2 maanden wachten op mijn bestelling en nog geen update

Ik heb 2 maanden gelden (5 augustus) wijn glazen besteld. Ik heb deze tot nu (2 Oktober) nog steeds niet gekregen. ik kreeg ook geen update wat de status van mijn bestelling is. Ik ga nooit meer hier bestellen..

Compleet pakket en goede service

Al vaker cadeau gegeven. Blijft leuk. Pakket ziet er altijd goed verzorgd uit, voorzien oa van informatie sheets, pennen en beoordelingsformulier. En niet geheel onbelangrijk; de wijnen zijn altijd verrassend en lekker!

Bedankt voor je mooie review Sanne! :)

Leuk pakket, maar de service is dramatisch

Er zijn veel dingen misgegaan tijdens de bestelling. Verkeerde pakket geleverd, dit werd niet als iets ernstigs gezien. Reactie van de werknemer: deze wijnen zijn anders ook erg lekker. Er is geld terug beloofd, dit heb ik na 4 weken nog steeds niet ontvangen. Het pakket zelf was erg leuk en lekker, erg jammer dat het op deze manier moest.

Beste Jade, Inderdaad is er per ongeluk de verkeerde Mini-Wijntrip box verstuurd met daarin 3 flesjes van 375ml. Je ontving deze box op de dag dat je de wijnproeverij had georganiseerd. Een oplossing kunnen we dan helaas niet meer bieden zoals omruil. Vandaar dat mijn collega adviseerde om toch de wijnen te proeven die in de box zaten. Zo kon jullie avond toch doorgaan. We hebben direct afgesproken dat we je de helft van het bedrag terugstorten. Dit was €17,-. Aangezien onze betaalprovider pas verwerkt vanaf €20 retouren duurde het langer dan gemiddeld. Het bedrag is inmiddels gestort. We hebben hier ook contact over gehad. Fijn om te lezen dat de wijnen tóch nog lekker waren (zoals mijn collega al aangaf) ;)

Mooi box, communicatie kan ietsje beter

Zeer mooie en complete box. Communicatie kan wat beter. Bestelde op een dag dat ze in buitenland waren waardoor verzenden 3 dagen later was. Dat was niet duidelijk. Per Whatsapp contact opgenomen en kreeg automatisch antwoord dat ze weg waren, daarom wist ik het. Rappel gestuurd na 2 dagen, toen persoonlijke reactie dat box verstuurd zou worden. Dus box prima, communicatie een aandachtspuntje. Maar zou zeker nogmaals bestellen.

Dank voor je review Richard. Inderdaad goed dat je contact opnam. We hadden op de website wel een melding staan dat we even in het buitenland waren. Goed te horen dat de box voldeed aan je verwachtingen! :)

De wijn zelf heb ik nog niet geproefd, maar ik heb het volste vertrouwen dat er een goede keus is gemaakt! De website, bestelling, de reactie op mijn vraag: alles duidelijk en klantvriendelijk. Leuk dat je kunt kiezen tussen wijn uit verscheidene gebieden, waarvan een duidelijke beschrijving is gemaakt. De box was feestelijk en met zorg verpakt; er zat een een mooie wijnproefbegeleiding bij. Ik kijk al uit naar het wijnproefmiddagje met vrienden!

Dank je wel voor je mooie review!

Fantastische service

Enorm goede service en zo’n leuk cadeau om weg te geven!

Dank je wel Tyrza! :)

Heerlijke wijnen, gewoon thuis!

De wijnen kwamen goed verpakt aan met een goede uitleg per wijn. We hebben oprecht iets geleerd en dat had ik vooraf niet verwacht. De wijnen smaken heerlijk, al was ik zelf niet zo'n fan van de port. Het enige mindere is de prijs, die is redelijk duur als je dit voor twee personen wilt organiseren. Overigens heb je dan ook nog iets te veel wijn in huis. Indien je met drie personen de kosten deelt dan is het prima te doen!

Dank je wel voor je mooie review!

Goede combinatie van smaken

Geslaagde proverij gehad met een groep van 10 mensen. Veel lof voor de combinatie van smaken.

Mooi om te lezen :) Dank

Kwaliteit wijn viel tegen

Prijs kwaliteit niet Goed

We streven altijd naar de beste prijzen voor onze wijnen. Mocht je nog weten welke wijn je minder vond laat het ons dan weten.

Geweldige manier om een proeverij te doen.

Begin nu met mijn kleinkinderen bekend te maken met wijnen en combineren met voeding. Gaat zo vele maken simpeler dan voorheen.

Fijn om te lezen! Veel proefplezier!

