Prima kwaliteit !

Zeer goede service en prima materiaal !

SNEL GEHOLPEN

MAKKELIJKE SITE SNELLE LEVERING

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Binnen gestelde tijd geleverd. Product voldoet aan verwachting

Handige rekentool

Makkelijk te selecteren website

Makkelijk te selecteren website snelle levering Niet duur

Snelle Levering in goede Verpakkijng

Snelle Levering in goede Verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snellere levering dan verwacht. Ik weet echter nog niet of de gasveer passen. Zal. Had iets meer identieks verwacht, geen separate kogels en bevestiging maar een zelfde bevestiging als ik had. Werd aangeprezen als een vervangende gasveer voor degenen we hebben.

correct as always

correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijk omschrijving en snel levering

perfecte snelle service

perfecte snelle service

perfect geregeld en afgehandeld

supersnel geregeld ,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima sevice en snelle levering.

Duidelijke site en producten snel te vinden.

Snelle en accurate leering

Al tijdens bezoek van de site goede ervaring omtrent methode bestelling . Ook levering keurig en zoals afgesproken. Misschien overbodig maar handig als men weet hoeveel kilo de bestelde veren kunnen houden in plaats van KN . of een rekenvoorbeeld.

Niet goed

4 dagen beloofd we het zouden ontvangen zoveel mogelijk thuis gebleven de vierde dag om 5 uur geleverd diet vonden we erg vervelend ,dus we bestellen niet weer .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ben in de hoop dat vervanging kan gebeuren

Snelle levering maar hoop dat de vervanging van de terug gestuurde gasveren kan gebeuren door exemplaren die het door mij meegestuurde voorbeeld kunnen vervangen ,de foute meting is waarschijnlijk door mij gebeurt Mvg Bram Ben met verlof tot 27/06

Ruime keuze aan toepassingen

Duidelijke site en veel opties om de gasveer samen te stellen. Zocht een gasveer voor een antieke camper deur, nergens te vinden natuurlijk. Maar nu zelf samen gesteld en werkt perfect.

Helemaal naar wens

Snel, accuraat en duidelijk.

prettig en behulpzaam

kort en ter zake doende.

Goeie service + dimensioneringstool op de website

Goeie service + dimensioneringstool op de website

Duidelijke omschrijving

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies en snelle levering

Gasveren voor vouwwagen 'Pack & Go' systeem was stuk. Gemaild wat de juiste vervanging zou zijn. Redelijk snelle respons (binnen een dag) en vervolgens super snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gasveren zijn perfect op maar en snel geleverd. Super service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ondanks een verkeerd bestelde gasveer deze mogen retourneren en netjes op tijd mn geld terug gekregen. Ondertussen de juiste gasveer besteld en deze is ook weer keurig op tijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

super handige site en snelle levering

Erg fijn hoe je op de site de juiste gasveer kunt zoeken / berekenen. Dat voorkomt verassingen. Vlot geleverd ook.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

un site multilingue serait un réel atout

Pendant tout le cheminement de ma commande je n’ai pas trouvé la possibilité de mettre le site internet ni en anglais ni en français. Avec une telle option ma note aurait été de 5 étoiles

Over Gasveerwinkel

Filter op Taal