Betrouwbaar

Snelle levering. 1 dag. Goed en snel contact via de chat. Vragen duidelijk beantwoord

• Waar gekocht? Online

keurig op tijd en volgens afspraak is het bestelde artikel afgeleverd

goede duidelijke website

• Waar gekocht? Leyweg

snel en correct geleverd

oude printer heeft zijn werkgedaan en mag met pensioen. Bij NEBO een vervanger uitgezocht en besteld. De volgende dag was deze binnen.

• Waar gekocht? Online

Een snelle levering van mijn bestelling.

• Waar gekocht? Online

Gebeld en zeer vriendelijk te andwoord gestaan perfect .

• Waar gekocht? Nootdorp

kan niet beter

super geholpen via de chat snel verzonden en binnen

• Waar gekocht? Online

Snel geleverd, goed verpakt, snel antwoord op vragen

De bestelling was snel in huis en erg goed verpakt. Had een vraag die via de mail snel en volledig beantwoord werd. Top!

Goede service en klantvriendelijkheid

Goede communicatie, makkelijk bereikbaar met de telefoon en heel vriendelijk en behulpzaam.

Keurige snelle service

Een moeilijk te verkrijgen camera hadden ze op voorraad en werd snel geleverd. Communicatie was duidelijk en inclusief een vriendelijk kaartje.

• Waar gekocht? Online

Concurrerend geprijsd, en snel geleverd

Nebo was goedkoper dan de concurrentie, en de levering was snel.

• Waar gekocht? Online

Vlotte reactie en snelle levering

Vragen via de chat vlot afgehandeld. Levering al na een dag. Dus uitstekende service.

• Waar gekocht? Online

Kodak PixPro FZ53 zwart Foto camera besteld en betaald zag daarna een mini 3 poot voor de camera. Na een mailtje kon ik de 3 poot betalen waarna hij zou meegestuurd worden zonder extra verzend kosten. Levering was 3 dagen later daar de verkoper de3 poot(statiefje) ,na overleg met mij, niet gelijk kon leveren. Wel zei hij dat hij er gelijk voor ging bellen. De beschrijving van de camera was niet helemaal duidelijk voor mij en daarom ging ik even op de site van hun onderin op de chat. Binnen 10 min had ik alle informatie binnen. Geweldig snelle reactie .chapeau. Een tevreden Limburger.

Vriendelijk en duidelijk advies

Zeer correct en behulpzaam

• Waar gekocht? F. Hendriklaan

netjes geleverd

• Waar gekocht? Online

Prettige website, snelle levering, goede service

Fotocamera had een goede prijs en werd snel geleverd in een nette verpakking.

Uitstekend!

Alles keurig en snel geregeld. Had mijn printer met één anderhalve dag in huis en kon dus weer snel aan de slag.

Mijn vaste specialist

Gewoon super sympathiek goed en vriendelijk. Mijn vaste dealer :-)

• Waar gekocht? Korte Poten

Binnen 1 dag bestelling afgeleverd

• Waar gekocht? Online

levering oké, service minder.

Ik woon buiten de EU (Costa Rica) en vroeg om een rekening op naam en adres in dat land. Dit natuurlijk in verband met de BTW-teruggave. Ik kreeg wel de camera (vooruit ***), niet de rekening (dus --). Ergo: 1 sterretje over.

Goede ervaring

Ik had een online bestelling geplaatst en die zou 2 dagen later thuisbezorgd worden. Echter had ik deze de volgende dag al nodig. Nebo heeft een handige Whatsapp service waar om 21:30 nog geregeerd werd op mijn verzoek en dat ik de volgende ochtend teruggebeld zou worden om te kijken of ik het bij 1 van de winkels in de buurt kon ophalen. De volgende ochtend werd ik gebeld dat ik het inderdaad die dag bij een vestiging in de buurt kon afhalen en het voor mij klaar was gelegd. Wat een service!

• Waar gekocht? Online

Uitstekende service en snelle reactie op vragen

Bij de bestelling bleek de bestelde accessoire niet op voorraad te zijn. Zonder extra kosten werd er een duurdere variant gestuurd om alsnog de volledige bestelling direct geleverd te krijgen. Vervolgens bleek een gratis extra accu niet meegestuurd te zijn. Een email wat voldoende om deze direct alsnog geleverd te krijgen.

Prima service snelle levering

Werkelijk niets op aan te merken, doen alles wat ze beloven.

• Waar gekocht? Online

Netjes verzorgt en snel geleverd.

• Waar gekocht? Online

Fantastisch foto toestel en heel snel levering.

zeer snelle levering

vriendelijke behandeling en duidelijke uitleg.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!