Uitstekend!

Prettige, snelle en duidelijke hulp

Prettige, snelle en duidelijke hulp

Goed geholpen, vraag is gelijk opgelost!

Goed geholpen, vraag is gelijk opgelost!

Supersnel en vakkundig geholpen

Helemaal TOP!

Fijne ondersteuning!

De download link van mijn aangeschafte software was niet meer geldig, binnen enkele minuten had ik een alternatieve link via de chat.

Snel en duidelijk

Direct aan de beurt, snel geholpen met duidelijk informatie! Jammer dat de mail 1 tot 2 werkdagen zou moeten duren... Dit gaat veel sneller!

snel antwoord en hulp

snel antwoorden en hulp

Snel geholpen

Ik ben erg snel en correct geholpen

Snel mijn probleem opgelost

Floris heeft binnen een halfuur mijn probleem opgelost met SPSS. Ik kan weer verder met mijn werk.

Heel vriendelijk en goed geholpen

Zeer vriendelijk geholpen door Bianca, door mij alles goed uit te leggen en met oplossingen voor mijn probleem te komen.

Snel en adequaat geholpen

Bij contact niet lang hoeven wachten waarna ik vlot een duidelijk antwoord kreeg

Goed en vriendelijk geholpen.

Belachelijk beleid over retourneren van producten

Koop hier vooral geen producten! Als je software hier koopt ( je wordt niet juist op de hoogte gesteld welk besturingssysteem je per se nodig hebt voor dit programma), dan kan je fluiten naar je centen als je niet het juiste programma/ versie hebt aangeschaft. Ook al klopte mijn activeringscode niet, dus is het programma niet aangschaft, alsnog ontvang ik mijn geld niet terug. Ze zijn alleen maar uit om snel geld aan je te verdienen!

prettig helder chatgesprek

Prima.

Prima opgelost

Probleem snel geanalyseerd en opgelost

Kort maar krachtig

Snel een goede uitleg

prima geholpen

snel en vlot

Heel erg goed

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en het ging heel snel en makkelijk

werd snel geholpen en binnen 5 minuten een oplossing.

Snel en goed geholpen!

Snelle reactie op mijn vragen, en goede hulp gekregen.

Vriendelijk, duidelijk en goed!

Met medewerker Floris een aantal malen mail contact gehad ivm twijfel bij installatie van Office 2019. Kreeg zeer snel bruikbare hulp op een vriendelijke en aangename manier.

Snel en vakkundig

Ik heb goed en passend advies gekregen over welke laptop geschikt is voor wat ik ermee wil doen.

Goed duidelijk en snel

Goed duidelijk en snel

Erg goed geholpen

Rustige medewerker die mij graag wilde helpen en goede tips gaf. Uiteindelijk was het probleem zo opgelost.

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.