Sfeermakers

Wij hebben Kars in gehuurd voor achtergrond muziek van een jubileum op werk. Het was allemaal kort dag maar Kars heeft zijn best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen! Het trio zag er netjes verzorgd uit en speelde goede muziek op een mooi volume. Door hun muzikale aanwezigheid krijg je meteen een hele prettige sfeer. Aanrader!

sfeervolle jazzmuziek met aansluiting naar de luisteraar

Aangename Jazzmuziek op mijn receptie luister en praat volume goed aangepast op de ruimte zeker voor herhaling .

Sfeervol

De muziek paste goed bij onze opening van gezonken schatten. Het was erg sfeervol en mensen hebben genoten van de muziek!

Leuke sfeervolle jazz muziek door zeer professionele muzikanten!

We hadden een leuke avond en de muziek heeft daar zeker aan bijgedragen! Ook van onze gasten hoorden we dat terug. Bedankt voor jullie inzet en misschien tot een volgende keer!

Super relaxte en feestelijke sfeer door de jazz band

Op onze bruiloft speelde het jazz trio. Zij speelden vanaf het arriveren van de eerste gasten tot het vertrek van de laatste gast op de borrel. Het volume was goed, zijnde achtergrondmuziek. Zij speelden buiten en de versterkers stonden binnen.

Perfecte sfeer neergezet

Fijne, warme en rustige muziek die perfect aansloot bij de sfeer van de receptie van onze bruiloft.

Gebrek aan menselijk aspect

We hadden de jazz centrale geboekt voor de receptie van ons huwelijk. 6 weken voor ons huwelijk had mijn vriend een ernstig ongeval waardoor hij weken in het ziekenhuis lag en enkele maanden in een rolstoel zat. We waren genoodzaakt het huwelijk 5 maanden uit te stellen. Alle leveranciers (zaal, traiteur, bloemist, maar ook leveranciers die de avond niet meer konden invullen zoals DJ , ceremoniemeester, photobooth..) hebben het menselijke aspect boven business geplaatst en ons hun diensten kosteloos herboekt naar de nieuwe datum. Niet de Jazz centrale, ze hebben de volle pot aangerekend en lichte korting op herboeking. Onbegrijpelijk hoe sec dit werd afgehandeld.

Graag reageer ik op bovenstaande kritiek. Ik heb de opdrachtgever eerst in de gelegenheid gesteld om op mijn verdediging te reageren, maar daarop is geen reactie meer gekomen. Daarom hecht ik er waarde aan om hieronder onze zienswijze duidelijk te maken. Annuleringen zijn uiteraard áltijd vervelend en bijna altijd het gevolg van overmacht. Om het risico van een annulering niet volledig bij de musici neer te leggen (dat zou niet fair zijn) hanteren we annuleringsvoorwaarden. Bij een verplaatsing zoals in dit geval, geven we op de nieuwe boeking 50% korting. Volgens ons is dat een hele faire benadering van de overmachtssituatie. Daarnaast is de klant destijds akkoord gegaan met dit voorstel en heeft ons gemaild dat zij ons "graag willen herboeken" onder de nieuwe condities. Die woordkeuze duidt toch op een soort tevredenheid over het gedane voorstel, lijkt me. Dan vind ik het niet eerlijk om een half jaar na dato ons op dit platform 1 ster te geven, terwijl het nieuwe optreden vlekkeloos is verlopen. Dan hadden we graag toendertijd gezocht naar een oplossing die voor beide partijen wél naar tevredenheid zou zijn. Kortom, we betreuren de kritiek absoluut, maar ik vind het tegelijkertijd niet fair om ons 1 ster te geven voor de afhandeling en het optreden. Helaas kan ik hier niet veel aan doen en een beoordeling is snel gegeven, maar ik hoop dat deze openbare toelichting de boel wat verduidelijkt. Kars Veling - Oprichter en directeur

Geweldige Jazzband!

De Jazz Centrale was zeer professioneel in alle opzichten. Hun performance was geweldig, ze hebben de sfeer gemaakt op onze huwelijksceremonie. Alsook op het gebied van communicatie (aanvraag tot afhandeling) was alles perfect. Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een Jazzband.

Maakte het feest compleet!

Jullie waren fantstisch- het maakte het feest af! Heel sympathieke collega’s- mooie setting. We hebben erg genoten van de muziek, zelfs de echte muziekliefhebbers onder ons waren onder de indruk. Dankjewel!

Zonder jullie prachtige muziek zou het leven een vergissing zijn.

