Goede website en communicatie

Ik was al maanden op zoek naar het nieuwe Nikon z 180-600 F5.6-6.3 objectief, overal niet verkrijgbaar, zelfs niet bij Nikon zelf. Per toeval op de website van NEBO terechtgekomen en daar was er nog 1 te koop. Via de chat gevraagd of er inderdaad nog 1 te koop is en er werd zeer snel bevestigd dat de info op de site klopt. Direct het objectief besteld en 1 werkdag later heb ik het ontvangen. Het objectief was zeer goed verpakt, daar kan menig online verkoper een voorbeeld aan nemen. Het objectief voldoet aan mijn verwachtingen. Kortom ik ben zeer tevreden over de website en de communicatie met NEBO de fotospecialist.

• Waar gekocht? Online

Prettige webshop, netjes en snel geleverd

Alles is prima verlopen, de communicatie per e-mail en de bezorging volgens afspraak.

Fantastische online begeleiding!

Bijzonder snelle, adequate, vakkundige, prettige en ook nog positieve reacties op al mijn vragen!

• Waar gekocht? Online

Online besteld en snel geleverd.

Alles prima verlopen

Bestellen en bezorgen helemaal volgens verwachting verlopen. Dus ik ben zeer tevreden en blij met mijn nieuwe camera.

• Waar gekocht? Online

Optijd en snel bezorgd op goede adres

• Waar gekocht? Online

Prima! Snelle levering en een goede prijs!

Ik bestelde een richtkijker, makkelijke website, goede communicatie, prima prijs en vlotte levering. Een aanrader!

• Waar gekocht? Online

Scherpe prijs en volgende dag in huis!

Perfecte service

Erg simpel online bestelt en afgehaald in de winkel. Heel soepel, in de winkel ook fijn contact en goede service. Aan te raden.

• Waar gekocht? Bankastraat

Goed geleverd

Gekregen wat ik besteld heb, binnen een dag. Aanvankelijk dacht ik, dat ik het bestelde boven de € 100,- gratis verstuurd wordt omdat dit op de site vermeld wordt. Echter het gratis versturen gaat pas in bij € 250,-. Een kleine tegenvaller dus. Maar goed toch besteld.

Fijn contact, goed product

Ik had een fototasje besteld en omdat het langer duurde dan ik verwacht had per email contact opgenomen en snel antwoord. Was mijn vergissing. Zeker een aanrader.

Mooi geleverd product.

• Waar gekocht? Online

Aardige mensen en een goede snelle service. Fijn dat je ook alles rustig online kan bestellen

• Waar gekocht? Nootdorp

Vlotte levering

Fototoestel via internet besteld en werd vlot geleverd, ook snelle reactie op mijn vraag via e-mail (factuur en garantie), fijn dat er vijf jaar garantie gegeven wordt.

• Waar gekocht? Online

Tevreden met mijn camera en een snelle levering!

Tevreden met mijn camera en een snelle levering!

• Waar gekocht? Online

Overzichtelijke site. Scherp geprijsd. Bestelling vlot geleverd. Dat is precies wat je wil.

• Waar gekocht? Online

Snel en correct geleverd!

Goede en correcte levering

Niets mis mee

Gewoon zoals je het graag wil zien: kiezen, bestellen, betalen, verzonden postnl melding, ontvangen in goede staat, het juiste product, nu het product gaan verkennen en plezier van hebben. Alles in enkele dagen tijd. Gewoon, PRiMA

Prima te woord gestaan

Contact was prettig, de levering sneller dan aangekondigd.

• Waar gekocht? Online

Goede prijs / kwaliteit, snelle levering

Een flitser aangeschaft (online) en laten bezorgen. Prima prijs en snel geleverd. Bij contact via e-mail snelle en nette reactie.

• Waar gekocht? Online

Kennis van zaken, eerlijk advies, rustige aanpak

NEBO heeft ons heel goed geholpen in onze zoektocht naar een monoscoop. Ter zake kundig, niet opdringerig, goed afsluitend advies. Dank

• Waar gekocht? Korte Poten

Netjes

Goede service, zag er netjes uit!

Gewoon goed

Eenvoudig betaald en snel bezorgd. Gewoon een efficiente en betrouwbare webwinkel.

Goed.

Na contact te hebben gehad met een medewerker of het aan te schaffen product ook daadwerkelijk in voorraad was, werd ik op een goede wijze geholpen,en garantie gegeven dat het product geleverd werd.Volgende dag geleverd,en correct verpakt.Dus voor ons een goede ervaring.

Verkeerd tweedehands product ontvangen

Heb een product besteld wat later werd geleverd dan aangegeven, prima, kan gebeuren. Wat ik alleen onacceptabel vond is dat ik een tweedehands product heb gekregen wat al een tijdje in een opslag heeft gelegen en niet het product wat online werd geadverteerd. Er werd mij wel een oplossing geboden om het te retourneren maar in mijn geval had ik het product met spoed nodig. En kostte de retournering teveel tijd om op tijd in orde te hebben. Ik ben verder wel tevreden over het product (ondanks dat het tweedehands is en niet het juiste product is wat ik heb gekocht) maar niet over de levering.

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!