Heerlijke jazz muziek!

De musici waren super professioneel, de muziek was heerlijk, waardoor we een top avond beleefd hebben. Ik zou ze voor een volgend evenement weer vragen!

Heerlijke achtergrond muziek!

Ook als je geen jazz fan bent, het is heerlijke muziek op een borrel of receptie. Ze speelden buiten en het geluid was perfect. Onze gasten vonden het ook prachtig.

• Repertoire keuze

Hallo Jet, hartelijk dank voor je geweldige review. Wat was het een mooie dag en wat was het een fijne samenwerking met Trouwen in het Bos! Hartelijk dank en alle goeds gewenst!

Perfecte aansluiting op onze dag.

Zeer professioneel en goed geregeld. Ook speciaal voor ons doorgezet tijdens de regen. Alleen maar complimenten van alle gasten. Ze hoopte dat na de borrel ook nog een saxofoon zou komen, dat zou het afmaken. Nou dat had Kars mij al beloofd. Super!

• Repertoire keuze

Onvergetelijke dag afgesloten met de jazzcentrale!

Ondanks de corona periode hebben wij een onvergetelijke dag gehad welke wij afsloten met de jazzcentrale, even was iedereen corona vergeten! De 3 heren hebben het fantastisch gedaan en zeker een aanrader om te boeken! Wij kozen voor de opstelling piano / contrabas / saxofoon welke gegarandeerd een succes is! Bedankt Jazzcentrale!

Fantastisch!!!

De crew was aanwezig tijdens mijn trouwfeest met een prachtige performance! De door hun gekozen muziek paste perfect bij het evenement! De muziekanten vullen elkaar aan en weten waarmee ze bezig zijn! Dit bevestig niet allen ikzelf maar al mijn gasten. De zangeres deed het ook fantastisch. Zeker een aanrader voor iedereen.

• Repertoire keuze

Dag Maksim, fantastisch om te horen dat jullie er zo van genoten hebben. Wij vonden het ook een geweldige avond! Alle goeds gewenst! Groeten, Kars

Beter kon niet!

Toen ik hoorde dat er geen avond feest meer mocht ivm Corona dacht ik; ik wil geen dag zonder muziek! Ik ben altijd al fan van jazz geweest maar heb er zelf niet heel veel verstand van, tenminste niet van zelf muziek maken. Deze 3 jongens / heren waren uiterst verzorgt en speelde echt onwijs mooie liedjes. Ook vele verzoekjes deden ze of probeerde ze. Iedereen heeft er enorm van genoten. De hele communicatie van a-z was perfect.

• Repertoire keuze

Dag Dave en Jolien, hartelijk dank voor jullie geweldige review van het optreden van ons Allround Jazz Trio op Landgoed Klarenbeek! We hebben zelf ook een heerlijke middag gehad en we zijn blij dat jullie er van genoten hebben. Alle geluk gewenst! Kars

Fantastische aanvulling op onze feestavond!

Fijn en professioneel gezelschap, vriendelijke mensen en geweldige muziek!

• Repertoire keuze

Hi Mark, geweldig om te horen! Bedankt voor jullie review en een fantastische tijd samen gewenst!

De Jazz Centrale heeft op onze bruiloft gespeeld en daar zijn we super tevreden over. Mede dankzij hen, hadden wij een fantastische dag. Alle gasten vonden het heerlijke muziek en waren ontzettend enthousiast over zowel het repertoire als de kwaliteit. De mannen voelden de sfeer van de dag feilloos aan konden daarop anticiperen. SUPER!

• Repertoire keuze

Hi Claire, geweldig bedankt voor je review van ons optreden op jullie bruiloft bij Landgoed Te Werve! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben! Groet, Kars

Jazz Centrale levert top kwaliteit!

