Filters

8

Doordeweeks goed bereikbaar.

In het begin moest ik lang wachten gezien bereikbaarheid in het weekend. Vervolgens had ik steeds snel reactie en is het goed opgelost. Alleen jammer dat je niet kan bellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel & goed geholpen

Top klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen met mijn probleem.

Had een foutje gemaakt met mijn accountgegevens, hierdoor kon ik mijn licentie niet gebruiken. Dit is goed opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel geholpen met inlogproblemen

Ik kon niet inloggen en het ging om iets heel simpels eigenlijk. Ik zag dit toch over het hoofd en Dominique heeft me hier snel en zorgvuldig mee geholpen, ronduit top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen

Sneller reactie dan verwacht. Binnen een halfuur en niet 1-2 werkdagen gelukkig. Meteen de juiste oplossing gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een top klantenservice!!

Ik heb bij surfspot het progamma 'Sketch-Up' aangeschaft. Nou had ik in het begin heel veel problemen met het installeren, maar door de goede hulp van de klantenservice (geholpen door Gemma en Paulina) heb ik dit binnen een dag toch voor elkaar gekregen. De 5 sterren is dan ook echt voor hun!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben altijd met succes geholpen door de medewerkers van Surfspot!

Altijd prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Great!

I had my product with an invalid license. I reached out to customer support. They were truly fast-paced in responding and helping. Appreciated for that :)

  • Would you recommend us? Yes
9

Prima!

Ideale oplossingen voor alle medewerkers in (hoger) onderwijs. Ondervond wat problemen bij installatie van Creative Cloud. Heel snel opgelost, via mail adequate instructie gekregen. Dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja
1

Ontzettend slechte service, absoluut de prijsreductie niet waard.

Een MacBook besteld bij SURFspot, want ik dacht die 150 euro die is toch wel lekker om in mijn zak te houden. Er stond bij het product een levertijd tussen de 2-5 werkdagen. Heeft uiteindelijk 2 weken geduurd. Na de 5e dag heb ik geprobeerd een annulering aan te vragen, maar dit kon al niet meer aangezien de leverancier overbezet was en de communicatie niet goed was. Dus uiteindelijk mijn pakket gekregen, maar aangezien ik mijn laptop direct nodig had heb ik toch maar bij Apple een MacBook besteld. Die dag zelf gelijk een retour aangevraagd. Dit duurde 3 weken voordat ik eindelijk een retourbon in mijn mail kreeg. Dit na een aantal mails sturen naar SURFspot zelf. Nu heb ik het pakket retour gestuurd en is het al weer 2 weken verder, en heb ik nog steeds geen bevestiging gehad van of de leverancier of SURFspot zelf over mijn retour. Gelukkig kan ik bij DHL wel zien dat hij afgeleverd is bij de leverancier. Hierdoor ook nog geen terugbetaling gehad. Zit nu dus al 2 maanden in dit proces en zou dit aan niemand aanbevelen. Echt uitermate slecht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Teun, bedankt voor je review. We begrijpen dat je niet tevreden bent over onze service en de gang van zaken. Er zijn inderdaad meerdere dingen niet goed gegaan rondom jouw bestelling en het retourneren ervan. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Zoals we per mail hebben laten weten is jouw retour inmiddels verwerkt en kun je het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen op je rekening verwachten.

10

Super snelle en waardevolle klantenservice!

Er ging iets niet goed met mijn licentie voor Adobe, maar door de hulp van de klantenservice is dit binnen een dag helemaal opgelost! Erg duidelijk en begripvol. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, zeker even contact opnemen want ze kunnen je vast goed verder helpen :)

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben direct geholpen

Directe hulp totdat het ook echt opgelost is. Dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede klantenservice!

Snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle hulp bij problemen

Ik had een probleem bij het downloaden van mijn software product. Na contact met de klantenservice was het probleem binnen een uur gefikst

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en effectief

toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

They replied fast, which is something I value a lot

I just used it to buy the Adobe Creative Cloud. To recieve an access to the apps was a complicated process but with the help of the survice support, I managed.

  • Would you recommend us? Yes
10

Soepel, makkelijk en doeltreffend

Goeie ervaring, snelle hulp en zeer doeltreffend

  • Aanbevelen? Ja
10

Great customer service

Great service.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en adequaat

Na het aanschaffen van een jaarlicentie voor adobe creative cloud, bleken er geen apps en diensten aan mijn account gekoppeld te zijn. Op maandagochtend meteen opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
1

Misleading ETA

I ordered an apple watch on 14th January. Back then, the website shows expected delivery within 4 days. It's 28 DAYS now. There is not even a track&trace link.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Thank you for your review, Wei. Once again, our sincere apologies for the delay and the course of events. As confirmed by email, we have canceled the order and you will receive a refund.

