Altijd heel tevreden!

Nieuwe camera gekocht. Fijne winkel met goede service en prijstechnisch aantrekkelijk.

• Waar gekocht? Online

Digitalisatie analoge foto's gaat mis

Ik wilde mijn oude analoge foto's laten digitaliseren op hoge resolutie, dat had ik specifiek aangegeven. Na drie weken ontving ik de foto's echter in lage resolutie omdat Kodak een fout had gemaakt. Daarnaast viel het totaalbedrag hoger uit door een rekenfout. Omdat ik mijn foto's nu niet kon uitprinten, moesten de foto's opnieuw worden ingescand. Na zes weken wachten ontving ik de foto's in hoge resolutie. Echter weer maakte NEBO een rekenfout waardoor de prijs €40 hoger uitviel: niet chique en heel klantonvriendelijk. Aangezien ik uit Amsterdam kwam en tweemaal extra heen en weer naar Den Haag moest reizen voor een fout van Kodak en bovendien zes weken langer moest wachten, had ik het netjes gevonden als ik korting had gekregen.

• Waar gekocht? Theresiastraat

Snel en accuraat geleverd

Snel en accuraat geleverd

Prima levering

Net een mooi product (sony fotocamera) gekocht voor een prima prijs en snelle levering

Betrouwbaar en vriendelijk

Goed contact met de klantenservice, en pakket keurig geleverd.

uitstekend maar ..

Het was goed geweest als uw medewerker een geheugenkaart had gememoreerd. Dan was dit in één bestelling meegenomen. Vwb betreft de fototas. Ik had er nog één staan met de correcte afmeting. Vriendelijke groet H.M. van Noortwijk

• Waar gekocht? Korte Poten

Snelle levering!

Na een telefonisch advies bij NEBO een Sony camera besteld. Deze werd de volgende dag keurig op tijd bezorgd.

• Waar gekocht? Online

Mijn bijzonder gunstig geprijsde bestelling werd zoals aangegeven binnen twee werkdagen bezorgd.

snel en correct.

zeer snelle en nette service

servicegerichte communicatie

Ik werk tijdig gebeld door een vriendelijke medewerker van de service afdeling om een leveringsvertraging door te geven en hij gaf meteen een alternatief.

servicegerichte communicatie

• Waar gekocht? Online

Netjes alles op tijd geleverd, mooi zoals het hoort. Fijne zaak.

• Waar gekocht? Korte Poten

Snel geleverd, waar voor geld

Alleen één foto had even , de letters weg moeten halen.

Prettig geregeld!

Fuji camera besteld bij NEBO, moet eerlijk bekennen dat ik het bedrijf nog niet kende. Maar een duidelijke website en prijs gaven mij de doorslag om te bestellen alsmede “op voorraad de volgende dag in huis”! Zo gezegd, zo gedaan. Werd via mail op de hoogte gehouden. En de volgende ochtend belde de postbode met mijn pakket aan. Alles zat super netjes en stevig verpakt! Een zeer goed gevoel overgehouden aan de webwinkel en de camera!

Ouderwets goed.

Goede, snelle service en scherpe prijs. Maar belangrijkste is dat ze de Panasonic FZ-1000-II daadwerkelijk konden leveren, en met NL handleiding.

• Waar gekocht? Online

Vlotte service en goede prijs

Had nog wat vragen over een bepaalde aanbieding. Daarover werd ik netjes telefonisch geïnformeerd.

Perfect verlopen

Nieuwe lens besteld, volgende dag in huis, scherpste prijs online.

• Waar gekocht? Online

Mooi producht tegen een goede prijs. Levering heel goed verzorgd! Blij mee

Via de aanbeveling van de consumentenbond betreft de printer, kocht ik deze online, bij Nebo. Bleek een goed en betaalbare leverancier te zijn. Printer werd snel geleverd en alles ziet er prima uit. Blij mee.

• Waar gekocht? Online

Prima service en vlotte verzending

Was op zoek naar een canon lens die erg lastig leverbaar was. Bleek ineens op voorraad te zijn dus met NEBO contact gehad via Whatsapp om te checken of dit klopt. Snel en vriendelijk te woord gestaan. Lens zou de volgende dag bij hun binnenkomen en ze zouden deze apart leggen. Direct besteld en vandaag keurig netjes verpakt ontvangen. Ik was niet bekend met NEBO en twijfelde daarom even of het allemaal goed zou komen. Maar al met al keurige en vlotte service!

• Waar gekocht? Online

Prima service en snelle levering!

NEBO is voor mij de local hero op het gebied van fotografie. Persoonlijke, kundige en vriendelijke service en aantrekkelijke prijzen!

• Waar gekocht? Online

De producten zijn oké, maar de verzending om te huilen.

Als je een product gaat kopen staat er op de website 2-3 dagen levertijd maar dan moet je 7 tot 8 weken wachten. Als je gaat bellen en vraagt waar het blijft chips die er niet zijn en de containers onderweg zijn. Dan zet er a.u.b geen levertijd 2 tot 3 dagen op. Dat heet de zaak besodemieteren. Met vriendelijke groet, C de Brueys

• Waar gekocht? Online

Goed genoeg, maar geen snelle bezorging

Prima product, goede prijs. Enige minpunt: op de website staat 'Voor 23.59 besteld, de volgende dag gratis in huis'. Dat is niet zo. Niet erg, maar het is m.i. beter om dit soort dingen niet te vermelden. Dat voorkomt teleurstelling.

• Waar gekocht? Online

Geweldig omdat je netjes en rustig te woord gestaan word en advies geven geen probleem is handelen zoals het altijd zou moeten gaan dit gebeurd niet meer zo vaak als zou moeten dus toppie zaak een aanrader

• Waar gekocht? Online

Scherp geprijsd en snelle service.

Jammer dat door post.nl het pakje alsnog een dag later kwam.

Goede en snelle levering

Bestelling snel en netjes verpakt ontvangen. Prima communicatie rondom de bestelling.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!