Geweldige manier om een proeverij te doen.

Begin nu met mijn kleinkinderen bekend te maken met wijnen en combineren met voeding. Gaat zo vele maken simpeler dan voorheen.

Fijn om te lezen! Veel proefplezier!

Goed geregeld

Goede service en leuk concept

Dank voor je kort maar krachtige feedback! :)

Complete box voor een leuke wijnproeverij

Ontzettend leuke box waarbij je over alles beschikt voor een leuke wijnproeverij. Alle bijgeleverde formulieren zijn erg duidelijk en de bijbehorende filmpjes en beoordelingen van wijnkenners maken het erg leuk. Leuke variëteit aan wijntjes!

Mooi te horen Swen, dank! :)

Duidelijke website, snelle levering

Top! Merci :)

Heerlijk avond gehad!

Het pakket is compleet, uitleg goed en heerlijke wijnen. Ook de qr code met extra uitleg van de viroloog maakt het wijnproeven compleet. Een absolute aanrader. Wij gaan dit vaker doen.

Dank je wel voor je feedback Nicole! :)

Leuke ervaring

Een zeer aangename avond. Toegankelijk voor de beginnende proever, duidelijk. Alleen jammer dat er geen mogelijkheid is om de wijnen zelf samen te stellen uit jullie assortiment.

Een unieke ervaring om wijn te leren proeven en te waarderen.

Het geheel zien er zorgvuldig en verzorgd uit. Een duidelijke omschrijving. De tapashapjes sluiten super aan bij de wijnen. Een erg leuk cadeau om te geven of te krijgen!

Geweldig bedrijf!

Wat een geweldig bedrijf is wijnproeverijbox.nl! Met vijf stellen hadden we vijf boxen besteld om online een wijnproeverij met elkaar te doen. Mijn man en ik hadden een alcoholvrije box besteld in verband met mijn zwangerschap, de anderen hadden een reguliere box. In de reguliere box zit een mooie folder met uitleg over de wijnen en een QR-code naar de antwoorden op de vragen, heel leuk! Dit zat helaas niet in onze box. Ook vonden wij twee van de drie alcoholvrije wijnen wat tegenvallen. Ik had hier een kritische beoordeling over geschreven op de website en kreeg al snel een ontzettend vriendelijke mail van wijnproeverijbox.nl. Ik werd bedankt voor mijn beoordeling, mijn feedback zou worden meegenomen en er was veel begrip. Tevens werd ons een box aangeboden voor na mijn zwangerschap. Wat een fantastische manier om met je klanten om te gaan en wat knap om op deze manier met feedback om te kunnen gaan! Echt een aanrader dit bedrijf!

Snelle, prettige service

Ruime keuze, duidelijk omschrijving en een fijn bestelproces. Communicatie na de bestelling is top.

Meedenkend en service gericht

Op het laatste moment kwam ik er achter dat ik nog een origineel cadeau wilde bestellen voor een zakelijke relatie. Gelukkig had ik al veel goede geluiden gehoord over Wijnproeverijbox en heb ik direct op hun site een origineel pakket besteld. Daarna wel nog even een berichtje er achteraan met de vraag of het zou lukken om op tijd te laten bezorgen en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Tevens hebben zij voor mij nog extra een kaartje erbij gedaan omdat ik was vergeten te laten weten van wie het afkomstig was! Fijn, dank voor de service en het meedenken, TOP

Goede persoonlijke service

Zeer goed was een mooi cadeau. Na WhatsApp contact zeer goed geholpen

Leuk en makkelijke box

Super leuke wijnbox. Leuke avond aan beleeft en informatie opgedaan met het spijs boekje. Helaas is bij de bestelde tapas niet duidelijk wat je krijgt en wat voor ingrediënten erin zitten. Helaas hebben wij alleen de crakers kunnen gebruiken.

Lekkere wijnen heldere informatie bracht een gezellige avonden

Super behulpzaam en klantvriendelijk

Ik deed een bestelling als verrassing voor een jarig stel. Ik bestelde daar een kaart bij. Ik kon nergens een tekst toevoegen voor op de kaart. Door met het bedrijf te appen en zij mij op alle manieren hebben geprobeerd te helpen kwamen we erachter dat er een stap ontbrak bij het online bestellen (waarschijnlijk na een update). Ik kon mijn tekst via de whatsapp toe sturen en hebben zij alles geregeld. Een paar dagen later kreeg ik een bericht van een superblij stel dat ze hun kado met geschreven kaart in ontvangst hadden genomen. Super bedankt voor deze ontzettend fijne en goede service!!!

Zeker aan te raden!

Zeer leuke box, met heerlijke wijnen en veel informatie over waar de wijnen precies vandaan komen. Heel leuk om ook aanvullende informatie van de vinologen op te zoeken via de bijgeleverde QR codes. Zeker een aanrader! Contact met wijnproeverijbox ging heel goed, en werd netjes op de hoogte gehouden toen er iets niet leverbaar was. Uiteindelijk is de box zelfs eerder dan gepland aangekomen.

Echt genoten, heerlijke wijnen

De verhaaltjes erbij waren erg leuk!

Leuke thuisproeverij tot in de puntjes geregeld

Heerlijke wijnen, wijn/spijs tips zijn super. Ook de invulvellen maken het een complete ervaring. Echt top!

Heel tevreden!

Mooie wijnen met goede uitleg via een filmpje en materialen. Leuke en niet te moeilijke recepten. Ruim voldoende voor 6 personen.

Goede snelle service en kwaliteit

Zelfs tijdens de kerst drukte snel bereikbaar voor advies! Snel en op tijd geleverd. Prachtig pakket! Aanrader als cadeau of natuurlijk voor een avondje eigen plezier.

Tasty and educational activity to do together!

Easy to set up, fun to do together. We all learnad many new things and really enjoyed ourselves. Good selection of wines, helped us taste and understand differences in tastes!

Hele leuke box voor een gezellige avond

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een super leuke avond

De doos was al een feestje opzich. Onze oud en nieuw was een gezellige wijnproeverij. Door tips qua hapjes en eten op de uitleg vellen hadden we het wellicht nog beter op elkaar af kunnen stemmen. Dat voor een volgende keer! Want na een reis door Italië gaan we snel een keer de wereld over!

Leuke wijnproeverij

Altijd goed om wat beter stil te staan bij wat je proeft, deze wijnproeverijbox heeft daar zeker bij geholpen!

top!

Net voor kerst wijnproeverij besteld... werd actief benaderd of ik het dezelfde dag nog wilde ophalen zodat ik er met kerst van kon genieten! Top!

Erg leuk om als cadeau te geven!

Gekocht als kerstkado voor mijn schoonouders en die waren er erg blij mee!