Goed product en op tijd geleverd.

Fototas als omschreven in goede staat ontvangen

Prima Service en online hulp

Prima online hulp (via chat) en snelle levering. De camera zelf zijn we nog aan het ontdekken.

Perfecte service

Ik kom graag in deze winkel. De service is altijd uiterst vriendelijk en persoonlijk. Ik had online iets besteld, wat meteen die dag al klaarlag om opgehaald te worden. Bovendien was dit product op alle andere plekken duurder en lang niet overal op voorraad. Dank!

Super geholpen

• Waar gekocht? Leyweg

Doorgaans geef ik nooit een beoordeling maar dit wil ik graag kwijt: Ik heb een product besteld maar helaas was deze niet meer voorradig. Vrij snel werd ik gebeld om een oplossing aan te bieden. Dit werd middels een upgrade, ipv simpelweg geld terugstorten, opgelost. Perfect en 2 dagen later middels een track en trace bezorgd. Ouderwetse service met een voordelig prijsje.

Precies zoals beloofd!

Mijn oude Canon compactcamera ging stuk en de Ricoh MG80 was de perfecte vervanger.

• Waar gekocht? Online

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering

De website geeft duidelijk de producten aan en het assortiment is groot. Bij een prijsvergelijking is NEBO veel goedkoper dan andere gerenommeerde bedrijven. Tot slot is de levering heel vlot verlopen.

• Waar gekocht? Online

super snelle en top levering

heb de dji mini pro 4 besteld bij NEBO en de levering verliep soepel. Helder informatie en perfect geleverd volgens afspraak.

• Waar gekocht? Online

Prompte levering, goede voorwaarden.

Vorige week een Vortex Viper HD 8x42 mm verrekijker besteld. Omdat ik de kijker op basis van internet reviews had gekozen en ik deze nog nooit in het echt had kunnen bekijken, wilde ik de aankoop kosteloos kunnen retourneren indien ik teleurgesteld zou zijn. Op basis van deze voorwaarde heb ik voor NEBO als leverancier gekozen. De kijker werd de dag na bestelling geleverd en ik ben zeer tevreden over de aankoop en de snelle levering ervan. Gelukkig was dus geen retournering nodig.

Prima service!

Een fijne zaak voor uw foto- en filmspullen. Goede service wanneer er iets niet klopt. Fijne vlotte communicatie. Aanrader!

bestelling keurig en snel binnen

bestelling keurig en snel binnen

Zeer goede service

Via de website snel contact en antwoord op de vragen die ik had, in de winkel goede en vriendelijke service, kennis van zaken

Snel met persoonlijke touch

's Avonds besteld en anderhalve dag later hadden we de nieuwe camera in huis. Goed verpakt met een vriendelijk kaartje van Rob erbij.

• Waar gekocht? Online

Is heel goed en duidelijk.

De bestelling is keurig verzonden en is de volgende dag keurig bezorgd.

• Waar gekocht? Online

Goede ervaring met snelle reactie en oplossingen

Ik had zelf de bestelling bezorgen niet goed goed gedaan ... een belletje en werd het opgelost, en later het 5 jaar garantie item werd wederom keurig opgelost TOP

Simple and effective

Simple experience, fast delivery, no fuzz

• Waar gekocht? Online

Prima service en snel geleverd

• Waar gekocht? Online

Heldere productomschrijving en de after sale service is prima.

• Waar gekocht? Leyweg

snelle levering, goede prijzen, origineel product

snelle levering, goede prijzen, origineel product

Soepel en gemakkelijk

Recentelijk heb ik een DJI Osmo Action 4 gekocht. Ik had wat vragen mbt garantie en deze werden allemaal netjes en beleefd beantwoord. Het bestel- en betaalproces ging intuïtief en soepel, informatie bij het product was voldoende. De levering ging via PostNL en was gemakkelijk te volgen via de track&trace. Voor duurdere producten is een handtekening vereist voor ontvangst, dat is fijn! Het product is netjes verpakt en ook zat er als persoonlijke touch, een kaartje bij met de naam van de medewerker die mij geholpen heeft. Ik ben erg tevreden over het gehele proces!

• Waar gekocht? Online

Vlot en voor een goede prijs

Geheugenkaarten worden voor veel verschillende prijzen aangeboden. Kon bij Nebo een Lexar 512gb kopen die ruim goedkoper was dan bij een landelijke keten. Dat smaakt naar meer, volgende bestelling net geplaatst.

lekker snel

en goed verpakt ook

• Waar gekocht? Online

Hele fijne webwinkel waar alles goed geregeld is

Persoonlijke benadering, snel reactie op mail en doen niet moeilijk over het retour zenden (is zelfs zeer goed geregeld).

• Waar gekocht? Online

Scherpe prijs en snel verzonden.

Prima prijs, goed verpakt en snel verzonden. De volledige vijfsterren als de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag was ontvangen zoals wel wordt gesuggereerd op de site.

• Waar gekocht? Online

Bestelling geplaatst en de volgende dag lag deze klaar in de door mij gekozen winkel. Hier bestel ik graag nog de volgende keer terug.

• Waar gekocht? Nootdorp

Theresiastraat 28

2593 AP Den haag

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!