The perfect final touch to your event

Jazz Centrale heeft werkelijk ons gala naar een hoger niveau gebracht. Ze hebben een prachtige prestatie geleverd gedurende de receptie en het diner, iets wat onze gast ook beaamden. Daarnaast verliep de organisatie voorafgaand het optreden ook zeer vlot. Wij hopen hun alvast opnieuw te mogen verwelkomen op een van onze volgende feesten!

• Repertoire keuze

Wij hebben ontzettend genoten van de bijdrage van de Jazz centrale op onze bruiloft!

De Jazz centrale heeft een heel leuke en fijne sfeer neergezet op onze receptie en feestavond.

• Repertoire keuze

Met jullie muziek de juiste sfeer te creëren.

Prachtige muziek op een uitstekende locatie. Draagt veel bij aan de sfeer.

• Repertoire keuze

Prachtige gespeeld en perfect aangesloten op de verjaardag!

De combinatie contrabas, drummer en pianist hebben het toch een onvergetelijke avond gemaakt.

• Repertoire keuze

De kers op de taart voor een topdiner.

Topmuzikanten die precies aanvoelen hoe ze met jazzmuziek een chique diner kunnen laten eindigen in een swingend feest. Verwachtingen overtroffen. Top!

• Repertoire keuze

Een zeer sfeervolle toevoeging aan ieder feest!

Gelegenheid: Gala (180 personen), Piana & Contrabas (Jazz Duo) Ontzettend genoten van de muzikale begeleiding tijdens het diner. Volume was precies goed, er kon gewoon nog met elkaar gekletst worden.

• Repertoire keuze

Hi Rutger, bedankt voor je review! Het was een gezellig gala, in Kasteel De Berckt! Bedankt voor het vertrouwen in ons team. -Kars

Super! Professioneel team. Maakten alle beloftes waar.

Blij met de Jazz Centrale. Zeer professioneel en denken goed met je mee. Iedereen aan te raden die er een exclusief feestje of bijzonder moment van wil maken.

• Repertoire keuze

Hi Robbert! Dank voor je fijne feedback! Blij dat we het verjaardagsfeest met ons "allround jazz trio" zo leuk hebben kunnen opluisteren! - Kars

Zeer tevreden over het optreden, was echt een toevoeging

Ik ben supertevreden over het optreden! Er werd perfect geanticipeerd op de sfeer en zag dat ze er zelf ook plezier in hadden. Daarbij vond ik het repertoire en de aankleding ook helemaal goed. Iedereen was er blIj mee, dank

• Repertoire keuze

Hi Carl! Heel graag gedaan! Bedankt voor het inhuren van ons duo piano en contrabas op jullie verjaardag.

Genoten van jullie uitvoering.

Wij hebben de Kerstborrel gehad in Staal aan de Beurs in Rotterdam. Erg genoten van jullie optreden. Kreeg van sommige collega's teruggekoppeld dat de muziek te hard stond.

• Repertoire keuze

Dag Coby, hartelijk dank voor je review. We vonden het erg gezellig om op de kerstborrel van de Gemeente Rotterdam te spelen! Dank voor de complimenten. Lastig v.w.b. het volume. Feestzaal Staal in Rotterdam is, zoals al eerder benadrukt, een erg grote en moeilijke zaal qua akoestiek. Dat betekent dat niet alleen wij, maar ook de gasten zélf behoorlijk wat volume maken in het gewone converseren. Mogelijk hebben sommige gasten ook daar last van gehad, en dan denkt men snel dat het door de muziek komt, maar dat is vaak toch niet helemaal waar. We proberen onze muziek altijd zo goed mogelijk aan de ruimte aan te passen, maar er zijn soms ook wat verschillende wensen. De één wil het wat steviger, voor de ander kan het niet zacht genoeg. Voor ons is het soms een uitdaging om daar tussen te laveren. Toch bedankt voor de feedback - we houden het extra in de gaten, want niets is zo storend als live muziek die te hard is; daar zijn we het helemaal mee eens. - Kars

Fantastische sfeermakers!

Echt een toevoeging aan de hele dag! Heerlijke sfeervolle muziek, echt een aanrader!

• Repertoire keuze

TOP avond, perfecte aanvulling voor een gezellig diner

Wij waren opzoek naar achtergrondmuziek voor tijdens een oudejaarsavond diner. Hierbij kwam ik terecht bij Jazz Centrale. Alles verliep onmiddelijk vlot en ook de mensen waren vol lof over de avond. De muziek was perfect wat we nodig hadden en het gaf een top sfeervolle sfeer voor heel de avond.

