Sfeervolle bijdrage aan een winterfeestje

Deze getalenteerde musici bezorgen je een warm gevoel van binnen met hun sfeervolle jazz muziek. Jullie hebben absoluut een waardevolle toevoeging aan ons feest gegeven!

• Repertoire keuze

super goede jazz muziek, maakte onze borrel en walking dinner echt af!

We hadden de Jazz Centrale geboekt om te spelen bij de borrel en het walking dinner van ons congres. Muziek was top en echt perfect aangepast aan de gelegenheid. We kregen ook veel leuke reacties van de aanwezigen m.b.t. onze muziekkeuze :-) De communicatie vooraf met de band ging ook heel goed.

• Repertoire keuze

De muziek was helemaal goed, fijn geluid, precies passend.

We hadden een afscheid van iemand die met pensioen ging. De muziek was helemaal goed, fijn geluid, precies passend. We konden prima met elkaar kletsen en toch genieten van de zachte jazz klanken.

Afspraak is afspraak

Ze spelen heerlijk en komen eerder gemaakte afspraken ook netjes na. In overleg is zeker het een en ander mogelijk.

Leuke, gezellige band. Heerlijk gehad

Super avond!!

jazz ten top

muzikaal zeer hoge kwaliteit : jazz vanuit de tenen de mannen waren bovendien behulpzaam, attent en gezellig een echte aanrader

• Repertoire keuze

Geweldige toevoeging aan onze bruiloft

Wij hebben gekozen voor de Jazz Centrale als toevoeging aan ons bruiloftsfeest. Vooraf hadden wij goed contact met Kars en hij adviseerde ons over de samenstelling van de band. Wij hebben genoten van de muziek. Ook van onze gasten hebben wij alleen maar positieve reacties ontvangen.

Heerlijke sfeer

De Jazz centrale speelde op onze bruiloft. Wat een geweldige sfeer! We hebben van het gevoel dat deze muziek bracht op onze dag. Goed gespeeld, fijne muzikanten en een goede organisator.

• Repertoire keuze

Jullie muzikale bijdrage aan ons huwelijk was onvergetelijk

Ons huwelijk vierden we 's avonds met een klein gezelschap. Het kwartet van de Jazz Centrale paste daar uitstekend bij. Geen coverband die luid de avond overstemde, maar juist een heerlijke jazz sound die de avond maakte. Het plezier dat de musici uitstraalden werkte aanstekelijk op onze gasten. Het werd een onvergetelijke avond. Ook het contact vooraf verliep op een heel plezierige manier. Afspraken werden duidelijke bevestigd en nagekomen. Probleemloos. Wat ons betreft een aanrader. Hartelijk dank.

Topoptreden

De musici van de Jazz Centrale hebben een prachtig optreden gegeven op ons feest.

• Repertoire keuze

Met deze muzikale omlijsting was het feest echt af.

Professionele, muzikale toevoeging op ons feest. De mannen (in dit geval) speelden fijne, jazzy achtige achtergrondmuziek en hadden goed inzicht wanneer ze even moesten stoppen wegens bijv. toespraakjes. De communicatie verliep zeer prettig. Kortom, een echte aanrader!

• Repertoire keuze

Fantastische sfeer neergezet op onze bruiloft!

De Jazz Centrale heeft onze bruiloft echt tot een waar feest gemaakt. Professionele muziekmakers en de vinyl-dj was ook heel tof. Aardige mensen en zeer flexibel! Wat ons betreft echt een aanrader voor ieders bruiloft of feestje!

perfect.

Mijn 80ste verjaardagsfeest werd door het Jazz Centrale Trio perfect opgeluisterd. Kars, bassist en drummer (namen ben ik vergeten) mijn dank.

• Repertoire keuze

perfecte sfeermaker op borrels, feestjes en partijen

De jazzcentrale was een perfecte sfeermaker op een afscheidsborrel van een geliefde collega in het ziekenhuis. door de muziek en lichten van de jazzcentrale is een saaie ziekenhuis omgeving opgefleurd. Eerder heeft de jazzcentrale op mijn promotiefeest tevens gezorgd voor een goede ambiance.

• Repertoire keuze

Perfecte muzikale begeleiding van onze receptie

Geweldig professionele band. Zorgden ervoor dat onze gasten op een receptie eventjes al hun zorgen konden vergeten na een moeilijk jaar. We kozen voor Bossanova muziek en het trio bracht het echt perfect. Zeer tevreden van onze keuze. Tot op een volgend evenement. Balie Provincie Antwerpen

Heerlijke jazz muziek!

De musici waren super professioneel, de muziek was heerlijk, waardoor we een top avond beleefd hebben. Ik zou ze voor een volgend evenement weer vragen!

Heerlijke achtergrond muziek!

