Snelle afhandeling en goede hulp bij problemen

Lastig probleem bij het opstarten van Adobe. Daar waren verschillende mailwisselingen voor nodig. Opvallend vond ik de snelle reacties en het doorvragen zodat we er uiteindelijk uit zijn gekomen. Uitstekend geholpen.

Probleem met mijn mail opgelost!

Ik had wat problemen met mijn adobe licentie en mailde naar surfspot. ik werd heel erg snel geholpen en de service van Paulina was erg behulpzaam en fijn!

Superfijn geholpen door Romée!

Hi ik ben maud! Had moeite met het verbinden van mijn pakket met mijn adobeaccount. Altijd irritant dat je met een hulpbot en een specefiek probleem ook niet verder komt. Gelukkig schoot Romée te hulp, ze bleef geduldig (ik heb 2 linkerhanden als het gaat om computers) en met gebruik van het sturen foto’s bij het scherm waar ik vastliep zijn we er samen uitgekomen. Super fijn! Heel tevreden.

Goede en snelle reactie

Toen ik mij probleem uitlegde werd ik snel geholpen. Helaas konden ze niet meteen het probleem vinden. Gelukkig na een paar opties was mijn probleem verholpen met de goede hulp!

effecitve and timely support

A very timely and dedicated support that met and exceeded expectations. Thanks for sharing the installation manuals for the statistics package we purchased.

Veroorzaakte situatie goed opgelost

Na het verlengen van mijn Adobe licentie ontstonden een paar problemen aan Surfspot hun kant. Gelukkig erg vlug opgelost nadat ze zeer snel met een reactie kwamen nadat ik ze de vraag stelde het probleem op te lossen. Super vriendelijk klantenservice die ook daadwerkelijk heen en weer convergeren om jouw probleem op te lossen. Raad het zeker aan bij Surfspot producten te kopen.

Na mijn probleem ben ik snel en goed geholpen.

Ik had een probleem met het installeren van sketchup, door niet alle mails te ontvangen. Hierdoor heb ik contact opgenomen met de klantenservice, hun hebben mij duidelijk en snel geholpen. Binnen 2 uur was mijn probleem opgelost.

Escalerend probleem vlekkeloos opgelost

Nieuwe laptop, SPSS licentie wilde niet meewerken. Nieuwe sleutel aanschaffen kon nog niet. Gelukkig kon men mij helpen.

Uitstekend geholpen!

De reactie op mijn vraag kwam heel snel en was uitgebreid, zodat ik uitstekend verder kan.

Ook hier is een melange van geautomatiseerde processen en enige persoonlijke aandacht een goed idee

Het plaatsen van een bestelling bij SURFspot is voorwaar niet moeilijk. De te nemen stappen zijn duidelijk, en ik wacht daarna op het bericht dat ik mijn hardware-bestelling zal ontvangen. Dan gebeurt er echter niets. Een vraag aan de robot leidt ook niet tot een relevant, inhoudelijk antwoord. Maar, men heeft Paulina klaar staan om een niet-deskundige klant hulp te bieden. Zij contacteert de leverancier die even in gebreke was. En fluks herneemt het afleveringsproces zijn goede loop. Mijn bestelling is binnen, en ik uit mijn oprechte dank aan Paulina, dank!

prima geholpen

Onduidelijk waarom er plotseling een probleem was met een licentie van Adobe, terwijl het maandenlang prima functioneerde. In ieder geval was het met de deskundige en prettige hulp van Paulina snel weer verholopen.

Zeer fijne ervaring

Ik heb een zeer fijne ervaring gehad en ik ben goed en snel geholpen

Great Customer service

I had issues when my adobe subscription randomly did not appear in my cloud anymore and lost access to the platforms, but Paulina guided me through all the steps to get it back and when that ended up not working, quickly offered other solutions so i was able to fastly get my subscription up and running. Great and efficient communication from the Surfspot team.

Doordeweeks goed bereikbaar.

In het begin moest ik lang wachten gezien bereikbaarheid in het weekend. Vervolgens had ik steeds snel reactie en is het goed opgelost. Alleen jammer dat je niet kan bellen.

Snel & goed geholpen

Top klantenservice

Goed geholpen met mijn probleem.

Had een foutje gemaakt met mijn accountgegevens, hierdoor kon ik mijn licentie niet gebruiken. Dit is goed opgelost!

Snel geholpen met inlogproblemen

Ik kon niet inloggen en het ging om iets heel simpels eigenlijk. Ik zag dit toch over het hoofd en Dominique heeft me hier snel en zorgvuldig mee geholpen, ronduit top!

Goed en snel geholpen

Sneller reactie dan verwacht. Binnen een halfuur en niet 1-2 werkdagen gelukkig. Meteen de juiste oplossing gekregen.

Een top klantenservice!!

Ik heb bij surfspot het progamma 'Sketch-Up' aangeschaft. Nou had ik in het begin heel veel problemen met het installeren, maar door de goede hulp van de klantenservice (geholpen door Gemma en Paulina) heb ik dit binnen een dag toch voor elkaar gekregen. De 5 sterren is dan ook echt voor hun!

Ik ben altijd met succes geholpen door de medewerkers van Surfspot!

Altijd prima service.

Great!

I had my product with an invalid license. I reached out to customer support. They were truly fast-paced in responding and helping. Appreciated for that :)

Ideale oplossingen voor alle medewerkers in (hoger) onderwijs. Ondervond wat problemen bij installatie van Creative Cloud. Heel snel opgelost, via mail adequate instructie gekregen. Dikke pluim!

Ontzettend slechte service, absoluut de prijsreductie niet waard.

Een MacBook besteld bij SURFspot, want ik dacht die 150 euro die is toch wel lekker om in mijn zak te houden. Er stond bij het product een levertijd tussen de 2-5 werkdagen. Heeft uiteindelijk 2 weken geduurd. Na de 5e dag heb ik geprobeerd een annulering aan te vragen, maar dit kon al niet meer aangezien de leverancier overbezet was en de communicatie niet goed was. Dus uiteindelijk mijn pakket gekregen, maar aangezien ik mijn laptop direct nodig had heb ik toch maar bij Apple een MacBook besteld. Die dag zelf gelijk een retour aangevraagd. Dit duurde 3 weken voordat ik eindelijk een retourbon in mijn mail kreeg. Dit na een aantal mails sturen naar SURFspot zelf. Nu heb ik het pakket retour gestuurd en is het al weer 2 weken verder, en heb ik nog steeds geen bevestiging gehad van of de leverancier of SURFspot zelf over mijn retour. Gelukkig kan ik bij DHL wel zien dat hij afgeleverd is bij de leverancier. Hierdoor ook nog geen terugbetaling gehad. Zit nu dus al 2 maanden in dit proces en zou dit aan niemand aanbevelen. Echt uitermate slecht.

Super snelle en waardevolle klantenservice!

Er ging iets niet goed met mijn licentie voor Adobe, maar door de hulp van de klantenservice is dit binnen een dag helemaal opgelost! Erg duidelijk en begripvol. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, zeker even contact opnemen want ze kunnen je vast goed verder helpen :)

Ik ben direct geholpen

Directe hulp totdat het ook echt opgelost is. Dank

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.