Onwijs!!!

Ze speelde op ons kerstgale, onwijs sfeervol!

Super leuke avond gehad!!

Super leuke avond gehad tijdens ons bedrijfsetentje. Muziek was super leuk, zangeres ook erg goed! We hadden eerst muziek van het Jazz Trio (piano, contrabas en drum) met later op de avond een uitbreiding met de zangeres SaraLee. Samenwerking liep heel voorspoedig en Kars dacht goed met ons mee. Ook op de avond zelf verliep alles heel soepel. Hele leuke mensen en goede muziek. Zeker een aanrader!

Professioneel, sfeerverhogend en fijne muziek

Vlotte en vriendelijke communicatie in de voorbereiding. Fijne muziek, aangepast aan het gezelschap, met ook nog eens mooie verlichting: professioneel en sfeerverhogend. Aanrader dus!

Professioneel in de samenwerking & gegarandeerd muzikaal genot

Ik beveel Jazz Centrale van harte aan! Behalve geweldig goede musici ook zeer professioneel. Meedenken met de voorbereiding, discrete opbouw, sfeervolle presentatie, prettig contact, heerlijke jazz die werkt voor een breed publiek, aansluit op de sfeer en excellente kwaliteit.

Helemaal zoals ik het gehoopt had!

Voor de opening van ons nieuwe kantoor, heeft een jazztrio onze receptie opgeluisterd: fantastische muzikanten, goede muziek én wat een vlotte en snelle communicatie!

De Jazz Centrale heeft van onze bruiloft een geweldig feest gemaakt.

De band heeft onze bruiloft een absoluut topfeest gemaakt. Voor veel gasten was deze bruiloft de leukste die ze ooit meegemaakt hadden. Ik kan niets anders doen dan de Jazz Centrale aan iedereen ontzettend aan te bevelen.

Briljant

Heerlijke muziek tijdens een diner. Karst is de man als je iets bijzonders wil

Lekkere muziek

Wij hebben erg genoten van de muzikale bijdrage van de Jazz Centrale tijdens ons feest. Passende muziek op de achtergrond en daar waar nodig (dansen) lekker begeleidend. Muzikale omlijsting met kwaliteit !

• Representaviteit v.d. musici

Perfecte communicatie vooraf, bij de opbouw en tijdens het optreden!

Heel goed coordinatie en overleg vooraf ! Heel onafhankelijke opbouw en flexibele playlist ter plaatse !

• Prijs/kwaliteit

Flexibel, vlotte communicatie en geweldige muziek

Wij hebben de heren zakelijk ingehuurd om sfeer te verzorgen op onze publiekelijke locatie. Ze hebben de tent van het dak gespeeld! Er werd gedanst en men heeft genoten tijdens het wachten.

• Prijs/kwaliteit

Kars and his band are outstanding musicians and very cool cats. It was such a pleasure to have them play at our wedding, they were friendly, flexible and accommodating. thanks guys!

• Prijs/kwaliteit

Een fantatsiche ervaring zowel op muzikaal als menselijk vlak.

Reeds twee maal deden wij beroep op deze vrolijke muzikanten die telkens weer zorgden voor unieke sfeervolle moment.

• Prijs/kwaliteit

De perfecte sfeermakers op een 65-jarig verjaardagsfeest!

Vanaf het eerste moment een uitermate plezierig contact met Kars. Wensen doorgesproken, heel fijn meegedacht en uiteindelijk een top middag/avond gehad waar jong en oud van genoten hebben. Maar met zulke professionele en sympathieke musici kan dat ook bijna niet anders. Dit jazz-trio maakte de avond tot een waar feest, waar we met heel veel plezier aan terugdenken. Het hele American Songbook is de revue gepasseerd en dat leidde tot leuke interacties met onze gasten. Feestje in het vooruitzicht? Meteen boeken, want en muzikale topavond is gegarandeerd.

Fantastisch!!

