zouden hebben dat dit in fabriek eenmalig kan worden verlaagd (indien nodig) .

Perfect geholpen. Sticker op de oude veer klopte niet met huidige gegevens. Precies goede veer terug gekregen.

Reageert snel op vragen en lossen het perfect op.

super !

Zeer goede gasveren ,betaalbaar en snel geleverd.

Voor de vervanging van een gasveer was het artikelnummer (van meer dan 20 jaar geleden) voldoende om een exacte kopie te mogen ontvangen. Ook vragen werden per omgaande beantwoord.

Snel, goed, gemakkelijk bestellen

Ik bestelde een gasdrukveer voor het luik van de disselbak. Had snel gevonden welke ik ter vervanging nodig had. Besteld, betaald en binnen enkele dagen in huis. Heb nu een goed werkend luik.

Hun online tool heeft me goed geholpen om aangepaste gasveren te vinden. Het is nog niet 100% wat ik in mijn hoofd had. Maar het is ook een complexe materie. Ik sta momenteel nog in contact om de gasveren zo aantepassen/ te positioneren dat alles wel naar wens is. Zeer toegeweide service na verkoop.