Super!!

Lekkere wijnen, snelle service, goed en vriendelijk contact. Gaan in op persoonlijke voorkeuren. Top!

Leuke website

Leuke website, en goede prijs voor lekkere wijn!

Leuk avondje geborreld met vrienden

Duidelijke uitleg en leuke info over de wijnen

De wijnproefavond was geweldig.

Het was een breed gala aan wijnen zodat er voor ieder wat wils in zat. In de doos vonden we beoordelingskaarten, smaakwielen en balpennen om er mee aan de slag te gaan. Wij hebben de wijnen ook steeds gekoppeld aan een lekkere kaas, hapje of taartje om er een fijne avond van de te maken. Het was echt heel leuk! Dankjewel

Mooie en lekkere wijnen, goede duidelijke beschrijving en ook goede en lekkere tips voor de hapjes er bij!, goed verzorgd allemaal! Heel leuk en interessant om te doen met elkaar en op die manier een verjaardag te vieren!

Vriendelijk, deskundig en doen wat ze beloven

Zie titel. Tevens eerlijk advies achteraf

Prettige website en duidelijke webshop. Je gaat gemakkelijk door het koopproces heen. En als je het pakket cadeau wilt geven, dan kun je het gemakkelijk opsturen en een kaartje erbij doen. Snelle levering. Kortom, perfect!

Gewoon goed

Goede webshop met redelijke preizen en ruime keuze.

Leuk!

Gezellig en avondvullend. Erg genoten van een leuke familieavond tijdens een weekend weg in een huisje. Voordeel… Niemand hoeft naar huis te rijden. :-)

Wijnproeverij box besteld, was allemaal super verpakt, goed en duidelijke uitleg over de wijnen erbij. Dus top avondje gehad.

Voor herhaling vatbaar

Mooie wijnen, leuke presentatie. Vriendelijke service en behulpzaam met de wijnen uitzoeken. Graag nog eens. Een 10+

Erg leuk om thuis met vrienden te doen!

Wij hebben de Wereldreis-box gedaan. Erg leuk hoe het is vormgegeven met informatie en invulpapieren. Wij gaan dit zeker nog eens doen!

Leuke activiteit

Lekkere wijnen. Voor ons als beginners wel moeilijk om te beoordelen, maar leuk om te ervaren hoe de smaak verandert als je iets bij de wijn eet.

mooi concept, goed uitgevoerd; erg leuk!

een heel leuk cadeau voor mensen die belangstelling hebben voor wijn. Per wijn een A4 met extra uitleg, en vellen met proefnotities om de wijn op onderdelen te beoordelen. Verpakt in een mooie doos.

Uitstekend geregeld

Inmiddels twee keer een box besteld en allebei de keren als erg goed ervaren. Vooral handig voor ons als jonge ouders als je wat meer gebonden bent aan (vakantie)huis. Zo kun je toch een proeverij doen! Verder heel net pakket en snelle levering. Ik zou dit andere mensen dan ook zeker aanraden!

Leuke en gezellige ervaring

De informatie die meegeleverd werd was erg informatief. 1. informatie over de wijn en het wijnhuis 2. inspiratie voor gerechten voor bij de wijn 3. QR code om de beoordelingen van wijnkenners te kunnen vergelijken met de eigen beoordeling 4. De beoordelingsformulieren waren handig in gebruik en de uitleg ervan duidelijk. 5. Leuk om verschillende wijnen te proeven die ik normaal niet zou kopen. Verbeterpunten: 1. Sommige wijnen die door experts waren beoordeeld kwamen uit een ander jaar dan de wijnen die geleverd waren. Wij hebben daarom ook de Vivino app gebruikt om daar te controleren wat andere mensen voor smaken proefde in de wijn.

Aangenaam verrast, wij bestellen nog!

Wij hadden door de wijntasingbox een fantastische avond met vrienden. Heel Lekkere wijnen, vlak voor bestelling contact opgenomen met Frank omdat ik van de wereldwijnen box de rode wijnen verkoos van de supremebox, en dit heeft hij voor ons aangepast. Chapeau, supergoed gedaan + het gerechtenboekje is zeker goed van pas gekomen. Wij bestellen zeker nog!

Top gedaan

Makkelijk snel en volledig

Plezant

Zeer goeie service, en een geweldig product. Al om al tevreden, alleen jammer dat de website wat mankementen had, maar dat kon ook aan mij liggen. Voor de rest echt geweldig!

Bijzonder voortvarend

Snel, praktisch, goed en alles klopt !

Leuke en origineel cadeau!

Leuk om cadeau te krijgen en te geven. Ruime keuze uit diverse prijsklassen. Fijne communicatie, overzichtelijke website. Kortom: een aanrader.

Superleuk kado om te geven

Snel verzonden, behulpzame chat, leuk pakket en zag er goed verzorgd uit

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, goed verpakt, mooie kaarten met info over de wijn (helaas niet met het soort druif erop) en de geschiedenis. Ik had het pakket Reis door Europa. Wat natuurlijk het belangrijkste is dat de wijnen lekker zijn en dat was zeer zeker het geval.

Vlotte en verzorgde leveringen

Zes glazen 'Gabriël Glas Gold' besteld, die van superdun en licht kristal zijn. Best een beetje spannend met de pakketpost. De glazen kwamen in een wijnkistje met stro en zorgvuldig van elkaar geïsoleerd. Daarna nog twee extra glazen besteld en weer zo subliem verpakt. Dit is een adres waar je terugkomt.

Top om een wijnbox thuis te krijgen!

6 goede, en verschillende wijnen gekregen. De aankleding van de smaakformulieren maakte het compleet.