snelle en goede levering

Beloofd product geleverd

Kluis goed afgeleverd, weliswaar een dag te laat, te grote auto die de straat iet in kon, maar uiteindelijk goed geleverd. Solide product.

Goede kwaliteit voor een correcte prijs

Het bestelde sleutelkastje is van prima kwaliteit en werd vlug geleverd.

Efficacité

Uitstekende service en klantgericht

Uitstekende service,artikel welk ik had besteld was niet meer aanwezig,maar zonder problemen werd nieuwere model meegestuurd

Snelle service en duidelijke website

Mooi product en op voorraad

Werkt erg mooi: bij stroomuitval in een buitenhuis krijg ik nu een berichtje op mijn telefoon zodat ik direct aktie kan nemen.

brengt wat verwacht wordt

brengt wat verwacht wordt

Goede en snelle service

Geleverd wat ik heb gevraagd, eenvoudig om te installeren, zeer snelle levering

betrouwbaar bedrijf

Mijn rookmelders functioneren zoals het hoort. Security webshop leverde snel en onderscheidt zich door de zeer scherpe prijs vergeleken bij andere aanbieders.

goed geregeld

Makkelijk en zonder problemen bestelling geplaatst en ontvangen

Goede behandeling en één duidelijk advies.

U]itstekend product

Goed product niets op aan te merken

Correcte verzending, goed product.

!

zeer slecht

Op https://securitywebshop.com/catalog/product/view/id/2445/s/mobeye-gsm-rookmelder-cm2400/ staat: "Ook uitvoerbaar als hittemelder, zie datasheet", zonder verdere uitleg. Nu zit ik met een toestel dat helemaal niet voldoet!!!! Het kan niet ingesteld worden als hittemelder. Ook het plaatsen van de simkaart is onmogelijk; er staat "Open de behuizing met de 4 schroeven en plaats de SIM-kaart (sic) in de module. Schuif hiertoe eerst het zwarte klepje iets." Ik zie geen 4 schroeven en ook geen zwart klepje. Er is geen mogelijkheid de simkaart erin te schuiven!!!! Op mijn bericht aan securitywebshop krijg ik als antwoord "Hierbij het antwoord van onze specialist(!!), ... Op het klepje zelf staat ´Elco Simlock´ met een pijl ´open´. Met de nagel ertegenaan duwen zou voldoende moeten zijn om hem open te maken." Die tekst is zo klein en met zo weinig (geen!!!) contrast dat het bijna onmogelijk te lezen valt. En zelfs als ik het inderdaad naar buiten duw, is het onmogelijk de simkaart erin te steken: het ene compartiment voor het plaatsen van een batterij blijft in de weg zitten en dat is niet te verplaatsen! Ook staat er dat mijn vraag ook vermeld zou staan bij Vraag en antwoord, maar die is daar niet te vinden. Zeer zwaar ontgoocheld!!!!!!!

Een zeer servicebewuste organisatie!

Tijdens de montage van mijn bestelling, een digitale deurspion, brak het nippeltje van het cameraatje af, doordat deze uit mijn hand schoot. Zonder enige discussie stuurde Security Webshop mij per omgaande een nieuwe deurspion. Een geweldige service die mij erg veel vertrouwen in deze onderneming heeft gegeven. Chapeau!

super

iets besteld betaald en de volgende dag al geleverd...top

Pluspunten

Goed product

Heb veel geld betaald voor de anonieme verpakking echter deze was van inferieure kwaliteit en doordat het zo flinterdun materiaal was gescheurd zodat de tekst toch gedeeltelijk zichtbaar was

Pluspunten

Snelle levering, pakket wordt in huis geleverd

Zou handig zijn als je zelf kunt aangeven op welke dag het pakket bezorgd wordt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vriendelijke klantenservice

Sneller reageren bij defect geleverde kluis. Monteur maakt opmerking "Is waarschijnlijk zo'n ZZPér die kluis doorverkoopt". Dat kan dus echt niet!! Meer dan week gewacht op vervanging. Volstrekte onduidelijkheid over levertermijn vervanging.

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Goede service.