Fijne hulp

Dank voor je tijd en hulp. Heeft ons goed geholpen!

Problemen met Adobe pakket goed geholpen

Jennifer heeft snel meegedacht en mijn probleem met het inloggen bij Adobe snel kunnen verhelpen! Hele goede service!

goed geholpen

Goed en snel geholpen. Mijn probleem met het installeren van microsoft was binnen 5 minuten opgelost

Surfspot biedt prima ondersteuning

...als je met de robot chat, dan wordt er gezegd dat er zo snel mogelijk contact wordt opgenomen. Je sluit de chatbox dan i.p.v. naar het scherm te blijven kijken, dit draait dan uit op een misverstand. Tip: maak het 'contact opnemen' iets specifieker. Ik blijf niet naar een chatbox staan kijken. Geen klacht hoor, puntje van aandacht. Outbound bellen zou ook een geweldige optie zijn. Ik durf te wedden dat tickets dan veel sneller opgelost kunnen worden. Met Dank! Mvg, Kor van Bruggen

Hallo Kor, Bedankt voor je review en feedback. We hebben ons gesprek teruggelezen en we begrijpen de verwarring wat betreft het doorverbinden van de chat. We gaan dit aanpassen. We kunnen ons voorstellen dat je soms liever zou bellen. Helaas bieden wij geen telefonische klantenservice. Telefonische support kost veel geld en dat zouden we moeten doorberekenen aan de klant. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Ik ben heel goed geholpen. Dank

het plaatsen van een bestelling voor microsoft 365 lukt niet

ik heb het uren geprobeerd en meerdere malen de klantenservice ingeschakeld. Die beweren dat er een storing is. Meerdere mensen lukt het op rare manieren, maar als ik het probeer blijft het niet lukken. ga het nu maar ergens anders proberen te kopen. zal vast wel een normaal functionerende site zijn

Wat vervelend om te horen dat het bestellen van Microsoft 365 meerdere keren niet lukte. Helaas hadden wij inderdaad een technisch probleem wat dit veroorzaakte. Sorry voor het ongemak. We zien in jouw account dat het bestellen inmiddels is gelukt.

Great customer service!

Customer support was very friendly and solved my problem in minutes.

Reageren snel en helpen je ook daadwerkelijk met het probleem!

In tegenstelling tot vele andere bedrijven, helpt Surfspot je met hetgeen waar je problemen mee hebt. Ze reageren snel (binnen één werkdag) en als de voor de hand liggende oplossing niet lukt, kijken ze verder naar een nieuwe!

snel en vriendelijk geholpen, probleem snel opgelost

Prima ervaring.

Via de mail duurde het lang voordat ik een reactie ontving. Met de chat daarentegen had ik snel een reactie en was het probleem opgelost!

Fijne service goede oplossing

De service vanuit surfspot is oplossingsgericht. De mensen zijn geduldig en ben er tot nu toe elke keer met ze uit gekomen. Echter vind ik het jammer dat het via een chat moet en niet gewoon via de telefoon kan. Ik mis daarin een beetje de menselijkheid.

Heel fijn geholpem

Snelle, en fijne hulp gekregen

Sneller dan snel

Snelle en directe hulp

Prima geholpen, zonder lang te wachten

Fijn

ik had hulp nodig met mijn producten ontvangen die op een verkeerd email geleverd waren en dat is gelukt en erg snel

Good service

Fast respond

goed opgelost

Vlugge reactie met de juiste antwoord en oplossing

helemaal top!

ik kreeg snel en duidelijk antwoord!

De juiste service als iets even niet werkt

Ik had een Adobe pakket aangeschaft, maar kon op de één of andere manier m'n apps niet downloaden. Via de chat heeft Jennifer van de klantenservice me geholpen en ik kon binnen 10 minuten weer bij al m'n apps. Super snelle en fijne service!

Prima service, vriendelijk, snel

De verlenging van mijn Adobe abonnement was niet goed verlopen. Ik heb contact opgenomen via de chat en het was binnen een paar minuten goed opgelost.

Supersnel instagram contact en hulp

Het ging even niet goed met aanschaf van een adobepakket, ik kreeg geen mail en kon mijn adobe apps niet gebruiken. Na even op de site naar contactgegevens te zoeken maar besloten een instagram bericht te sturen met mijn hulpvraag. Toen kreeg ik binnen 1 minuut een reactie en werd ik uitstekend geholpen.

Geduldig en goede uitleg

Het probleem was redelijk snel opgelost en ik kreeg goede uitleg met screenshots. Top

Beter kan niet

Klantenservice wist precies waar het om ging, niet eens hallo hoeven zeggen en het was al opgelost! Dankejwel Jennifer! :)

Snelle en behulpzame reactie!

Ik ben blij met de service van Surfspot, de prijzen zijn toegankelijk en de communicatie is goed.

Erg goed

Snel & erg fijn

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.