Snelle levering en prima advies. Top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig, past in één keer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voldoet precies aan de omschrijving. Snel geleverd

Na montage blijkt dat de rekentool qua maatvoering klopt. Na montage werkt het na behoren

Goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer behulpzaam in bedenken van oplossingen

Ik werd telefonisch heel vriendelijk geholpen bij het vinden van de juiste gasveer. Zaken waar ik later tegen aan liep werden ook goed opgepakt, goed meegedacht over oplossingen. Fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering in Nederland, Jammer dat niet naar het buitenland wordt geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies wat ik nodig had

Product was precies wat ik nodig had en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geholpen en zeer klant vriendelijk

Er wordt snel op mail gereageerd. Er wordt mee gedacht met mogelijkheden. En ook de afhandeling is snel. Ik had de volgende werkdag mijn spullen al binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben stoer geholpen telefonisch en mijn bestelling was er echt de volgende dag. Zo snel heb ik nog nooit via internet en bestelling thuis gehad.

Snel en vakkundig

Goede website, snel vervangend product gevonden voor oude gasveer. Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, conform belofte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon goed qua product en levering

Zondag besteld, dinsdag ontvangen, dus netjes maandag uitgeleverd en binnen 24 uur met DHL ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snel geleverd en super zoek machine

Makkelijk en snel. Prijs/kwaliteit is prima

Snel en goed geleverd

Handige calculator voor de gasveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Duidelijk kennis van zaken en snelle reactie op vragen.

Top.

Goede tool, snelle service.

Goede en snelle service

Levering en informatie is zeer goed.

perfect geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlug en gepaste antwoorden op al mijn vragen. De aanbevolen veren waren exact wat ik nodig had. De dag na de bestelling waren ze reeds bij mij en dank zij jullie tips waren ze op nog geen 10 minuten geplaatst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima site en snel besteld en verzonden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Om half 5 besteld ,de volgende rond 13:00 uur afgeleverd. supersnelle service's.

Positief advies

Na navraag welke pompen we hadden hebben we met advies de identieke pompen opgestuurd gekregen . top service . Bedankt !

goede service

goed correct en op tijd geleverd .

Top geholpen

Na opsturen maten precies de juiste kunnen bestellen op advies medewerker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij belden naar de firma Een operator vertelde ons wat we moesten doen om online te bestellen mits de uitleg wisten we direct wat te bestellen in geen mum van tijd was het juiste artikel besteld en betaald Enkele minuten laten kregen we een bericht dat het artikel was opgestuurd Een dag later kregen we bericht dat het ging geleverd worden en ja hoor ding dong de bel het bestelde artikel was geleverd Dank voor de snelle dienst

Over Gasveerwinkel

Bent u op zoek naar de juiste gasveer voor uw toepassing? Gasveerwinkel.nl is dé webshop voor gasveren en aanbouwdelen. We leveren verschillende lengtes, diameters en materialen. De verschillende materialen in ons assortiment zijn staal, RVS 304 V2A en RVS 316 V4A. Aanbouwdelen zijn nodig om de gasveer te kunnen monteren. Om te voorkomen dat montage een probleem zou kunnen zijn hebben we dan ook een groot aanbod aan aanbouwdelen. Om eenvoudig een gasveer samen te stellen met bijpassende aanbouwdelen, kunt u op Gasveerwinkel.nl gebruik maken van de Configurator. Heeft u nog geen idee wat u nodig heeft voor uw toepassing, dan is onze Rekentool een handige hulp.

Filter op Taal