Netjes

Goede service, zag er netjes uit!

Gewoon goed

Eenvoudig betaald en snel bezorgd. Gewoon een efficiente en betrouwbare webwinkel.

Goed.

Na contact te hebben gehad met een medewerker of het aan te schaffen product ook daadwerkelijk in voorraad was, werd ik op een goede wijze geholpen,en garantie gegeven dat het product geleverd werd.Volgende dag geleverd,en correct verpakt.Dus voor ons een goede ervaring.

Verkeerd tweedehands product ontvangen

Heb een product besteld wat later werd geleverd dan aangegeven, prima, kan gebeuren. Wat ik alleen onacceptabel vond is dat ik een tweedehands product heb gekregen wat al een tijdje in een opslag heeft gelegen en niet het product wat online werd geadverteerd. Er werd mij wel een oplossing geboden om het te retourneren maar in mijn geval had ik het product met spoed nodig. En kostte de retournering teveel tijd om op tijd in orde te hebben. Ik ben verder wel tevreden over het product (ondanks dat het tweedehands is en niet het juiste product is wat ik heb gekocht) maar niet over de levering.

goede service

online gekocht afgehaald Leyweg

• Waar gekocht? Leyweg

Nemen alle tijd om alles goed uit te leggen. Ervaring in Nootdorp bij ophalen camer.

• Waar gekocht? Online

Heel goed...netjes en op tijd

• Waar gekocht? Online

Great value for your money

Snelle levering van de camera. Goede prijs. Ben de camera nog aan het uitproberen, bevalt goed tot nu toe

Correcte levering

Vriendelijk en behulpzaam, snelle levering.

• Waar gekocht? Online

Prima geholpen met cartridges .

Prima service.

Misleidend reclame

Je wordt tijden het kopen van een kamera verleid med een gratis workshop fotografie. Achteraf is dit een nutteloze pdf via de mail! Verder klopt er.niets van de "nu bestellen, morgen in huis".

• Waar gekocht? Online

Sprocket was nel besteld en vlot geleverd

Sprocket was nel besteld en vlot geleverd. Bestelproces was duidelijk. Is netjes verzonden volgens afspraak. Dochter blij met haar hp sprocket

• Waar gekocht? Online

Snel en goed bereikbaar. Super goed geholpen.

• Waar gekocht? Online

Vorige week een Vortex Viper verrekijker besteld. Kwam er na het bestellen achter dat ik de 8x42 i.p.v. de 10x42 had besteld. Heb een mailtje gestuurd en binnen een half uur reactie dat het werk aangepast. De volgende dag had ik de juiste kijker in huis. Top service en keurige correspondentie.

• Waar gekocht? Online

snelle levering en met service geholpen

snelle levering en met service en een lach geholpen

• Waar gekocht? Nootdorp

Super snelle levering en top service

Snel geleverd via een ander filiaal en daarnaast nog goede uitleg over de camera. Top!

• Waar gekocht? Nootdorp

De hulp bij mijn bestelprobleem was prima

Ik kon niet vanuit mijn account bestellen door een foutmelding. Via de chat, met een echte persoon en geen bot, was er snel een oplossing gevonden. Op de eerstvolgende bezorgdag was het artikel bij mij.

Goede service Op tijd geleverd Snelle respons op mail

Goede service @ communicatie

Camera besteld en afgehaald van winkel. Ik hah nog wat vragen en die werden snel en goed beantwoord. Aanbevolen

• Waar gekocht? Nootdorp

Goede prijs combinatie, vlotte levering

Precies wat ik zocht, volgende dag ontvangen

Alles is prima verlopen.

Alles prima verlopen, inloggen lukte eerst niet, maar verkoper heeft geadviseerd en toe ging alles vlot. Objectief op tijd ontvangen, goed verpakt.

• Waar gekocht? Online

Klantvriendelijkheid en service is top.

NEBO heeft volgens mij een klantvriendelijkheid die ik bij andere bedrijven vaak mis. Dat me telefonisch werd verteld dat de bestelling een dag later geleverd zou worden dan vooraf gemeld, was een positieve verassing voor me. Ook toen het bestelde product niet leverbaar was werd er meteen passend alternatief aangeboden, naar volle tevredenheid!! Ik kan NEBO van harte aanbevelen.

• Waar gekocht? Online

Onze nieuwe camera Canon Ixus 285 HS werd vrij snel geleverd.

De camera werd vrij snel geregeld, maar waar de gratis cursus fotografie blijft, is een raadsel. Fijn dat er een gebruiksaanwijzing bij de fotocamera zit. Wij waren al een Canon Ixus gewend, dus de nieuwe camera went snel. Op naar veel mooie foto's en herinneringen!

• Waar gekocht? Online

Goed, mijn 80+ moeder in zeer blij met de hard copy fotos v vd kinderen en kleinkinderen20 stuks mag

40 jaar terug leerde ik programmeren in basic , if.. then … etc gelden nog steeds als commandos; stuck in uw site aan het begin weet je waar het zit en stijgt de ergernis; uw serviceman heeft me uit de impassse gekregen; ook qua invoer id site later, ad rem zijn oplossing de data alvast aan jullie te mailen om iig vaart erin te houden, moeder verjaardag wachtte niet ::)

• Waar gekocht? Bankastraat

Theresiastraat 28 2593 AP Den haag

Over NEBO de Fotospecialist

De fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 de fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!