goed geregeld

Makkelijk en zonder problemen bestelling geplaatst en ontvangen

Goede behandeling en één duidelijk advies.

U]itstekend product

Goed product niets op aan te merken

Correcte verzending, goed product.

!

zeer slecht

Op https://securitywebshop.com/catalog/product/view/id/2445/s/mobeye-gsm-rookmelder-cm2400/ staat: "Ook uitvoerbaar als hittemelder, zie datasheet", zonder verdere uitleg. Nu zit ik met een toestel dat helemaal niet voldoet!!!! Het kan niet ingesteld worden als hittemelder. Ook het plaatsen van de simkaart is onmogelijk; er staat "Open de behuizing met de 4 schroeven en plaats de SIM-kaart (sic) in de module. Schuif hiertoe eerst het zwarte klepje iets." Ik zie geen 4 schroeven en ook geen zwart klepje. Er is geen mogelijkheid de simkaart erin te schuiven!!!! Op mijn bericht aan securitywebshop krijg ik als antwoord "Hierbij het antwoord van onze specialist(!!), ... Op het klepje zelf staat ´Elco Simlock´ met een pijl ´open´. Met de nagel ertegenaan duwen zou voldoende moeten zijn om hem open te maken." Die tekst is zo klein en met zo weinig (geen!!!) contrast dat het bijna onmogelijk te lezen valt. En zelfs als ik het inderdaad naar buiten duw, is het onmogelijk de simkaart erin te steken: het ene compartiment voor het plaatsen van een batterij blijft in de weg zitten en dat is niet te verplaatsen! Ook staat er dat mijn vraag ook vermeld zou staan bij Vraag en antwoord, maar die is daar niet te vinden. Zeer zwaar ontgoocheld!!!!!!!

Een zeer servicebewuste organisatie!

Tijdens de montage van mijn bestelling, een digitale deurspion, brak het nippeltje van het cameraatje af, doordat deze uit mijn hand schoot. Zonder enige discussie stuurde Security Webshop mij per omgaande een nieuwe deurspion. Een geweldige service die mij erg veel vertrouwen in deze onderneming heeft gegeven. Chapeau!

super

iets besteld betaald en de volgende dag al geleverd...top

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed product

Heb veel geld betaald voor de anonieme verpakking echter deze was van inferieure kwaliteit en doordat het zo flinterdun materiaal was gescheurd zodat de tekst toch gedeeltelijk zichtbaar was

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, pakket wordt in huis geleverd

Zou handig zijn als je zelf kunt aangeven op welke dag het pakket bezorgd wordt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vriendelijke klantenservice

Sneller reageren bij defect geleverde kluis. Monteur maakt opmerking "Is waarschijnlijk zo'n ZZPér die kluis doorverkoopt". Dat kan dus echt niet!! Meer dan week gewacht op vervanging. Volstrekte onduidelijkheid over levertermijn vervanging.

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Goede service.

Geen

Pluspunten

geleverde product van prima kwaliteit en snel ontvangen

n.v.t.

Pluspunten

Er was een probleempje maar dit is naar volle tevredenheid en snel opgelost............helemaal top

Pluspunten

Vlotte afhandeling van de bestelling. Goed verpakt.

De rookmelders werden geleverd in maart 2018 met 10-jarige batterijduur. Op de rookmelders zelf staat fabricatie in 2016 en batterijduur tot 2026 : dit is wel 2 jaar te kort ! Er zouden dus recentere rookmelders moeten geleverd worden.

Pluspunten

zeer snelle levering en product is naar wens

ga zo door

Pluspunten

Snelle levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeven

Geen ga zo door

Pluspunten

Een dag te laat, maar verder prima geregeld. Mail smorgens met verwachte levertijd

Pluspunten

Heldere informatie, eenvoudige wijze ban bestellen en betalen, zeer snelle en perfecte levering.

Geen

Pluspunten

houd zich aan de vooropgestelde afspraken.

transport firma,geeft door tussen welke uren het zal leveren,maar levering gebeurde in dit geval vroeger.Dit kan tot gevolg hebben dat de klant niet thuis is voor levering.

Pluspunten

Goede klachtafhandeling. Daardoor in plaats van klacht, mijn complimenten

Geen

Pluspunten

Zeer goede communicatie naar de klant toe ivm levertermijn. Betaling factuur pas na ontvangst vd volledige bestelling.