Wijn

De mini Europa box genomen. Ondanks drukke kerstperiode kwam de box snel in huis. Goed geregeld en een leuke ervaring!

Erg lekker maar duur

Erg leuk en lekker om te doen. Maar erg duur in verhouding met de losse prijzen van de wijnen

De wijnproeverij Europa besteld voor 1e kerstdag. Missie geslaagd!! Het werd heel positief ontvangen, met de formulieren en uitleg erbij hebben we onze eigen twist en smaken eraan gegeven. 4 wijn-leken die net deden alsof we volleerd sommeliers waren, geweldig! Prijs kwaliteit verhouding is prima. Bedankt voor de leuke middag:)

Netjes

Netjes! Ik vond het alleen niet geheel duidelijk wat nu de inhoud was van de box (buiten de wijnen om..). Maar zoals de box is gevuld, met alle benodigde informatie heb je een prima wijnproeverij!

Ondanks dat pakketbezorgers er de brui aangaven, heeft Wijnproeverijbox.nl er voor gezorgd dat het bestelde pakket op tijd voor de feestdagen afgeleverd werd!

Heerlijke afwisselende wijn

De wijnen waren super lekker op de rose na. Ik ben een echte rose drinker dus daar had ik me op verheugd, die vond ik het minst lekker. Verder lekker afwisselend en goeie kwaliteit

fantastisch

De wijnen zijn heerlijk en de meegeleverde informatie zorgen voor een heerlijke avondje. Complimenten voor de service en de snelle levering

Hele leuke wijnproeverijen en lekkere wijnen

Wij hebben de Franse, Italiaanse en Spaanse wijnproeverij gedaan wat heel leuk gezellig en lekker was. Voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje is dat je geen bevestiging krijgt als je besteld hebt en je in een keer een mail krijgt dat je pakket bezorgd wordt. De bezorging is wel snel 1 á 2 dagen nadat je besteld en betaald hebt.

Mooi verzorgde box en goede service

De box ziet er goed uit; zorgvuldig ingepakt, mooie wijnen en veel informatie. De service was ook erg goed. Fout bij PostNL werd door wijnproeverijbox.nl snel en zeer klantvriendelijk opgepakt en afgehandeld. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Onwijs leuke reis door Italië!

Zeer positief verrast door ons allen. Deze wijnbox besteld voor mijn 30e verjaardag en door al het gezelschap zeer enthousiast ontvangen.

Prettig in contact, leuke box, aanrader.

Heel goed geholpen, vriendelijk. De thuisproeverijbox was een cadeau en is zeer goed ontvangen. Het zag er verzorgd uit. Leuk als je eens wat anders wil geven dan een standaard flesje wijn.

Ik vond de wijnen erg tegenvallen

Eerder heb ik andere boxen besteld, hier zagen geweldige wijnen in. In deze box - Italië box, vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet kloppen. Het waren goedkope wijnen en dit kon je ook proeven. Jammer!

Erg leuk, goed verzorgd, voor herhaling vatbaar.

Wat een geweldig en leuk bedrijf. Snelle en heldere communicatie en heel klantvriendelijk. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het was een compleet pakket met leuke wijnen, zeker voor herhaling vatbaar! We hebben genoten met elkaar.

Heerlijke wijnen! Geadviseerde wijn-spijs combinaties fantastisch. Aanrader

Super leuke avond met vriendinnen

De box was super. Bijzondere wijnen en de bijgevoegde informatie en materialen maakte de avond compleet. Een echte aanrader!

Cadeau geven

Ik ga deze doos met kerst cadeau geven. Persoonlijk vind ik hem er een beetje saai uit zien met alleen een sticker erop. Heb er dus nog iets leukers van gemaakt en de flessen uit het karton gehaald (wel goed verpakt voor bezorging) heb er zelf allemaal tapas bij gedaan, stuk voordeliger ;) Het concept is erg leuk en hoop dat de ontvangers dat ook vinden.

Perfecte aanvulling op een leuke avond

De communicatie liep perfect, box is voor ons nog een beetje aangepast omdat we liever meer rode wijn hadden. Alles was netjes ingepakt. Wijnen waren lekker en goed te beoordelen met alle formulieren etc. We hebben er veel plezier van gehad.

Wereldreis

Het was leuk om de verschillende wijnen te leren proeven. De wijnen waren lekker en verschilden echt van smaak. Leuk om de informatie over de wijnen erbij te hebben. Goed verzorgd door Wijnproeverijbox.nl

Heerlijke wijnen!

Heerlijke wijnen, duidelijke uitleg proeverij, snelle verzending en goed verpakt! Leuk om een wijnproeverij te houden in deze Corona periode. Wij waren allemaal enthousiast over het geleverde pakket en uitleg. Wij gaan zeker nog eens bestellen.

Een leuke en verrassende avond

Het was erg leuk om met de proefcirkels aan de slag te gaan. De bijgeleverde info voegde daar nog wat extra’s aan toe, waardoor je de volle beleving van een wijnproeverij hebt.

zeer klantvriendelijk

fijn contact bij bijzondere wensen, kleine aanpassingen

Heerlijke complete wijnproefavond gehad

Heerlijke en gezellige wijnproefavond gehad. Mooie wijnen, goede uitleg en leuke ideeën voor bijpassende gerechten. Het was een topavond!

Fantastisch, een geweldige avond!

De wijn smaakte een voor een heerlijk. Allemaal zo verschillend maar echt genoten. Was super interessant om van alles te leren over de soorten wijnen. Een fantastische ervaring

Super leuk kado

Zo leuk om te geven. Super service krijgt direct antwoord via de whats app. Heerlijke wijnen . Origineel kado waar een wijn liefhebber helemaal blij van word

Dank je wel Ilona voor je mooie review!

Geen uitgesproken wijnen; beetje neutraal en oppervlakkig

Gezellig om te doen maar de wijnen mogen wat uitbundiger, Suggestie; geef advies in borrelhapjes die bij de wijn passen ipv hele gerechten

Hallo Anne Marie, Jammer dat de wijnen niet voldoende aan je wensen voldeden. We proberen zoveel mogelijk authentieke wijnen uit het betreffende land te kiezen. Mocht je het nog een keer een herkansing geven, stel gerust een vraag aan ons wat je wensen zijn. Je advies nemen we mee, dank!

Beesdseweg 3-33 4104 AW Culemborg