Iris had me erg goed geholpen en gelijk wat ik nodig had gefixt. Thanks Iris :).

Perfecte service

Iris communiceert duidelijk en helpt snel.

goed en fijne hulp

ik ben heel erg blij met de hulp. ik kan eindelijk weer in mijn adobe dankzij hun. heel fijn:)

Dag 1 niet geholpen maar de dag er na: snel en perfect geholpen.

Door eigen fout een bestelling naar een verkeerd email adres gestuurd. De eerste dag kregen we te horen dat we maar een dag moesten wachten omdat alles 'goed' stond. De tweede dag wist de meneer meteen wat er mis was en heeft eea aangepast; en binnen 10 minuten was alles gefixt!

Super snelle hulp!

Vraag over Microsoft Office, Medewerker wist gelijkt wat het probleem was. Expertise dus een 10.

They stuck with me until the end

The customer service took my hand step by step back and forth until the problem was resolved <3

snel en duidelijk

Sterre heeft me zeer snel en duidelijk geholpen waardoor Creative Cloud weer goed werkt. Uitstekende en snelle (dat is tegenwoordig helaas niet meer vanzelfsprekend) service! Top!!

De support was snel na melding en oplossend gericht.

Reactie op (294769) Re: Reactie op (255659) Adobe Medewerker Eerst Thijs en daarna Dominique, dat is wel een puntje, je weet niet goed of degene die het overneemt ook de tussenstappen heeft gezien. Enfin, mijn Acrobat was eruit geklapt en daarna wat gewinkel met mijn primaire e-mail adres bij Adobe, maar uiteindelijk na drie dagen weer gefixed. Helaas weet ik alleen niet hoe...? Maar wel heel blij dat het weert werkt...

Goed geholpen

Ik ben heel goed en netjes geholpen bij het plaatsen van een bestelling nadat mijn abbonement eigenlijk verlopen was,

snel en duidelijk

Zeer snelle reactie met zeer duidelijke uitleg!

Gelijk geholpen en opgelost.

Helemaal top geholpen door Jennifer vandaag.

Fijne hulp

Dank voor je tijd en hulp. Heeft ons goed geholpen!

Problemen met Adobe pakket goed geholpen

Jennifer heeft snel meegedacht en mijn probleem met het inloggen bij Adobe snel kunnen verhelpen! Hele goede service!

goed geholpen

Goed en snel geholpen. Mijn probleem met het installeren van microsoft was binnen 5 minuten opgelost

Surfspot biedt prima ondersteuning

...als je met de robot chat, dan wordt er gezegd dat er zo snel mogelijk contact wordt opgenomen. Je sluit de chatbox dan i.p.v. naar het scherm te blijven kijken, dit draait dan uit op een misverstand. Tip: maak het 'contact opnemen' iets specifieker. Ik blijf niet naar een chatbox staan kijken. Geen klacht hoor, puntje van aandacht. Outbound bellen zou ook een geweldige optie zijn. Ik durf te wedden dat tickets dan veel sneller opgelost kunnen worden. Met Dank! Mvg, Kor van Bruggen

Hallo Kor, Bedankt voor je review en feedback. We hebben ons gesprek teruggelezen en we begrijpen de verwarring wat betreft het doorverbinden van de chat. We gaan dit aanpassen. We kunnen ons voorstellen dat je soms liever zou bellen. Helaas bieden wij geen telefonische klantenservice. Telefonische support kost veel geld en dat zouden we moeten doorberekenen aan de klant. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Ik ben heel goed geholpen. Dank

het plaatsen van een bestelling voor microsoft 365 lukt niet

ik heb het uren geprobeerd en meerdere malen de klantenservice ingeschakeld. Die beweren dat er een storing is. Meerdere mensen lukt het op rare manieren, maar als ik het probeer blijft het niet lukken. ga het nu maar ergens anders proberen te kopen. zal vast wel een normaal functionerende site zijn

Wat vervelend om te horen dat het bestellen van Microsoft 365 meerdere keren niet lukte. Helaas hadden wij inderdaad een technisch probleem wat dit veroorzaakte. Sorry voor het ongemak. We zien in jouw account dat het bestellen inmiddels is gelukt.

Great customer service!

Customer support was very friendly and solved my problem in minutes.

Reageren snel en helpen je ook daadwerkelijk met het probleem!

In tegenstelling tot vele andere bedrijven, helpt Surfspot je met hetgeen waar je problemen mee hebt. Ze reageren snel (binnen één werkdag) en als de voor de hand liggende oplossing niet lukt, kijken ze verder naar een nieuwe!

snel en vriendelijk geholpen, probleem snel opgelost

Prima ervaring.

Via de mail duurde het lang voordat ik een reactie ontving. Met de chat daarentegen had ik snel een reactie en was het probleem opgelost!

Fijne service goede oplossing

De service vanuit surfspot is oplossingsgericht. De mensen zijn geduldig en ben er tot nu toe elke keer met ze uit gekomen. Echter vind ik het jammer dat het via een chat moet en niet gewoon via de telefoon kan. Ik mis daarin een beetje de menselijkheid.

Heel fijn geholpem

Snelle, en fijne hulp gekregen

Sneller dan snel

Snelle en directe hulp

Prima geholpen, zonder lang te wachten

Moreelsepark 48

3511 EP Utrecht

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.