De kwaliteit die Jazz Centrale levert is zowel in de voorbereiding als uitvoering uitstekend. Vooraf is goed mee gedacht over de juiste invulling van de band voor onze bruiloft waarbij de contacten met Kars prettig en persoonlijk waren. De band was fantastisch. Ze brachten de juiste sfeer die paste bij het feest. Iedere muzikant was erg goed en qua samenspel was het een collectief. We hebben genoten!!

• Repertoire keuze

Ha Joop, wat een feest was het bij Hotel Mooi Rivier! Hartelijk dank voor je review en alle goeds samen gewenst! Kars

Hoog niveau, professionele klasse, perfecte borrel vibe

Op korte termijn aan de heren van de Jazz centrale doorgegeven dat onze bruiloft, ondanks de Corona, toch door zou gaan. Was geen enkel probleem. Zonder moeite werd aan het gevraagde trio sax-toetsen-bas ook nog een drummer toegevoegd, omdat we naast de Jazz ook wat Latin-Bossa Nova wilden. Fantastische zet! Dit jazz kwartet heeft de hele middag schitterend gespeeld tijdens onze borrel, alle gasten spraken erover. In het zonnetje buiten zagen ze er ook nog goed uit. Dankzij de Jazz Centrale een fenomenale bruiloft gehad, aanrader voor iedereen.

• Repertoire keuze

Super! Niks aan toe te voegen

Een top avond gehad met de jazz centrale! In de coronatijd hebben ze zich erg flexibel opgesteld, waren op de avond zelf keurig op tijd en hebben er een hele leuke avond van gemaakt! Zeker een aanrader.

Mooie muzikale aanvulling!

Voor de verjaardag van mijn moeder een leuk alternatief gevonden, omdat ons eerder gemaakte plan vanwege corona niet door kon gaan. De Jazz Centrale zorgt voor een fijne sfeer, gezellige muziek en een mooie aanvulling op het feest! Eigen wensen zijn bespreekbaar en dat maakt het persoonlijk en passend. Ook de regelzaken vooraf liepen vlot en makkelijk. Ik kan de Jazz Centrale zeker aanbevelen!

Een schot in de roos

Wat een sfeer, deze mannen maken niet alleen hun muzikale belofte waar, maar voelen ook precies de juiste sfeer aan die nodig is om het feest compleet te maken. Het verrassingsoptreden (Piano en Bas) voor de 90e verjaardag van mijn jazzverslaafde vader was voor hem en mij onvergetelijk! Ik beveel het team van Kars iedereen van harte aan en ga hen bij een volgend gelegenheid zeker opnieuw uitnodigen!

• Repertoire keuze

The perfect final touch to your event

Jazz Centrale heeft werkelijk ons gala naar een hoger niveau gebracht. Ze hebben een prachtige prestatie geleverd gedurende de receptie en het diner, iets wat onze gast ook beaamden. Daarnaast verliep de organisatie voorafgaand het optreden ook zeer vlot. Wij hopen hun alvast opnieuw te mogen verwelkomen op een van onze volgende feesten!

• Repertoire keuze

Wij hebben ontzettend genoten van de bijdrage van de Jazz centrale op onze bruiloft!

De Jazz centrale heeft een heel leuke en fijne sfeer neergezet op onze receptie en feestavond.

• Repertoire keuze

Met jullie muziek de juiste sfeer te creëren.

Prachtige muziek op een uitstekende locatie. Draagt veel bij aan de sfeer.

• Repertoire keuze

Prachtige gespeeld en perfect aangesloten op de verjaardag!

De combinatie contrabas, drummer en pianist hebben het toch een onvergetelijke avond gemaakt.

• Repertoire keuze

De kers op de taart voor een topdiner.

Topmuzikanten die precies aanvoelen hoe ze met jazzmuziek een chique diner kunnen laten eindigen in een swingend feest. Verwachtingen overtroffen. Top!

• Repertoire keuze

Een zeer sfeervolle toevoeging aan ieder feest!

