Goed geholpen

Met hulp de juiste gasveer gevonden. Super!

Snel en vakkundig materiaal.

Het was even zoeken naar de juiste code en maten. Maar alles was op voorraad. En de prijs was een stuk goedkopen dan elders.

Zier goed

Op leveren was tijd en persie wat wilde

Goede service. Handige tool. Professioneel mateiaal.

De tool was superhandig om de juiste onderdelen te bepalen. Service bij problemen is dik in orde.

helemaal prima

uitstekende service

duidelijk en zeer overzichtelijke website , correcte prijs en kwalitatief materiaal. alles is perfect verlopen van bestelling tot levering 10/10

Helemaal top

Had een Flightcase gekocht met een te lichte veer. Kwam op deze site en kon daar makkelijk een zwaardere veer van hetzelfde type en maat samenstellen. En hij was de volgende dag al binnen. Zeer tevreden.

Alles netjes geregeld

Makelijk en snel

Nette passende gasveren geleverd

De gasveren pasten goed en waren eenvoudig te monteren

Goed meegedacht en snel en correct geleverd.

Goed meegedacht en snel en correct geleverd.

Snel en makkelijk, bedankt!

Snel en makkelijk, bedankt!

Supersnel geleverd

Bijzonder knap om klantspecifiek te leveren binnen enkele dagen!

Top !

Oude gasveer eruit gehaald en serienummer overgeschreven . Gewoon op de site ingegeven , besteld en 2 dagen later netjes geleverd en we kunnen weer verder

Very useful calculator tool that got us the perfect gas spring. Their team is very responsive.

I first ordered the wrong one as the weight I used was wrong, but they helped me pick the right one after. The first one should be reimbursed soon. Many thanks!

Vlotte samenwerking correcte afhandeling

Ik had gasveren besteld en die waren te lang. Kreeg na aanvraag direct een retour etiket om veren terug te sturen. Nieuwe zijn intussen reeds geïnstalleerd.

Prima assortiment en snel bezorgd.

Duidelijke website. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Sneller geleverd dan verwacht.

Product zoals verwacht.

Product opgezocht via merk en productcode. Besteld en binnen de voorziene levertijd geleverd. Tevreden.

Goed verpakt geleverd, makkelijke site, persoonlijk contact voor mij minder

Ik vind het niet goed, en commercieel niet slim, dat als ik 10 gasveren bestel in 2 maten ik bij de maat van 6 stuks korting krijg en bij de 4 stuks niet in aanmerking kom voor korting. Ik snap wel de gedachte vanuit de fabrikant zijn kant maar de klant wordt vergeten, uiteindelijk is de totale bestelling 10 stuks. Jammer en voor mij gevoel geen prettige ervaring. Daarnaast was ook het persoonlijk contact hierover erg kort door de bocht.

alles top

duidelijk en goede info +snelle levering

prima spul

ze passen geweldig en doen wat ze moeten doen , jammer dat ze zo duur zijn .

Perfect !

Perfect ! Ook snelle reactie/correctie op door mij foutief verstrekte gegevens !!

Prima bedrijf met handige rekentools

Wij hebben al meerdere keren gebruik gemaakt van de rekentools en zo de juiste gasveren aangekocht.

Werkt perfect.

super bedrijf met goede spullen

Zoals we gewend zijn, snelle service, netjes verpakt, goede spullen

Beste webshop voor onderdelen !!!!

Dit is echt de beste webshop met de beste prijs en vooral de snelle levering, iets defekt koop dan FIYO !!