Lens bestelt, binnen één dag in huis, super goed verpakt. Prima service.

• Waar gekocht? Leyweg

Super Blij

Wat tof van jullie om de Nikon Coolpix p1000 voor mijn man (dus uiteindelijk voor mij) vast te houden en op te sturen na betaling!!! Haha en dat er ook nog 1 tje net voor zijn neus verkocht was. Man man man jullie hebben 2 mensen héél gelukkig gemaakt echt super!!! Veel liefs van Martin en Astrid Ketelaars uit Nijmegen

• Waar gekocht? Online

Reflecta X66 gebruikt voor zw/kl. Kleinbeeld en middenformaat 6x6. Snel werkend. Formaat wisselen: balkje schuiven en negatief in ingesteld formaat en het werkt. Eventueel kleur corrigeren is ook mogelijk. TIP: regelmatig schoonmaak plaatje gebruiken, en zoveel mogelijk stofvrij.

• Waar gekocht? Online

De bestelde lens is snel en netjes afgeleverd.

De bestelde lens is snel en netjes afgeleverd.

sneller als aangekondigd

uitstekende service, vrijdags besteld, track en trace gaf een levering dinsdags maar de bestelling werd zaterdags al geleverd !

• Waar gekocht? Online

products that are difficult to find somewhere else

lightning fast delivery, great price and nice extras like 5 year warranty

Betrouwbaar

Snelle levering. 1 dag. Goed en snel contact via de chat. Vragen duidelijk beantwoord

• Waar gekocht? Online

keurig op tijd en volgens afspraak is het bestelde artikel afgeleverd

goede duidelijke website

• Waar gekocht? Leyweg

snel en correct geleverd

oude printer heeft zijn werkgedaan en mag met pensioen. Bij NEBO een vervanger uitgezocht en besteld. De volgende dag was deze binnen.

• Waar gekocht? Online

Een snelle levering van mijn bestelling.

• Waar gekocht? Online

Gebeld en zeer vriendelijk te andwoord gestaan perfect .

• Waar gekocht? Nootdorp

kan niet beter

super geholpen via de chat snel verzonden en binnen

• Waar gekocht? Online

Snel geleverd, goed verpakt, snel antwoord op vragen

De bestelling was snel in huis en erg goed verpakt. Had een vraag die via de mail snel en volledig beantwoord werd. Top!

Goede service en klantvriendelijkheid

Goede communicatie, makkelijk bereikbaar met de telefoon en heel vriendelijk en behulpzaam.

Keurige snelle service

Een moeilijk te verkrijgen camera hadden ze op voorraad en werd snel geleverd. Communicatie was duidelijk en inclusief een vriendelijk kaartje.

• Waar gekocht? Online

Concurrerend geprijsd, en snel geleverd

Nebo was goedkoper dan de concurrentie, en de levering was snel.

• Waar gekocht? Online

Vlotte reactie en snelle levering

Vragen via de chat vlot afgehandeld. Levering al na een dag. Dus uitstekende service.

• Waar gekocht? Online

Kodak PixPro FZ53 zwart Foto camera besteld en betaald zag daarna een mini 3 poot voor de camera. Na een mailtje kon ik de 3 poot betalen waarna hij zou meegestuurd worden zonder extra verzend kosten. Levering was 3 dagen later daar de verkoper de3 poot(statiefje) ,na overleg met mij, niet gelijk kon leveren. Wel zei hij dat hij er gelijk voor ging bellen. De beschrijving van de camera was niet helemaal duidelijk voor mij en daarom ging ik even op de site van hun onderin op de chat. Binnen 10 min had ik alle informatie binnen. Geweldig snelle reactie .chapeau. Een tevreden Limburger.

Vriendelijk en duidelijk advies

Zeer correct en behulpzaam

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

netjes geleverd

• Waar gekocht? Online

Prettige website, snelle levering, goede service

Fotocamera had een goede prijs en werd snel geleverd in een nette verpakking.

Uitstekend!

Alles keurig en snel geregeld. Had mijn printer met één anderhalve dag in huis en kon dus weer snel aan de slag.

Mijn vaste specialist

Gewoon super sympathiek goed en vriendelijk. Mijn vaste dealer :-)

• Waar gekocht? Korte Poten

Binnen 1 dag bestelling afgeleverd

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!