Leuk concept, prima levering

Leuk concept, prima levering

Erg leuk en lekker!

Met 4 personen gedaan, voor verjaardag. Erg leuk om te doen.

Fijn wijnpakket voor een gezellige avond

Heldere informatie en lekkere wijnen. Daar we geen van allen echte kenners waren was het een flinke uitdaging om de verschillende geuren en smaken te herkennen. Maar dat nodigde voor ons juist uit dit gewoon binnenkort nog eens te gaan doen. Oefening baart kunst in de praktijk brengen :)

De vriendinnen wijnreis box besteld. Het was onwijs leuk. Bij elke wijn zat een omschrijving en er werd meegedacht met de hapjes. Echt een aanrader! Hele leuke avond gehad.

Super leuke ervaring

Met vriendinnen de wereldreis gekozen. Het was een fantastische ervaring en we hebben een geweldige avond gehad. Heel leuk om zo verschillende wijnen te proeven. Met de geur en smaakcirkel en de wijnbeschrijving erbij maakt het tot een goed verzorgde box. De recepten die bij de wijnen passen waren ook heerlijk. Kortom een gezellige wijnproeverij

Super goed

Alles was compleet. Met informatie sheets, maar ook wijn-spijs combinaties en dat de wijnen al in een bepalende orde zaten, ook in de doos. Perfect!

Super leuke ervaring en top service

Iedereen heeft onwijs genoten van de Italiaanse reis. Dit is wat ons betreft leuker dan een proeverij van een sommelier: je wordt uitgedaagd om veel beter te bedenken wat je er zélf van vindt, in plaats van dat een deskundige al snel vertelt wat je zou moeten proeven. Alles wat je nodig hebt, zit in de box. En wat een top service bieden ze hier. Naast de snelle beantwoording van onze vraag over bijpassende gerechten, heeft Frank uiteindelijk hoogst persoonlijk de box langs gebracht nadat postnl een foutje had gemaakt en ons hele feest in het water leek te vallen. Bedankt!

Mooie glazen goed verpakt!

Allemaal prima

Prachtige wijnen met goede informatie in het Reis om de wereldpakket

Heb het Reis om de Wereld-pakket aan m'n broer gegeven voor zijn 50ste verjaardag. Voor ik het hem gaf heb ik zelf even de inhoud bekeken: Prachtige wijnen en erg leuk al die dingen die erbij zitten. Voor elk van de 6 wijnen is er een b.v. mooi geillustreerd verslag over de herkomst met kaart van de streek en o.a.. foto's van de wijnranken in kwestie. Ook de bladen om mee te keuren zien er goed uit en er zijn duidelijke instructies over hoe je me keuren. Viel bijzonder in de smaak bij de jarige!

de box kwam te laat, ik heb overwogen om de box terug te sturen maar hopelijk komt er een moment

Geen ervaring, dus

Gezellige avond aan huis geleverd

Er kruipt veel tijd en werk in om zelf een deftige wijnproeverij te organiseren voor een groepje mensen. Welke wijnen serveer je, alle research die erbij komt kijken, hoe deel je deze info met de proevers... Dit pakket wordt kant-en-klaar aan huis geleverd en ook volledig onervaren wijnproevers hebben een fantastische ervaring. Als gastvrouw/heer kan je ten volle meegenieten zonder de hele verantwoordelijk van de organisatie op jezelf te nemen. Alles op eigen tempo, in het comfort van je eigen huiskamer. Aanrader, doen we zeker opnieuw!!

Leuke box

Superleuke manier om nieuwe wijnen te proeven! Ideaal om nu ook te organiseren in corona-tijd, waarbij je makkelijk de afstand kan bewaren en ieder zijn eigen glas heeft. De formulieren om beter naar de wijn te kijken waren erg leuk en informatief. De bijgeleverde informatie met de daadwerkelijk antwoorden over de wijnen was mager: meer contextuele info dan inhoudelijke info over de afdronk, etc.

Heerlijke wijnen en heel gevarieerd

De wijnen waren heerlijk. De Cava viel helaas niet helemaal in de smaak bij mijn gasten. Voor de rest heerlijk zelfs de dessertwijn. Ik hou zelf niet zo van dessertwijn maar deze was prima niet te zoet.

fantastische service

fantastische service

Top pakket

Snel geleverd. Dit was een groot msucces als verjaardagscadeau. Top pakket met goede uitleg en proeverij-papieren erbij.

Leuke avondvertier

Leuk om de avond door te komen maar de smaken niet heel intens. Prima wijntjes maar meer ook niet.

Lekkere wijnen! En daar gaat t om!

Mooi genummerd dus je kunt ze zo aflopen. Stuk voor stuk prima wijnen. Extra informatie erbij zodat je er wat over kunt lezen of vertellen. Al in al zeer tevreden. Groet Rene Wijnliefhebber

Helemaal leuk

Frank had voor ons een wijnproeverijbox samengesteld. Wij kregen binnen een paar dagen kwam de box binnen. Zelf van te voren de aangegeven spijs combinaties gehaald. Matchte inderdaad heel goed met de wijnen. Een erg geslaagde avond! Wij gaan absoluut nog een keer bestellen. Aanrader!

Toegankelijk, uitdagend en vooral heel leuk!

Met vriendinnen (wijnbeginners) tijdens een weekendje weg een proeverij gedaan. Leuke manier om met aandacht de verschillende wijnen te proeven en beter te leren kennen! We wisten niet dat wijn drinken zo ingewikkeld kon zijn! ;-) Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke top wijnen!

Enkele wijnboxen gekocht met een duidelijke uitleg en er is volop keuze! Zeer aan te bevelen om ook eens een box te kopen! Zeker in deze Corona tijd! Een leuke bezigheid om een wijnproeverij te houden in familiekring.

Erg leuk om eens te doen!

Het was een leuke ervaring om eens te doen. We kregen de wijnbox op tijd en leuk dat er extra dingen bij zitten, zoals de wijnomschrijving, etc. De volgorde zouden sommige iets anders doen, qua smaak van de wijnen. Maar verder was het erg lekker, goede wijnen en een geslaagde avond!

Super leuk!!

We hadden de wereldreis besteld. heerlijke wijnen met leuke omschrijvingen. Ook de placemats en smaakwaaier erg leuk. Ook kregen we via mail wat recepten toegestuurd wat eventueel gegeten kan worden bij de wijn, Erg leuk deze service.

Perfecte service

Mooie website, leuke producten en vooral ook om kado te doen. Snelle reactie en zeer goede service (kaartje vergeten aan te klikken en perfecte oplossing werd snel geregeld). Zeker een aanrader!

Snelle levering en prima kwaliteit

Super leuke avond gehad

Was top!