Leuke thuisproeverij tot in de puntjes geregeld

Heerlijke wijnen, wijn/spijs tips zijn super. Ook de invulvellen maken het een complete ervaring. Echt top!

Heel tevreden!

Mooie wijnen met goede uitleg via een filmpje en materialen. Leuke en niet te moeilijke recepten. Ruim voldoende voor 6 personen.

Goede snelle service en kwaliteit

Zelfs tijdens de kerst drukte snel bereikbaar voor advies! Snel en op tijd geleverd. Prachtig pakket! Aanrader als cadeau of natuurlijk voor een avondje eigen plezier.

Tasty and educational activity to do together!

Easy to set up, fun to do together. We all learnad many new things and really enjoyed ourselves. Good selection of wines, helped us taste and understand differences in tastes!

Hele leuke box voor een gezellige avond

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een super leuke avond

De doos was al een feestje opzich. Onze oud en nieuw was een gezellige wijnproeverij. Door tips qua hapjes en eten op de uitleg vellen hadden we het wellicht nog beter op elkaar af kunnen stemmen. Dat voor een volgende keer! Want na een reis door Italië gaan we snel een keer de wereld over!

Leuke wijnproeverij

Altijd goed om wat beter stil te staan bij wat je proeft, deze wijnproeverijbox heeft daar zeker bij geholpen!

top!

Net voor kerst wijnproeverij besteld... werd actief benaderd of ik het dezelfde dag nog wilde ophalen zodat ik er met kerst van kon genieten! Top!

Erg leuk om als cadeau te geven!

Gekocht als kerstkado voor mijn schoonouders en die waren er erg blij mee!

Wijn

De mini Europa box genomen. Ondanks drukke kerstperiode kwam de box snel in huis. Goed geregeld en een leuke ervaring!

Erg lekker maar duur

Erg leuk en lekker om te doen. Maar erg duur in verhouding met de losse prijzen van de wijnen

De wijnproeverij Europa besteld voor 1e kerstdag. Missie geslaagd!! Het werd heel positief ontvangen, met de formulieren en uitleg erbij hebben we onze eigen twist en smaken eraan gegeven. 4 wijn-leken die net deden alsof we volleerd sommeliers waren, geweldig! Prijs kwaliteit verhouding is prima. Bedankt voor de leuke middag:)

Netjes

Netjes! Ik vond het alleen niet geheel duidelijk wat nu de inhoud was van de box (buiten de wijnen om..). Maar zoals de box is gevuld, met alle benodigde informatie heb je een prima wijnproeverij!

Ondanks dat pakketbezorgers er de brui aangaven, heeft Wijnproeverijbox.nl er voor gezorgd dat het bestelde pakket op tijd voor de feestdagen afgeleverd werd!

Heerlijke afwisselende wijn

De wijnen waren super lekker op de rose na. Ik ben een echte rose drinker dus daar had ik me op verheugd, die vond ik het minst lekker. Verder lekker afwisselend en goeie kwaliteit

fantastisch

De wijnen zijn heerlijk en de meegeleverde informatie zorgen voor een heerlijke avondje. Complimenten voor de service en de snelle levering

Hele leuke wijnproeverijen en lekkere wijnen

Wij hebben de Franse, Italiaanse en Spaanse wijnproeverij gedaan wat heel leuk gezellig en lekker was. Voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje is dat je geen bevestiging krijgt als je besteld hebt en je in een keer een mail krijgt dat je pakket bezorgd wordt. De bezorging is wel snel 1 á 2 dagen nadat je besteld en betaald hebt.

Mooi verzorgde box en goede service

De box ziet er goed uit; zorgvuldig ingepakt, mooie wijnen en veel informatie. De service was ook erg goed. Fout bij PostNL werd door wijnproeverijbox.nl snel en zeer klantvriendelijk opgepakt en afgehandeld. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Onwijs leuke reis door Italië!

Zeer positief verrast door ons allen. Deze wijnbox besteld voor mijn 30e verjaardag en door al het gezelschap zeer enthousiast ontvangen.

Prettig in contact, leuke box, aanrader.

Heel goed geholpen, vriendelijk. De thuisproeverijbox was een cadeau en is zeer goed ontvangen. Het zag er verzorgd uit. Leuk als je eens wat anders wil geven dan een standaard flesje wijn.

Ik vond de wijnen erg tegenvallen

Eerder heb ik andere boxen besteld, hier zagen geweldige wijnen in. In deze box - Italië box, vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet kloppen. Het waren goedkope wijnen en dit kon je ook proeven. Jammer!

Erg leuk, goed verzorgd, voor herhaling vatbaar.

Wat een geweldig en leuk bedrijf. Snelle en heldere communicatie en heel klantvriendelijk. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het was een compleet pakket met leuke wijnen, zeker voor herhaling vatbaar! We hebben genoten met elkaar.

Heerlijke wijnen! Geadviseerde wijn-spijs combinaties fantastisch. Aanrader

Super leuke avond met vriendinnen

De box was super. Bijzondere wijnen en de bijgevoegde informatie en materialen maakte de avond compleet. Een echte aanrader!

Cadeau geven

Ik ga deze doos met kerst cadeau geven. Persoonlijk vind ik hem er een beetje saai uit zien met alleen een sticker erop. Heb er dus nog iets leukers van gemaakt en de flessen uit het karton gehaald (wel goed verpakt voor bezorging) heb er zelf allemaal tapas bij gedaan, stuk voordeliger ;) Het concept is erg leuk en hoop dat de ontvangers dat ook vinden.