Niets mooier dan de prachtige tonen van jazz muziek. De 4 instrumenten sax, piano, contrabas en drum zorgden voor een mooie balans, waardoor de jazz nummers zeer goed tot hun recht kwamen. Het was genieten van de eerste tot de laatste noot.

Spetterend swingfeest

De viermansformatie begeleidde zangeres Sara Lee vlekkeloos. Van swingende 50s jazz, via soul en funk naar pop, moeiteloos zong ze de sterren van de hemel. Dank voor een geweldig optreden!

Werkelijk fantastisch!!

De jazz centrale maakte onze bruiloft helemaal compleet. Het paste precies in het plaatje zoals wij onze bruiloft voor ogen hadden: gezellig, relaxed, maar heel goed. De muziek was van ontzettend hoge kwaliteit, het was duidelijk dat we met professionele muzikanten te maken hadden. Daarnaast gaf het de bruiloft zo'n leuke gezellige sfeer. We hebben ontzettend veel positieve reacties gekregen van onze gasten. De zanger was niet te beroerd om tussendoor even een dansje te doen met één van onze gasten. Zelfs een kerstmuziekje in juli was ze niets te gek. De jazzcentrale is goed, flexibel en voelt goed aan waar de gasten en het bruidspaar blij van worden. Top!!

Een onmisbare sound tijdens een borrel en/of etentje.

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Leuke muzikanten, rete goede muziek. Verder ook makkelijk overleg mogelijk qua nummers, verlengen van optreden. Zeker een aanrader voor ons.

Te gek!!!

Goede artiesten zeer Sfeervol een aanrader voor iedere bruiloft

Professionele boeking, goede muziek, precies zoals we het wensten

De Jazz-DJ was een groot succes. Voelde de sfeer goed aan en draaide grote diversiteit aan jazz muziek. Niet alleen de muziek was goed geregeld, ook de organisatie er om heen is top. Snel en makkelijk schakelen. Compliment aan Jazz-centrale en de DJ!

Top! Professioneel, goede service en heerlijke muziek!

We hebben genoten van de muziek! Veel positieve reacties gehad van familie en vrienden! Onze complimenten voor jullie professionaliteit, we hebben er geen omkijken naar gehad! We bevelen jullie bij iedereen aan!

zeer professionele jazz-band met een vleugje humor

Zoekend naar een toffe band voor de muzikale opening van ons huwelijk, zijn we terecht gekomen bij de Jazz Centrale. De previews op hun site waren veelbelovend en "live" zijn onze verwachtingen meer dan ingelost. Onder de genodigden waren een aantal "liefhebbers van het genre" die zelf reeds decennia piano en sax spelen. Appreciatie alom. Met flair, humor en passie onderbouwen ze hun performance, ze zijn op en top professioneel... Een aanrader... u zal genieten...

Professionele organisatie met fantastische muzikanten

Vanaf de boeking tot het begeleiden van keuze van orkest is Jazz Centrale zeer professioneel. Fijn om op deze manier samen te werken om als eindresultaat een tof orkest en een geslaagd feest te hebben! Doe zo verder.

Top!!

Professionele jazz musici die in korte tijd een goeie atmosfeer creeeren! Heerlijke muziek!

Zeer goede service, leuke muziek en sfeer. Zeker een aanrader!

Goede ervaring met de Jazz Centrale, zij hebben mooie en leuke muziek gespeeld op ons evenement. Een echte aanrader.

De juiste sfeer

Goed geholpen door Kars en zijn team om de juiste sfeer neer te zetten voor ons feest. De voorbereidingen waren duidelijk en de band en de vinyl dj waren een goede aanvulling. Kars en zijn team wisten de juiste sfeer neer te zetten tijdens ons feest!

Buitengewoon getalenteerde musici,gemakkelijk en aangenaam in de omgang,groot succes op onze party.

Buitengewone getalenteerde musici,gemakkelijk en aangenaam in de omgang,gemotiveerd om er een succes van te maken en daarmee een belangrijke bijdrage te leveren aan het succes van onze (tuin-) party.

Great music and smooth organisation.

This is the second time I am organizing a company party with life music from “Jazz Centrale”. The first it was a Jazz quartet with Bossa Nova singer Agnes and this time it was a Jazz Quartet with Jazz Singer SaraLee. Both were equally great. Warmly recommended not only for quality of the music but also for the smoothness of the organization.

Pluspunten

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en vervolgens prima advies gegeven.

• Kwaliteit
  • Communicatie