Snel en gemakkelijk

Snelle service, redelijke prijzen, makkelijk te bestellen.

besteld en volgende dag geleverd

zeer uitgebreide keuze, en de levering was super snel

correcte en uitstekende levering

uitstekend

Heldere site, goed product en snelle levering

correct en snel

correct en snel

Alles naar wens

Duidelijke site, veel opties, makkelijke betaling ook vanuit Belgie. Snelle levering

Prima gasveren ter vervanging van oude

Voor mijn dakkoffer had ik nieuwe gasveren nodig, één van de oude had het begeven. De nieuwe heb ik met een kleine aanpassing aan de beugels op de koffer kunnen monteren.

alles volgens overeenkomst uitgevoerd

werd op een voortreffelijke wijze geholpen om het vereiste stuk te meten en zo een correcte veer te verkrijgen

Goed rekenmodel, wel prijzig

Snel geleverd en het werkt zoals het moet.

geweldig

geweldig

Snelle correcte service van kwaliteit

Snel kwaliteitsmateriaal

Ik had zelf een foutje gemaakt met 2 gasveren. Deze werden opgelost door reinier bos! Super snel en geheel kostenloos.

uitstekende service en een goed product

Mijn bestelde RVS Gasveer bleek te lang, bestelde en betaalde een nieuwe, werd snel geleverd en in no time had ik de betaling van het 1e product terug. Perfect!!

Goede klantenservice, snelle levering

ik werd vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van het benodigde product (veren voor op de paardentrailer, en ik ben niet technisch) en het pakketje was de volgende dag al gearriveerd (op een adres in Nederland, ik woon zelf in Zweden)

goede website, snelle levering

zeer tevreden

Prima service en snelheid

Keurig!!

Duidelijke site, goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle verzending

Precies wat ik zocht, snel geleverd

Fijn dat zo'n specifieke product online te bestellen is. Zeer snel geleverd.

duidelijke website met een breed assortiment tegen een eerlijke prijs

Prima snelle levering

Prima makkelijk samen te stellen snel geleverd

perfecte levering

Correct

Handige tool via website en montage ging ook heel goed zeker aan te bevelen

goed product, niet als orgineel maar met de juiste maten.

zal de volgende hier ook weghalen

snelle en correcte levering

De berekenaar is ook een sterk hulpmiddel

goede en geduldige service

Had wat moeite met de rekenmodule en een medewerker heeft mij er geduldig doorheen geholpen. Heb nu een goede gasveer voor mijn kliko ombouw! Wat ik nog wel even lastig vond was om te bepalen hoe je hem nu precies monteert zodat hij ook gelijk goed werkt. Een paar aanwijzingen had geholpen.

Over Gasveerwinkel

Bent u op zoek naar de juiste gasveer voor uw toepassing? Gasveerwinkel.nl is dé webshop voor gasveren en aanbouwdelen. We leveren verschillende lengtes, diameters en materialen. De verschillende materialen in ons assortiment zijn staal, RVS 304 V2A en RVS 316 V4A. Aanbouwdelen zijn nodig om de gasveer te kunnen monteren. Om te voorkomen dat montage een probleem zou kunnen zijn hebben we dan ook een groot aanbod aan aanbouwdelen. Om eenvoudig een gasveer samen te stellen met bijpassende aanbouwdelen, kunt u op Gasveerwinkel.nl gebruik maken van de Configurator. Heeft u nog geen idee wat u nodig heeft voor uw toepassing, dan is onze Rekentool een handige hulp.