perfecte oplossing voor mijn probleem

Mooie kwaliteit en snelle levering in een prima verpakking ipv een vaak te grote, helemaal gelukkig mee!

Geweldig; nooit eerder meegemaakt!!

In alle opzichten TOP, deskundig, betrouwbaar en super servicegericht!

Snelle juiste levering top

Reeds eerder delen besteld, maar weer snelle levering, makkelijke site, juiste artikel

Goede hulpmiddelen op de site, goed telefonisch advies en een snelle levering.

Fijne internetsite met uitstekend rekentool voor het berekenen van de juiste gasveer. De vragen die ik had zijn telefonisch goed en vriendelijk beantwoord. De bestelling ging soepel en de levering nog soepeler. Jullie verdienen een dikke 10.

Snelle service en heel tevreden over het product

vervangen gasveren containerombouw

Via de mail prettig "te woord gestaan" Heb mijn vragen kunnen stellen en heldere antwoorden gekregen. Levering zeer vlot. Super tevreden met resultaat.

Berekening klopte prima

Ik heb zelf enkele grote kisten van PE kunststof in elkaar geknutseld, met een houten vlonder op het deksel.. Zonder de berekenmodule van Gasveerwinkel had ik nooit de juiste gasveren kunnen vinden. De eerste set is inmiddels -precies volgens berekening en tekening- geïnstalleerd. Levering en verdere afhandeling ook prima.

Goede website, snelle levering

Website zit goed in elkaar, veel informatie en ook voor leken zeer duidelijk. Makkelijke bestelprocedure en snelle levering. Uitstekende service.

Correct, behulpzaam en snelle levering.

Goed gelopen

Zie boven

Levering super snel ontvangen.

alles was ok .

Hele goeie service en snelle levering

Had verkeerde gasveren besteld ( 2100N ) en deze kunnen terug sturen en nieuwe gasveren besteld ( 1050N ) en deze waren goed. Geen probleem met omruilen en duidelijke uitleg. Aanrader voor de gasveren!!

Het was niet zo makkelijk om de juiste gasveer te vinden, filters op lengte en diameter zouden welkom zijn. Eenmaal de juiste gasveer gevonden liep alles op wieltjes, makkelijke betaalopties, snelle levering, prima !

super snelle service.

Snelle levering na bestellen.

Goede kwaliteit prysverhouding

Prima bezorging twee dagen

Deskundige helpdesk en goede levering

Wilde een oud kelderruimte voorzien van een gasmeter oplossing. In samenspraak met de helpdesk een set veren besteld. Montage niet eenvoudig en het bleek dat er een kleine speling zat op het pianoscharnier van het kelderruimte. Dus samen met America en Reinier een aantal verbeteringen uitgeprobeerd. Uiteindelijk hebben we een oplossing gevonden. Bestelde veren geretourneerd en nieuwe zwaardere veer opgestuurd gekregen. Vandaag gemonteerd en werkt !! Dus alle eer aan dit team.

Top prijs kwaliteit

Duidelijk en snel

uitstekend!

Niets aan te merken op de service.

Vakkennis , behulpzaam en vriendelijk

Vakkennis , behulpzaam en vriendelijk

super

goede service snelle levering

Kan op geen enkel vlak verbeterd worden

Eerste keer besteld. TOP

Zocht systeem op houten poolhouse zolder trap ophoog te zetten...en kwan hun website Tegenexpt De fantastische rekentool is onmisbaar.... Werkt perfect.... ze leveren de juiste gasbeton op maat. Heel tevreden