• Repertoire keuze

Dag Shauny, hartelijk dank voor uw geweldige feedback! Wat was het een fijne avond. We zijn blij dat we zo'n waardevolle bijdrage aan jullie prachtige New Year's Eve Dinner hebben kunnen geven. Hopelijk tot volgend jaar! - Kars

Professionele aanpak, uitstekende communictie

Wij hebben uitstekende ervaringen met Jazz Centrale. De aanvraag is online gedaan via de chatbot en meteen daarna voortgezet door persoonlijk contact. De dag zelf is uitstekend verlopen met kwalitatief goede jazz muzikanten.

• Repertoire keuze

Hi Martijn, leuk om te horen! Het was een erg gezellige borrel daar in Brasserie Staverden! - Kars

Een kerstfeest met een goud randje

Het Jazz kwartet dat het optreden verzorgde tijdens het kerstfeest van ons bedrijf bestond uit professionele musici die prettig zijn in de omgang en graag meedenken en inspelen op de behoefte van de opdrachtgever. We hebben genoten van het optreden en dankzij de band kwam het feest en de ruimte meteen tot leven. Een absolute aanrader en grote dank aan Kars en het Jazz kwartet!

• Repertoire keuze

Bijzonder mooie toevoeging aan de avond!

Tijdens een bedrijfsevent met het thema James Bond, Royal Casino, was de jazzcentrale met een drie koppige band -Pianist, contrabas en saxofoon- aanwezig. De heren speelden bekende nummers afwisselend met kersthits. Samen met de aankleding en casinotafels hebben we de perfecte zetting gecreëerd. De Jazzcentrale leent zich tevens uitstekend voor overige feesten en partijen! Hopelijk tot snel en een sprankelende jaarwisseling gewenst! Warme groet, Jorna Wierts Big Little Amsterdam

• Repertoire keuze

Jazz Centrale: professioneel, feestelijk, warm, persoonlijk en sympathiek

De Jazz Centrale heeft tijdens de borrel van ons zakelijke evenement gespeeld. En met succes, wat ervoor heeft gezorgd dat er aan het einde meer klanten bleven plakken! Ook was het volume precies goed, op de achtergrond zodat iedereen gewoon nog met elkaar kon praten. Bedankt, we hebben genoten. Zowel van het feestelijke optreden als het warme contact!

Erg geslaagd!

4 mans dixieland band speelde bij ons op een kopersevent. Was erg geslaagd.

gezellige relaxte sfeer

de musici zorgde voor een rustige en relaxte sfeer. Paste goed bij de avond de opening van een verzorgingsgebouw. waren vriendelijk.

Gewoon een top jazztrio

Erg professionele club muzikanten.

• Repertoire keuze

Professioneel optreden tijdens informeel feest

25 jaar getrouwd: een mooie gelegenheid om een feest te organiseren voor familie en vrienden. Vehalenhuis Belvedere op Katendrecht, een oud jazz cafe, bleek een prima locatie voor live muziek. De jazz centrale zorgde voor piano, contrabas en drums en licht op het podium. Toen aan het eind gasten begonnen te dansen, hebben we maar ff bijgeboekt voor een swingend slot. Helemaal goed!

• Repertoire keuze

Een absolute aanrader. Professionele en goedgeluimde muzikanten die zich perfect integreren in de sfeer van het evenement. Correct advies op voorhand en vlekkeloze uitvoering de dag zelf. Smaakt naar meer.

• Repertoire keuze

Echte professionals die met hun swingende muziek de juiste sfeer maken

De Jazz Centrale heeft de muziek tijdens receptie en diner op onze bruiloft verzorgd. Super professionele artiesten, spelen goed, alles verder conform afspraak. Echt dikke waar voor je geld. Kan ze van harte aanbevelen. Vooraf met Kars contact gehad over advies voor welke bezetting, zeer prettig allemaal.

Top kwaliteit, Zeer stijlvol

Kars en zijn band waren de perfecte omlijsting van een zeer geslaagde avond. Band was mooi op tijd. Geruisloze set up. Heerlijke easy listening jazz gevolgd door een zwoele Bossanova avond. Kwalitatief zeer goed en allemaal heel stijlvol. Warm aanbevolen.

A very special performance

I'm incredibly grateful to Kars and his band for making our evening incredibly special - our dinners guests were amazed by the performance and the professionalism of the band. Our honourary guest was extremely pleased to hear his favourite songs being performed live especially for him. The overall experience from the first contact with Kars to evening of the performance was great. Thank you so much!

Sfeermakers

Wij hebben Kars in gehuurd voor achtergrond muziek van een jubileum op werk. Het was allemaal kort dag maar Kars heeft zijn best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen! Het trio zag er netjes verzorgd uit en speelde goede muziek op een mooi volume. Door hun muzikale aanwezigheid krijg je meteen een hele prettige sfeer. Aanrader!

sfeervolle jazzmuziek met aansluiting naar de luisteraar

Aangename Jazzmuziek op mijn receptie luister en praat volume goed aangepast op de ruimte zeker voor herhaling .