Erg goed

Snel & erg fijn

Problemen met account goed verholpen

Na een migratie bij Adobe was mijn account niet meer geldig. Support team heeft mij goed op weggeholpen alles weer up and running te krijgen. Top!

Direct geholpen, korte wachttijd, goeie hulp

Ik heb via de chatbot gevraagd om een medewerker. De medewerker reageerde binnen ca. 2-3 min. Mijn vraag is direct behandeld en opgelost. Mijn probleem was binnen 5 minuten opgelost!

Surfspot doet luchtig, houd je in onzekerheid

Mijn review gaat puur om Hardware. Alle keren dat ik software heb gekocht bij Surfspot, heb ik deze ervaring als prettig ervaren. Ongeveer 6 weken geleden bestelde ik hier een peperdure laptop met een levertijd van 2 tot 3 weken. Gezien de studentenkorting zag ik de levertijd als een compromis. Twee weken na mijn besteldatum kreeg ik een email dat mijn order niet goed was verwerkt bij de leverancier (lees; totaal niet was verwerkt). Op een order van ongeveer €3700 vond ik dit zorgwekkend. Ik ging vervolgens de leverancier(Dustin) beter bestuderen en kwam de meest verschrikkelijke reviews over het bedrijf tegen, dus ik begon ook al enigzins spijt te krijgen van mijn order. Dustin had het product zelf op de website staan met een levertijd van 3 tot 4 weken. Dit terwijl overal in Nederland meeste leveranciers het product op voorraad hebben, dezelfde dag kan ophalen of binnen een week geleverd krijgen. Ik meldde dit bij Surfspot, maar ik moest mij geen zorgen maken, ik zou dezelfde week nog op vrijdag 7 juli mijn product binnenkrijgen. Tenminste, volgens de klantenservice, want ik had nog totaal geen track&trace codes ontvangen of iets in die geest. Zoals ik zelf al verwachtte, werd er op 7 juli niks geleverd. Ik nam contact op met Surfspot en kreeg antwoord dat ze navraag zouden doen bij Dustin. Dustin's klantenservice is traag, net als hun hele bedrijfsvoering, dus ik kreeg pas weer een week later op de 14 juli, antwoord van Dustin dat het product op 18 juli pas op voorraad zou zijn. Ik ging zei dat ik zou wachten, want inmiddels was ik al een maand committed aan deze bestellling. Op de 18de kreeg ik een email van Surfspot, dat Dustin het product niet op voorraad kreeg en dat het onbekend zou zijn wanneer het wel voorradig werd, en uiteindelijk geleverd zou worden. Ik heb toen mijn order geannuleerd. Pas vandaag 28 juli, heb ik mijn geld terug. Meteen hetzelfde product bij een andere webshop gekocht, wordt morgen geleverd. Track & Trace al ontvangen.

Bedankt voor je uitgebreide review. We begrijpen je onvrede volkomen. We vinden het ontzettend vervelend dat er zoveel mis is gegaan rondom jouw bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas zijn wij voor de levering en annulering inderdaad afhankelijk van onze leverancier. We zullen dit meenemen om onze service te verbeteren en dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Disappointed but thanks for the help of the customer service!

I was disappointed that my order was not delivered on the day it was supposed to be delivered. I contacted Surfspot customer service. Since message 1, my first message, I always got a very prompt response, clear answers to my question. Very helpful! Thank you.

zeer goed geholpen

Zeer naar te vredenheid geholpen

Quick and super helpful!

Had a problem with my Ms Office 365 license, it was solved quickly and professionally, thank you!

Excellent service

Really helpful

Hoe kom ik achter mijn saldo op surfspot?

Goede service, dank!

De hulp was snel en erg behulpzaam.

De hulp was snel en erg behulpzaam.

Uitstekend geholpen

Via de computerchat kwam ik snel bij een live medewerker en die loste vriendelijk en adequaat mijn probleem op. Heel fijn, dik tevreden!

Top - geweldig om met mensen te werken!

’k Had een probleempje met de registratie van een download, en Thijs heeft me geweldig én super snel geholpen. Top, Thijs, hartelijk dank voor de geweldige service!

Goede service als het niet werkt zoals het zou moeten!

Goede service.

Hele fijne snelle hulp! Ik kan nu weer direct aan de slag!

Ik had per ongeluk een verkeerd e-mailadres doorgegeven bij Adobe, maar deze is direct voor mij aangepast zodat ik weer aan de slag kan!

Snel antwoord en oplossing

Heel fijn geholpen bij een probleem met aangekochte Software.

Fantastisch: snel en effectief!

Bedankt, Thijs!

Erg vriendelijk en snel geholpen!

Fijn en snel contact met een medewerker. Heb dit als erg prettig ervaren, zeker aan te raden wanneer er zich problemen voordoen.

behulpzaam en snelle reactie

Microsoft 365 lukte niet opnieuw te installeren en ik kreeg goede hulp via de mail. Klantenservice reageert snel.

Snelle en efficiente hulp!

Ik heb 2 keer een probleem gehad met een verkeerd email adres (1x voor een licentie en 1x in mijn account) beide keren is het heel snel opgelost met vriendelijke communicatie. Super fijn!

Treffende Hulp

Ik had complicaties met het verlengen van mijn microsoft 365 abo maar dit is hersteld dankzij adequate hulp van Dominique!

Snelle hulp en goed te bereiken

Na een computer crash via de AI-chat-robot advies gekregen voor nieuwe registrering van vroeger aangekocht product. De handleiding hierbij voorzag niet in een onverwachte fout. Na een e-mail aan een van de medewerkers binnen een uur een goede oplossing aangedragen gekregen. Perfect!! Men laat het niet bij een advies maar wil nadien ook graag terugkoppeling. Dat is nou klantbetrokkenheid.

Fast, efficient and friendly

I had a great experience with the support team. I received a reply within the hour for my first contact email and my problem was solved right away. Overall a pleasant interaction.

Fijne klantenservice

Zeer snel reactie, en inhoudelijk goed op orde. Eerdere bestelling was top, binnenkort de volgende!

Top klantenservice

Nadat ik mijn laptop terug had gezet na de fabrieksinstellingen lukte het niet meer om mijn eerder gekochte Office software te downloaden en te installeren. Ook met de informatie die ik online kon vinden kwam ik helaas niet verder. Gelukkig stond Thijs online paraat me te helpen. Met zijn instructies is het uiteindelijk gelukt! Ook heel fijn dat er steeds heel snel gereageerd werd.

Goede en snelle klantenservice!

Goede en snelle klantenservice, mijn probleem was binnen no-time opgelost!

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.