Goed geregeld

Goede service en leuk concept

Dank voor je kort maar krachtige feedback! :)

Complete box voor een leuke wijnproeverij

Ontzettend leuke box waarbij je over alles beschikt voor een leuke wijnproeverij. Alle bijgeleverde formulieren zijn erg duidelijk en de bijbehorende filmpjes en beoordelingen van wijnkenners maken het erg leuk. Leuke variëteit aan wijntjes!

Mooi te horen Swen, dank! :)

Duidelijke website, snelle levering

Top! Merci :)

Heerlijk avond gehad!

Het pakket is compleet, uitleg goed en heerlijke wijnen. Ook de qr code met extra uitleg van de viroloog maakt het wijnproeven compleet. Een absolute aanrader. Wij gaan dit vaker doen.

Dank je wel voor je feedback Nicole! :)

Leuke ervaring

Een zeer aangename avond. Toegankelijk voor de beginnende proever, duidelijk. Alleen jammer dat er geen mogelijkheid is om de wijnen zelf samen te stellen uit jullie assortiment.

Een unieke ervaring om wijn te leren proeven en te waarderen.

Het geheel zien er zorgvuldig en verzorgd uit. Een duidelijke omschrijving. De tapashapjes sluiten super aan bij de wijnen. Een erg leuk cadeau om te geven of te krijgen!

Geweldig bedrijf!

Wat een geweldig bedrijf is wijnproeverijbox.nl! Met vijf stellen hadden we vijf boxen besteld om online een wijnproeverij met elkaar te doen. Mijn man en ik hadden een alcoholvrije box besteld in verband met mijn zwangerschap, de anderen hadden een reguliere box. In de reguliere box zit een mooie folder met uitleg over de wijnen en een QR-code naar de antwoorden op de vragen, heel leuk! Dit zat helaas niet in onze box. Ook vonden wij twee van de drie alcoholvrije wijnen wat tegenvallen. Ik had hier een kritische beoordeling over geschreven op de website en kreeg al snel een ontzettend vriendelijke mail van wijnproeverijbox.nl. Ik werd bedankt voor mijn beoordeling, mijn feedback zou worden meegenomen en er was veel begrip. Tevens werd ons een box aangeboden voor na mijn zwangerschap. Wat een fantastische manier om met je klanten om te gaan en wat knap om op deze manier met feedback om te kunnen gaan! Echt een aanrader dit bedrijf!

Snelle, prettige service

Ruime keuze, duidelijk omschrijving en een fijn bestelproces. Communicatie na de bestelling is top.

Meedenkend en service gericht

Op het laatste moment kwam ik er achter dat ik nog een origineel cadeau wilde bestellen voor een zakelijke relatie. Gelukkig had ik al veel goede geluiden gehoord over Wijnproeverijbox en heb ik direct op hun site een origineel pakket besteld. Daarna wel nog even een berichtje er achteraan met de vraag of het zou lukken om op tijd te laten bezorgen en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Tevens hebben zij voor mij nog extra een kaartje erbij gedaan omdat ik was vergeten te laten weten van wie het afkomstig was! Fijn, dank voor de service en het meedenken, TOP

Goede persoonlijke service

Zeer goed was een mooi cadeau. Na WhatsApp contact zeer goed geholpen

Leuk en makkelijke box

Super leuke wijnbox. Leuke avond aan beleeft en informatie opgedaan met het spijs boekje. Helaas is bij de bestelde tapas niet duidelijk wat je krijgt en wat voor ingrediënten erin zitten. Helaas hebben wij alleen de crakers kunnen gebruiken.

Lekkere wijnen heldere informatie bracht een gezellige avonden

Super behulpzaam en klantvriendelijk

Ik deed een bestelling als verrassing voor een jarig stel. Ik bestelde daar een kaart bij. Ik kon nergens een tekst toevoegen voor op de kaart. Door met het bedrijf te appen en zij mij op alle manieren hebben geprobeerd te helpen kwamen we erachter dat er een stap ontbrak bij het online bestellen (waarschijnlijk na een update). Ik kon mijn tekst via de whatsapp toe sturen en hebben zij alles geregeld. Een paar dagen later kreeg ik een bericht van een superblij stel dat ze hun kado met geschreven kaart in ontvangst hadden genomen. Super bedankt voor deze ontzettend fijne en goede service!!!

Zeker aan te raden!

Zeer leuke box, met heerlijke wijnen en veel informatie over waar de wijnen precies vandaan komen. Heel leuk om ook aanvullende informatie van de vinologen op te zoeken via de bijgeleverde QR codes. Zeker een aanrader! Contact met wijnproeverijbox ging heel goed, en werd netjes op de hoogte gehouden toen er iets niet leverbaar was. Uiteindelijk is de box zelfs eerder dan gepland aangekomen.

Echt genoten, heerlijke wijnen

De verhaaltjes erbij waren erg leuk!