Ook als je geen jazz fan bent, het is heerlijke muziek op een borrel of receptie. Ze speelden buiten en het geluid was perfect. Onze gasten vonden het ook prachtig.

• Repertoire keuze

Hallo Jet, hartelijk dank voor je geweldige review. Wat was het een mooie dag en wat was het een fijne samenwerking met Trouwen in het Bos! Hartelijk dank en alle goeds gewenst!

Perfecte aansluiting op onze dag.

Zeer professioneel en goed geregeld. Ook speciaal voor ons doorgezet tijdens de regen. Alleen maar complimenten van alle gasten. Ze hoopte dat na de borrel ook nog een saxofoon zou komen, dat zou het afmaken. Nou dat had Kars mij al beloofd. Super!

• Repertoire keuze

Onvergetelijke dag afgesloten met de jazzcentrale!

Ondanks de corona periode hebben wij een onvergetelijke dag gehad welke wij afsloten met de jazzcentrale, even was iedereen corona vergeten! De 3 heren hebben het fantastisch gedaan en zeker een aanrader om te boeken! Wij kozen voor de opstelling piano / contrabas / saxofoon welke gegarandeerd een succes is! Bedankt Jazzcentrale!

Fantastisch!!!

De crew was aanwezig tijdens mijn trouwfeest met een prachtige performance! De door hun gekozen muziek paste perfect bij het evenement! De muziekanten vullen elkaar aan en weten waarmee ze bezig zijn! Dit bevestig niet allen ikzelf maar al mijn gasten. De zangeres deed het ook fantastisch. Zeker een aanrader voor iedereen.

• Repertoire keuze

Dag Maksim, fantastisch om te horen dat jullie er zo van genoten hebben. Wij vonden het ook een geweldige avond! Alle goeds gewenst! Groeten, Kars

Beter kon niet!

Toen ik hoorde dat er geen avond feest meer mocht ivm Corona dacht ik; ik wil geen dag zonder muziek! Ik ben altijd al fan van jazz geweest maar heb er zelf niet heel veel verstand van, tenminste niet van zelf muziek maken. Deze 3 jongens / heren waren uiterst verzorgt en speelde echt onwijs mooie liedjes. Ook vele verzoekjes deden ze of probeerde ze. Iedereen heeft er enorm van genoten. De hele communicatie van a-z was perfect.

• Repertoire keuze

Dag Dave en Jolien, hartelijk dank voor jullie geweldige review van het optreden van ons Allround Jazz Trio op Landgoed Klarenbeek! We hebben zelf ook een heerlijke middag gehad en we zijn blij dat jullie er van genoten hebben. Alle geluk gewenst! Kars

Fantastische aanvulling op onze feestavond!

Fijn en professioneel gezelschap, vriendelijke mensen en geweldige muziek!

• Repertoire keuze

Hi Mark, geweldig om te horen! Bedankt voor jullie review en een fantastische tijd samen gewenst!

De Jazz Centrale heeft op onze bruiloft gespeeld en daar zijn we super tevreden over. Mede dankzij hen, hadden wij een fantastische dag. Alle gasten vonden het heerlijke muziek en waren ontzettend enthousiast over zowel het repertoire als de kwaliteit. De mannen voelden de sfeer van de dag feilloos aan konden daarop anticiperen. SUPER!

• Repertoire keuze

Hi Claire, geweldig bedankt voor je review van ons optreden op jullie bruiloft bij Landgoed Te Werve! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben! Groet, Kars

Jazz Centrale levert top kwaliteit!

De kwaliteit die Jazz Centrale levert is zowel in de voorbereiding als uitvoering uitstekend. Vooraf is goed mee gedacht over de juiste invulling van de band voor onze bruiloft waarbij de contacten met Kars prettig en persoonlijk waren. De band was fantastisch. Ze brachten de juiste sfeer die paste bij het feest. Iedere muzikant was erg goed en qua samenspel was het een collectief. We hebben genoten!!

• Repertoire keuze

Ha Joop, wat een feest was het bij Hotel Mooi Rivier! Hartelijk dank voor je review en alle goeds samen gewenst! Kars

Hoog niveau, professionele klasse, perfecte borrel vibe

Op korte termijn aan de heren van de Jazz centrale doorgegeven dat onze bruiloft, ondanks de Corona, toch door zou gaan. Was geen enkel probleem. Zonder moeite werd aan het gevraagde trio sax-toetsen-bas ook nog een drummer toegevoegd, omdat we naast de Jazz ook wat Latin-Bossa Nova wilden. Fantastische zet! Dit jazz kwartet heeft de hele middag schitterend gespeeld tijdens onze borrel, alle gasten spraken erover. In het zonnetje buiten zagen ze er ook nog goed uit. Dankzij de Jazz Centrale een fenomenale bruiloft gehad, aanrader voor iedereen.