Geweldige wijnen en informatie in de box.

Geweldige wijnen en informatie in de box.

Bedankt Jan voor je mooie feedback!

Geweldige proeverij!

Mooie box met goede uitleg, proefkaarten en smaakcirkel zijn fijn om er bij te hebben. Video met instructie was duidelijk, en de kaarten met beoordeling van de vinologen ook mooi om erbij te hebben! Zeker voor herhaling vatbaar

Dank Sandra! Fijn om te horen dat jullie positief zijn!

Leuk!!!

Als verrassing voor èèn iemand in ons gezelschap zijn we een 'wereldreis' gaan maken met behulp van de Wijnproeverijbox. Wat hebben we een leuke avond gehad! 6 Wijnen om te proeven. De eerste wijn was nog even wennen maar al snel voelden we ons pro's in het kijken/ruiken/proeven. De 2 meegeleverde placemats werden goed gebruikt! De QR codes gaven ons het vergelijk over hoe de vinoloog erover dacht. Heel leuk, alhoewel er 1 wijn anders was qua etiket/jaar. We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Zéker voor herhaling vatbaar!

Bedankt Inge! Wat fijn om te lezen hoe jullie ervaring was met de Wereldreis!

Leuk en lekker genieten!

Erg leuk om te combineren met diner of hapjes samen met vrienden of familie . Tips; de proef formulieren komen niet overeen met de vinoloog beoordeling. Andere bewoordingen soms. Dat zou ik aanpassen. Wij hadden de reis door europa met kleine flessen. Daar staat voor 6 pers. Maar dan heeft een ieder echt maar 2 slokken dat vindt ik erg minimaal. Ik zou dit eerder aanraden voor 4 pers. Dan heeft ieder een glas. De port/ dessertwijn schenk je kleiner in daar heeft ieder wel 2 glaasjes van. Leuk als er nog meer reizen/landen komen om te proeven. Nl produceert ook steeds meer dus een toer op eigen bodem is ook erg leuk wellicht:). Uitbreiding met bier proeven misschien ook leuk om te doen :)

Bedankt voor je feedback! Hier hebben we wat aan. Inderdaad is 6 personen de max. In de praktijk is het zo dat mensen thuis vaak iets meer willen proeven/drinken. Met 4 personen heb je meer. We hebben dit aangepast op de website dat het samengesteld is voor 6 personen maar het beste te proeven is voor 4 personen. Heb je een voorbeeld van de bewoording wat niet juist zou zijn? Kijk ik dat even na. We zijn aan het oriënteren om een Nederlandse box samen te stellen. Nederlandse wijn wordt steeds beter, helaas zijn de prijzen voor goede wijn nog redelijk hoog waardoor de uiteindelijke prijs van de box (te) hoog wordt. Maar het gaat wel een keer komen. ;)

Gebroken fles bij levering netjes opgelost

Wij hadden de box besteld als cadeautje en helaas bleek bij levering een fles gebroken te zijn. Niet leuk voor de ontvanger om een kletsnatte doos en onleesbaar kaartje te ontvangen maar wel netjes door Wijnproeverijbox.nl opgelost door direct een nieuwe doos te versturen.

Fijn dat de ontvanger nu wel een mooie box heeft ontvangen!

Geweldige klantenservice en heel leuk kado!

Wij hebben een wijnproeverijbox kado gedaan bij het afscheid van een van onze gewaardeerde collega's. Ze was er erg blij mee! Verder alle complimenten voor de klantenservice. Zodra bleek dat Post NL veel te laat zou zijn met bezorgen is het pakket nog diezelfde ochtend door het bedrijf zelf met spoed langs gebracht, zodat wij tijdens het afscheid niet met lege handen stonden. Heel veel dank daarvoor!

Leuke proeverijboxen als cadeau

Ik heb een proeverijbox als cadeau gegeven. De box is leuk samengesteld en te regelen met een leuk kaartje. De levering is snel en het is keurig verpakt. De jarige vond het een leuk cadeau.

Dank je wel Astrid! Fijn dat de ontvanger blij was.

Heel leuk concept

Ik heb de Italiaanse en Spaanse box besteld. Heel compleet met uitleg over de wijnen. De wijnen waren heel divers en eigenlijk allemaal erg lekker.

Dank je wel Erik! Wat leuk om te lezen dat het goed gesmaakt had.

Precies goed

Mooie wijnglazen , stevig verpakt

Fijne wijnen met duidelijke omschrijving

Heerlijk!,

Top service!

Wij hebben een wijnproeverijbox cadeau gedaan aan een zakelijke relatie. Helaas was er tijdens het transport iets niet goed gegaan, maar de klantenservice heeft het perfect opgelost! Wij blij en onze zakelijke relatie nog blijer! Die heeft ons meteen een bedank e-mail gestuurd hoe leuk hij het vond dat we hem een wijnproeverij cadeau hadden gedaan. Kortom, iedereen tevreden en wij kunnen wijnproeverijbox écht aanraden!

Lekkere wijnen en leuk spel-element

Positieve ervaring!

Super, een voor een heerlijke wijnen .

