Duidelijke site en goede beschrijving met maten van het product.Levering binnen 2 dagen.

Goede snelle service, prima kwaliteit.

Vlotte service

snelle levering ,Top

snel gevonden op internet

100% naar wens

Met goede en directe aansturing van Protempo besteld en de volgende dag geleverd. En dat met factuur op rekening. Ronduit perfect.

Top service.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb enkel een zeer positieve ervaring met Gasveerwinkel. Goed bereikbare klantenservice.

Snel en correct geleverd

Goede website

Fast and very helpful.

Every time I've called with a problem they guided me through the selection process to help me find exactly what I needed with ease.

Snel thuis

Hele maar ons zin.

Makkelijk berekenen, snelle levering en goede service

3 veren besteld waarbij er een niet voldeed omdat ik het foute gewicht had genomen bij de berekeningen. Deze is in overleg terug gestuurd en hervuld op zwaardere kracht. Had de veer snel terug en deze functioneert naar behoren

perfecte service

Na enige hulp met een vervanger zoeken van een gasveer! De perfecte GASVEER op maat gemaakt, toegestuurd en gemonteerd! Bedankt prima service..

Goede en vertrouwde ervaring

Zij hebben een goede begeleiding met uitleg en inleving

Goede website en snelle levering

Fantastisch!

Fantastisch!

Helemaal goed

Geen opmerkingen

helemaal top

besteld en alles de volgende dag in huis

Prima service en snel geleverd.

Als particulier die op zoek naar twee gasdrukveren als vervanging van oude. Op basis van mijn opgave een voorstel gedaan via een link naar bestellen. Prima voorstel, handig die link en snel geleverd.

Snelle service en goede kwaliteit

Het specifieke product was niet meer beschikbaar. En ik heb te weinig ervaring met gasveren om met veel vertrouwen er zelf 1 samen te stellen. Dus heeft Gasveerwinkel.nl dat voor mij gedaan. Snel. Op eigen initiatief. En goed.

Goed geregeld

Na zeer slechte service van DPD is het pakketje terecht. Heel goed opgepikt door Gasveerwinkel. Snel met reageren, niets dan lof. Alleen misschien een andere pakketdienst zoeken?

Correcte en snelle service

's avonds 2 gasveren met benodigdheden besteld. Volgende werkdag verzonden en de dag erna geleverd. Spijtig waren de 2 geleverde schroefogen de verkeerde maat (M10 ipv M8). Via de site contact opgenomen, en volgende werkdag meteen antwoord en zijn de juiste schroefogen dezelfde dag nog nagestuurd. Op de leverbon stonden zelfs nog excuses. Heel vriendelijke support met snelle response. De gasveren zijn ook van goede kwaliteit. Zeker aan te raden.

Snel de juiste gasveer geleverd

Snel en Goed

Makkelijk bestelling plaatsen, veel keuze, goed gedocumenteerd. Snelle levering correct.

Alles perfect in orde

Kan niet beter

Product is goed, degelijk en snel geleverd. Communicatie is goed. Rekentool mag iets gebruiksvriendelijker voor op een mobiele telefoon. Kortom: heel tevreden!!