Een kerstfeest met een goud randje

Het Jazz kwartet dat het optreden verzorgde tijdens het kerstfeest van ons bedrijf bestond uit professionele musici die prettig zijn in de omgang en graag meedenken en inspelen op de behoefte van de opdrachtgever. We hebben genoten van het optreden en dankzij de band kwam het feest en de ruimte meteen tot leven. Een absolute aanrader en grote dank aan Kars en het Jazz kwartet!

• Repertoire keuze

Bijzonder mooie toevoeging aan de avond!

Tijdens een bedrijfsevent met het thema James Bond, Royal Casino, was de jazzcentrale met een drie koppige band -Pianist, contrabas en saxofoon- aanwezig. De heren speelden bekende nummers afwisselend met kersthits. Samen met de aankleding en casinotafels hebben we de perfecte zetting gecreëerd. De Jazzcentrale leent zich tevens uitstekend voor overige feesten en partijen! Hopelijk tot snel en een sprankelende jaarwisseling gewenst! Warme groet, Jorna Wierts Big Little Amsterdam

• Repertoire keuze

Jazz Centrale: professioneel, feestelijk, warm, persoonlijk en sympathiek

De Jazz Centrale heeft tijdens de borrel van ons zakelijke evenement gespeeld. En met succes, wat ervoor heeft gezorgd dat er aan het einde meer klanten bleven plakken! Ook was het volume precies goed, op de achtergrond zodat iedereen gewoon nog met elkaar kon praten. Bedankt, we hebben genoten. Zowel van het feestelijke optreden als het warme contact!

Erg geslaagd!

4 mans dixieland band speelde bij ons op een kopersevent. Was erg geslaagd.

gezellige relaxte sfeer

de musici zorgde voor een rustige en relaxte sfeer. Paste goed bij de avond de opening van een verzorgingsgebouw. waren vriendelijk.

Gewoon een top jazztrio

Erg professionele club muzikanten.

• Repertoire keuze

Professioneel optreden tijdens informeel feest

25 jaar getrouwd: een mooie gelegenheid om een feest te organiseren voor familie en vrienden. Vehalenhuis Belvedere op Katendrecht, een oud jazz cafe, bleek een prima locatie voor live muziek. De jazz centrale zorgde voor piano, contrabas en drums en licht op het podium. Toen aan het eind gasten begonnen te dansen, hebben we maar ff bijgeboekt voor een swingend slot. Helemaal goed!

• Repertoire keuze

Een absolute aanrader. Professionele en goedgeluimde muzikanten die zich perfect integreren in de sfeer van het evenement. Correct advies op voorhand en vlekkeloze uitvoering de dag zelf. Smaakt naar meer.

• Repertoire keuze

Echte professionals die met hun swingende muziek de juiste sfeer maken

De Jazz Centrale heeft de muziek tijdens receptie en diner op onze bruiloft verzorgd. Super professionele artiesten, spelen goed, alles verder conform afspraak. Echt dikke waar voor je geld. Kan ze van harte aanbevelen. Vooraf met Kars contact gehad over advies voor welke bezetting, zeer prettig allemaal.

Top kwaliteit, Zeer stijlvol

Kars en zijn band waren de perfecte omlijsting van een zeer geslaagde avond. Band was mooi op tijd. Geruisloze set up. Heerlijke easy listening jazz gevolgd door een zwoele Bossanova avond. Kwalitatief zeer goed en allemaal heel stijlvol. Warm aanbevolen.

A very special performance

I'm incredibly grateful to Kars and his band for making our evening incredibly special - our dinners guests were amazed by the performance and the professionalism of the band. Our honourary guest was extremely pleased to hear his favourite songs being performed live especially for him. The overall experience from the first contact with Kars to evening of the performance was great. Thank you so much!

Sfeermakers

Wij hebben Kars in gehuurd voor achtergrond muziek van een jubileum op werk. Het was allemaal kort dag maar Kars heeft zijn best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen! Het trio zag er netjes verzorgd uit en speelde goede muziek op een mooi volume. Door hun muzikale aanwezigheid krijg je meteen een hele prettige sfeer. Aanrader!

sfeervolle jazzmuziek met aansluiting naar de luisteraar

Aangename Jazzmuziek op mijn receptie luister en praat volume goed aangepast op de ruimte zeker voor herhaling .

Sfeervol

De muziek paste goed bij onze opening van gezonken schatten. Het was erg sfeervol en mensen hebben genoten van de muziek!

Leuke sfeervolle jazz muziek door zeer professionele muzikanten!

We hadden een leuke avond en de muziek heeft daar zeker aan bijgedragen! Ook van onze gasten hoorden we dat terug. Bedankt voor jullie inzet en misschien tot een volgende keer!

Super relaxte en feestelijke sfeer door de jazz band

Op onze bruiloft speelde het jazz trio. Zij speelden vanaf het arriveren van de eerste gasten tot het vertrek van de laatste gast op de borrel. Het volume was goed, zijnde achtergrondmuziek. Zij speelden buiten en de versterkers stonden binnen.

