Goed product voor goede prijs

Snelle levering en voordeliger dan elders!

Verkeerd product

Verkeerd product geleverd, omdat gekozen product uitverkocht was. Was met opzet gedaan omdat “product dezelfde binnenkant heeft”. Retour was enige optie, terwijl de schaarste al bekend was.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Betaalbare items, jammer dat de verzendkosten voor 1 kleine accu wel hoog zijn. Het kan in een envelop .

correcte en snelle levering

3 printers besteld, alles keurig netjes beschermd ingepakt in de noppen folie.

Goede service!

Toen er een product bleek te zijn uitverkocht, namen ze netjes contact met mij op en bespraken de verdere mogelijkheden..

Duidelijke website Snelle levering Toestel was goed verpakt

geweldig

geweldig

• Waar gekocht? Online

alles geregeld en geleverd zoals belooft.

zoals beloofd prima op tijd geleverd

• Waar gekocht? Online

Online besteld en opgehaald in de winkel. Daar kreeg ik nog extra tips over het gebruik. Alles was uitstekend verzorgd.

• Waar gekocht? Korte Poten

Prettig klantcontact en snelle levering.

Ik had een vraag over de levering en binnen een minuut had ik al antwoord via de chatfunctie. Heel prettig! Vervolgens is mijn product snel geleverd en netjes aangekomen.

Super snel bezorgd

Erg blij met de snelle bezorging. Hier bestel ik in de toekomst weer!

Super snelle levering

Product was de volgende dag al in huis en de prijs was prima

Erg vriendelijke klantenservice

Had een extra vraag wat betreft de bestelling en erg vriendelijke klantenservice. ook snel geholpen. Top

Snelle actie

Evn bellen met het filiaal Fredrik Hendrklaan en het is geregeld 1 uur later de lens in mijn bezit. TOPPIE Geregeld

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

Product is goed en de levering is zoals beloofd. Netjes verpakt en tijdig.

slecht

Slechte ervaring door lange levertijd. 2x moeten bellen waar mijn pakketje bleef. Kreeg als excuus dat het te maken zou hebben met het maken van chips voor de machines. Het was een simpel tussenplaatje wat ik bestelde, wat tussen camera en statief zit. Ruim 10 dagen op moeten wachten.

• Waar gekocht? Online

Goed telefonisch advies en snelle verzending.

Telefonisch advies gekregen over een goede batterij voor mijn camera, okk gekocht bij deze winkel. Daarnaast kon ik overige vragen stellen en werd mij verzekerd dat het vandaag nog verstuurd kon worden. Snelle verzending, volgende dag in huis. Bedankt!

• Waar gekocht? Online

Voor mijn online bestelling een paar maal gebeld en telkens weer vriendelijk te woord gestaan. Nadat ik de bestelling, die ik liet afleveren bij een ophaalpunt, had geplaatst werd ik nogmaals gebeld om te melden dat pakketten met een grote waarde altijd naar het huisadres moeten worden verstuurd. PostNL heeft het toch bij het gekozen afhaalpunt afgeleverd. Alles keurig verpakt in een niet overdreven grote doos. Zeer tevreden.

• Waar gekocht? Online

Snelle levering, niet te duur

Sony lens gezocht die verder overal uitverkocht was ivm cashback actie. Bij Nebo hadden ze hem nog op voorraad. Errst reviews gelezen, en werd zeer positief beoordeeld. Had er nog nooit besteld, maar is me goed bevallen

Heel prettig!

Goeie service, goeie prijzen

• Waar gekocht? Korte Poten

Snelle reactie met de chatfunctie

De chat werkt superfijn, snel en duidelijk antwoord. Assortiment is zeer uitgebreid, fijne leverancier

Top service!

Heb hier een cameratas gekocht. Niet alleen veel goedkoper dan winkels zoals KE, maar ook een topservice! Een vraag die ik had werd heel snel beantwoord en opgelost. Deze winkel is zeker aan te bevelen.

• Waar gekocht? Online

Snelle levering, goed bereikbaar en doen wat ze beloven

• Waar gekocht? Online

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering.

De bestelling kwam eerder aan dan de oorspronkelijke lever datum wat erg fijn was. Ook de medewerker aan de telefoon was erg behulpzaam!

Fijne service

Via de chatfunctie voor de zekerheid geïnformeerd of een product wel echt op voorraad was omdat het elders overal was uitverkocht. Direct contact, 5 minuten later werd ik gebeld en een dag later in huis. Kan niet beter.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!