Ik zocht een camera maar die was bijna overal uitverkocht bij het verder zoeken kwam ik toevallig bij nebo terecht en die had hem nog dus gelijk besteld gelijk maar een extra accu erbij besteld Ik werd de zelfde dag nog gebeld dat ze de originele accu niet meer hadden maar dat ze er een duurdere bij zouden doen voor de zelfde prijs Kortom vriendelijke man aan de telefoon gehad prima service en snelle levering

Besteld produkt perfect geleverd

Mijn product om 22.00 uur besteld en na 2 dagen zeer goed verpakt geleverd. Het product zou worden geleverd met een zogenaamde "Superdeal", het betrof dan 5 jaar garantie en een gratis workshop. Bij levering was van deze "Superdeal"niets terug te vinden vandaar enig telefonisch contact. De 5 jaar garantie zou op de factuur moeten staan, was dus niet het geval. De workshop krijg je pas na na 30 dagen nadat de retour periode verstreken is. De website gaf aan wanneer voor 23.59 uur besteld dan de volgende dag geleverd, helaas was dit dus niet het geval. Wellicht meer duidelijkheid verschaffen omtrent bovenstaande, verder ben ik zeer tevreden

Scherpe prijzen, snelle service

Scherpe prijzen, snelle service

Fantastische klantenservice!

Prima prijs en goede klantenservice!

Prettige (web) winkel.

Heb hier een 2e hands camera gekocht. Na uitproberen bleek de camera toch wat klein voor mijn handen. Ik mocht hem, na overleg, zonder problemen kosteloos terugsturen. Klasse !

Duidelijk en snel

Bij mijn eerste bestelling heb ik eerst info ingewonnen via whatsapp. Binnen enkele minuten kreeg ik antwoord. Daarna gevraagd of het betreffende artikel gereserveerd kon worden en dat was geen enkel probleem. De bestelling kwam vrij snel en naar tevredenheid. Wel was het zegel van de doos verbroken, maar de inhoud zag er goed uit en heb hierover verder geen melding gemaakt.

Duidelijke communicatie over levering en 1 dag later al bezorgt

onzorgvuldig verpakken

mijn bestselling arriveerde in een te grote verpakking (envelop) waarin het product loos zat omdat het plastic hoesje waarin het product zou moeten zitten was open. het lijkt alsof het inpak process is met haast verlopen. De volgende keer iets meer aandacht besteden aan het inpakken van de producten. in mijn geval ging het om een Camera accu waar ik meer bescherming tijdens het vervoer verwachte.

zoals het hoort

bestellen en volgende dag geleverd. Tegen redelijke prijzen.

onvolledig

de aankondiging van een gratis workshop blijkt niet juist . Ook al zijn coronamaatregelen opgeheven hij wordt niet gegeven. Fotocamera prima geleverd.

• Waar gekocht? Online

Zeer tevreden over de snelle levering en correcte communicatie.

Vandaag besteld en morgen al geleverd, geweldig wat een snelle service. Van bestellen tot levering wordt gecommuniceerd via de email dus je bent steeds op de hoogte waar en wanneer de bestelling wordt geleverd. Klantvriendelijke website. Dus wij zijn een zeer tevreden klant.

Echte service

Tijdens het bestellen was ik iets vergeten mee te bestellen. Later nog nog besteld. De volgende dag kreeg ik telefoon of ze het product mee moesten sturen zodat ik geen verzendkosten zou hebben en dat terwijl ik de betaling hiervoor nog niet gedaan had. Vertrouwen in de klant, meedenken met de klant. Top service.

Vlotte service

duidelijke website en snelle levering

Zeer behulpzaam

Had een aantal vragen over de Fuijfilm Instax series. Ben goed geholpen door de medewerker!

• Waar gekocht? Online

ik had donderdag avond besteld en vrijdag morgend nog gebeld om het leveradres te wijzigen en de bestelling werd op tijd op de juiste plaatst geleverd. Chapeau.

TOP

Alles ging vlot en snel ontvangen :).

Helemaal tevreden

Een overzichtelijke site. De camera die ik zocht was bij meerdere bedrijven niet leverbaar. Van mijn vader kreeg ik de tip om bij Nebo te kijken en daar was hij wel op voorraad. De bestelling ging makkelijk en de camera werd de volgende dag bij mij thuisbezorgd. Helemaal tevreden. Ik ga hier vaker kijken! Snelle levering en de camera was goed en beschermd ingepakt

• Waar gekocht? Online

Laagste prijs, snelle levering en goede service.

• Waar gekocht? Theresiastraat

al jaren vaste klant dus dat zegt genoeg

zeer prettig met een zeer goede service

• Waar gekocht? Theresiastraat

Goede duidelijke website

Leuke aanbieding, makkelijk te bestellen.

• Waar gekocht? Online

Goede prijs en snel in huis

Ik heb al eerder gekocht bij foto NEBO en was toen ook tevreden maar ben vergeten toen een review te maken. Onlangs een nieuwe polarisatiefilter gekocht. Volgens de site binnen 1-2 werkdagen leverbaar. Maar..De volgende dag had ik `m al in huis! Fijne (online) store met veel aanbod tegen goede prijzen.

• Waar gekocht? Online

Uitstekende prijs en levering!

Bestelprocedure was eenvoudig. De prijs uitstekend en de afhandeling en bezorging supersnel!

Alles goed geregeld

Conform de afspraak, en goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken

• Waar gekocht? Online

Vriendelijk, snel, goedkoop en klantgericht.

Ik was aangenaam verrast hoeveel tijd en aandacht de verkoper op de Korte Poten aan mij heeft besteed. Dank je wel! Ik ben bang, dat ik nog eens terug moet komen voor advies, maar dat ligt niet aan jou!

• Waar gekocht? Korte Poten

Prettig zaken doen

Gewoon een prettige site waar veel en duidelijke info te vinden is. Ik heb er nu een zoomlens gekocht voor mijn EOS Mark 50II. De lens is na een dag van aankoop bezorgd, dus snel in huis. Ik kom er zeker nog eens terug.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!