perfect!

top product. service van leverancier: uitstekend. service vervoerbedrijf: klantgericht en vriendelijk minpunt: 4 keer naar afhaalpunt moeten gaan omdat ze het pakje niet vonden terwijl het er al van de eerste keer aanwezig was.

deskundig personeel

Deskundig geholpen .

Topservice en -kwaliteit!

Perfecte ervaring, snel en goed advies vóór de aankoop, het bestelproces verliep vlot, levering was snel en service achteraf was ook boven verwachting! Aanrader.

Geweldig !!!

Supersnelle levering en vriendelijke vrouw aan de lijn.

Gewoon goed

2x gas veer besteld via hun website met de reken hulp voor gasveren werk gewoon perfect bedankt

Snelle bezorging en keurig verpakt

Veel op voorraad en snelle levering

Grote keus aan gasveren en snelle levering

Snel en compleet geleverd

Snel en compleet geleverd

Erg duur

Paar RVS stangkoppen besteld

Top service, snel geregeld en kwaliteit gasveer ziet er goed uit

Goeie website tool, prima service en bereikbaarheid. Alles zoals het hoort!

Perfect, snelle levering

Service top!

Goed en snel geleverd

Precies wat ik ervan verwachten

Gasveren voor de klep van mijn pick-up opbouw , duidelijke site dus kon gemakkelijk uitvinden welke veer ik moest hebben , snelle levering top spul

Zeer snel geleverd!

16:30 besteld, volgende morgen geleverd!

Goed service

Prima levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Top geregeld

het omruilen ging top en toen ik een foutmelding kreeg van de i deal betaling mochten we zonder problemen op rekening betalen. Ramon Java deurenfabriek

Handige bestelwebsite en snelle levering

Handige bestelwebsite en snelle levering

Doen wat ze beloven

Op de website de juiste veren laten berekenen, binnen 2 dagen had ik ze in huis en ze functioneren precies zoals berekend. Zeer tevreden klant dus!

Goed vervangend product voor het Stabilus origineel

Alleen de ogen iets aan moeten passen

is perfect zoals beschreven in uw demo , dank u

U hebt mijn verlost van vele vraagtekens betreft monteren van luik in foodtruck , Super dank U

Na een hapering in de werking vlot kunnen bestellen.

De 4 waardes waren niet allen in te vullen voor een bestaande situatie waarbij de gasveer moest worden vervangen.

Super handige rekentool; snelle levering!

Voor mijn toepassing echt een uitkomst. Je krijgt de goede spullen geleverd en weet ook hoe je het moet monteren, vanwege de handige rekentool. En bij mij de volgende dag bezorgd. Het hele traject klopt gewoon.

Ongelooflijk goede klantendienst

Ik moet een gasveer vervangen maar heb geen technische achtergrond. Op basis van wat foto's van de bestaande installatie heeft medewerker Américo goed advies gegeven over de vervangstukken die ik moest aankopen. Met veel geduld heeft hij me de details uitgelegd van hoe ik de herstelling zou kunnen doen, tot alles duidelijk was. Ik was verrast door de snelheid, betrokkenheid en vriendelijkheid van de klantenservice. Dit is een voorbeeld van hoe het overal zou moeten zijn.

Geleverd volgens afspraak

Gasveer is snel verstuurd maar levering liep wat vertraging op door drukte bij de pakketdienst Keurig en stevig verpakt.