Betaling gedaan en niks ontvangen.

Mijn licentie van sketchup pro doet het niet. Deze heb ik op 30 augustus al besteld. Ik ontvang weinig reactie per mail en wacht nu al langer dan een week om het probleem opgelost te krijgen. Je kan ze alleen mailen of chatten wat erg onhandig is.(En erg lang duurt voor je reactie krijgt!!!) Ik wil graag mijn geld terug of het geregeld hebben. Daar is het nu afwachten op. Ik heb volgende week het programma nodig om mee te werken voor mijn studie. Als dit niet lukt loopt ik meteen heel erg achter wat ik echt heel erg zou vinden. Ik hoop dat het nog wordt opgelost maar ik ben compleet afhankelijk van hoe snel de klantenservice op mij reageert en of ze eruit kunnen komen. :(

Goed!

Had een vraag rondom, aanschaf harde schijf.. Hier heb ik duidelijke info over gekregen! Heeft me goed geholpen.

top service

je word super goed gelopen door de chat als je met een probleem zit. door een nieuwe laptop had ik geen windows 10 education meer even gechat en kon gelijk education op mijn nieuwe computer zetten

Super goed en snel geholpen door Burcu!

Ik ben super goed en snel geholpen met een heldere instructie. Klantvriendelijk en meedenkend!

Helemaal top!

Ik ben heel erg goed en uitgebreid geholpen door Nick. Zeer snelle en uitgebreide reactie waardoor ik een goede keuze voor de aanschaf van een laptop kon maken.

Behulpzame mensen

Erg behulpzame mensen die de tijd nemen om je op weg te helpen

Super geholpen door Nick

Nick heeft echt goed advies gegeven en meegedacht. Ik vroeg advies over aanschaf van een laptop. Was een leek. Hij heeft mij top geholpen zodat ik nu makkelijker een keus kan maken.

Fijne en snelle service via de chat!

Fijne en snelle service via de chat! Het probleem is opgelost.

Snel, vriendelijk en effectief

Snel effectie en wat ik nodig

Had een probleem met een bestelling, binnen 5 minuten had ik iemand op de chat en 5 min later opgelost. Zo simpel kan het soms zijn.

Ik had een vraag over mijn Microsoft licentie. Bianca (Bianca je bent een topper) heeft mij echt prima geholpen. Complimenten voor haar!

super goed

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen. Al snel werd het probleem gevonden. top!

geweldig

100% van mijn problemen met de installatie opgelost. Top

goede hulp!

Met de vraag hoe lang het duurt dat ik mijn adobe code zou krijgen werd ik direct geholpen. Ze stuurde zelf al de code door, door middel van mijn bestelnummer. Zelfs de link waar ik de code kon invoeren en in 2 min was het geregeld. Al met al al goede service.

Zeer goed geholpen!

Klantenservice medewerker Burku gaf binnen een aantal minuten de oplossing. Super!

Prima geholpen via de chat!

Duidelijke reactie gekregen op het gevraagde, dankdoor.

Snel en goed geholpen

Ik kreeg voor alles de melding: "Sorry dit product is niet beschikbaar voor jouw instelling". Dit probleem werd snel en doelgericht verholpen.

Super goed geholpen!

Beetje vage situatie met licenties voor SPSS. Ze snapte wat ik bedoelde en heeft het meteen voor me opgelost! Bianca is een topper.

Awesome

Quick, efficient and great! Thanks

zeer snel, accuraat en to-the-point

zeer snel, accuraat en to-the-point

Prettig en to-the-point

Ik vond het een van de betere klantenservice ervaringen die ik heb gehad. Degene die mij hielp kon mij direct helpen en het probleem dat ik had met mijn productkey werd direct begrepen. Hierdoor heb ik het probleem makkelijk en snel kunnen oplossen.

Goede service!

Nadat het mezelf niet lukte om Office succesvol te verlengen heeft Nick van de klantenservice me hierbij perfect en snel geholpen waarna ik weer verder kon werken! Bedankt Nick!

lekker flexibel

Duidelijk antwoord gekregen.

Snel en goed geholpen bij vragen over aanschaf product.

Goed en snel geholpen

Prima geholpen met de juiste info

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.