10

Good

Very good service

  • Aanbevelen? Ja
10

Servers gekregen totdat mijn probleem verholpen was!

ik had een licentie gekocht via surfspot, normaal gesproken totaal geen moeilijkheden. Maar deze keer wou mijn licentie het niet doen. Ik had al 15 x proberen in te loggen. half uur later werkte mijn apps nog steeds niet, dus heb ik gemaild. ik kreeg een mail teug met dingen die ik kon proberen zodat mijn licentie het ging doen. Niks werkte, mail na mail, oplossing na oplossing. Maar uiteindelijk hebben we de oplossing gevonden en kan ik mijn licentie gebruiken wat een top servers. ze reageren nog snel ook en nemen de tijd om je te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
1

!Zeer traag, onbetrouwbaar en slechte communicatie

Ik heb 3.5 week een MacBook besteld (niet goedkoop), waarvan op de site stond dat deze in 4 dagen bezorgd zou worden. Na 1 week, 2 weken, 3 weken nog steeds geen update of informatie over wanneer deze wel bezorgd zou worden: meerdere keren gemaild en geen duidelijke reactie behalve dat ze afhankelijk zijn van Dustin, de leverancier, en dat zij ‘m niet op voorraad zouden hebben. Ik heb Dustin direct gebeld en zij bleken m gewoon op voorraad te hebben al die tijd, maar zijn niet verantwoordelijk - logischerwijs - voor de klantenservice van surfspot. Inmiddels heeft Dustin een uitzondering gemaakt en er actie van gemaakt pakket te bezorgen, welke vandaag zou aankomen, maar SurfSpot heeft het verkeerde adres (nadat ik nog twee keer na heb gemaild om te checken of ze het juiste adres hadden) opgegeven, waardoor het pakket nu gebounced is en teruggaat naar leverancier. Zeer teleurstellend, niet-klantvriendelijk en inaccuraat.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review, Womei. We snappen dat je niet tevreden bent. Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling en dat de adreswijziging niet goed is gegaan. Zoals we per mail hebben laten weten is jouw pakket op 28 december bij de buren bezorgd. We vertrouwen erop dat je deze inmiddels in goede orde hebt ontvangen.

1

Koper opgelet: valse levertijden

Macbook Air besteld op 7 december, verwachte levertijd 4 dagen. Contact opgenomen op 12 december, verteld door Dominique dat het product die avond door Dustin zou worden verzonden en de volgende dag zou worden afgeleverd. Volgende dag geen laptop en geen track & trace code. Opnieuw verteld door Dominique dat de portal van SurfSpot nu bezorging op 15 december vermeldde. Ondertussen geeft de Apple winkel aan dat het product pas op 2 januari beschikbaar is en Dustin zal mijn vragen over de beschikbaarheid van de voorraad niet beantwoorden, aangezien ik klant ben van Surfspot. Exact dezelfde laptop is verkrijgbaar bij MediaMarkt voor goedkoper dan de prijs van Surf, dus ik vraag om de bestelling te annuleren en ik ga de laptop onmiddellijk ophalen bij de MediaMarkt. Volgens de website, moet een annulering mogelijk zijn eengezien dat ik geen aangepaste product had besteld en dit nog niet verzonden was. Vervolgens krijg ik te horen dat Surf zal "verzoeken" dat Dustin de bestelling annuleert omdat deze op de een of andere manier niet in hun handen is... 18 december, ontvang een e-mail van Jennifer bij Surfspot waarin staat dat ze de bestelling niet kunnen annuleren omdat deze "ingeboekt" is bij Dustin (nog in behandeling op mijn Surf-account en nog geen track en trace van Dustin). Er wordt mij verteld dat ik moet wachten tot het product bij mij thuis wordt afgeleverd, het dan terug moet sturen en hopen dat ik mijn geld terug krijg. Wat een farce. Surf verkoopt producten met een leveringsbelofte die ze niet kunnen nakomen. Geen mogelijkheid om geld terug te krijgen omdat iDeal geen terugvorderingen toestaat. Ik betrek de ACM bij de rest van mijn omgang met dit onbekwame bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Eoin, bedankt voor je review. We begrijpen dat je niet tevreden bent over onze service. Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling en dat we je daar niet beter over hebben kunnen informeren. Zoals we via de mail hebben laten weten, is jouw bestelling inmiddels geannuleerd. Je kunt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug verwachten.

9

Geweldig

Iris had me erg goed geholpen en gelijk wat ik nodig had gefixt. Thanks Iris :).

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Moreelsepark 48

3511 EP Utrecht

06-10973687

[email protected]

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.