lekker flexibel

Duidelijk antwoord gekregen.

Snel en goed geholpen bij vragen over aanschaf product.

Goed en snel geholpen

Prima geholpen met de juiste info

Snel en goed geholpen

Top geholpen!

Goed geholpen!!!

Goed en snel geholpen via de Chat door Bianca.

Goede service via de chat!

Ik ben door Bianca geholpen via de chat met een technisch probleem. Ik hoefde maar enkele minuten te wachten tot ik met een medewerker aan het chat was. Vriendelijk en een goede & snelle service!

Goede helpdeskmedewerkers

Plus: ben ontzettend goed geholpen via de chat! Minus: herinstallatie (nodig als je bijvoorbeeld een nieuwe laptop krijgt) is bijna niet te doen zonder de helpdesk, veel stappen die je niet zelf kunt bedenken. Het zou fijn zijn als er meer info te vinden was hierover op de website

Geen reactie als er een probleem is

Geen reactie wanneer en een probleem is en ik heb nu 150 euro betaald voor een code die niet werkt.

Duidelijk

Duidelijk, snelle reacties terug, hij/zij begreep mijn ingewikkelde vragen erg snel.

snelle en goede hulp!

Bovenstaande zegt voldoende ;-)

Dat ging snel.

Ik had twee eenvoudige vragen die prompt werden beantwoord via de chat. Dank, Nick.

Snelle duidelijke hulp

Wilde mijn adobe-licentie verlengen. juiste advies en informatie ontvangen om licentie zonder problemen te verlengen

Aardige mensen die je echt proberen te helpen.

Ze hebben me er goed doorheen begeleid en ik ben blij dat mijn probleem is opgelost.

Bedankt voor de hulp bij installatie van de software

Bij de installatie van mijn nieuwe PC wilde ik mijn aangekochte office pakket opnieuw installeren. Dit lukte niet. Door Surfspot ben ik snel geholpen en heb ik alles goed kunnen installeren op mijn nieuwe laptop

Snelle en goede service

Ik had een probleem met mijn SPSS licentie code, dit is direct goed opgelost. Hele vriendelijke en behulpzame klantenservice, ik was geholpen door Burcu.

Snelle beantwoording

Ik wilde Office opnieuw installeren op een nieuwe laptop. Dat ging niet helemaal zoals ik dat wilde. Via de chat bij Bursu uitgekomen. Die heeft uitleg gegeven en een nieuwe downloadlink. Dat werkte allemaal prima. Ben dus erg tevreden over de oplossing en de gegeven hulp.

Door deze hulp kan ik mijn deadlines halen!

Ik heb met meerdere collega's gesproken in verband met een fout van adobe waardoor mijn licentie ongeldig is verklaard. Nick en Bianca hebben mij met hun service onwijs goed geholpen waardoor ik vanmiddag gewoon aan mijn school werk kan!

snel en aardig

sneele reactie en fijne hulp.

Snel en goed geholpen

Deskundig en snel geholpen

Duidelijke instructie om Office weer te herstellen

snelle (chat)service en duidelijk! Heel tevreden

Snelle service, vriendelijk, duidelijk, kortom top!

Zonder omwegen perfecte klantenservice

Ik had een vraag over een product dat ik opnieuw wilde installeren. Ondanks dat ik het product al twee jaar geleden had gekocht, kreeg ik een perfect werkende en volledige howto. Erg netjes!

Goede en snelle service

Ik ben geholpen door een geduldige medewerker, Burcu. Ze heeft al mijn problemen opgelost en ze gaf een snelle terugkoppeling.

Great customer support!

Everything is very clear, the processes are very intuitive and the customer support rocks!

Snel en duidelijk geholpen door Nick! Made my day :D

Het kan zo ongelofelijk frustrerend zijn as SPSS en Office er plots mee ophouden terwijl je super veel deadlines hebt. Ik zat zelf een dik uur te ploeteren en met hulp van Nick waren beide problemen binnen een kwartier verholpen! Bedankt :D

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.