Ik had een verrassing voor mijn aanstaande en jullie hebben dit fantastisch ingevuld. Eerst een jazztrio in de middag en in de avond een vinyl-dj. Super geregeld en wat een sfeertje door de muziek!! Bedankt hiervoor!

• Prijs/kwaliteit

De jazz centrale brengt exact de sfeer die je zoekt!

Wij hebben 3 speciale momenten gehad op onze bruiloft waar zij onderdeel van waren. Zeer professioneel! Ze weten precies aan te voelen wat er op Welk moment nodig is om de juiste sfeer te bereiken. En uiteraard daarmee ook de juiste hoogte punten! Zeker een aanrader!

• Prijs/kwaliteit

Wat hebben we genoten van de geweldig ontspannen en jazzy sfeer tijdens ons bruiloftsdiner’

Wat hebben wij een fijn contact met de Jazz Centrale gehad. Van te voren dachten ze goed mee over de mogelijkheden die geschikt zouden kunnen zijn voor onze bruiloft. Wat was het een meerwaarde om hen op onze dag erbij te hebben gehad! Ze hebben ons diner een geweldig ontspannen en jazzy gevoel gegeven! Dat was echt genieten!

Super goed jazz trio!

Wij hebben een jazz trio ingehuurd via de Jazz Centrale voor onze Award uitreiking in Baarn. Het contact verliep professioneel en het optreden was erg goed. Last minute besloten we dat het gezien het mooie weer buiten moest plaatsvinden, ook dit was geen probleem. Fijne achtergrond muziek tijdens onze borrel. Een aanrader!

• Prijs/kwaliteit

De ideale muziek tijdens onze receptie!

We deden beroep op De Jazz Centrale om een receptie op onze stand tijdens een vakbeurs op te luisteren. Het Jazz trio zorgde voor de juiste sfeer en heel aangename achtergrondmuziek. De muzikanten waren heel professioneel en speelden vol enthousiasme. Een top act en een echte aanrader!

Fijne muziek op personeelsfeest

We boekten het jazzduo en de vinyl dj. Vlotte service en fijne muziek. De communicatie met Kars verliep ook heel goed.

Talented, super professional musicians

Wow, De Jazz Centrale! We were honoured to have such a talented group of musicians join us for our anniversary event. Our guests felt the accompaniment was such a special addition to a memorable evening. Can’t thank Kars and his colleagues enough.

• Prijs/kwaliteit

Fijn om mee samen te werken

De Jazz Centrale meerdere malen ingeschakeld voor onze doopfeesten en altijd goed geregeld.

• Prijs/kwaliteit

Geweldige jazzband, wat een feest!

Je wordt maar 1x 65, dat vroeg om een party met 65 gasten, uitstekende catering en live jazzmuziek met een zanger. Onze voorkeur ging uit naar de stijl van crooners Michael Bublé en Dennis van Aartsen, maar deze band was zelfs beter dan onze idolen en overtrof onze verwachtingen; heerlijke muziek, super professioneel, met gezellige bandleden. Het werd een topfeest met van alle gasten, jong en oud, complimenten over de muziek. We kijken er met heel veel plezier op terug!

• Repertoire keuze

Het Trio van de Jazzcentrale maakte ons bruiloftfeest helemaal compleet! Een echte musthave!

Vanaf het eerste moment heel fijn en open contact met de Jazzcentrale. Ontzettend aardige heren, die echt verstand hebben van wat ze doen. Jong en oud heeft genoten op ons feest van de muzikale klanken en zorgden bij iedereen voor een glimlach. Nogmaals onwijs bedankt, Kars!

Absolutely perfect. 10/10

Would recommend Jazz Centrale anytime again. Organisation was flawless, we withstood it during Covid by moving it twice so the team was super culant, the Crew did an outstanding job in creating the atmosphere. Really well done, was an immense pleasure!

• Repertoire keuze

Weer een heel fijne muzikale invulling van ons feest!

De Jazz Centrale heeft het afscheidsfeest van een collega wederom prettig en met oog voor de gasten verzorgd.