Gelegenheid: Gala (180 personen), Piana & Contrabas (Jazz Duo) Ontzettend genoten van de muzikale begeleiding tijdens het diner. Volume was precies goed, er kon gewoon nog met elkaar gekletst worden.

• Repertoire keuze

Hi Rutger, bedankt voor je review! Het was een gezellig gala, in Kasteel De Berckt! Bedankt voor het vertrouwen in ons team. -Kars

Super! Professioneel team. Maakten alle beloftes waar.

Blij met de Jazz Centrale. Zeer professioneel en denken goed met je mee. Iedereen aan te raden die er een exclusief feestje of bijzonder moment van wil maken.

• Repertoire keuze

Hi Robbert! Dank voor je fijne feedback! Blij dat we het verjaardagsfeest met ons "allround jazz trio" zo leuk hebben kunnen opluisteren! - Kars

Zeer tevreden over het optreden, was echt een toevoeging

Ik ben supertevreden over het optreden! Er werd perfect geanticipeerd op de sfeer en zag dat ze er zelf ook plezier in hadden. Daarbij vond ik het repertoire en de aankleding ook helemaal goed. Iedereen was er blIj mee, dank

• Repertoire keuze

Hi Carl! Heel graag gedaan! Bedankt voor het inhuren van ons duo piano en contrabas op jullie verjaardag.

Genoten van jullie uitvoering.

Wij hebben de Kerstborrel gehad in Staal aan de Beurs in Rotterdam. Erg genoten van jullie optreden. Kreeg van sommige collega's teruggekoppeld dat de muziek te hard stond.

• Repertoire keuze

Dag Coby, hartelijk dank voor je review. We vonden het erg gezellig om op de kerstborrel van de Gemeente Rotterdam te spelen! Dank voor de complimenten. Lastig v.w.b. het volume. Feestzaal Staal in Rotterdam is, zoals al eerder benadrukt, een erg grote en moeilijke zaal qua akoestiek. Dat betekent dat niet alleen wij, maar ook de gasten zélf behoorlijk wat volume maken in het gewone converseren. Mogelijk hebben sommige gasten ook daar last van gehad, en dan denkt men snel dat het door de muziek komt, maar dat is vaak toch niet helemaal waar. We proberen onze muziek altijd zo goed mogelijk aan de ruimte aan te passen, maar er zijn soms ook wat verschillende wensen. De één wil het wat steviger, voor de ander kan het niet zacht genoeg. Voor ons is het soms een uitdaging om daar tussen te laveren. Toch bedankt voor de feedback - we houden het extra in de gaten, want niets is zo storend als live muziek die te hard is; daar zijn we het helemaal mee eens. - Kars

Fantastische sfeermakers!

Echt een toevoeging aan de hele dag! Heerlijke sfeervolle muziek, echt een aanrader!

• Repertoire keuze

TOP avond, perfecte aanvulling voor een gezellig diner

Wij waren opzoek naar achtergrondmuziek voor tijdens een oudejaarsavond diner. Hierbij kwam ik terecht bij Jazz Centrale. Alles verliep onmiddelijk vlot en ook de mensen waren vol lof over de avond. De muziek was perfect wat we nodig hadden en het gaf een top sfeervolle sfeer voor heel de avond.

• Repertoire keuze

Dag Shauny, hartelijk dank voor uw geweldige feedback! Wat was het een fijne avond. We zijn blij dat we zo'n waardevolle bijdrage aan jullie prachtige New Year's Eve Dinner hebben kunnen geven. Hopelijk tot volgend jaar! - Kars

Professionele aanpak, uitstekende communictie

Wij hebben uitstekende ervaringen met Jazz Centrale. De aanvraag is online gedaan via de chatbot en meteen daarna voortgezet door persoonlijk contact. De dag zelf is uitstekend verlopen met kwalitatief goede jazz muzikanten.

• Repertoire keuze

Hi Martijn, leuk om te horen! Het was een erg gezellige borrel daar in Brasserie Staverden! - Kars