snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Waar gekocht? Online

Snelle verzending, goed verpakt en blij met m'n nieuwe camera!

NEBO had als enige nog de gewilde Ricoh GR IIIx op voorraad. Online besteld, en de volgende dag in huis, met een persoonlijk briefje erbij – altijd een leuk gebaar. ;-) De camera was keurig verpakt en leek gelukkig gloednieuw en niet eerder gebruikt/geopend (is helaas niet altijd gegarandeerd met online aanbieders waar je wettelijk gratis mag retourneren binnen 14 dagen). Inmiddels al flink wat mooie plaatjes mee geschoten, dus kortom: heel blij met mijn aankoop bij NEBO!

Goede ervaring

Zeer snelle levering zoals afgesproken

• Waar gekocht? Online

Goede communicatie, doen wat ze beloven.

Ik heb een mooie camera bij ze gekocht, 5 jaar garantie is mooi meegenomen.

prima service en snel

Snel en accurate antwoorden via de chat

Perfect!

Snelle levering. Alles goed verpakt.

• Waar gekocht? Online

Product goed geleverd, rest wat slordig

De online gekochte "Nikon Z teleconverter 2.0x" werd snel en goed geleverd. Dat was prima. In de mail kwam echter geen aparte factuur, waardoor de op de website beloofde 5 jaar garantie minder zeker voelt. Ook werd een workshop digitale fotografie beloofd waarvan ik verder niets heb gehoord.

camera was snel geleverd

Mooie foto’s, snelle levering

Ik had snel vergrotingen nodig van foto’s in verband met een begrafenis. Die werden ook snel geleverd. De kosten voor versnelde afhandeling waren wel hoog maar dat was is dit geval nodig.

• Waar gekocht? Online

de foto is niet in zijn geheel afgedrukt.

teleurgesteld

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Prima service, snelle levering

Onlangs online een camera hier gekocht. NEBO was de goedkoopste. Binnen 2 dagen keurig verpakt in huis. Ook bij vragen zijn ze snel telefonisch of via de chat bereikbaar en netjes te woord gestaan. Prima service!

Levering snel.

Erg vriendelijk

Online had ik een bestelling geplaatst en haalde ik op in de winkel. Ik werd vriendelijk ontvangen en hadden een leuk gesprek over het product.

• Waar gekocht? Theresiastraat

Heel erg fijn.

Jullie waren het allergoedkoopst en het snelst. De camera was de volgende ochtend bij mij.

• Waar gekocht? Online

Goede voorlichting, warenkennis, snelle levering.

Informatie ingewonnen in filiaal Theresiastraat Den Haaag. Deze was prima

• Waar gekocht? Theresiastraat

Snelle en nette service/levering

Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde. Mooie overzichtelijke website en een super nette en snelle levering. Product was netjes en veilig verpakt.

• Waar gekocht? Online

Snelle service online. Spullen netjes ingepakt en in goede orde ontvangen.

• Waar gekocht? Online

Prettige ervaring met de chat-medewerker

Vind het erg prettig dat ik direct met mijn vraag terecht kon in de chatbox. Keurig geholpen en bij de levering zat een ontvangstbewijs ondertekend door dezelfde chatmedewerker: dat geeft direct een persoonlijk en vertrouwd gevoel, heel prettig!

Goede leverancier. Aanbevolen

Reageert prompt op vragen. De geleverde camera is snel bezorgd en was goed ingepakt.

• Waar gekocht? Online

Makkelijk bestellen voor een voordelige prijs

De gewenste Sony 6100 was het voordeligst bij Nebo. Dus snel besteld en keurig en snel geleverd.

• Waar gekocht? Online

Goed en mooi klein handzaam fototoestel (Kodak pixpro fx 55). Snel bezorgd.

• Waar gekocht? Online

Zoals een webwinkel hoort te zijn

Uitstekend...

• Waar gekocht? Online

Mooi objectief, keurig verpakt en op tijd

De bestelling en de afhandeling verliep soepel

Top service!

Ik had een portable fotoprinter besteld met per ongeluk het verkeerde papier dat niet geschikt was voor deze printer. NEBO heeft hier direct contact over opgenomen, waarna ik alsnog het juiste papier kon bestellen. Hiernaast had ik nog het verzoek het pakketje op een andere locatie te laten afleveren, aangezien het een cadeau is. Ook dat was geen enkel probleem. Top service dus!

• Waar gekocht? Online

Eenvoudige manier van bestellen. Vlotte levering

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!