Goed geholpen, maar mail templates waren verwarrend.

Thijs heeft me goed geholpen. De bot was ook goed ingericht. Alleen kreeg ik op elke mail die ik stuurde een automatisch antwoord. En de zin: “Schrijf uw reactie boven deze regel” leek mij wat overbodig en leverde wat verwarring op. Iets in de trant van: “U kunt reageren op deze mail als u verdere vragen heeft” lijkt me handiger.

Hoi David, bedankt voor je feedback! We hebben er direct naar gekeken en hebben de regel in de e-mail aangepast.

Snel en precies wat ik nodig had

Ik had jaren na aanschaf opnieuw een downloadlink nodig om office te kunnen blijven gebruiken. Deze kreeg ik snel en zonder problemen. Alles werkt nu zoals het hoort.

Perfect!

Ik stelde letterlijk 1 vraag en degene met wie ik sprak (Thijs) wist gelijk wat er moest gebeuren. Helemaal top!! Het is ook allemaal opgelost en gelijk gelukt om het product vervolgens te bestellen. Dus helemaal super!

Snel en duidelijk!

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling. Dit werd snel opgepakt en duidelijk verteld wat ik moest doen!

Goed!

Snel antwoord op gestelde vragen

Problems with logging in

it was resolved quickly and professionaly!

Outstanding assistance, Thijs was amazing exceeding my expectations.

Support of Thijs via chat and email was incredible. Thanks

Mailadres wijzigen van Adobe licentie via SurfSpot gekocht

Medewerker Thijs heeft mij heel fijn geholpen en mijn mailadres omgezet zodat ik nog tot oktober gebruik kan maken van mijn gekochte licentie in 2022. Heel erg blij mee! Bedankt Thijs!!

Snelle reactie

Tot tweemaal toe via de chat doorverwezen naar een medewerker, die mij biede keren snel en efficient hebben geholpen.

Goede hulp!

De hulp was goed! Geef zelf toch voorkeur aan dat je live iemand kunt spreken via de telefoon dus daarom geen 5 sterren. Maar de hulp opzich was goed

Rustige en fijne communicatie

Er werd tijd voor mij genomen om een oplossing te zoeken, tot twee keer toe. Ik ben erg tevreden. Het laatste probleem is nog niet opgelost maar daar krijg ik bericht over.

Super vlot en duidelijk geholpen

Ik had problemen met inloggen maar dat is vlot en duidelijk verholpen. Heel fijn!

Goed geholpen

Aardige medewerker (Thijs) en de chatbot gaf gelukkig snel naar hem over. Probleem snel opgelost

Hulde voor de redder van mijn tekeningen

Dankzij de snelle hulp is mijn tekenwerk gered

Functionaliteit van de website is zeer goed

Deze website is zo mooi gemaakt. Absoluut alles werkt snel en is makkelijk te vinden. Het bedrijf wat deze website heeft gemaakt verdient wel een schouderklopje. Absoluut perfect.

Fast and Reliable

Quick

Hele goede en snelle service!

Ik werd heel erg snel en adequaat geholpen. Erg blij mee!

Snel tot een oplossing gekomen

Ik had een foutmelding plotseling bij het inloggen bij Windows na mijn bestelling van office 365. Snel kon mij een andere gebruikersnaam gegeven worden waar de licentie aan werd gekoppeld. Ik ben daarom zeer te vreden

kan niet beter

Super friendly and persistent until the problem was solved!

Amazing, efficient

Super helpful, quick and efficient. Very kind and nice.

Verbazingwekkend snel geholpen

Mijn Adobe e-mailadres moest vrijgegeven worden en Thijs heeft dat binnen een minuut weten te regelen!

Uitstekende hulp

Snelle en passende hulp gekregen bij mijn probleem. In één woord: uitstekend.

Snelle en prettige hulpverlening.

De medewerkers ervaar ik als heel hulpvaardig en vriendelijk. In het begin had ik het gevoel,dat de informatie die ik kreeg voor het probleem te standaard was. Niet iedereen is een expert. :-) Maar uiteindelijk werd mij de hulp geboden die ik nodig had. Ik waardeer de hulp, de snelheid en de vriendelijkheid zeer.

Goede support bij het installeren van mijn aangekochte software

Ik had software aangekocht, echter lukte het mij niet direct om het te installeren/activeren. Daarom vroeg ik om support en dat werkte. Stap voor stap werd ik er doorheen geleid. Bij een voor mij nietszeggende foutmeldingcode (van Microsoft ;-)) liep ik vast en met de detailaanwijzingen lukte het om e.e.a. te verhelpen. Ik kan nu aan de slag, dank!

Prima hulp gekregen!!

Ik was even ten einde raad, het lukte mij niet om Adobe te gebruiken. Maar Jennifer heeft mij prima geholpen, het werkt weer!

Moreelsepark 48 3511 EP Utrecht

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.