Professionele organisatie met fantastische muzikanten

Vanaf de boeking tot het begeleiden van keuze van orkest is Jazz Centrale zeer professioneel. Fijn om op deze manier samen te werken om als eindresultaat een tof orkest en een geslaagd feest te hebben! Doe zo verder.

Top!!

Professionele jazz musici die in korte tijd een goeie atmosfeer creeeren! Heerlijke muziek!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, leuke muziek en sfeer. Zeker een aanrader!

Goede ervaring met de Jazz Centrale, zij hebben mooie en leuke muziek gespeeld op ons evenement. Een echte aanrader.

De juiste sfeer

Goed geholpen door Kars en zijn team om de juiste sfeer neer te zetten voor ons feest. De voorbereidingen waren duidelijk en de band en de vinyl dj waren een goede aanvulling. Kars en zijn team wisten de juiste sfeer neer te zetten tijdens ons feest!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Buitengewoon getalenteerde musici,gemakkelijk en aangenaam in de omgang,groot succes op onze party.

Buitengewone getalenteerde musici,gemakkelijk en aangenaam in de omgang,gemotiveerd om er een succes van te maken en daarmee een belangrijke bijdrage te leveren aan het succes van onze (tuin-) party.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Great music and smooth organisation.

This is the second time I am organizing a company party with life music from “Jazz Centrale”. The first it was a Jazz quartet with Bossa Nova singer Agnes and this time it was a Jazz Quartet with Jazz Singer SaraLee. Both were equally great. Warmly recommended not only for quality of the music but also for the smoothness of the organization.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en vervolgens prima advies gegeven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Yes
  • Qualität
  • Kommunikation
  • Zuverlässigkeit
  • Wie verabredet

Pluspunten

Zeer vlotte communicatie, jullie waren perfect op tijd, alles was zeer goed voorbereid en de muziek was net zoals we het gewenst hadden! Dank zij jullie werd ons feest een prachtige beleving.

De muziek van de disk jockey vond ik net iets minder geslaagd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De Jazz centrale are very professional and performwd at a very high level. We highly recommend if you are looking for jazz band with your event. High quality music and very entertaining.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Het enthousiasme van Kars springt direct over. Er zijn zoveel mogelijkheden dat zij op welke manier dan ook volledige invulling kunnen geven aan je wensen.

Bespreek ALLE kosten van te voren en mensen niet laten verrassen bij het invullen van het boekingsformulier.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Very positive people and ready to help and adapt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Prettige communicatie, afstemming en sfeervolle achtergrondmuziek bij de vrijwilligersavond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Bijzonder professioneel bedrijf. Goede jazz. Geeft goede sfeer en de band voelde goed aan welke muziek gewenst was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

sfeervolle muziek, komen afspraken na en Kars heeft humor, waardoor het fijn onderhandelen is.

visitekaartjes neerleggen oid zodat we deze kunnen geven aan mensen die geïnteresseerd waren.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede afspraken die worden nagekomen. Uitstekende musici die hebben bijgedragen aan de goede sfeer op ons feest.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

De kers op de taart / de strik om het cadeau....dát was de aanwezigheid van Jazz Centrale bij onze borrel t.g.v. ons 30-jarig huwelijk. Gewoon in de huiskamer! Supergezellig, goed meegedacht en professioneel van het eerste contact tot en met de laatste noot!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Duidelijke afspraken, waarin ook een stukje flexibiliteit mogelijk is. Fijne communicatie en afstemming over de avond zelf. Mooi geluid, heerlijke achtergrondmuziek. Een goede keuze!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed bereikbaar, nuttig advies en mooie toevoeging op de avond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Heel goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Vanaf het eerste contact verliep de communicatie soepel. De Jazzcentrale begreep precies wat wij voor ogen hadden voor ons feest en dacht mee over de avond. De uiteindelijke uitvoering was boven verwachting! Pianist heeft op onze eigen piano fantastisch gespeeld, drummer en contrabas speelden geweldig op elkaar in, zangeres zong loepzuiver.

Wij kunnen daadwerkelijk geen enkel verbeterpunt bedenken. Betrouwbaar, professioneel, muzikale topkwaliteit.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Een fantastisch feest gehad met goede jazz en mooie zang. Ik hoop het nog eens over te doen en dan zeker met de zelfde mensen. Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Over Jazz Centrale

Filter op Taal