Adembenemend!

"Wow, wat een feest! We hadden het genoegen om een getalenteerde saxofonist van de Jazz Centrale te gast te hebben op ons bedrijfsfeest, en hij heeft de avond echt naar een hoger niveau getild! Zijn optreden met de DJ was absoluut het hoogtepunt van de avond en zorgde voor een onvergetelijke ervaring voor ons en onze gasten. Het was geweldig om te zien hoe de saxofonist moeiteloos samenspeelde met de DJ, hun muzikale samenwerking was echt indrukwekkend. De saxofoonklanken voegden een uniek en opwindend element toe aan de muziek, waardoor iedereen op de dansvloer enthousiast werd. Hij wist precies wanneer hij zijn solo's moest inzetten en creëerde adembenemende momenten die de energie van de ruimte versterkten. Hij straalde plezier uit en zorgde ervoor dat iedereen meegezogen werd in de muziek. Zijn interactie met het publiek was fantastisch en hij slaagde erin om iedereen te betrekken, of ze nu aan het dansen waren of gewoon van de muziek genoten. Niet alleen een geweldige muzikant, maar hij was ook professioneel gedurende het hele event. Hij communiceerde duidelijk en was punctueel op de avond zelf. Het was een genoegen om met hem samen te werken en we waren onder de indruk van zijn talent en toewijding. Als je op zoek bent naar een saxofonist die je feest of evenement wil laten knallen, dan bevelen we de Jazz Centrale van harte aan. Bedankt, voor het toevoegen van de perfecte dosis funky saxofoon aan ons feest!"

Extra sfeer en gezelligheid dankzij de band

Tijdens een personeelsfeestje wensten wij achtergrond muziek. Via internet kwam ik terecht bij de Jazz centrale en had ik contact met Kars. De band en zangeres zijn professioneel en vriendelijk en de muziek was top! Zij wisten heel goed een gezellige sfeer te creëren.

Wat een geweldige band.

Heerlijke muziek, fijn om op de achtergrond te horen. Afgewisseld met muziek om bij te dansen. Kortom de perfecte afsluiting van een geweldig bruiloftsfeest.

Een spetterend optreden!

Wat een spetterend optreden van het akoestisch duo (gitaar en contrabas) van De Jazz Centrale! Tijdens het diner op onze bruiloft maakten de heren de losse festivalsfeer helemaal compleet. Super leuk was dat gasten ook verzoeknummertjes konden aanvragen. Ze waren met twee maar klonken als tien, een echte aanrader!

Goede muziek, flexibel en zeer sfeermakend.

Volgende keer weer!

Uitstekende Jazz Band voor een zakelijke gelegenheid

De band speelde voortreffelijke achtergrondmuziek en zorgde voor een gezellige sfeer tijdens onze lustumborrel. De muziek was niet overheersend en paste goed bij een zakelijk evenement.

De band speelde prachtige klassieke jazznummers tijdens onze receptie.

De mensen die op onze receptie kwamen bleven kletsen en hadden het geweldig naar de zin. De band speelde zacht en swingend. De oudste gast van negentig jaar oud zei tegen mij: Ik lig vannacht schommelend in mijn bed door de muziek,

Heerlijke (achtergrond)muziek op een feestje.

Plezierige en persoonlijke begeleiding in de keuze om een goede muzikale invulling te geven op een feestavond met jongeren en ouderen.

Het maakte de middag nog gezelliger!

De mannen van de Jazzcentrale zijn altijd keurig op tijd, netjes gekleed en spelen gezellige muziek. Tot de volgende keer!

Precies zoals beloofd en verwacht

Wij hadden erg veel moeite om voor een recruiteringsdiner van +- 800 man een band te vinden, maar we zijn erg blij dat we bij de Jazz Centrale uitkwamen! Ze hebben een erg relaxte sfeer bezorgd zodat iedereen zich op zijn gemak voelde bij het bedrijf waar ze zaten, wat natuurlijk altijd spannend is. Uit de bedrijfs- en studentenevaluaties kwamen ook alleen maar positieve verhalen over de band. Kortom, een succes!

Voor herhaling vatbaar!!

De Jazz Centrale heeft ervoor gezorgd dat de dinnerparty, ter ere van de 90e verjaardag van mijn man, een echt feestje is geworden. Alle gasten hebben genoten van de heerlijke Jazz muziek tijdens het diner waarna er ook nog werd gedanst. En wat een leuke mannen zijn het!!!!

Onwijs!!!

Ze speelde op ons kerstgale, onwijs sfeervol!

Super leuke avond gehad!!

Super leuke avond gehad tijdens ons bedrijfsetentje. Muziek was super leuk, zangeres ook erg goed! We hadden eerst muziek van het Jazz Trio (piano, contrabas en drum) met later op de avond een uitbreiding met de zangeres SaraLee. Samenwerking liep heel voorspoedig en Kars dacht goed met ons mee. Ook op de avond zelf verliep alles heel soepel. Hele leuke mensen en goede muziek. Zeker een aanrader!

Geweldige muzikanten, ze geven de avond precies die extra vibe die nodig is.

We hebben een netwerkborrel gegeven en een pianist, saxofonist en contrabas via de Jazzcentrale geboekt. De extra sfeer van dit trio was geweldig! Op de achtergrond mooie jazz klanken waardoor iedereen net wat losser was en minder zakelijk. Een perfecte aanvulling met als resultaat een gezellige avond.

Geweldige muzikanten, ze geven de avond precies die extra vibe die nodig is.

Professioneel, sfeerverhogend en fijne muziek

Vlotte en vriendelijke communicatie in de voorbereiding. Fijne muziek, aangepast aan het gezelschap, met ook nog eens mooie verlichting: professioneel en sfeerverhogend. Aanrader dus!

Professioneel in de samenwerking & gegarandeerd muzikaal genot

Ik beveel Jazz Centrale van harte aan! Behalve geweldig goede musici ook zeer professioneel. Meedenken met de voorbereiding, discrete opbouw, sfeervolle presentatie, prettig contact, heerlijke jazz die werkt voor een breed publiek, aansluit op de sfeer en excellente kwaliteit.

Helemaal zoals ik het gehoopt had!

Voor de opening van ons nieuwe kantoor, heeft een jazztrio onze receptie opgeluisterd: fantastische muzikanten, goede muziek én wat een vlotte en snelle communicatie!

De Jazz Centrale heeft van onze bruiloft een geweldig feest gemaakt.

De band heeft onze bruiloft een absoluut topfeest gemaakt. Voor veel gasten was deze bruiloft de leukste die ze ooit meegemaakt hadden. Ik kan niets anders doen dan de Jazz Centrale aan iedereen ontzettend aan te bevelen.

Briljant

Heerlijke muziek tijdens een diner. Karst is de man als je iets bijzonders wil

Lekkere muziek

Wij hebben erg genoten van de muzikale bijdrage van de Jazz Centrale tijdens ons feest. Passende muziek op de achtergrond en daar waar nodig (dansen) lekker begeleidend. Muzikale omlijsting met kwaliteit !

• Volume
  • Prijs/kwaliteit
  • Representaviteit v.d. musici

+31 (0)85 - 40 10 560

Over Jazz Centrale

De Jazz Centrale is 100% gespecialiseerd in het verzorgen van exclusieve en premium live achtergrondmuziek op corporate events, privé feesten, bruiloften, jubilea en verjaardagen. Met een team van de allerbeste professionals uit de jazz scène, leveren wij al jaren jazzbands van absolute topkwaliteit.