Had meer verwacht van de wijnen

Vond de wijnen erg hetzelfde en had meer verschillende smaken verwacht

Beste Jessie, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat we je niet de wijnbeleving hebben kunnen geven naar je verwachtingen. Ben wel benieuwd wat je dan hetzelfde vond, aangezien jullie zowel wit, rosé als rood hebben geproefd waarbij de wijnen van verschillende druivenrassen zijn gemaakt.

Ik heb een wijnproeverijbox cadeau gedaan dus over de inhoud kan ik geen beoordeling geven maar over de service wel. Duidelijke communicatie en the extra mile voor de klant. Hulde!

Super gezellige en leuke avond

In tijden van Corona deze wijnbox besteld voor mijn verjaardag. Gezellig met vriendinnen deze wijnproeverij gedaan, veel geleerd over de wijnen en een heel leuke gezellige avond gehad b

Geweldig goed op elkaar afestemde eijnen en recepten!

We hebben genoten van de wijnen en de daarbij passende recepten. Het was een prachtige wereldreis!

Zeer goed product

Doos is goed gevuld, mooie wijnen en interessante informatie erbij.

Dank voor je mooie beoordeling!

Super leuke ervaring

De wijnproeverijbox ontdekkingsreis was helemaal top. Een zeer geslaagde avond met zes meiden. Bij iedere wijn een heerlijk hapje. En door het zelf te doen, kun je ook heel goed je eigen tempo bepalen. De inhoud van de box maakt dat je hetzelf goed kunt voorbereiden. Het was echt een topavond.

Fijn om te horen dat jullie een topavond hebben gehad!

Het was een prachtige ervaring met onze vrienden. Mooie wijnen, superleuk de notatieformulieren en de smaakcirkel. Geweldige avond gehad!!!

Wat een mooie beoordeling! Dank je wel.

Leuk, lekker en leerzaam!

Snelle levering, leuk dat er een kaartje bij zit met de naam van wie het ingepakt heeft. Duidelijke uitleg en erg leuk om te doen (met vrienden).

Dank je wel Nienke voor deze mooie beoordeling!

Een hele leuke thuis ervaring

Ik vond de box heel goed samengesteld en een goede opbouw. Jammer dat er geen rosé bij zat en ik had gehoopt dat de desertwijn wat zoeter en steviger zou zijn. Tip: als op het formulier ook echt zou staan welke geuren en smaken je thuis zou kunnen brengen zodat je weet of je op de goede weg zit. Voor de rest helemaal top!

Dank je wel Mandy voor je mooie beoordeling! Weet dat je ons altijd kunt mailen als je speciale wensen hebt. :) We zijn bezig met de formulieren om ook "antwoorden" erbij te geven van vinologen en sommeliers die de wijnen ook geproefd hebben.

Heel erg leuk !

Was top om mijn verjaardag zo te vieren met mijn vriendinnen en lekkere wijn.

Fijn dat je mede dankzij de box een leuke verjaardag hebt gehad! :)

Voor herhaling vatbaar.

De wijnervaring waren goed tot zeer goed verzorgd.

Dank je wel voor je mooie beoordeling!

Leuke ervaring

Het was top om dit een keer te proberen en proberen de smaken te ontdekken! We hadden bij elk gerecht andere bruchetta’s gegeten geïnspireerd op jullie aanbevelingen, was erg geslaagd!

Fijn om te horen dat jullie er een complete proeverij van gemaakt hebben!

Compleet pakket voor een leuke avond

De samengestelde box is ideaal voor een gezellige avond met de nodige hulpmiddelen en informatie over de wijn. Gegarandeerd succes!

Dank je Kevin voor deze mooie beoordeling!

Leuk om thuis te doen

Heel leuk om thuis een wijnproeverij te doen, levering was snel en netjes. Het pakket was compleet. We hadden de Italiaanse proeverij waarvan we de witte niet erg lekker vinden, de rode waren ok maar niet heel bijzonder. We gaan zeker nog een keer een ander land proeven.

Dank je wel voor je beoordeling! Mocht je een andere box willen proeven de volgende keer mail ons dan even zodat we jullie wensen kunnen inventariseren.

Ik bestelde iets en twee dagen later werd het bezorgd.

Dank je wel voor je boordeling!

Mooie wijnen en handige instructie kaarten

Gezellige activiteit voor een feestje thuis! Ruim voldoende voor 8-10 personen. Wij kozen voor het vriendinnen pakket.

Dank je wel Bo voor je mooie beoordeling!

Bijzonder origineel

Verrassend, vernieuwend, compleet, origineel. TOP!!

Leuk voor een datenight!

Super snel geleverd, goed verpakt en het belangrijkste; heerlijke wijnen! Wij hadden de mediterrane box en we hebben genoten. Leuk om te lezen wat de herkomst is en om zelf te beoordelen. Wij hebben een super leuke datenight gehad.

Levering was te laat

Op de site stond vandaag besteld binnen 2 dagen in huis. Wat ik dacht van fijn zondag heb ik dit gepland en donderdag betzeld. Dit werd helaas de volgende woensdag pas geleverd. Hierdoor ging het niet door en moest ik een hele andere planning maken.

Beste Henneke, bedankt voor je feedback. Op onze website communiceren we "samengesteld en verzonden binnen 1-2 dagen". Dit doen we omdat het de laatste weken erg druk is bij ons en PostNL. Echter zie ik dat je niet op donderdag besteld hebt, maar op vrijdag. Hier zit dan ook nog een weekend in waarin PostNL bij ons niets ophaalt. Jammer dat je daardoor je planning moest omgooien.

geweldig

zo leuk om het pakket te ontvangen en dan gezellig te kijken wat er allemaal in zit. Volgend weekend gaan we het ervaren hoe het is. Maar op voorhand zeg ik al doen zo leuk, en mooi verzorgd allemaal, ziet er top uit

Hele leuke en vermakelijke avond gehad met de box. Het proeven met de omschrijvingen was al erg leuk, maar de gerechtjes die jullie erbij hebben geadviseerd maakten de avond helemaal af!! Het ene compliment na het andere gekregen. Voor herhaling vatbaar! Dank jullie wel

Heerlijke wijnproeverij voor thuis!

Gezellig om in deze Coronatijd toch iets gezelligs te doen met vriendinnen. Wij hebben er een high wine voor thuis van gemaakt. Lekker en leuk!

Amazing

Glasses are amazing! It’s impossible to find it! I’m happy, thank you!

Super leuk cadeau in een box.

Een dos vol met verschillende wijnen om te proeven en met formulieren erbij om in te vullen. De box werd snel geleverd. Erg tevreden met de inhoud.

Super!!

Wat ‘n fijne en snelle service! Echt ‘n aanrader !