Makkelijk bestellen

2 gasdrukveren besteld aan de hand van de originele nummers. Waren twee dagen later binnen

is goed snelle service, makkelijk geregeld.

alles is snel geregeld.

Duidelijke website en snelle levering

Vorig jaar begaf de gasveer van de disselbak van mijn Homecar 382 caravan uit 1994 het. Ik ben diverse caravanherstelbedrijven afgegaan, zonder resultaat. Niemand kon mij helpen. De caravan was te oud, ze konden geen veer bestellen. Toen ben ik op internet gaan zoeken en kwam al vrij snel bij de Gasveerwinkel terecht. Binnen 5 minuten had ik de juiste gasveer met juiste bevestigingsogen in het winkelmandje staan. Voorwaarde is wel dat je de oude gasveergegevens hebt. Voor het bepalen van de druk heb ik een weegschaal gebruikt en de oude gasveer hierop geplaatst en ingedrukt. De levering was snel, binnen enkele dagen. Wat ik zeer prettig vond is dat bij de gasveer ook een montage instructie was toegevoegd. Ik ben technisch onderlegd maar wist niet dat een veer die op druk werkt met de dikke kant omhoog moest worden geplaatst.

prima afgewerkt

snelle service, ook als eerste bestelling van nieuwe klant.

Correcte levering

Correcte levering

Snelle levering.

Zeer snelle levring en prima service!

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering!

Snelle en goede service

snelle levering , goede service

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Handige website en selectie tool. Snel geleverd.

Makkelijke bestelling en snelle levering

Makkelijke bestelling en snelle levering

Met het invullen van het nummer wat op de gasveer staat verschijnt direct het juiste product. Volgende dag in huis, en alles past en werkt weer naar behoren.

goed en snelle levering

goed en snelle levering

Goed product en een nette levering.

Ik heb vandaag het product verwerkt bij de klant en ziet er degelijk uit. Het is niet goedkoop, maar werk prettig, dus dat vind ik ook wat waard.

Duidelijke site, gemakkelijk om uw juiste product te vinden

Goede service en advies

Zeer professioneel

correcte firma met zeer goede service en vlotte levering.

Uitgerekend via de site, en werkt perfect

goede producten, goede levering

Gemakkelijke website, goed gasveren en vlugge levering. Doe zo verder, een zeer tevreden klant.

Perfect behalve de bezorging

Alles was goed. Alleen ik heb geen bericht gekregen dat mijn pakket bij een ophaalpunt is bezorgd. Geen briefje door de bus of mailtje met de locatie. Via Twitter contact moeten zoeken met DPD om een adres te achterhalen. Ophaalpunt gaf aan dat het constant klachten regent over zwakke afhandeling van DPD.

Snel en kwalitatief

De shop werkt fijn en ik had alles zo gevonden. De producten lijken ook helemaal goed te zijn!

Wel een snelle service, alleen heb ik het idee dat de gasveer niet volledig de kracht geeft wat ik had besteld... 750nm De kapotte veren van 750nm tilden het met gemak, de nwevan gasveerwinkel houden het gewicht niet helaas. Dj Jansma

Prima service en adviezen

Keurige offerte, prettige persoonlijke adviezen en snelle afhandeling. Goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Top en voorbeeld voor vele bedrijven

Over Gasveerwinkel

Bent u op zoek naar de juiste gasveer voor uw toepassing? Gasveerwinkel.nl is dé webshop voor gasveren en aanbouwdelen. We leveren verschillende lengtes, diameters en materialen. De verschillende materialen in ons assortiment zijn staal, RVS 304 V2A en RVS 316 V4A. Aanbouwdelen zijn nodig om de gasveer te kunnen monteren. Om te voorkomen dat montage een probleem zou kunnen zijn hebben we dan ook een groot aanbod aan aanbouwdelen. Om eenvoudig een gasveer samen te stellen met bijpassende aanbouwdelen, kunt u op Gasveerwinkel.nl gebruik maken van de Configurator. Heeft u nog geen idee wat u nodig heeft voor uw toepassing, dan is onze Rekentool een handige hulp.