gasdrukveer prima vervangen door gelijkaardig model van een andere firma

Vlotte levering en vrij snel. Prima wisselstuk met zelfs plaatsing uitleg erbij.

Duidelijk en op tijd geleverd

Duidelijke site en levering kwam op tijd.

goede en snelle service

de tweede keer dat ik bestel bij gasveerwinkel. werd snel geholpen.

Helemaal af

Duidelijke website, goede uitleg, snelle levering compleet met aanwijzingen voor gebruik en afvoer.

Correcte vervanger originele demper snel vindbaar

Correcte vervanger originele demper snel vindbaar

Fijne site en snelle levering

Fijne site en snelle levering

zeer correct en snel geleverd

zeer goed

helemaal ok

sneller dan verwacht top product

Super snel

Snelle levering, goed product

Uitstekende service en product

Ik dacht een lastig probleem te hebben met het openen en open houden van een groot, zwaar luik. Met de online configurator op de site bleek het zeer eenvoudig te berekenen wat ik nodig had. Na de vlotte levering zaten de gasveren snel op de goede plek, dankzij de meegeleverde montage-handleiding: Simpel en to-the point. Ik had verwacht nog te moeten fijntunen, maar de oplossing werkte (tot mijn lichte verbazing) direct perfect. En dan ook nog voor een zeer redelijke prijs. Echt een TOP-leverancier!

De gasveren pasten helaas niet

Ze waren te groot voor onze vouwkasten.

Werd heel goed geholpen en super snel geleverd! Bedankt

Denkt goed mee en is bereikbaar voor vragen en oplossingen.

Prima website Prima product

Hele snelle sevice.

Via een mail mijn beklag gedaan over een defecte gasveer. Al snel een reactie met vragen over nadere specificatie foto's e.d. Ook daar werd weer snel op gereageerd. De gasveer is verkeert gemonteerd. Dat was gedaan volgens een tekening die niet goed bleek te zijn. De nieuwe gasveer met korting is heel snel geleverd. Super goede service.

Super service en informatie

Ik had twee nieuwe veren nodig voor mijn dakkoffer, maar degene die ik had bestonden niet meer. De door een medewerker van het bedrijf aanbevolen veren passen super en ik kan weer jaren door…

Goed geholpen, snel geleverd

Prettige en snelle dienstverlening

Vlotte afhandeling van de bestelling en goede communicatie

snel en goed

De gasveren die ik besteld had, waren snel geleverd. Met de rekentool was het eenvoudig om te selecteren welke ik nodig had, dit klopt ook met wat er geleverd is.

Positief en vlot

Enige opmerking was dat ik gasveren had besteld van 520N en dat degene die ik ontvangen heb lichter waren dus niet sterk genoeg

Goede producten en zeer goede service

Snelle levering, goede kwaliteit van gasveren. Er was iets mis gelopen tijdens bestelling en dit is achteraf zeer snel, correct en professioneel afgehandeld. Top !

Snel ontvangen, ontbreekt essentieel onderdeel

Snelle levering maar een essentieel onderdeel ontbreekt. Ik moest een foto sturen van wat ik ontvangen had, nadat ik precies het omschreven wat ik miste inclusief artikelcode.. Hopelijk wordt het onderdeel snel nageleverd.

Toegankelijke website

Snel geleverd. Top!