Tevreden over het product zo als de service.!

Ben super tevreden met het product maar zeker ook de snelle service.! het product wat snel geleverd. Mijn dank.!

Enkele gasveerpompen besteld voor een snelle herstelling voor een klant. Supersnelle levering, duidelijke webshop. Zeker voor herhaling vatbaar.

Top. Goede service

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering makkelijke en accurate rekentool goede service

Zeer goed en aan te bevelen webshop!

Goed geholpen met wat ik nodig had.

Goede begeleiding tijdens de koop en keurig optijd geleverd.

Duidelijke webwinkel.

In het menu van de website is het makkelijk om een prima vervanger voor mijn gasveer van de caravan te vinden. Snel opgestuurd prima pasvorm.

Goed geholpen.

Goed geholpen.

zeer professioneel geholpen

Telefonisch goed geholpen, zodat ik precies het goede type heb gekregen binnen 2 dagen, aanrader.

Prima product

De bestelde veren voldoen aam de verwachting. Echter de bijgeleverde technische tekening hoe te monteren is niet helemaal correct en zorgde voor veel irritatie.

Perfect volgens afspraak!

Prima product, alleen via chatbox, niet in het Nederlands…

Snelle levering. Alles piekfijn. Werkt super.

Alles heel goed geregeld aan jullie kant

Jullie gedeelte is perfect geregeld ook de werktekening tot op de mm nauwkeurig aangegeven. Het enige wat mij stoorde is D.P.D.ik krijg een mail met de verwachte bezorgingstijd In dat tijdsbestek is er een wagen van D.P.D bij ons voorbijgereden maar er is niets geleverd,na het maken van een nieuwe afspraak kon ik de andere dag het pakket ophalen bij een afhaal depot . Dus geen kritiek op jullie maar wel op de bezorgdienst.

Snelle en correcte levering. Gasveer was simpel te bestellen met uitgebreide tekeningen en nauwkeurige maatvoering.

Eenvoudig het juiste product gevonden.

Goede producten, snelle verzending.

Top Firma

Denkt mee bij aanschaf. Ook na aankoop service. Enorm veel ellende met bezorging. Door de vriendelijke inzet van diverse medewerkers en betrokkenheid is het toch goed gekomen. Hulde

Geweldig, zeer professioneel en klant vriendelijk

Uitstekende ervaring, hele prettige contacten en professionele adviezen. Zeer klantvriendelijk!

Vlotte snelle levering

binnen 2 dagen geleverd

goed product

maak zwaare kanttekening bij uw bezorg instelling ze schrijven dat ze aan de deur geweest zijn maar ze liegen de hele dag zitten wachten thuis ,NIEMAND geweest moest zelf op zoek naar hun depot waar ze het achter gelaten hadden dus kwamen ze te laat voor de dag waarop ze gebruikt moesten worden bezorging via DPD ? zeeeer slecht

snel geleverd

snel geleverd

Prima uitleg over het samenstellen van je gasveer, alles lijkt mogelijk, snelle levering.

Gasveer is niet geleverd.

DPD geeft aan dat gasveer terug is naar leverancier. DPD zegt hem 2x geleverd te hebben maar er is geen afhaalcode verstuurd. Nu laatste bericht; terug naar leverancier. Waarom? Misschien is DPD niet de aangewezen bezorgpartner! Graag alsnog versturen! Anders graag terugstorten betaalde geld van 66 euro. Hopende op een soepele afwikkeling. BVD Harrie van Vroonhoven

top alles in 1 keer goed

De Gasveer winkel was een gokje om te proberen. en het is zeer goed uitgepakt alle spullen in een keer aangeleverd. voor de volledigheid zou het ingevulde maatschema eigenlijk mee geleverd moten worden. het is te reconstrueren in de app maak een kopie van je ingevoerde maten voering, dan komt het prefect voor elkaar.

Bedrijfsgegevens

Stationsweg 41

3331 LR Zwijndrecht

078-2049322

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.