Perfecte sfeer neergezet

Fijne, warme en rustige muziek die perfect aansloot bij de sfeer van de receptie van onze bruiloft.

Gebrek aan menselijk aspect

We hadden de jazz centrale geboekt voor de receptie van ons huwelijk. 6 weken voor ons huwelijk had mijn vriend een ernstig ongeval waardoor hij weken in het ziekenhuis lag en enkele maanden in een rolstoel zat. We waren genoodzaakt het huwelijk 5 maanden uit te stellen. Alle leveranciers (zaal, traiteur, bloemist, maar ook leveranciers die de avond niet meer konden invullen zoals DJ , ceremoniemeester, photobooth..) hebben het menselijke aspect boven business geplaatst en ons hun diensten kosteloos herboekt naar de nieuwe datum. Niet de Jazz centrale, ze hebben de volle pot aangerekend en lichte korting op herboeking. Onbegrijpelijk hoe sec dit werd afgehandeld.

Graag reageer ik op bovenstaande kritiek. Ik heb de opdrachtgever eerst in de gelegenheid gesteld om op mijn verdediging te reageren, maar daarop is geen reactie meer gekomen. Daarom hecht ik er waarde aan om hieronder onze zienswijze duidelijk te maken. Annuleringen zijn uiteraard áltijd vervelend en bijna altijd het gevolg van overmacht. Om het risico van een annulering niet volledig bij de musici neer te leggen (dat zou niet fair zijn) hanteren we annuleringsvoorwaarden. Bij een verplaatsing zoals in dit geval, geven we op de nieuwe boeking 50% korting. Volgens ons is dat een hele faire benadering van de overmachtssituatie. Daarnaast is de klant destijds akkoord gegaan met dit voorstel en heeft ons gemaild dat zij ons "graag willen herboeken" onder de nieuwe condities. Die woordkeuze duidt toch op een soort tevredenheid over het gedane voorstel, lijkt me. Dan vind ik het niet eerlijk om een half jaar na dato ons op dit platform 1 ster te geven, terwijl het nieuwe optreden vlekkeloos is verlopen. Dan hadden we graag toendertijd gezocht naar een oplossing die voor beide partijen wél naar tevredenheid zou zijn. Kortom, we betreuren de kritiek absoluut, maar ik vind het tegelijkertijd niet fair om ons 1 ster te geven voor de afhandeling en het optreden. Helaas kan ik hier niet veel aan doen en een beoordeling is snel gegeven, maar ik hoop dat deze openbare toelichting de boel wat verduidelijkt. Kars Veling - Oprichter en directeur

Geweldige Jazzband!

De Jazz Centrale was zeer professioneel in alle opzichten. Hun performance was geweldig, ze hebben de sfeer gemaakt op onze huwelijksceremonie. Alsook op het gebied van communicatie (aanvraag tot afhandeling) was alles perfect. Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een Jazzband.

Maakte het feest compleet!

Jullie waren fantstisch- het maakte het feest af! Heel sympathieke collega’s- mooie setting. We hebben erg genoten van de muziek, zelfs de echte muziekliefhebbers onder ons waren onder de indruk. Dankjewel!

Zonder jullie prachtige muziek zou het leven een vergissing zijn.

Niets mooier dan de prachtige tonen van jazz muziek. De 4 instrumenten sax, piano, contrabas en drum zorgden voor een mooie balans, waardoor de jazz nummers zeer goed tot hun recht kwamen. Het was genieten van de eerste tot de laatste noot.

Spetterend swingfeest

De viermansformatie begeleidde zangeres Sara Lee vlekkeloos. Van swingende 50s jazz, via soul en funk naar pop, moeiteloos zong ze de sterren van de hemel. Dank voor een geweldig optreden!

Werkelijk fantastisch!!

De jazz centrale maakte onze bruiloft helemaal compleet. Het paste precies in het plaatje zoals wij onze bruiloft voor ogen hadden: gezellig, relaxed, maar heel goed. De muziek was van ontzettend hoge kwaliteit, het was duidelijk dat we met professionele muzikanten te maken hadden. Daarnaast gaf het de bruiloft zo'n leuke gezellige sfeer. We hebben ontzettend veel positieve reacties gekregen van onze gasten. De zanger was niet te beroerd om tussendoor even een dansje te doen met één van onze gasten. Zelfs een kerstmuziekje in juli was ze niets te gek. De jazzcentrale is goed, flexibel en voelt goed aan waar de gasten en het bruidspaar blij van worden. Top!!

Een onmisbare sound tijdens een borrel en/of etentje.

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Leuke muzikanten, rete goede muziek. Verder ook makkelijk overleg mogelijk qua nummers, verlengen van optreden. Zeker een aanrader voor ons.

Te gek!!!

Goede artiesten zeer Sfeervol een aanrader voor iedere bruiloft

Mathenesserlaan 313 3021 HL Rotterdam

+31 (0)85 - 40 10 560