Super leuk en heerlijke wijnen Mooie uitleg van de wijnen en Menu suggesties en verhaal erbij We gaan het zeker weer bestellen en geven graag dit adres door aan iedereen die een leuke avond wil

Slechts prima

Bij en bestellen van een proeverij box betaal je ook voor de ervaring, de bijgevoegde materialen en het verhaal. Ik had simpel gezegd wel wat meer verwacht. De bijgeleverde bladen waren van slechte kwaliteit druk en papier. Ik ben uiteindelijk de Aromacirkel zelf maar gaan afdrukken van internet omdat het niet leesbaar genoeg was. Beetje jammer want dat alles maakt of breekt de ervaring wel. Wijnen zijn verder prima, verhaal is goed maar de sparkle ontbreekt.

Dank je wel voor je feedback Eefje! Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik lees voor het eerst dat het proefmateriaal niet goed leesbaar was? Dit terwijl de cirkel op een volledig A4 formaat gedrukt is. Je kunt ons ook even contacten dan sturen we de cirkel ook digitaal. Wat zou je zelf nog graag zien als je het hebt over de 'sparkle'? Op de envelop waar het proefmateriaal in zit kun je een filmpje bekijken over hoe je moet wijnproeven, de wijnbeschrijvingen zijn voorzien van foto's en info en je kunt zelfs je eigen proefnotities controleren met die van de Vinoloog. Als je nog een idee hebt hoor ik dat graag. ;) Alvast bedankt!

fantastisch

lekkere wijn, duidelijke instructie en prima uitleg van de verschillende wijnen, lekkere menu suggesties, en een prima snelle levering van het wijnpakket.

Dank je wel Carla voor je mooie beoordeling!

Lekkere wijnen!

Lekkere wijnen, lekker verschillend. Zelf geen rode wijn drinker maar deze waren lekker.

Bedankt voor je beoordeling Patrick! Leuk om te lezen dat je lekkere rode wijnen hebt ontdekt.

Goed samengestelde wijnproeverij

Was een erg leuke ervaring om met een groep vriendinnen te doen. Voor iedereen zat er wel een lekkere wijn bij!

Dank je wel voor je beoordeling Hannah!

Echt top geregeld!

Alles is heel duidelijk uitgelegd en we hebben het eigen gemaakt door gerechtjes bij de wijnen te maken. Ook staan er al een suggestie gegeven wat er lekker bij is. Een een woord: top!

Mooie beoordeling Sanne! Dank!

De helft van de wijnen waren lekker..

We hadden de Italiaanse wijnproeverij... Maar de rode wijnen en de dessert wijn vonden wij (5 vrouwen) allemaal niet lekker.. dus een beetje tegengevallen..

Bedankt voor je beoordeling! Jammer dat de rode wijnen en dessertwijn bij jullie niet in de smaak vielen. Mochten je overwegen om een ander box te proberen, laat het even weten zodat we jullie kunnen helpen aan een positievere ervaring!

Heerlijk borrelen!

Leuk belevings-cadeau voor bij een diner met vrienden. Nav de spijstips hebben we bij elke wijn een gerecht geserveerd. Misschien een suggestie om bij elke wijn ook vegetarische spijstips te geven voor de mensen die geen vlees eten. Niet iedere wijn viel evenveel in de smaak maar wel leerzaam om te ontdekken waar dat dan aan ligt. Wat mij betreft genoeg achtergrondinformatie en uitleg! Én goede service, goed bereikbaar en op tijd geleverd. Dank!

Dank je wel Jet voor je mooie beoordeling! We hebben tegenwoordig een wijn-spijs receptenboek met daarin ook vegetarische recepten. Iets voor de volgende keer..? ;)

Heerlijk genoten

Erg gezellig avondje gehad met heerlijke wijnen. Bij iedere wijn een bijpassend gerechtje gemaakt dankzij de wijn-spijs-tips. Echt leren proeven! Kan geen wijn meer drinken zonder eerst te kijken, ruiken, walsen, ruiken en langs alle smaakpapillen te laten glijden.

Dank je wel Esther voor deze mooie beoordeling!! :)

Super leuk!

Wij vonden het een hele leuke ervaring. Lekker op je eigen tempo met de instructie de wijnen proeven.

Dank je wel Emma voor deze mooie beoordeling!

Echte wijnproeverij-ervaring gewoon thuis!

De wijnbox was al een feestje om uit te pakken. Zeer volledig, met de placemats kreeg je goede aanwijzingen voor de proeverij. Ook leuk om achteraf het oordeel van de kenner te lezen. We hebben ons erg vermaakt en gaan het zeker nog eens doen!

Dank je wel Charlotte voor je prachtige feedback! :)

Zeer leuke ervaring, prima wijnen

Was zeer goed verzorgd. Waren lekkere wijnen met zelfs paar pareltjes erbij. Aanrader, veel waar voor je geld.

Dank je wel Nico! Fijn om te horen dat je mooie wijnen ontdekt hebt.

Voor het eerst een wereldreis pakket besteld. En met de eetsuggesties waar wij bij benadering aan hebben gehouden, werd het succesvoller. Als je er rustig de tijd voor neemt, de ambiance ernaar aankleed, wordt het een geweldige happening met een mooi pakket met duidelijke instructies en interessante informatie over de wijn. Een echte aanrader voor een familieaangelegenheid of een bijeenkomst met vrienden, kennissen of collegae.

Prachtige beoordeling Joop! Hier zijn we heel blij mee! :)

Beesdseweg 3-33

4104 AW Culemborg