Prima op tijd en volgens opgave geleverd

Prima op tijd en volgens opgave geleverd

Super snelle levering, top

In de middag besteld en de volgende dag al in huis, super senl

top service!

Zoekend naar wat een goede camera voor mij zou zijn, kwam ik op de website van NEBO terecht. Via de chat ben ik snel, deskundig en zeer vriendelijk geholpen. Ik kreeg goed en eerlijk advies! Heel blij met mijn aankoop

Supersnel, superbehulpzaam

Onze bestelling was bij Nebo veel goedkoper dan elders, werd supersnel geleverd in het filiaal naar keuze en we werden daar uiterst vriendelijk geholpen. Achteraf zochten we nog een adapter, die vervolgens enkele dagen later ook klaar lag. En we kregen 'm gratis mee! Wat een verademing, zo kun je ook zaken doen. Wij zijn in elk geval fan en in één klap een trouwe klant.

• Waar gekocht? Theresiastraat

Niet duur en prima service!

Begin december had ik online een Reflecta filmscanner gekocht. Ik wilde in de kerstvakantie beginnen met scannen maar helaas was er wat mis met de scanner. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en werd vriendelijk te woord gestaan. Geen probleem en ik kon hem meteen ruilen tegen een nieuwe. Ook in de winkel in de Theresiastraat werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg meteen een andere mee. Topservice!

5 sterren voor prijs en levering

Panasonic DMC- LX15, goede prijs, supersnel geleverd.

ondanks feestdagen snel bezorgd

Was op zoek naar negatiefscanner voor 6x6 films. Bij grote onlineketens uitverkocht. Bij NEBO wel online geslaagd. Zelfs paar tientjes goedkoper.

• Waar gekocht? Online

Stad en land afgezocht voor een Fly More Combo (zonder drone) voor de DJI Mini 3 Pro. Donderdag gebeld en zaterdag nog op tijd voor kerst binnen! Helemaal top!

• Waar gekocht? Online

goede side en prijstechnisch goed

Nadezhda Karabaliyska

2x bij hun photos op canvas besteld online. Het ging prima en snel. Ophalen bij Leyweg! Heel erg tevreden

Snelle levering, prettig contact

Zeer positief. Producten worden snel geleverd en retourneren van een geheugenkaart (omdat deze niet bleek te werken in mijn camera) was geen enkel probleem.

Top NEBO de Fotospecialist

Mijn bestelling bij NEBO de fotospecialist had vertraging opgelopen begin december. Na telefonisch contact werd er een oplossing aangedragen in de vorm van een duurdere uitvoering van hetzelfde product zonder bijbetaling. Super geregeld door NEBO de fotospecialist. Fantastisch!

Super klantvriendelijk!

Ik zag een moeilijk verkrijgbare lens op de site, even met ze gechat, gelijk besteld en de volgende dag al in huis! Super service, klantvriendelijk en zeer snelle verzending!

• Waar gekocht? Online

Betrokken bedrijf. Goed geholpen.

Snel en fijn geregeld

Ik bestelde in de avond foto’s om te printen, kon ze direct de volgende dag ophalen. Ze zijn mooi gelukt!

• Waar gekocht? Korte Poten

zeer snel geleverd, prima kwaliteit.

telefonisch goed advies. Deskundig personeel. Snelle levering.

• Waar gekocht? Online

Vriendelijk behandeld en snelle levering.

Bij telefonisch informatie duidelijke en kundige informatie gekregen over de aankoop.

• Waar gekocht? Online

Zoals beloofd, snelle bezorging. Dondergmiddag besteld en vrijdagochtend al in huis met PostNL. Product was netjes verpakt. Top! Enige minpunt is dat bij Google shopping stond "gratis verzending" bij dit product. Helaas geldt dat alleen voor bestellingen boven €250,- maar dat werd niet bij Google vermeld.

• Waar gekocht? Online

360 graden camera besteld. Netjes geleverd en goed bereikbare klantenservice (was een klein probleempje met de betaling, maar dat was heel snel opgelost).

• Waar gekocht? Online

Snelle service en niet duur

Dit was de goedkoopste leverancier voor het product wat ik kocht. Daarnaast een snelle en professionele afhandeling van mijn aankoop. Degelijk verpakt.

• Waar gekocht? Online

Scherpe prijzen maar afhalen van producten in de winkel duurde een week.

Mijn product op vrijdag besteld met het doel om dinsdag op te halen in de winkel. Helaas duurde het een hele week om het product in de juiste winkel te krijgen. Dit was gelijk de laatste keer dat ik wat bestel en afhaal in de winkel van NEBO.

• Waar gekocht? Online

Goede prijs goede service.

Prima ervaring. Had vrijdag besteld. Weinig communicatie daarna maar na weekend netjes afgeleverd. Doosje van 16-140 lens was open geweest maar weer dichtgetaped. Dat voelt minder.

Bestelling naar wens

Alles prima en op tijd geleverd.

Klantvriendelijk

Was op zoek naar een fototoestel die op dat moment niet leverbaar was. Ben netjes op de hoogte gehouden over wanneer het toestel weer binnen was gekomen en ben toen geholpen met het online bestellen. Wel jammer dat ik een verkeerd snoertje voor het het koppelen naar mijn laptop heb meegekregen. Geld wel weer teruggestort maar moet nu nog op zoek naar een juist snoertje.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!