Een mooie interface om een gasveer samen te stellen en te bestellen.

Snelle en efficiënte service

Medewerkers met kennis van zaken, vlotte en goede samenwerking. Kwaliteitsmateriaal met degelijke prijs. Duidelijke en verzorgde Montagetekening.

snel geleverd werking is prima

eerste ervaring is goed

het is heel goed gegaan

het is heel goed gegaan en het waren de goede veeren

Gewoon goed.

Goede service en vlotte levering.

eerste keer zeker nog meer

Perfecte service

Prima service snelle levering.

Toppie

zeer goed

goede snelle levering

Heel erg prettig

Ik was op zoek naar gasveren voor mijn badmeubel.De leverancier kon mij niet helpen,dus u zoekt zelf maar na de oplossing.Vele bedrijven benadert,maar niemand kon of wilde mij niet helpen. Toen ik in contact kwam met de Gasveerwinkel,kwam er wel een positieve reactie. Door wat e-mails heen en weer,kwam de oplossing in zicht. De aangeboden gasveren bestelt en geplaatst,werkt fantastisch.Wij zijn er heel erg blij mee. Bedankt voor jullie inzet,top!!.

Perfect!

PERFECT!

Duidelijke website en goede productinformatie

Met de zoekfunctie en product informatie een prima alternatief gevonden voor het (niet meer verkrijgbare) origineel.

Goede kwaliteit.

Door tool op de site ois goed de maat van de gasveer en montage te bepalen. Levertijd redelojk. Geen track en trace.

Op zoek naar vervangende gasveren prima geadviseerd. Na foutief geleverde koppelingen had ik met 3 dagen de juiste. Jammer van de vergissing maar snel en goed opgelost.

Ferfect

De eerste keer verkeerd besteld, terugsturen en terug betaling zeer goed verlopen. Andere besteld en snel geleverd. De berekening op jullie site is geweldig, de drukveren gemonteerd bleek de klep toch een beetje veel tehoog stond. Terug naar jullie site en een andere eindstand ingevoerd en kreeg de nieuwe afstand maten door, en nu is alles prima. Een compliment voor de bereken methode van jullie.

Handige site om tot de juiste gasveer te komen middels diverse mogelijkheden.

Ondanks de feestdagen toch een snelle levering. Kan het product nog niet beoordelen daar deze nog niet gemonteerd is maar het ziet er goed uit.

Uitstekend!

Erg goed en vlot geholpen. Had nog enkele vragen en daar is direct op geantwoord, zodat ik verder kon. Indien u een gasveer nodig heb, is Gasveerwinkel zeer zeker aan te bevelen.

Prima transactie.

Snelle levering, vlotte afwerking, mooi artikel.

GOED

GOED

goede en snelle afhandeling

goede en snelle afhandeling, super.

Volgens de berekening had ik twee veren nodig maar in de praktijk bleek één veer voldoende te zijn. Ik heb een retourverzoek gestuurd voor de overcomplete veer. Die ene veer voldoet uitstekend.

Snelle levering alleen niet compleet

Voorraad op de website aangegeven blijkt niet geheel op voorraad te zijn. Geplande onderhoudswerkzaamheden kunnen daardoor niet uitgevoerd worden.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het vervelend was dat we niet heel uw bestelling uit voorraad kunnen leveren, terwijl u daar wel vanuit ging. Onze excuses daarvoor! Met vriendelijke groet, Gasveerwinkel.nl

Gasveren berekend en besteld bleken niet goed hun werk te doen. Net iets verkeerd in berekening. Met uitstekende hulp aan de telefoon en meedenken werden per direct 2 zwaardere veren opgestuurd en die voldeden in de applicatie. Super service. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Geen klachten, besteld, betaald en goed ontvangen.

Niks mis mee, maar dat is altijd zo als de bestelling naar wens verloopt. Dus geen ervaring met de klantenservice van gasveer winkel.

snelle levering en een zeer duidelijke site

zeer goed

Over Gasveerwinkel

Bent u op zoek naar de juiste gasveer voor uw toepassing? Gasveerwinkel.nl is dé webshop voor gasveren en aanbouwdelen. We leveren verschillende lengtes, diameters en materialen. De verschillende materialen in ons assortiment zijn staal, RVS 304 V2A en RVS 316 V4A. Aanbouwdelen zijn nodig om de gasveer te kunnen monteren. Om te voorkomen dat montage een probleem zou kunnen zijn hebben we dan ook een groot aanbod aan aanbouwdelen. Om eenvoudig een gasveer samen te stellen met bijpassende aanbouwdelen, kunt u op Gasveerwinkel.nl gebruik maken van de Configurator. Heeft u nog geen idee wat u nodig heeft voor uw toepassing, dan is onze Rekentool een handige hulp.