Foute bestelling keurig omgewisseld

Ik had verkeerde veren besteld en na telefonisch contact, netjes te woord gestaan. De verkeerde veren retour gestuurd en de nieuwe veren ontvangen

Goed technisch advies

Het was de eerste keer dat ik gasveren gebruikte in een meubel. Aan de klantenservice heb ik via de email vragen gesteld die vakkundig en helder werden beantwoord. Met het advies heb ik het juiste product kunnen kiezen. Uiteindelijk een mooi bed waarvan de lattenbodem open klapt kunnen maken.

Ok.

Artikel als besteld geleverd binnen redelijke termijn.

Correcte levering!

Prima opvolging bij verkeerd besteld artikel

Gebruiksvriendelijke website, snel kunnen bestellen en vrij snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden van de status via email.

Snelle service en goede gasveren

Snelle levering en goede uitleg op de site.

1 woord ,fantastisch !

Als je alles goed invult en berekent, de instructies volgt, krijg je de juiste afmetingen waar ook de gasveren te plaatsen, en het klopt perfect! Bedankt!

moeilijkheden van betaling en transport

de betaling haperde en ik wist niet wat doen: was de betaling gebeurd of niet?; gasveerwinkel heeft hierop goed gereageerd en het pakket opgezonden: 2-3 dagen werden wel een week; gisteren ontvangen maar niet terplaatse geleverd door DPD maar moeten afhalen in een winkel; direct betaald en dankbaar aan gaswinkel voor goede afloop. het product dat een alternatief was van bestelling was zeer moeilijk te monteren: veiligheidspin is bijna niet te monteren

Eenvoudig samenstellen van de juiste gasveren. Snel geleverd. Duidelijk gelabelde gasveren. Goede prijs.

Behulpzaam, en duidelijk

Ik werd goed geholpen. Er ging even wat mis met de eerste levering. Maar ook meteen opgelost. Ik wist niet hoe alles werkte dus hij heeft alles in mijn winkel wagen gedaan. En uitgelegd hoe ik het moest passen en meten.

Na telefonisch contact de perfecte oplossing!

pakket is niet aangekomen

bericht dat pakket is verzonden, en via distributie centrum verder in getransporteerd maar pakket komt niet aan op bestemming parcelshop. navraag gedaan bij DPD pakketservice: Weten het ook niet, zoeken nog .....

geen problemen

Net niet de juiste, scheelde 1 nummertje

Ik was opzoek naar een 588637.00 werd een 588638.00 Helemaal oke

vlot het juiste product gevonden, verzonden en ontvangen.

vlot het juiste product gevonden, vlot verzonden en snel ontvangen.

alles is inorde,aoals bestelling en leveing.Bedankt

Zeer goed.

Correcte en snelle service - het product doet wat het belooft.

Met de handige online configurator kom je na het invullen van enkele vragen en parameters snel tot de juiste configuratie voor de toepassing. De afhandeling van de bestelling verliep heel vlot en correct, binnen de 3 werkdagen was het product reeds geleverd. De installatie was eenvoudig a.d.h.v. van het meegeleverde schema.

Gasveren

Hebben gasveren geïnstalleerd en ze werken perfekt

Geleverd zoals gevraagd

Alles prima

Snelle levering, met het juiste artikel

vooral de tool om te bepalen welke gasveer je nodig hebt is erg handig

vooral de tool om te bepalen welke gasveer je nodig hebt is erg handig. op onze oude gasveer was bijna niets meer te lezen maar met behulp van de tool was het heel makkelijk om te bepalen welke gasveer de juiste zou moeten zijn. alleen kon ik niet de gasveer helemaal zo plaatsen in de 2d-tekening zoals de oude gasveer zat. het enige nadeel daarbij is dan dat de kracht (N) misschien niet helemaal is zoals het zou moeten zijn.

3x verkeerde levering gehad

De medewerker was zeer sympathiek en servicegericht en het product is perfect. Alleen de juiste de levering heeft wat voeten in aarde gehad. Het zal een samenloop van omstandigheden zijn geweest. We hebben er alle vertrouwen in dat het bedrijf hier ook van gebaald heeft en er alles aan zal doen dit in de toekomst te verbeteren.

De juiste gasveren + snelle levering!

Gasveren besteld en daarvoor de rekentool gebruikt. De gasveren passen perfect, de klep opent en sluit perfect!

Superhandige tool

De superhandige tool stelde mij voor wat ik moest bestellen. Dit ging perfect, de montage instructies waren niet perfect maar met een klein beetje denken en verplaatsen was het perfect. Snelle levering ook!

Prima service en duidelijke keuze-tool!

Het is even opletten bij het configureren van de gasveer, maar als je dat eenmaal doorhebt is het een prachtig gereedschap om de juiste gasveer samen te stellen. Misschien eens een andere koerier contracteren?