Op zoek naar n klein onderdeel en gevonden!

Vlotte service

Rekentool had te sterke veer aangegeven, maar rechtzetting was snel en vlot geregeld...

Snel en correct geleverd.

Heel duidelijke website en product was razendsnel in huis.

Gasveren werken prima, zoals verwacht!

Prima ervaring

Heldere website. Goed en eenvoudig model om de juiste veren te bestellen

Goede g ebruiksaanwijzing. Vlot geleverd

Prima communicatie

Prima communicatie en klein probleem goed opgelost. Grts Georgy

Toppie

Perfecte communicatie en service!

Pluspunt is de handige rekentool, de geleverde gasveren zijn steeds perfect afgesteld!

Qualiteit

Zeer tevreden, snelle levering.

Zeer snelle levering, goede kwaliteit, heldere website

netjes verpakt

Snel antwoord op vragen, snelle levering, goeie kwaliteit

Ik vind het heel mooi en sterk .

Heel erg goed

PERFECT

Kan niet beter.

Superq

Ongelooflijk leuk rekenprogramma. Zeer betaalbare prijs. En ongelooflijk snelle levering! Echt top dat jullie er zijn.

Voor mijn luik zocht ik een gasveer, het rekentool hielp me opweg, de chat maakte het af!

Voor een trapluik zocht ik een oplossing en kwam zo op deze site terecht. Mijn eerste vraag was: hoe kies ik een model? Het rekentool bracht uitkomst. Toch twijfelde ik over het resultaat de daarop volgende telefonische ondersteuning zette de puntjes op de i. Na montage voldeed het resultaat toch niet 100%. De service die volgde was meer dan top en nu functioneert het luik met één vinger. Bedankt.

prima geregeld

Super dat de gasdruk naar wens kan worden ingesteld ...

Snel

S avonds besteld, volgende dag was het al daar, maten precies zoals gegeven op site.

Super geregeld

Simpel besteld en snel geleverd.

Zeer snel

Zeer goede service vrijdag bestelling geplaatst en zaterdag al binnen

Rekentool is fantastisch

Met de rekentool mijn eigen situatie ingevuld en besteld met montage materiaal. Super handig. Precies het juiste besteld. Nu voor de tweede keer gebruikt. Helemaal makkelijk.

Super service en snelle levering.

Ik had een aanvraag gedaan bij de firma Hahn Gasfedern voor 6 stuks gasveren uit 1988. Zij hebben dit vermoedelijk doorgestuurd. Ik kreeg de dag erna plots een mail van een medewerker van gasveerwinkel.nl met een link naar de juiste configuratie gasveer die ik nodig had. Meteen besteld en na 2 dagen geleverd. De veren zijn echt perfect.

Mooie tool om gasveren te berekenen. Prachtige website. Snelle levering.

Fantastische configuratie tool om juiste gasveer te selecteren

Goede instructie, betrouwbare en snelle levering.

Uitstekend.

Je krijgt wat je besteld. Netjes. Verpakt. Zoals het hoort.