Goede support bij het installeren van mijn aangekochte software

Ik had software aangekocht, echter lukte het mij niet direct om het te installeren/activeren. Daarom vroeg ik om support en dat werkte. Stap voor stap werd ik er doorheen geleid. Bij een voor mij nietszeggende foutmeldingcode (van Microsoft ;-)) liep ik vast en met de detailaanwijzingen lukte het om e.e.a. te verhelpen. Ik kan nu aan de slag, dank!

Prima hulp gekregen!!

Ik was even ten einde raad, het lukte mij niet om Adobe te gebruiken. Maar Jennifer heeft mij prima geholpen, het werkt weer!

Snel contact!

Er waren wat problemen met mijn Adobe-account die ze bij Adobe zelf niet eens konden oplossen. Snel contact gehad via de chatservice. Na wat dingen geprobeerd te hebben werkte het account weer zoals het hoort. Tip, het aller makkelijkst was geweest als er gewoon een telefoonnummer beschikbaar is om het verhaal uit te leggen.

jennifer heeft me goed geholpen met mijn probleem, waarvan de reden niet eens bij surfspot lag maar bij adobe.

Snelle reactie met een TOP oplossing

Snelle reactie met oplossing voor probleem wat ik had.

Snel, kundig en vriendelijk!

Ben heel fijn geholpen, uitleg en instructies waren helder en het mail contact was snel.

Snelle service bij problemen

Problemen bij het verlengen van mijn Microsoft licentie en is via de Chat binnen 5 minuten opgelost. Fijne service.

Snelle opvolging van mijn vraag

Ik ben goed geholpen ondanks dat ik zelf een domme fout had gemaakt bij de bestelling. Ik had per ongeluk een verkeerd mailadres ingevoerd en kreeg geen bestelbevesting. Nu heb ik die wel.

top geholpen!!

binnen 15 min was mijn probleem opgelost :) erg goed geholpen

Vriendelijk en hulpzaam

Mijn vraag kon goed beantwoord worden en de hulp was erg snel.

fast and efficient

perfect

hele snelle service en naar wens afgehandeld .Bedankt Jennifer

Erg snel en adequaat gehandelt.

Na met problemen te zitten bij een adobe account, heb ik een nieuw account gemaakt en gevraagd of ik mijn aangeschafte abonnement over kon zetten naar dit nieuwe account. Na wat informatie te hebben gevraagd is dit snel gebeurt en kon ik ook snel verder.

Thijs heeft mij super goed geholpen!!

tomeloze inzet en geduld bij een vervelend Probleem

Snel en goed geholpen.

Door het acccuraat stellen van vragen kwam de medewerker ook snel met het juiste antwoord. Vriendelijk geholpen.

Waardeloze bezorging + klantenservice

Ik heb nu al voor de 2de keer dat de bezorging misgaat. Eerste keer heeft het pakket dagen vertraging gehad . Bij de 2de keer hebben ze niks laten weten. Bij klagen kreeg ik vanuit de klantenservice een track and trace, waardoor ik kon zien dat de bestelling terug gestuurd was. Dus blijkbaar neemt de klantenservice niet te kijken wat er aan de hand is, maar zich simpel af te maken met een simpel mailtje. Ik bestel de volgende keer wel een ander. Ben benieuwd wanneer ik mijn geld weer terug heb.

Heel goed!

Ik kreeg een zeer snelle reactie opa mijn bericht en precies het document dat ik nodig had. Superfijn!

Snelle reactie, duidelijk antwoord, vriendelijke medewerker

Snelle en prettige hulp bij het vernieuwen van de Adobe Creative Cloud licentie

Snelle en prettige hulp bij het vernieuwen van de Adobe Creative Cloud

Snelle reactie van de helpdesk en ook meteen opgelost!

Snel geholpen en duidelijk antwoord

Ik stond snel, netjes en vriendelijk te woord.

Erg prettig geholpen

De voorgestelde vragen kwamen niet overeen met mijn probleem maar zodra ik hulp kreeg van Dominique was mijn probleem snel opgelost/

Perfect!

Ik had problemen met skecthup te openen op mijn laptop omdat ik meerdere account had voor school. Ik ben heel erg goed geholpen!

Snel en behulpzaam

Ik heb zelden zo'n snelle reactie en afhandeling ervaren als deze. Ook de mededeling dat het even kan duren (ivm Goede Vrijdag) is zeer gewaardeerd.

Moreelsepark 48

3511 EP Utrecht

Over SURFspot

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs.