Snel de juiste gasveren geleverd

De perfecte vervanging voor de defecte gasveren voor de caravan (disselklep). De caravan dealer vertelde me dat er geen vervangende gasveren voor beschikbaar zijn. Binnen 5 minuten de juiste gevonden op jullie website en deze besteld. Ze waren net op tijd voor de vakantie binnen dus nog thuis kunnen monteren wat een makkelijk karweitje is.

Vriendelijk, hulpvaardig en snel

perfect!

perfect!

Prima service. Alle drie gasvelden passend

Goede en duidelijke instructie bij het kiezen van de gasveer.

Een snelle levering en de gasveren passen goed.

Een snelle levering en de gasveren passen goed.

Snel en op afgesproken tijd

De tool om zelf een gasveer samen te stellen is goed. Vlotte levering !

De tool om zelf een gasveer samen te stellen is goed. Vlotte levering !

Correct en snel geleverd

Snelle reactie na opmerking

Supersnel is al geplaatst

Supersnel geleverd mijn Hartelijke Dank Groet Frans Zondag

De site en het bestellen gaat vlekkeloos

goede afhandeling

Super handige rekentool en bestelsysteem!

Heb recent mijn dakluik vernieuwd. Omdat dit (vooral voor mijn vriendin) best wel een gewicht is om open te duwen, het idee gekregen om gasveren te gebruiken. Maarjah, waar begin je? Hoe sterk moeten deze gasveren zijn? In welke hoek monteer je ze? Al snel kwam ik terecht op Gasveerwinkel. Hun rekentool is echt perfect. Alle maten opgemeten. Wat geëxperimenteerd met verschillende bevestigingspunten (maten) en toen de veren (en toebehoren) die werden aangeraden besteld. Binnen 2 werkdagen alles binnen. Zojuist gemonteerd en werkt perfect! Super tevreden! Ik ben normaliter erg kritisch mbt het vergelijken van producten en de overzichtelijkheid, werking en service van webshops. Maar dit is zonder twijfel de beste webshop die ik ooit ben tegen gekomen. Ik zou ze enkel aanraden te switchen van leverancier (post-nl ipv dpd, gezien dpd geen bezorgmoment aangeeft maar je enkel kan zien of je pakket bv bij het depot is aangekomen). Misschien val ik in herhaling, maar de (gratis) rekentool met simulatie is echt briljant. Het gekoppelde bestelsysteem ook (je bestelt meteen wat je nodig hebt). Bevestigingmails en factuur etc zijn duidelijk. Track & trace. Leveren gaat snel. Monteren was peanuts door de simulatie en montagetekening. Alles werkt perfect na montage. 5 reeten!

Fantastisch en goede zinnige informatie

Fantastisch en goede zinnige informatie

Hele handige tool op de site

Door de Tool op de site snel het juiste product thuis gekregen. De gasveren zijn goed precies wat ik voor ogen had. de klep gaat mooi open en ze ondersteunen het gewicht heel goed.

uniek

juist berekengereedschap, snelle reacties, zeer klantvriendelijk

Snelle levering top service

Na het bellen met gasveerwinkel zeer snel tot de juiste keuze gekomen. De bestelling was de dag erna in huis. Top kwaliteit en super snelle service!

goede website en snelle levering

De tool on gasveren te bereken werkt eenvoudig en goed. bestelling dan eenvoudig te doen, gevolgd door snelle levering. Zeer goed kortom

Alles OK geen probleem. Veer was wel 1mm langer in vrije toestand mr is toch gelukt ze te bevestige

Alles OK, snel geleverd. Origineel was wel bevestigd dmv klinknagels en niet met moeren zodat die koppen niet te gebruiken waren mr kop was toch gelukkig even dik.

Goed geholpen

RVS Gasveren besteld voor een luifel van 45 kg. De site was erg duidelijk alle gegevens ingevuld m.b.v de tool. Handig dat je er dan ook een montagetekening bij krijgt die je kan uitprinten voor het monteren van de gasveren. Verder nog telefonisch contact gehad en alles werd vervolgens ook nog eens na berekend en het advies en de hulp was verder erg goed en duidelijk. Zelf zat ik er best even tegen op om de gasveren te monteren maar m.b.v de montagetekening is het voor een leek toch gelukt :)

Eenvoudig om de juiste gasveer te kiezen.

De rekentool maakte het heel eenvoudig om de juiste gasveer te kiezen. Een beugel bleek niet op voorraad te zijn, daar kreeg ik bericht van een paar dagen later werd de bestelling geleverd. Inmiddels gemonteerd en werkt naar verwachting.

Snelle levering. Precies geleverd zoals in de configuratie

Prima gasveren. Stevig en soepel

Goede veren en prima service van Gasveerwinkel.nl. De oorspronkelijke veren bleken te sterk te zijn. Omruilen was binnen dag gebeurd. Top

Top geregeld

Na een foto met de maten erop, gaven jullie gelijk het juiste advies.

zoals het hoort

Over Gasveerwinkel

Bent u op zoek naar de juiste gasveer voor uw toepassing? Gasveerwinkel.nl is dé webshop voor gasveren en aanbouwdelen. We leveren verschillende lengtes, diameters en materialen. De verschillende materialen in ons assortiment zijn staal, RVS 304 V2A en RVS 316 V4A. Aanbouwdelen zijn nodig om de gasveer te kunnen monteren. Om te voorkomen dat montage een probleem zou kunnen zijn hebben we dan ook een groot aanbod aan aanbouwdelen. Om eenvoudig een gasveer samen te stellen met bijpassende aanbouwdelen, kunt u op Gasveerwinkel.nl gebruik maken van de Configurator. Heeft u nog geen idee wat u nodig heeft voor uw toepassing, dan is onze Rekentool een handige hulp.